Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Da's het gemeentehuis in Leiden!
[/offtopic]
Verder vond ik dit wel een aardige foto door de compositie en het object wat ik een enigszins vreemde omgeving staat. Jammer genoeg te donker, maar ach..

fietspad bij anloo zekers.. staat me iets van bij tteminne, woon zef vlak in de buurt (Assen)Op dinsdag 02 april 2002 20:18 schreef Ruben_Pruim het volgende:
[afbeelding]
Paasvuur gisteravond in Drenthe 1
[afbeelding]
Paasvuur gisteravond in Drenthe 2
[afbeelding]
Paasvuur gisteravond in Drenthe 3
[afbeelding]
Het prachtige bos in Drenthe 1
[afbeelding]
Het prachtige bos in Drenthe 2
[afbeelding]
Het prachtige bos in Drenthe 3
[afbeelding]
Het prachtige verkeersbeleid in Drenthe :P:P:P
[afbeelding]
De prachtige lucht in Drenthe
Alle foto's zijn genomen met Sony DSC-P5 en geresized van 1280*960

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Waarom heb je dan gekozen voor de 6800? Hij heeft toevallig dezelfde CDD als de Fuji Finepix 6900 maar dat is dan ook bijna alles wat overeenkomt. De S30 komt als 3.3mpix camera beter uit de test, en is ook superklein.Nope, deze is gemaakt op 3.3 mpx, ik maak "nooit" foto's op de 6 mpx stand.
Natuurlijk moet je zelf weten welke cam je neemt, maar ik wil weles weten waarom je de 6800 koopt als er betere alternatieven zijn als je geen behoefte hebt aan 6mpix plaatjes.
Ach....sommige mensen willen hét kleinste mobieltje, de meeste grote auto en natuurlijk de stoerste digicam.Op woensdag 03 april 2002 19:39 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom heb je dan gekozen voor de 6800? Hij heeft toevallig dezelfde CDD als de Fuji Finepix 6900 maar dat is dan ook bijna alles wat overeenkomt. De S30 komt als 3.3mpix camera beter uit de test, en is ook superklein.
Natuurlijk moet je zelf weten welke cam je neemt, maar ik wil weles weten waarom je de 6800 koopt als er betere alternatieven zijn als je geen behoefte hebt aan 6mpix plaatjes.
6mpix is voor ons 'amateurfotografen' gewoonweg overbodig. In de journalistiek en de professionele vormgevings sector kan ik me het voorstellen.....maar voor ieohh? (ohh ehh, das de afkorting voor In En Om Het Huis).
Ik heb de 6900 gekozen voor zijn 6x optische zoom, 3.3 mpx, en zijn compactheid tov de olympus 2100UZ, die ik eerst wilde hebben. De 6 mpx stand heb ik gewoon normaal niet nodig en gebruikt teveel opslagruimte. Op 3.3mpx kan ik zo'n 100 fotos kwijt op 1 128 mb smartmedia kaartje.Op woensdag 03 april 2002 19:39 schreef Yokozuna het volgende:
2048x1536. Moeilijk he, rechtermuisknop -> eigenschappen klikken
[..]
Waarom heb je dan gekozen voor de 6800? Hij heeft toevallig dezelfde CDD als de Fuji Finepix 6900 maar dat is dan ook bijna alles wat overeenkomt. De S30 komt als 3.3mpix camera beter uit de test, en is ook superklein.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Dat is correct, hier nog een pic ervan:Op woensdag 03 april 2002 13:01 schreef Jasper het volgende:
[..]
Da's het gemeentehuis in Leiden!
[/offtopic]
Ps. Halverwege de Haarlemmerstraat thv de Lange Mare staat ook nog een mooie kerk om te fotograveren.
Ik ken hem ja (ik vind hem er alleen 'te nieuw' uitzienOp woensdag 03 april 2002 21:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dat is correct, hier nog een pic ervan:
[afbeelding]
Ps. Halverwege de Haarlemmerstraat thv de Lange Mare staat ook nog een mooie kerk om te fotograveren.
Ik dacht dat je een 6800 had. Als die foto uit een 6900 had, dan ja sry. Lamar.Op woensdag 03 april 2002 20:57 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ik heb de 6900 gekozen voor zijn 6x optische zoom, 3.3 mpx, en zijn compactheid tov de olympus 2100UZ, die ik eerst wilde hebben. De 6 mpx stand heb ik gewoon normaal niet nodig en gebruikt teveel opslagruimte. Op 3.3mpx kan ik zo'n 100 fotos kwijt op 1 128 mb smartmedia kaartje.
Ik denk dat ik toch gewoon voor de S30 ga, lekker klein, slimme ruisonderdrukking, alles manual mogelijk, weinig thermische ruis, geen behoefte aan een grote zoom waarde, foto's vergroot ik nooit dus geen behoefte aan een grotere cdd. Bij andere cams kom ik altijd wel ERGENS grote gebreken tegen.
Verwijderd

