Ik kan soms met de beste wil van de wereld geen zinnige naam aan een topic geven omdat de subject-regel zo kort is. Kan die niet een karakter of 10-20 langer zijn?
helpdesk: enkel zinnige topics starten, heb je al 95% minder problemen met topic length
poohbeer: LOL 
Ik zie dat de maximale lengte 50 chars is; dat moet in principe toch wel genoeg zijn?
Ik zie dat de maximale lengte 50 chars is; dat moet in principe toch wel genoeg zijn?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dan is het onleesbaar. Enne, ik heb hier met name last van in bv. Hardware. Als ik iets duidelijk wil omschrijven in de topicnaam dan gaat dat bijna niet.
Ik baal er trouwens goed van dat iedereen mij voor een onzinposter aan ziet. Ik post veel meer in de 'echte' forums dan in de TrashCan.
Ik baal er trouwens goed van dat iedereen mij voor een onzinposter aan ziet. Ik post veel meer in de 'echte' forums dan in de TrashCan.
Een threadnaam is bedoeld om kort de kern van de zaak aan te geven; welk ding geeft problemen en wat gaat er mis.
Als jij bijvoorbeeld een "onzichtbare" scsi-kaart onder W2k hebt, is dat heel makkelijk aan te geven door bijvoorbeeld: "SCSI onder W2k; hij is er wel, maar toch weer niet" ofzo... (precies 50 karakters:))
Soms dan moet je het ook een beetje vaag houden om mensen nieuwsgierig te maken.
Als jij bijvoorbeeld een "onzichtbare" scsi-kaart onder W2k hebt, is dat heel makkelijk aan te geven door bijvoorbeeld: "SCSI onder W2k; hij is er wel, maar toch weer niet" ofzo... (precies 50 karakters:))
Soms dan moet je het ook een beetje vaag houden om mensen nieuwsgierig te maken.
Verwijderd
HlpDsk --> Zeg eens eerlijk. Hoe krijg jij het voor elkaar om elke dag ZOVEEL te posten?? Daar hebbik echt de tijd niet voor.
Ja dat vraag ik me ook af, werk jij niet en ga je niet naar school ofzo, en zit je heel de dag/nacht dan maar achter de pc?? Daar lijkt het tenminste op
Wat dachten jullie van:
Subject="Item" AND "+" AND "Where"
If not appropiate "Where" then "When"
Dus wanneer iemand bijvoorbeeld probs heeft met Creative SoundBlaster Live! onder Windows 98:
Subject: SB Live + Win98
btw: Ik haat subjects zoals "HELP!!!"
Subject="Item" AND "+" AND "Where"
If not appropiate "Where" then "When"
Dus wanneer iemand bijvoorbeeld probs heeft met Creative SoundBlaster Live! onder Windows 98:
Subject: SB Live + Win98
btw: Ik haat subjects zoals "HELP!!!"
Ach en ik haat Signatures die 3 regels lang zijn
Überhaupt sigs zijn hier een beetje overbodig. Die regel tekst onder je naam is al zat
Hmm ben ik toch duidelijk geweest, PcDealer heeft ff zijn signature verandert...... bedankt.
Pagina: 1