Toon posts:

Postnuke vs PHPNuke

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde net phpnuke uploaden, maar toen zei een maat van me dat ik postnuke moest gebruiken, omdat dat een verbeterde versie van phpnuke zou zijn. Is dit echt zo???

Ik geloof er namelijk niks van, want op postnuke.com staat dat de laatste stabiele (!!!!) versie van postnuke 0.721... is en phpnuke is nu bij 5.5. Dan lijkt mij phpnuke toch echt wel beter omdat het al zover is qua versie.

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:53
Op vrijdag 01 maart 2002 21:07 schreef Gandalfxxx het volgende:
Ik geloof er namelijk niks van, want op postnuke.com staat dat de laatste stabiele (!!!!) versie van postnuke 0.721... is en phpnuke is nu bij 5.5. Dan lijkt mij phpnuke toch echt wel beter omdat het al zover is qua versie.
Versie-nummer zegt ook niet alles. Stel ik maak een programma en die noem ik 1.0. Die verbeter ik een klein beetje en noem die 2.0. Daarna 3.0 etc.

Maar je zou ook kunnen zeggen, als eerste 0.0.1. Daara 0.0.2, 0.0.3 etc.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

P&W -> SA

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
P&W -> SA?

[edit]
SA=Software Algemeen
[/edi]

Ok nu weer ff ontopic. Heeft iemand hier goeie ervaringen met phpnuke en kun je het goed customizen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op vrijdag 01 maart 2002 21:21 schreef Gandalfxxx het volgende:
Kun je het goed customizen?
Lijkt me wel te zien aan het aantal afgeleiden die er van zijn gemaakt..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• mr_taipan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Dan probeer e ze toch ff bijde.

dan weet je ook meteen welke je beter bevalt

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
de verschillen zijn momenteel nog vrijwel nihil
Postnuke is een split-off van PHPnuke met als voornaamste doel om de development in de open source te brengen, en niet enkele developers die er aan werken. Maar zoals ik al zei zijn er momenteel belachelijk weinig verschillen.

Persoonlijk geloof ik meer in PHP-nuke wegens een grotere community en omdat ze gesupport zijn door mandrakesoft.

airco

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op zaterdag 02 maart 2002 00:50 schreef RIP-airco het volgende:
de verschillen zijn momenteel nog vrijwel nihil
Postnuke is een split-off van PHPnuke met als voornaamste doel om de development in de open source te brengen, en niet enkele developers die er aan werken. Maar zoals ik al zei zijn er momenteel belachelijk weinig verschillen.

Persoonlijk geloof ik meer in PHP-nuke wegens een grotere community en omdat ze gesupport zijn door mandrakesoft.

airco
idd PHP nuke wordt way meer gebruikt, dus kun je rekenen op meer hulp bij vragen en meer updates (normaal gesproken)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

[url] test [/url]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.