Verwijderd
bij de eerste foto zie je meer waar de boeken over gaan... je ziet rechts allerlei berekeningen enzoOp donderdag 04 april 2002 02:13 schreef zteph het volgende:
Eigenlijk moet ik heel hard Dynamica leren; maarja ik had ff geen zin meerDus als pauze wat fotootjes genomen van m'n studieboeken. Bij de eerste heb ik scherpgesteld op de voorgrond en bij de tweede op de achtergrond. De eerste vinnik iets beter geslaagd als de tweede.
[afbeelding]
[afbeelding]
bij de tweede foto is het allemaal zo wazig
Allemaal in macro-mode...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
welke cam ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
bedankt!Op donderdag 04 april 2002 15:52 schreef Firecow het volgende:
woei mooie kleuren !!
welke cam ?
cam = S30
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
heb je ergens die orignele online staan wil kijken of je er dan ruis opziet want het valt me erg op iedereen hier met die kleine pics bijna geen ruis dus graag link naar orginelen dan pas kan je goed vergelijkenOp donderdag 04 april 2002 15:53 schreef Mooooody het volgende:
[..]
bedankt!
cam = S30
overdag met een lage iso (ik gebruik iso 50) heb ik helemaal geen last van ruis...Op donderdag 04 april 2002 16:28 schreef ExTrEmE22 het volgende:
[..]
heb je ergens die orignele online staan wil kijken of je er dan ruis opziet want het valt me erg op iedereen hier met die kleine pics bijna geen ruis dus graag link naar orginelen dan pas kan je goed vergelijken
het origineel heb ik http://members.home.nl/martijn2k2/bier1600.jpg neergezet...
heb hem wel iets kleiner gemaakt (1600x1200) en behoorlijk moeten comprimeren tot zo'n 300 kb (origineel was 1,2 MB) (quality 5 in Photoshop)...anders duurde het uploaden te lang
verder moet je onthouden dat het een macro is en het gebied in het midden dus scherper is dan aan de randen....
Verwijderd
heb daar een paar fotootjes mee gemaakt...
zie hier de wel redelijk gelukten...

muis...belichtingstijd 2 sec (geen vergroting van)

macrotest van een pepermuntje, klik voor versie van 3072*2304 2,5mb, wel lekker schrep...

glas met muisbelichting (jww dat lampje in optische muis) klik voor 1024*768 versie (4 sec belicht d8 ik)

idem maar zonder belichting van muis maar met belichting v monitor

macrotestje van muis...niet zo goed gelukt, klik voor 3072*2304 versie
(kan ffies duren voordat pic verschijnen, ben nog aan het uploaden)
Als ie van mgfun is, gaat het hier over een Ricoh RDC-7. Dan mag je meteen tegen hem zeggen (als ie het al niet weet) dat er een hotpixel inzit (minimaal 1, misschien meer). Kijk maar eens rechtsboven het pepermuntje (en ook op andere foto's). Verder zien de pics er gaaf uit.Op donderdag 04 april 2002 18:42 schreef SFie het volgende:
okz ik had nog nooit een camera aangeraakt... maar toch op drome haddik de camera van mgfun ffies in m'n handen (zou niet meer weten wat voor 1 het was)
heb daar een paar fotootjes mee gemaakt...
zie hier de wel redelijk gelukten...
//Verder vond ik dit wel een aardige foto door de compositie en het object wat ik een enigszins vreemde omgeving staat. Jammer genoeg te donker, maar ach..//
[afbeelding]
[/quote]
Wow die is lekker uitgekooktOp zaterdag 06 april 2002 10:40 schreef loppiehu het volgende:
Mijn eerste macro poging met fuji finepix 1300
[afbeelding]
Verwijderd
nee echt ?Op zaterdag 06 april 2002 12:23 schreef FerryHeibrink het volgende:
[..]
Wow die is lekker uitgekookt
hier is de onderkant ervan

