Verwijderd
Zit er bij die zelfklevende "Doming" laag ook nog een dubbelzijdige sticker bij, of moet de badge met Pritt of 2 zijdige tape op de kast geplakt worden???
kijk dat vind ik dus niet zo netjesOp woensdag 27 maart 2002 10:06 schreef grooviee17 het volgende:
Hey Capice,
laat mijn bestelling maar zitten. Ik zou niet weten wat ik met (in totaal) 30 cagebadges zou moeten.
ik had er namelijk al 15 besteld bij die andere actie
capice was hier veel eerder mee, en je hebt de order geaccepteerd zoals hij je aangeboden werd. Dat nu iemand het goedkoper kan vind ik ik ook leuk, maar daar schiet capice dus niks mee op
Verwijderd
capice heeft er veel moeite voor gedaan en pureoptical en ik zagen gewoon dat caapice voor het mooie te weinig badges had besteld en hebben onze eigen 'vervolg'actire opgezet...wat je nou doet kan je gewoon niet maken!
Dank je Capice voor de snelle service! Nu nog ff een ontwerpje makenOp woensdag 27 maart 2002 07:06 schreef Capice het volgende:
Chielepiel zijn bestelling is ook onderweg.
lama..ben vergeten wat ik er nou onder wou
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Helaas maar dat moet je zelf klootvioolenOp woensdag 27 maart 2002 11:50 schreef Pureoptical het volgende:
Vraagje Capice,
Zit er bij die zelfklevende "Doming" laag ook nog een dubbelzijdige sticker bij, of moet de badge met Pritt of 2 zijdige tape op de kast geplakt worden???
ff wat rechtzetten mensen:Op woensdag 27 maart 2002 19:54 schreef -Avenger- het volgende:
[..]
kijk dat vind ik dus niet zo netjes
capice was hier veel eerder mee, en je hebt de order geaccepteerd zoals hij je aangeboden werd. Dat nu iemand het goedkoper kan vind ik ik ook leuk, maar daar schiet capice dus niks mee op
1. Ik had eerder bij Rixter besteld dan bij Capice. Toen ik bestelde bij Capice, was ik ff vergeten dat ik al bij Rixter had besteld, omdat ik het nogal een beetje druk heb de laatste tijd. Ik ben ook maar een mens hoor, ook al is dit een beetje stom van mijzelf, dat geef ik toe.
2. Het gaat er ook niet om dat Rixter z'n actie goedkoper is dan die van Capice. Dat maakt mij echt niet uit.
Het spijt me dat het zo heeft moeten lopen, 't zal voortaan niet meer voorkomen.
- Bart Banaan (er zijn toch nog goede mensen in deze wereld
- FAD
- Joop
- Tanglung
Vandaag is je zending bij mij binnen gekomen, mijn dank voor de goede afhandeling!
En jongens help m ff van die laatste paar badges af, zo duur zijn ze niet !!!
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Ik stuur ze op zodra ik het geld binnen heb. It's that simple. En vandaag heb ik geen betalingen binnen gehad dus helaas ook geen mensen die ik vandaag gelukkig ga makenOp vrijdag 29 maart 2002 07:52 schreef -Avenger- het volgende:
what about mine?
Bedankt voor je support, maar ik ben ondertussen door mijn voorraad heen. Dat is als iedereen betaalt natuurlijkOp vrijdag 29 maart 2002 10:30 schreef bas_konings het volgende:
En jongens help m ff van die laatste paar badges af, zo duur zijn ze niet !!!
Heb je mijn geld al ontvangen? bij mij is het er al vanaf..Op vrijdag 29 maart 2002 12:46 bl@@tte Capice het volgende:bheeeee!!
bank naar postbank is niet zo snel geloof ik
euh....ik heb mn geld een paar dagen geleden al overgemaakt?.....waarom sta ik hier nog niet bij danDe bestellingen van de volgende mensen zijn onderweg:
- Bart Banaan (er zijn toch nog goede mensen in deze wereld )
- FAD
- Joop
- Tanglung
nouja, ik hoor wel
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Op vrijdag 29 maart 2002 13:15 schreef gitaarwerk het volgende:
Heb je mijn geld al ontvangen? bij mij is het er al vanaf..
