uhmz.. je titel zegt..passief..
heeheh
sorry..ik weet er geen.. waarvoor heb je em nodig? voor je installatie? of computer?
sorry..ik weet er geen.. waarvoor heb je em nodig? voor je installatie? of computer?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
Iets specifieker?
Actieve subwoofers zitten zo'n beetje in iedere PC speakerset met subwoofer.
Als je een losse actieve subwoofer zoekt voor het aansluiten van je huidige stereotoren; die zijn héél duur, en er is weinig aanbod.
Je kunt ze vinden bij de grotere merken. Ze blijven wel altijd een passieve woofer adviseren, met een geschikte losse versterker erbij...
Actieve subwoofers zitten zo'n beetje in iedere PC speakerset met subwoofer.
Als je een losse actieve subwoofer zoekt voor het aansluiten van je huidige stereotoren; die zijn héél duur, en er is weinig aanbod.
Je kunt ze vinden bij de grotere merken. Ze blijven wel altijd een passieve woofer adviseren, met een geschikte losse versterker erbij...
Nou ik heb dus weinig bass op me mini systempje<radio> en ik wil dus meer bass voor weinig
(liefst rond de 100)
Weet alleen nog niet hoe ik zo'n dind moet aansluiten aangezien ik geen subwoofer uitgang heb en de aux bij mij een ingang is!!!
BVD
Weet alleen nog niet hoe ik zo'n dind moet aansluiten aangezien ik geen subwoofer uitgang heb en de aux bij mij een ingang is!!!
BVD
Verwijderd
Actieve subwoofer betekent met versterker erin; beetje kwaliteit voor op je audioset red je never voor 100,=
(Als die voor die prijs überhaupt al bestaan...)
(Als die voor die prijs überhaupt al bestaan...)
nou ja..wat verwacht je van mini systeempjes 
sorry..
hehe
ik denk wel dat et te doen is hoor
sorry..
ik denk wel dat et te doen is hoor
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
=0202004701014893062&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=122906&TK_PAR[MEDIUM]=]"]http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID"]=0202004701014893062&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=122906&TK_PAR[MEDIUM]=]
Kijk eens aan 1 minuut zoeken op Conrad
Het is aan te raden om zelf iets meer moeite te doen daar doe je jezelf en je mede gotters een plezier mee
Kijk eens aan 1 minuut zoeken op Conrad
Het is aan te raden om zelf iets meer moeite te doen daar doe je jezelf en je mede gotters een plezier mee
Verwijderd
De bovenstaande kan je je gewone luidspreker uitgangen op aansluiten en daar weer op je gewone luidsprekers..
(als ik mij niet vergis)
(als ik mij niet vergis)
thanx, alleen de link werkt niet
<doet al
Dus de uitgang van de boxen die ik nu heb sluit ik op die subwoofer aan en de boxen dan weer op de subwoofer?
Dus de uitgang van de boxen die ik nu heb sluit ik op die subwoofer aan en de boxen dan weer op de subwoofer?
Verwijderd
Helemaal goed jaOp donderdag 28 februari 2002 11:49 schreef Marsmellow het volgende:
thanx, alleen de link werkt niet<doet al
ALLEEN!!!
Dat gaat me dikke 3 honderd gulden kosten, en me setje koste 6 honderd
Jammer dat die dingen zo duur zijn
Dat gaat me dikke 3 honderd gulden kosten, en me setje koste 6 honderd
Jammer dat die dingen zo duur zijn
Verwijderd
Mja .. je kan ook je setje aan een èèn of andere gek verkopen en iets nieuws halen (of 2e hands beter spul)
W8 is, kheb hier ook iets gevonden:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/index.cgi?PP_PAR[USER_ID]=TK_PAR[USER_ID]=0200027601014894781
alleen hoe aansluiten????