Zit jij in het anti-interpunctie-front ofzo?Op donderdag 04 april 2002 16:28 schreef ExTrEmE22 het volgende:
[..]
heb je ergens die orignele online staan wil kijken of je er dan ruis opziet want het valt me erg op iedereen hier met die kleine pics bijna geen ruis dus graag link naar orginelen dan pas kan je goed vergelijken
Best fijn trouwens foto's in 800x600. En nou WAT wordt de layout verneukt zeg, het paarse gedeelte is iets breder. Alsof dat boeit.bedankt!
cam = S30
mee eens...standaard maat moet gewoon 800x600 worden...Op zaterdag 06 april 2002 14:35 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Zit jij in het anti-interpunctie-front ofzo?
[..]
Best fijn trouwens foto's in 800x600. En nou WAT wordt de layout verneukt zeg, het paarse gedeelte is iets breder. Alsof dat boeit.
past prima als je bedenkt dat iedereen hier werkt met resoluties van 1024x768 en hoger...

Is ut wat?
- Ik zou de jpg compressie op zijn laagst zetten, je ziet nu duidelijk jpg artefacten (spikkels / blurring langs stukken met grote contrast verschillen.)
- Het is jammer dat je weinig manual kunt instellen, anders kon je soms de diafragma opening wat groter maken.
Pech gehad.. MUHAHAHAHAAAOp zaterdag 06 april 2002 23:20 schreef LoneGunman het volgende:
Nog ff over de nieuwe 'hype' rond de 800x600-resolutie: ik ben hier pertinent tegen. M'n (analoge) modemlijntje slipt nu al compleet dicht als ik één van de foto-topics open.....laten we dat nou niet erger gaan maken. Houdt er rekening mee dat niet iedereen beschikt over een breedband-aansluiting!
Nee grapje, ik ik vind 640x480 genoeg om een mooie foto van een lelijke te onderscheiden. En als ik em groot wil vraag ik er wel om (indien niet gelinkt). Niet dat ik het erg vind als iemand 800x600 pics post, maar de nieuwe standaard hoeft het van mij niet te worden.
Verwijderd
En daarbij komt ook nog: het verkl..&@#*Op zaterdag 06 april 2002 23:20 schreef LoneGunman het volgende:
Nog ff over de nieuwe 'hype' rond de 800x600-resolutie: ik ben hier pertinent tegen. M'n (analoge) modemlijntje slipt nu al compleet dicht als ik één van de foto-topics open.....laten we dat nou niet erger gaan maken. Houdt er rekening mee dat niet iedereen beschikt over een breedband-aansluiting!

