allemaal tevreden over de snelheid van @home???

Pagina: 1
Acties:

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ik ben benieuwd of jullie ( degenen die kabel hebben ) tevreden zijn met de snelheid van @home :)

(p.s , ik heb geen klachten ofzo , ik wil alleen weten of jullie tevreden zijn )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Thumper (NL)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-02 14:11
Ik was een tevreden man voor de vakantie, maar toen ik weer thuis kwam en wou gaan gamen waren de pingtijden ver3- of ver4voudigd :( :(.

Dussszzzzzzz

Daar ben ik niet blij mee, dus ik gelijk bellen. Ik heb verdorie een half uur aan de lijn gehangen. Ja meneer dan moet u even een paar dingen op sturen (tracert) dus ik heb dat ghedaan maar ik heb op dit moment nog niks weer gehoord.

Hebben hier meer mensen last van in de regio Emmen. Misschien moeten we even samen gaan klagen. Dan komt het misschien wel duidelijk over. Want gamen met een ping van over de 150 dat werkt niet echt. (Terwijl ik eerst rond de 40 a 50 zat)

Dussszzz

Laten we onze krachten bundelen ;)

Als dat tenminste zou helpen :/

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Ik ben ook wel tevreden (Enschede), al heb ik af en toe 's avonds bij alles minimaal ping 400. En de upstream 16kb cap natuurlijk, maar daar kan @home niet echt veel aan doen (upstream blijft gewoon DUUR)... Verder relatief zeer goed.

Verwijderd

Negative :(
Venray

Verwijderd

Soms tevreden. Meestal niet :(

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 10:32

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ik ben wel tevreden...

zeker als je het vergelijkt met andere kabel providers..

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

De ping is veel beter geworden.. Deze was in mei 80 met UT op demon en dat is nu 50...

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

In mei was hij hier 2000 ms .. :(

Verwijderd

tevreden ben ik pas als er een glaze pijpje vanuit mijn pc, naar een smerig vette backbone loopt

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:14

Wildfire

Joy to the world!

Zeer tevreden. Downloadsnelheid van tegen de 300 kilobyte/sec bij snelle Europese servers, tegen de 150 kilobyte/sec bij sneller Amerikaanse servers. Ping van gemiddeld 40 à 50. I'm happy! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
me to :)

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Emmenaars (en ook anderen! :P)

Ga IVIS-resultaten doorsturen naar ze... Helpt vast wel..

Verwijderd

mocht het nog niet doorgekomen zijn: met dat ivis-zooi: www.ivis.nl als ie ut ooit eens doet... :P

• Psychostase
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
De laatste paar dagen vind ik het een stuk minder snel, voorheen wel tevreden..

Komt waarschijnlijk doordat er meer mensen in de buurt ook kabel internet hebben genomen
:( :( :(

gemeente Haaren (N.B.)

• Major Carnage
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Als dat in oost brabant ligt kan dat kloppen, want hier hebben ze nu de hele regio aangesloten, waaronder<font color=DF040F> * Major Carnage :)</font>

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
Jaa... die randstedelingen vinden zichzelf wel stoer dat ze in Amsterdam i.o.d. wonen, maarja, met die drukte daar krijg je natuurlijk wel supertrage kabelverbindingen... hehehehe... >:)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
hier wordt hij ook trager , maar downloaden
met 80kb/sec kan er nog mee door :)

• IceStorm
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik ben wel tevreden. Zeker als ik dan waar zon casema zielepoot tegenkom die al kwijlt bij 10 kb/sec ;)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben over de snelheid wel tevreden (geregeld tussen de 200 en 300 KB/s :)), en de pingtijden gaan ook wel (rond de 100 ms momenteel).
Over 2 dingen ben ik _niet_ tevreden:
- Je kunt geen directe verbinding leggen tussen 2 @home users. Ff een filetje DCC'en via IRC gaat dus niet :(
- De DNS servers zuigen :(

Owja, ik woon in Weert BTW :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Matrix
  • Laatst online: 19-08 15:13
Ivis index: 382
Ben wel tevreden :)

Mr B:

Door de "veiligheidsmaatregelingen" van Essent@Home is het niet zomaar mogelijk om direct een verbinding te maken tussen andere @Home gebruikers. Dit betekent dat onder ICQ geen bestanden uitgewisseld kunnen worden en bij bv. Unreal Tournament niet zomaar 1 tegen 1 tegen een andere @home gebruiker gespeeld kan worden zonder tussenkomst van een of andere site waarbij je het spel moet starten.

Hier is een oplossing voor waarbij je een aantal zaken moet weten, namelijk:

1. Je eigen IP-adres (bv. 212.151.14.62)
2. Je Gateway (bv. 213.151.14.1
3. Het IP-adres van de andere @Home gebruiker (bv. 212.51.14.145)
4. Zijn Gateway (bv. 213.51.14.1)

Jij moet dat invullen (gewoon in DOS Of Start --> Uitvoeren):

route add 212.51.14.145 213.151.14.1

De ander vult in (op zijn/haar pc natuurlijk):

route add 212.51.14.62 213.151.14.1

Als je echter de computer opnieuw opstart is dit weer verloren, het is het makkelijkst als je deze regel (of regels, als je meerdere personen wilt) in een batch-file zet een daarna in het Start-Menu onder Opstarten zet. Hierdoor wordt elke keer als je Windows start deze regel uitgevoerd.

of gebruik dit proggie: [url="http:/<font color="#df040f">* Matrixmbers.home.nl/rvdplas/kabel/download.htm"]http://members.home.nl/rvdplas/kabel/download.htm[/url]</font>

edit:
Topix vern**kt de URL

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Ik ben op dit moment totaal ONTEVREDEN. :(

Normaal gaat het echt heerlijk, downloads van 175 kb/s, pings onder de 100 enzo...

Maar de afgelopen 2 dagen is het totale shit! Niet dat de pings slecht zijn, maar ik heb een packetloss van >60%. Ik dus die kabelmodem uitschakelen, (even wachten), weer inschakelen... en hij gaat maar niet meer naar 'operational' toe. Hij probeert van alles: initializen, configuratie ophalen, software downloaden... maar geen errors ofzo. :( En nu heb ik dus geen contact meer. :'( (Blij dat ik dat TMFWeb account nog had...) Nu maar eens zien hoe het verder moet....

edit:

* Tuinhark zit dus in Groningen. (essent@home)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

Dammit... :( Nu is alles weer goed. Geen packetloss meer, goede pings, connectie is er gewoon weer. Helemaal blij natuurlijk... Ik begin er hoe langer hoe meer aan te denken dat de vaud lokaal is en niet in het net van @home... :(

Verwijderd

nee, echt helemaal ontevreden :( Klote @home!
Tot 400 kB/sec indien een bestand op een snelle server staat vind ik echt niks! ;););)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Topicstarter
ik heb net nog gedownd met 180kb/sec , daar kan ik nou zeer tevreden mee zijn ... :)

destruct superweb >:)

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

IceStorm: Niet schelden uh?
Uw persoonlijke Ivis-index is: 2292

Verwijderd

Nah essent@home in Emmen.. laat ik 1 ding zeggen voordat ik me weer kwaad ga maken.. mijn ping tijden komen dicht in de buurt van de gemiddelde wachtijd van het helpdesk :(
Pagina: 1