bank naar postbank is niet zo snel geloof ik
Helaas, maar jullie betalingen zijn gewoon nog niet binnen. Hoe het komt... Ik weet het niet. Misschien, omdat je bij de bank zit ipv de postbank, misschien omdat je nog van die overschrijvingskaarten gebruikt of misschien wel omdat ze je gewoon een beetje aan het pesten zijn bij de bankOp vrijdag 29 maart 2002 13:19 schreef Falcon het volgende:
euh....ik heb mn geld een paar dagen geleden al overgemaakt?.....waarom sta ik hier nog niet bij dan
nouja, ik hoor wel
Ik controleer elke dag girotel en kan dus goed bij houden wie er betaald hebben. Zodra iemand betaalt heeft gaan zijn spullen op de post en wordt zijn nick in dit forum gepost (en wel door mij
Aan mij zal het dus niet liggen, want des te eerder deze actie goed is afgerond des te liever ik het heb.
ja..ik heb et de volgende dag gelijk overgemakat (maadnag was et) dan zou het misschien wat vertraging hebben.. ik deed het via de bank
dan heb je het denk ik uiterlijk dinsdag! (hoop ik)
tis iig al afgeschreven
Het logo zelf:
En zo ziet dat er dan uit op mijn kast:
En zo heb ik het gemaakt:
Ik heb mijn logo zwart wit uitgeprint en vervolgens gekopieerd op sheet. Op die sheet heb ik mijn transparante casebadge geplakt en netjes geprobeerd uit te knippen. Vervolgens heb ik met hobbylijm (niet doen, want je krijgt luchtbellen) deze badge op een stukje alu-tape geplakt voor het metallic effekt. En dit heb ik vervolgens op mijn kast geplakt.
Ik hoop binnenkort nog een poging te wagen waarbij we de hobbylijm vervangen door een beter produkt.
Zo, dit is dus mijn casebadge; nu zijn jullie aan de beurt
ik snap er nix van, zijn ze zo sloom daar bij de postbank?
Ik weet het ook niet, maar je hoeft ook niet mijn gegevens over internet te strooien. Dank u.Op vrijdag 29 maart 2002 14:57 schreef Falcon het volgende:
hmmm... ik wil ook, het moet er nu toch wel n keer zijn:
pic
ik snap er nix van, zijn ze zo sloom daar bij de postbank?
- Flarrestein
- bas_konings
- chielepiel
- FAD
- Tanglung
- Joop
Zij hebben geld overgemaakt op mijn rekening en hebben als het goed is de badges in huis of krijgen ze zsm.
- Bart Banaan
Hij heeft het geld met de ptt verstuurt. Het is niet echt aan te raden, maar in dit geval netjes aangekomen.
- daredevil__2000
Heeft ze persoonlijk opgehaald. Een kleine uitzondering omdat hij redelijk in de buurt woont.
Sta je er niet tussen: helaas maar je geld is dus niet binnen. Daar kan ik verder weinig aan veranderen helaas. Hou er rekening mee dat van bank naar giro dus echt wel langer kan duren als 3 dagen.
Daarnaast is het ook nog eens goede vrijdag en Pasen. Wat dat voor gevolgen heeft weet ik niet precies, maar het zal er niet sneller door gaan.
Ik ben dus niet verantwoordelijk voor betalingen die (nog) niet binnen zijn. Ik ben wel verantwoordelijk om te zorgen dat als je eenmaal betaalt hebt, je bestelling zsm op de post gaat.
Me is sorry.
Ik vind dat je t perfect afhandeld !!!
/me is zeer tevreden
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Daar gaan we weer! Kalm blijven en nog eens ff goed lezen.Op zaterdag 30 maart 2002 19:42 schreef The_Resetter het volgende:
hmmm ik heb het ook all een tijd gelede er over gemaakt zodra ik email had maar ik heb verdomme nog steeds geen badges !!![]()
![]()
waaaar blijven ze
Snap je vouz??
En dan kan je wel gaan schreeuwen waar je badges blijven, maar ik ga toch ook niet schreeuwen waar mijn geld blijft. Dit geintje heeft me aardig wat gekost hoor (of moet ik voorgeschoten zeggen). Maar als jullie me niet vertrouwen dan kan ik daar ook weinig aan doen. Ik heb deze actie georganiseerd met de beste bedoelingen. That's all I can say...