Ziet er 'Porche Carrera'-achtig uit.. of zit ik fout?Op zaterdag 06 april 2002 18:17 schreef Sinterklaas het volgende:
[afbeelding]
resize van 1600*1200 -> 640*480
btw.. kom ik nou ook in die ene lijst
Op zaterdag 06 april 2002 23:57 schreef Ceyene het volgende:
[..]
En daarbij komt ook nog: het verkl..&@#*de hele layout van de pagina... 640x480 doet dat niet... (niet dat ik ut erg vind hoor, zo zie ik ut beter)... maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich hier aan ergen...
Trouwens, het verkloot helemaal niks... het maakt het alleen je eigen post breder en niet de hele layout van de pagina.
Verwijderd
eeeh jaah... dat... bedoelde ik jaahOp zondag 07 april 2002 00:23 schreef Splatter het volgende:
...het verkloot helemaal niks... het maakt het alleen je eigen post breder en niet de hele layout van de pagina.
Verwijderd
Je was me voor, wilde ik ook net gaan zeggen, alleen nog "911" toe te voegen, maar volgens mij zit je dus niet fout hoor...Op zaterdag 06 april 2002 23:57 schreef Splatter het volgende:
[..]
Ziet er 'Porche Carrera'-achtig uit.. of zit ik fout?
Ik struikelde net over het antwoord. 911 Turbo dusOp zondag 07 april 2002 01:37 schreef TonD het volgende:
[..]
Je was me voor, wilde ik ook net gaan zeggen, alleen nog "911" toe te voegen, maar volgens mij zit je dus niet fout hoor...
das in de huiskamer ofzo... daar moet je 150 posts voor hebben. dus nog ff sparenOp zondag 07 april 2002 13:13 schreef TonD het volgende:
Code #29
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Kijk hier voor meer informatie.
hmmm
http://www.global-media.org/mystuff/photos/amsterdam/
http://www.global-media.org/mystuff/photos/amsterdam2/
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Wat nou verneuken van de layout. Wat een gezeik, dat van de modemers ok. Als je (zoals je in dit topic zeker mag verwachten, of nog hoger dan) 1024x768 draait is het paarse kader iets breder met 800x600 pics, LEKKER BOEIEND.Op zaterdag 06 april 2002 23:57 schreef Ceyene het volgende:
[..]
En daarbij komt ook nog: het verkl..&@#*de hele layout van de pagina... 640x480 doet dat niet... (niet dat ik ut erg vind hoor, zo zie ik ut beter)... maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich hier aan ergen...
En wat dan nog, met pics van 640x400 zou de layout dan ook al fuckup up zijn, want dan is het paarse kader OOKAL iets breder dan normaal. Niemand die zich eraan ergert! Dat is wel gebleken aan de 1000de posts zonder gezeur daarover.
Zolang die pics in het scherm passen (met een res van 1024x768 maximaal 800x600) vind ik de layout fuckup onzin, je hoeft niet te scrollen en het bredere paarse kader vind ik echt niet storend. Maar voor modemers is de pic wel bijna 2x groter, dat vind ik wel een argument.
Precies, WAT NOU layout fuck up.Trouwens, het verkloot helemaal niks... het maakt het alleen je eigen post breder en niet de hele layout van de pagina.
En daarbij komt ook nog: het verkl..&@#* de hele layout van de pagina...
niet dat ik ut erg vind hoor, zo zie ik ut beter
Meen je nu alles wat je zegt of is het maar gein?eeeh jaah... dat... bedoelde ik jaah
Eerst zeggen dat de layout fuckup is door 800x600 pics, daarna jezelf tegenspreken door te zeggen dat het je NIET erg vind. Daarna het eens zijn met iemand die zegt dat de layout NIET erdoor fuckup raakt. Er valt echt geen touw meer aan vast te knopen.
Maaruh, als je geen 800x600 pics wilt omdat je modemer bent mag je het gerust zeggen.
Verwijderd

Handig trouwens die GOT search!
Me woonplaats in panoraam
Zulke foto's heersen !
orineel: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1780071606
Canon EOS 80D En wat glaswerk

Schattig he..:) En..zie daar! een miertje op rechter stengeltje (was me achteraf ook pas opgevallen)

T origineel kon je elk haartje op de klimop blaadjes tellen..;)

Alle fotos gemaakt op 6Mpixel resolutie (2830 * 2130), Normal JPG kwaliteit.
Yeah right! Hoe zulke grote mieren hebben jullie daar wel niet?? Ter grootte van konijnen ofzo? Ik wil het orgineel ook wel ff zien.Op zondag 07 april 2002 20:27 schreef majic het volgende:
En ik dacht nog wel dat mn fuji 6900 geen echte supermacro camera wasmaar met 6 mpix resolutie en een beetje croppen maak je een hoop goed hehe..
[afbeelding]
Een ondiep slootje:
2 pics van schiphol:
Veiling in het westland:
Cracked Canon Powershot G2
Verwijderd
Die eerste is heel mooi... plaats m in 'Fotografie een tandje hoger...' - past ie goed inOp zondag 07 april 2002 20:37 schreef Virus.NL het volgende:
Een plantje in de avondzon:
[afbeelding]
Een ondiep slootje:
[afbeelding]
2 pics van schiphol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Veiling in het westland:
[afbeelding]
Cracked Canon Powershot G2
Bij de weg: 'Cracked' Canon Powershot G2 ?
[topic=450793]Op zondag 07 april 2002 20:43 schreef Ceyene het volgende:
[..]
Bij de weg: 'Cracked' Canon Powershot G2 ?
[topic=453530]
Ik heb dus ook een heel klein scheurtje in het plastic.
Verwijderd
dat heet nou croppenOp zondag 07 april 2002 20:37 schreef LoneGunman het volgende:
[..]
Yeah right! Hoe zulke grote mieren hebben jullie daar wel niet?? Ter grootte van konijnen ofzo? Ik wil het orgineel ook wel ff zien.
doe ik zelf ook wel eens, is 1600x1200 origineel en dan knip je gewoon dit stukje eruit

