Op dinsdag 05 maart 2002 16:02 schreef effex iets zinnigs
Eens! Ik vind inderdaad ook dat er -ergens- ruimte moet worden gemaakt voor lanparty topics. Zeker nu lanparties zo'n beetje door het hele land worden gehouden en er onder de gamers veel interesse voor is. Het lijkt me trouwens niet relevant door wie een topic geopend wordt, door een organisator of een bezoeker. Ik hoop dan ook dat het beleid niet zo wordt dat het niet wordt toegestaan. 'Reclame' voor lanparties is toch niet zo'n probleem? De policy zou, naar mijn mening, zo moeten zijn dat 1 topic wordt toegestaan per party (voor de voor- tijdens- en napret). Als deze dan ook nog goed herkenbaar is door een [LAN] tag o.i.d. dan kunnen mensen die het niet interessant vinden deze eenvoudig overslaan..
Verder, onderscheid maken tussen commercieel en niet commercieel?? Hoe?? Kijken naar het aantal bezoekers of naar het type organisatie? De meeste lanparties zijn nog steeds non-profit. Neem Drome, waar ik medeorg van ben, dat kost 30 euro voor de toegang, met 1400 bezoekers, dus dan wordt de conclusie getrokken dat het een commercieel evenement is, wat dus in ons geval (stichtingsvorm) helemaal niet kan.
Al met al dus voldoende vragen om te stellen voordat er een policy wordt gemaakt door de crew.