Verwijderd
Voorgeschoten!! mag ik voor je hopen. Ze leren dat schreeuwen toch niet af, laat ze maar. Eigenlijk zou elke tweaker eens zelf een of andere actie moeten organiseren, dan weten ze pas wat het aan organisatie met zich meee brengt.Op zaterdag 30 maart 2002 22:42 schreef Capice het volgende:
Ik neem aan dat girotel ook functioneert met Pasen. Het vreemde is echter dat ik heb de afgelopen 2 dagen geen betalingen binnen heb gehad. Dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat jullie betaalt hebben, maar dat ik het gewoon nog niet binnen heb.
En dan kan je wel gaan schreeuwen waar je badges blijven, maar ik ga toch ook niet schreeuwen waar mijn geld blijft. Dit geintje heeft me aardig wat gekost hoor (of moet ik voorgeschoten zeggen). Maar als jullie me niet vertrouwen dan kan ik daar ook weinig aan doen. Ik heb deze actie georganiseerd met de beste bedoelingen. That's all I can say...
BTW ik neem aan dat je mijn betaling nog niet binnen hebt? Hij is maandag via SNS online naar jouw giro gegaan, maar die 2 schijnen niet zo snel met elkaar te communiceren. Ik hoop wel dat je me die 20 badges gereserveerd hebt, anders moet je m'n geld terugsturen, dan bestel ik ze wel .....
Volgens mij heeft de Postbank een off-day, maar dan al een paar dagen. Het maakt geloof ik niet uit of je bij de abn de sns of de vsb zit, het schiet gewoon niet opOp zaterdag 30 maart 2002 22:53 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
Voorgeschoten!! mag ik voor je hopen. Ze leren dat schreeuwen toch niet af, laat ze maar. Eigenlijk zou elke tweaker eens zelf een of andere actie moeten organiseren, dan weten ze pas wat het aan organisatie met zich meee brengt.
BTW ik neem aan dat je mijn betaling nog niet binnen hebt? Hij is maandag via SNS online naar jouw giro gegaan, maar die 2 schijnen niet zo snel met elkaar te communiceren. Ik hoop wel dat je me die 20 badges gereserveerd hebt, anders moet je m'n geld terugsturen, dan bestel ik ze wel .....
En ja, er ligt hier al een envelop met inhoud te wachten met jouw naam en adres. Het is wachten op het dicht lebberen (die grote enveloppen hebben geen zelf plak strip) en de postzegel. Nou moet alleen nog het woordje PureOptical te voorschijn komen in Girotel. You beter believe it
Verwijderd
Right on!!!Op zaterdag 30 maart 2002 23:04 schreef Capice het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Postbank een off-day, maar dan al een paar dagen. Het maakt geloof ik niet uit of je bij de abn de sns of de vsb zit, het schiet gewoon niet op
En ja, er ligt hier al een envelop met inhoud te wachten met jouw naam en adres. Het is wachten op het dicht lebberen (die grote enveloppen hebben geen zelf plak strip) en de postzegel. Nou moet alleen nog het woordje PureOptical te voorschijn komen in Girotel. You beter believe it
Verwijderd
En dan??? een bombrief?Op zondag 31 maart 2002 15:57 schreef The_Resetter het volgende:
ik w8 nog een paar dagen !!!
Lees het topic eens ff door en oefen ook eens in je geduld!
je begrijpt natuurlijk zelf ookwel dat dit helemaal geen zin heeft. Iedereen die ooit een KLEIN beetje met Photoshop heeft gewerkt, zou zoiets kunnen photoshoppenOp zondag 31 maart 2002 15:57 schreef The_Resetter het volgende:
[afbeelding]
ik w8 nog een paar dagen !!!
'k zeg niet dat je dat gedaan hebt, maar dit is geen bewijs
Gewoon ff geduld hebben
banken zijn nooit zo snel met storten
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
ik kan nie shoppen met photoOp zondag 31 maart 2002 20:38 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
je begrijpt natuurlijk zelf ookwel dat dit helemaal geen zin heeft. Iedereen die ooit een KLEIN beetje met Photoshop heeft gewerkt, zou zoiets kunnen photoshoppen
'k zeg niet dat je dat gedaan hebt, maar dit is geen bewijs
Gewoon ff geduld hebben
Wie mag ik gelukkig maken met een setje badges?