deze twee foto's zijn op een kleine 3 cm afstand gemaakt. en scherp!
mijn vakantiebestemming voor deze zomer:
ook deze twee:
http://www.pbase.com/image/1512538/original
http://www.pbase.com/image/1512539/original

zoom op bord

Verwijderd
klopt! want mijn camera kan ook vanaf een paar cm al scherpe macro foto's nemenOp zondag 07 april 2002 21:05 schreef Molybdenum het volgende:
ook weer ff bezig geweest. ik ben erachter gekomen, dat de minimale afstand voor het maken van macro-opnamen veel kleiner is dan de 10 cm die in de handleiding wordt genoemd.
deze twee foto's zijn op een kleine 3 cm afstand gemaakt. en scherp!
[afbeelding]
mijn vakantiebestemming voor deze zomer:
[afbeelding]
ook deze twee:
http://www.pbase.com/image/1512538/original
http://www.pbase.com/image/1512539/original
ligt denk ik aan de hoeveelheid licht en de hoek waaronder je de camera houdt...
Verwijderd
Eeeh... met welke camera?Op zondag 07 april 2002 21:05 schreef Molybdenum het volgende:
...ik ben erachter gekomen, dat de minimale afstand voor het maken van macro-opnamen veel kleiner is dan de 10 cm die in de handleiding wordt genoemd.
Edit: laat maar... camera staat in je sig... sorry
wel lol drie in een
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Canon Powershot A20
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Schapuh: (zijn trouwens saai om te fotograferen, vooral lammetjes)

Tractor:

(beide zijn bijgesneden om te laten afdrukken)

Ben overigens net begonnen met 'bewust' fotograferen, o.a. door wat ik hier heb gezien.
Die macro foto's van die insecten zijn echt
Op het andere topic: 'Fotografie een tandje hoger' zijn er trouwens ook een paar mooie van vliegende insecten!

(recht omhoog fotograferen met een polarisatie filter + onderbelichting geeft een erg extreem effect

v

Lampjes van mijn mengpaneel die in het donker de onderkant van mn tafelblad verlichten.

Paar leuke edelsteentjes.

Konijn.

Hertenkamp en aangrenzend wandelbos in Hoofddorp. Was ook een lief lammetje

Omgeving Hoofddorp.

Museumtramlijn Amsterdam - Amstelveen - Bovenkerk.

Lieveheersbeestje

Twee dames die de chacha aan het dansen zijn

Jonge eendjes in Zevenaar, dat waren er een stuk of 20 in totaal en heel schattig

