Toon posts:

Passieve subwoofer vraag!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.kenwoodeurope.com/download/manuals/home/SW-05HT%20(EN).pdf
dit is de subwoofer die ik wil gaan kopen, het is een passieve :? Ik heb hier al eerder gepost en de antwoorden die ik kreeg wezen uit dat ik een actieve subwoofer moet hebben, dit omdat ik geen sub uitgang heb en de aux een ingang is, dus er kan geen versterker op!!!

Alleen is mijn vraag nu, is deze subwoofer hier wel geschikt voor?

Kom er echt niet uit anders :'(

En als ik toch echt een actieve moet hebben, waar moet ik dan zijn want ik zit nu een week over het internet te struinen zonder resultaten

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Het zal best wel werken, maar of je er vrolijk van wordt.

Ten eerste is de versterker van je Samsung vrij zwak, het rendement van de sub is erg laag (83 dB/w) dus een zware belasting voor de Samsung. Dus of er dan nog veel "laag" uitkomt. Heb zowiezo mijn twijfels over de bandbreedte van de Samsung amp.

Verder zie ik geen hoog af filter voor de sub (loopt tot 1000 Hz?) dan krijg je duidelijk hoorbare vermenging van het subgeluid met de speakers (stereo beeld naar de kloten). Ik heb het even niet over de nadelige invloeden van passieve filers bij lage frequenties (want er zit kennelijk geen filter in :) )

Weet niet wat ie kost, miscchien kun je hem eerst uit proberen.

sry, ik zou gewoon gaan sparen

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

Verwijderd

Topicstarter
Moet dus wel met een actieve subwoofer, die heeft een eigen versterker dus dan zou het probleem toch (merendeels) opgelost zijn, ben namelijk neit van plan een nieuwe of 2e handse te kopen terwijl aan dit mini setje alleen weinig bass is.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

My GoT, je blijft bezig met nieuwe topics openen he? Ik heb je al gewaarschuwd dat je niet voor ieder wiswasje een nieuwe topic moet openen. Hier liep al een topic over, die ook nog eens goed liep. Hier krijg je dus een waarschuwing voor.

Dit topic is gesloten.