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/index.cgi?PP_PAR[USER_ID]=TK_PAR[USER_ID]=0200027601014894781
Verwijderd
Eeuhm sorry je link werkt niet..Op donderdag 28 februari 2002 12:18 schreef Marsmellow het volgende:
W8 is, kheb hier ook iets gevonden:
Als je deze
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=TK_PAR%5BUSER_ID%5D%3D0200027601014894781&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=16143&TK_PAR[MEDIUM]="] Philips Subwoover
Bedoeld dan kan je em ook gewoon doorlussen zoals die andere
Ik moet wel zeggen dat de subwoovers waarschijnlijk alleen maar bonken en niet echt super hifi zijn.. Maar als je meer bas wil lijkt mij dit de beste oplossing.
Verwijderd
Het kan wel denk ik alleen moet je als die actief is hem voeden met een goeie 12 volts voeding geen adaptor dus
Als je geen uitgangen hebt, dan wordt het moeilijk...ga beter sparen voor een setje met beter geluid...zo is het zonde...Op donderdag 28 februari 2002 11:27 schreef Marsmellow het volgende:
Nou ik heb dus weinig bass op me mini systempje<radio> en ik wil dus meer bass voor weinig(liefst rond de 100)
BVD
mischien heb je nog ergens een versterkertje liggen ofzo .. een ouwe bak is al goed.. dan kan je een sub speaker gaan halen( vanaf 10inch =leuk) en voila. is best te doen. voor 125 piek een woofertje 25 piek een filtertje wat hout en bekleding.. klaar 
is je versterkertje nix pak dan een gevoelige speaker dat scheelt een hoop.
een hoop gedoe ik weet het maar er is niets zo leuk als een kist maken
heb je nergens een oude versterker vergeet dan maar wat ik heb gezegd 
ik lees net dat je 0 uitgangen hebt
dat wordt lastig
een hoop gedoe ik weet het maar er is niets zo leuk als een kist maken
Inderdaad (zonder line out/monitor oid)Op donderdag 28 februari 2002 18:53 schreef mollie het volgende:
mischien heb je nog ergens een versterkertje liggen ofzo .. een ouwe bak is al goed.. dan kan je een sub speaker gaan halen( vanaf 10inch =leuk) en voila. is best te doen. voor 125 piek een woofertje 25 piek een filtertje wat hout en bekleding.. klaar
een hoop gedoe ik weet het maar er is niets zo leuk als een kist makenheb je nergens een oude versterker vergeet dan maar wat ik heb gezegd
ik lees net dat je 0 uitgangen hebt
dat wordt lastig
De enige optie is een actieve sub op de high input aansluiting (lees parallel op de speakeruitgang), maar de goedkoopste die ik ken kost al 210 euro (Canton AS20 in duitsland) en het blijft waarschijnlijk een matige geluid geven (gezien de ruis en vervorming specs)
No offence
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Nou dan hier maar even een antwoord op je laatste* (hopelijk
) vraag:
Als het signaal op de speakerterminals een beetje redelijk is (er moet dus wel lage tonen in het signaal zitten en als het even kan niet te veel ruis), dan zal je met een actieve sub een goede bas impuls krijgen (ook dat kun je wellicht beter eerst eens uitproberen).
Helaas is je budget vrij beperkt. Eventueel kun je zo'n sub ook alvast zien als investering voor een toekomstige set (een beetje merk gaat best 10 jaar of meer mee.
edit * over dit onderwerp, that is
Als het signaal op de speakerterminals een beetje redelijk is (er moet dus wel lage tonen in het signaal zitten en als het even kan niet te veel ruis), dan zal je met een actieve sub een goede bas impuls krijgen (ook dat kun je wellicht beter eerst eens uitproberen).
Helaas is je budget vrij beperkt. Eventueel kun je zo'n sub ook alvast zien als investering voor een toekomstige set (een beetje merk gaat best 10 jaar of meer mee.
edit * over dit onderwerp, that is
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Pagina: 1