Toon posts:

Hoeveel vragen voor banners op mijn site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een site met momenteel rond de 4500 pageviews, en 6-700 unieke bezoekers per dag. Dit aantal is de laatste tijd vrij constant aan het stijgen, 2 maandjes geleden zat ik nog op 4-500 bezoekers. Het gaat om een sterk targeted publiek.
Nu kreeg ik een emailtje van iemand die graag op mijn site wil adverteren, en die vroeg naar mijn prijzen.
Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel ik er voor kan vragen? :? Bijv een redelijke prijs per CPM?

Of kan ik beter een vast bedrag per maand vragen, zo ja, hoeveel ongeveer?
Ik heb nl geen flauw benul van ad prijzen, heb er nog geen enkele ervaring mee... :{

De url van mijn site is *spam*.

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:38
Op zondag 03 maart 2002 17:18 schreef Schorpioen het volgende:
Ik heb een site met momenteel rond de 4500 pageviews, en 6-700 unieke bezoekers per dag. Dit aantal is de laatste tijd vrij constant aan het stijgen, 2 maandjes geleden zat ik nog op 4-500 bezoekers. Het gaat om een sterk targeted publiek.
Nu kreeg ik een emailtje van iemand die graag op mijn site wil adverteren, en die vroeg naar mijn prijzen.
Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel ik er voor kan vragen? :? Bijv een redelijke prijs per CPM?

Of kan ik beter een vast bedrag per maand vragen, zo ja, hoeveel ongeveer?
Ik heb nl geen flauw benul van ad prijzen, heb er nog geen enkele ervaring mee... :{

De url van mijn site is *spam*.
Oh... SPAM!! Monty Python :P

Wat voor publiek?

Verbouwing

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 20:15 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

Oh... SPAM!! Monty Python :P

Wat voor publiek?
Enig zoeken doet me denken dat het om smokers gaat... :)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:38
Kijk eens op bv. wat startpagina vraagt voor zijn subpagina's...

Verbouwing