Spoorlijnen in Zevenaar. Het leuke is dat ze daar niet zo moeilijk zijn als in de randstad, je kan daar rustig over het spoor wandelen etc, er staan iig niet overal hekken. Zo kon ik dus op een punt gaan staan waar 2 spoorlijnen uit elkaar gingen.
Morgen verblijd ik jullie met foto's van de floriade
errug veel in een post.. zitten wel mooie exemplaren tussen hoor.. wat heeft dat konijn geslikt ?Op maandag 08 april 2002 07:41 schreef ddc het volgende:
[veel fotoos]
Morgen verblijd ik jullie met foto's van de floriade.
a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be
Het ziet eruit alsof ie in een stopcontact heeft zitten snuffelen.Op maandag 08 april 2002 11:41 schreef clevy het volgende:
[..]
errug veel in een post.. zitten wel mooie exemplaren tussen hoor.. wat heeft dat konijn geslikt ?
Konijn had op dat moment zo'n half uur door de huiskamer gelopen en vond het tijd voor een pauze, dus ging ze er ff voor zittenOp maandag 08 april 2002 11:41 schreef clevy het volgende:
errug veel in een post.. zitten wel mooie exemplaren tussen hoor.. wat heeft dat konijn geslikt ?
Dat ene oor rechtop lukte pas nadat ik een flinke melodie ging fluiten
Verwijderd
Mooie scherpe shots... vooral die 2e van die bij (ook een lucky shot toevallig?Op maandag 08 april 2002 16:25 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Canon Powershot G2
Die vlinder was niet helemaal 100% meer zoals je kunt zien:Op maandag 08 april 2002 16:44 schreef Ceyene het volgende:
[..]
Mooie scherpe shots... vooral die 2e van die bij (ook een lucky shot toevallig?![]()
) - hoe krijg je toch in godsnaam een vlinder op de foto?!
- elke keer als ik bij die beestjes in de buurt kom vliegen ze weg...
![]()
En voor die andere foto waren 9 van de 10 niet goed gefocused.
Op maandag 08 april 2002 17:11 schreef zteph het volgende:
Eenden zijn best leuk om te fotograferen:
[afbeelding]
[afbeelding]
(maar dat mag ook wel voor dat geld
Het blijft moeilijk zulke foto's te maken, 9 van de 10 mislukken(niet scherp genoeg). Ik denk dat sommige andere camera's een betere focus/macro hebben.Op maandag 08 april 2002 18:08 schreef BizonKid het volgende:
Focust die Canon G2 zo snel dat je een bij kunt fotograferen? En toch de achtergrond geblurred, goed gedaan!
Verwijderd
De G2 moet ook zulke foto's kunnen maken denk ik. Het verschil tussen de D30 en de G2 zie je pas als je de foto's 1:1 ziet, vooral in de hoeveelheid ruis.Op maandag 08 april 2002 17:18 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
dat zijn echt mooie foto's, lekker heldere kleuren.
(maar dat mag ook wel voor dat geld)
En toen zag ik een boompje (kleintje) met een klein klote beestje erop... was toen tijd om de macro functie van mijn camera eens te testen..
Dat beestje was dus echt KLEIN... uit 6Mpixel gecropt.
Kon geen uncompressed doen omdat mijn kaartje vol zat

Uncropped versie.. wel geresized.

Dat woordje he.... nahja whatever.Op maandag 08 april 2002 12:51 schreef Ceyene het volgende:
[..]
...liev![]()
De S602 zou de snelste auto focus camera worden van dit moment (en macro mode vanaf 1 cm aanbevolen, beetje croppen van 6mpix en je hebt een plaatje van theoretisch misschien wel 2mm dichtbijdenk dat sommige andere camera's een betere focus/macro hebben.
Verwijderd
Had er zaterdag al wat gemaakt, maar toen werd het al snel donker en met flitser vond ik nep dus de meeste foto's waren erg Out Of Focus.
De enige die niet OOF was had ik per ongeluk gewist denk ik. Was een erg mooie foto van een boom met zonne-stralen er door hen
Zondag was het erg koud, maar vandaag naar m'n werk zag ik zo'n mooie scene.....
Ochtend zon door koude lucht.
Treurwilg (
Excuses voor de kleine pics (1024) maar ik moet nog een 128MB kaartje halen...
[edit]ff URLs veranderd in 640x480 plaatjes, klikken is 1024
Verwijderd
...is er mis met ut woordje?Op maandag 08 april 2002 20:11 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Dat woordje he.... nahja whatever.
mooi rood is niet lelijk maar een polarisatie filter mag er wel op
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Deze foto is gecropped uit het origineel en bewerkt met "curves" uit photoshop.

Wat houdt da curves precies in?Op dinsdag 09 april 2002 20:42 schreef zteph het volgende:
Hier nog een eenden foto. Het zijn op zich best leuk beesten, alleen jammer dat ze de koekjes/pinda's van gisteren vandaag terug kwamen brengen en niet bepaald meer in de originele staatOftwel eendenschijt voor m'n deur.
Deze foto is gecropped uit het origineel en bewerkt met "curves" uit photoshop.
[afbeelding]
Powershot G2
Verwijderd
Op http://www.luminous-landscape.com/command_primer.htm staat een goede uitleg over hoe je het kan gebruiken.Op dinsdag 09 april 2002 22:45 schreef Yokozuna het volgende:
Wat houdt da curves precies in?
En op http://www.google.nl/search?q=curves+photoshop&hl=nl&lr= staat natuurlijk ook veel info
Verwijderd
Noordned? Welke treinroute is dit? Ik hang me cam van 1200 nie ff buitenOp woensdag 10 april 2002 21:58 schreef LoneGunman het volgende:
Met gevaar voor eigen leven genomen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Fuji 2800z
beter
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Dit topic is gesloten.