Dat zijn de volgende personen:
- -avenger-
- JOOS
- gitaarwerk
- The Resetter
- Pureoptical
- Falcon
- Vlierus
Het gaat vandaag nog op de post dus als de ptt mee werkt (en ze hebben wat minder van het lekkere weer genoten afgelopen paasdagen en dus geen giga achterstand opgebouwd) moet het morgen binnen zijn.
Veel plezier er mee.
eindelijkOp dinsdag 02 april 2002 09:09 schreef Capice het volgende:
Eindelijk heb ik weer eens goed nieuws. Na een Paas weekend met prachtig weer, waarin de mensen van de Postbank of iig van Girotel ook hebben genoten van het lekkere weer, heb ik weer betalingen binnen gekregen.
ik zie ze vanzelf dan wel
iig hartelijk dan k voor de goeie afhandeling en het idee zelf natuurlijk !
aah!moet het morgen binnen zijn.
Verwijderd
ik kan namelijk niet meer wachten
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
thx man
gj
Eventjes een korte update:
Vanochtend girotel gecheckt en nog niks binnen. Zo net nog een keer gecheckt en ja hoor... ik mag weer een paar mensen gelukkig maken. De badges gaan zometeen nog op de post dus ze moeten er overmorgen zijn... toch?
De gelukkigen zijn:
- d_v_pelt
- ChUcKiE
- NhImF
- -DarkShadow- (ook als je in the middle of nowhere woont komt het een keer binnen
Het gaat echt strange die overschrijving.Op woensdag 03 april 2002 20:15 schreef Capice het volgende:
Hallo peeps, hier bent ik weer...
Eventjes een korte update:
Vanochtend girotel gecheckt en nog niks binnen. Zo net nog een keer gecheckt en ja hoor... ik mag weer een paar mensen gelukkig maken. De badges gaan zometeen nog op de post dus ze moeten er overmorgen zijn... toch?
De gelukkigen zijn:
- d_v_pelt
- ChUcKiE
- NhImF
- -DarkShadow- (ook als je in the middle of nowhere woont komt het een keer binnen)
Kijk maar op dit plaatje en let op de datums!!
Het was er allang af. En opeens is de datum verhoogt.
http://www.xs4all.nl/~jhpb/Shit/Badges.JPG
hoe groot print jij je badges uit?
ik krijg 1 keer de kans om op de laserkleuren printer bij pa z'n werk iets uit te draaien, dus ik maak het hier liefst in 1 keer goed.. ik heb al zeer vette GeForce 3 badges, nu alleen nog even het formaat aanpassen...
Life sucks then you die en tussendoor verdiend de bank ook nog aan je. Het zit ook niet mee heOp woensdag 03 april 2002 22:18 schreef Xavier het volgende:
Het gaat echt strange die overschrijving.
Kijk maar op dit plaatje en let op de datums!!
Het was er allang af. En opeens is de datum verhoogt.
http://www.xs4all.nl/~jhpb/Shit/Badges.JPG
Plaatjes uitprinten op een grote van 25 bij 25 mm. Zorg wel dat je een vrij grote resulotie neemt zodat je een mooie kwaliteit krijgt. 600 bij 600 pixels does the tric for me.Op woensdag 03 april 2002 22:22 schreef -Avenger- het volgende:
eej capice,
hoe groot print jij je badges uit?
ik krijg 1 keer de kans om op de laserkleuren printer bij pa z'n werk iets uit te draaien, dus ik maak het hier liefst in 1 keer goed.. ik heb al zeer vette GeForce 3 badges, nu alleen nog even het formaat aanpassen...
Verwijderd
LOLOp woensdag 03 april 2002 23:00 schreef Pureoptical het volgende:
Badges zijn binnen. Ziet er mooi uit. Zelfde kwaliteit als in de andere actie. En Capice: als je er tekort komt kan ik je er ook nog wel leveren!!
Maar ik heb al een aantal mensen naar jullie door gestuurd als je het niet erg vindt
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Klopt als een bus. Ik heb gisteren beweerd dat je ze overmorgen waarschijnlijk binnen hebt. Dat zou dus betekenen dat je vandaag nog tot morgen moet wachten en dan alleen als de ptt mee werkt natuurlijk.Op donderdag 04 april 2002 20:04 schreef nhimf het volgende:
Ik begrijp dat er al mensen zijn die ze hebben? Ik heb ze nog niet, klopt dat?
