ja lekker hoor heb ze zijn net binnenViper-Dark heeft betaald en zijn spullen gaan zometeen op de post
vraagie hoe kan ik het beste doen dubbelzeidig plakband of lijm?
edit:
wat zijn die velletjes erachter?
http://www.multiplaycity.com/products/casemods/diybadgepolydome.jpg
wat zijn die velletjes erachter?
http://www.multiplaycity.com/products/casemods/diybadgepolydome.jpg
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
Dubbelzijdige plakkers, maar die krijg je er niet bij. Gewoon een rol halen bij de Gamma ofzo!
Dat zeg ik!
Dat zeg ik!
At last zijn ook Rixter zijn spullen op de post gegaan 
Van de volgende mensen heb ik nog steeds geen betaling binnen
- Amon-Ra
- Cheeta
- Plague
- TricTrac
Van de volgende mensen heb ik nog steeds geen betaling binnen
- Amon-Ra
- Cheeta
- Plague
- TricTrac
Verwijderd
Zal ie fijn vinden, maar hij heeft er al!Op woensdag 10 april 2002 12:25 schreef Capice het volgende:
At last zijn ook Rixter zijn spullen op de post gegaan
Hij zat anders wel te klagen dat zijn betaling al anderhalve week onderweg was. Hij heeft er zelfs een mailtje aan gespendeerd om er achter te komen dat ik zijn betaling echt nog niet binnen hadOp woensdag 10 april 2002 12:43 schreef Pureoptical het volgende:
Zal ie fijn vinden, maar hij heeft er al!
Toen heb ik hem belooft dat ik, zodra zijn betaling binnen was, zijn nick zou posten in dit topic en de spullen op de bus zou doen.
Dat hij vervolgens ook badges bij zijn eigen actie besteld
Ik heb gisteren 3 herinnerings mailtjes verstuurt voor mensen die nog niet betaalt hadden. Als daar niet binnen een week op wordt gereageerd komen er weer een paar badges beschikbaar.
TricTrac heeft betaald.
TricTrac heeft betaald.
als er vrij zouden komen zou ik me graag beschikbaar stellen voor er te kopen als mogelijk is email staat in profiel
-Te huur
Plague en Cheeta hebben niet meer op mijn herinnerings mailtjes gereageerd. Blijkbaar willen ze van hun bestelling af dus er zijn weer 15 badges beschikbaar.
besteltransparantecasebadges@hotmail.com
besteltransparantecasebadges@hotmail.com
Check mijne :

Ook zelf gemaakt, met blauwe LED er achter
Ook zelf gemaakt, met blauwe LED er achter
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
w00t...
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik het dan meer over dat bakkie dan die badge
Begrijp me niet verkeerd; die badge is cool maar dat bakkie is nog veel coolerrrr
Maar om heel eerlijk te zijn heb ik het dan meer over dat bakkie dan die badge
Begrijp me niet verkeerd; die badge is cool maar dat bakkie is nog veel coolerrrr