Daarnaast kan ik TeasZ ook happy maken. Zijn spullen zijn vandaag ook afgegeven bij de ptt.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
[topic=450994/1/50].
Ik ben namelijk al door mijn badges heen en zij organiseren een nieuwe actie. En met zij bedoel ik o.a. Pureoptical.
Daarnaast kan Xavier binnenkort ook zijn badges thuis verwachten.
maar heb in nederland geen EL Square PCB kunnen vinden zoals getoond op:
http://www.multiplaycity.com/products/casemods/elbadgeinstall.html
Weet iemand deze nog uit te halen of moet ik er toch een zelf gaan bouwen
Verwijderd
Alleen nu heb ik plaatjes nodig.... iemand een website gevonden?
ik heb deze al:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=image_kit
Verwijderd
...en Rixter, we kunnen nog een aantal tweakers happy maken.Op vrijdag 05 april 2002 13:30 schreef Capice het volgende:
Ik denk dat je even hier moet gaan kijken ornathon:
[topic=450994/1/50].
Ik ben namelijk al door mijn badges heen en zij organiseren een nieuwe actie. En met zij bedoel ik o.a. Pureoptical.
Verwijderd
capice, heb je mn geld al binnen? mail me ff plz, je laat nogal weinig van je jhoren terwijl mn geld al anderhalve week geleden op de bus is gegaan
Zeker te weten!!!!!Op zaterdag 06 april 2002 01:17 schreef Pureoptical het volgende:
[..]
...en Rixter, we kunnen nog een aantal tweakers happy maken.
Van de volgende mensen heb ik echter de betaling (nog) niet binnen:
- Amon-Ra
- Cheeta
- Plague
- RixTeR
- TricTrac
Mail me dan ff de prijs voor 10 stuks.
e.moust@aai-ict.nl
Verwijderd
van mij is de betaling al anderhalve week weg, en dat ging tegerlijkertijd met 2 anderen, en die 2 hebben hun geld al wel binnenOp maandag 08 april 2002 11:13 schreef Capice het volgende:
Viper-Dark heeft betaald en zijn spullen gaan zometeen op de post.
Van de volgende mensen heb ik echter de betaling (nog) niet binnen:
- Amon-Ra
- Cheeta
- Plague
- RixTeR
- TricTrac
welke bank zit je?
Postbank, maar das redelijk logisch als ik gebruik maak van girotelOp maandag 08 april 2002 13:49 schreef RixTeR het volgende:
[..]
van mij is de betaling al anderhalve week weg, en dat ging tegerlijkertijd met 2 anderen, en die 2 hebben hun geld al wel binnen
welke bank zit je?
ja lekker hoor heb ze zijn net binnenViper-Dark heeft betaald en zijn spullen gaan zometeen op de post
vraagie hoe kan ik het beste doen dubbelzeidig plakband of lijm?
wat zijn die velletjes erachter?
http://www.multiplaycity.com/products/casemods/diybadgepolydome.jpg
Verwijderd
Dat zeg ik!
Van de volgende mensen heb ik nog steeds geen betaling binnen
- Amon-Ra
- Cheeta
- Plague
- TricTrac
Verwijderd
Zal ie fijn vinden, maar hij heeft er al!Op woensdag 10 april 2002 12:25 schreef Capice het volgende:
At last zijn ook Rixter zijn spullen op de post gegaan
Hij zat anders wel te klagen dat zijn betaling al anderhalve week onderweg was. Hij heeft er zelfs een mailtje aan gespendeerd om er achter te komen dat ik zijn betaling echt nog niet binnen hadOp woensdag 10 april 2002 12:43 schreef Pureoptical het volgende:
Zal ie fijn vinden, maar hij heeft er al!
Toen heb ik hem belooft dat ik, zodra zijn betaling binnen was, zijn nick zou posten in dit topic en de spullen op de bus zou doen.
Dat hij vervolgens ook badges bij zijn eigen actie besteld
TricTrac heeft betaald.
-Te huur
besteltransparantecasebadges@hotmail.com
Ook zelf gemaakt, met blauwe LED er achter
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik het dan meer over dat bakkie dan die badge
Begrijp me niet verkeerd; die badge is cool maar dat bakkie is nog veel coolerrrr