[glowpad] randen helder maken

Pagina: 1
Acties:

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Hier op m'n werk staat een graveermachine die BMP-tjes kan inlezen en graveren. Alleen niemand gebruikt dat geval. Cool, dacht ik zo, dan graveer ik een mooi logo in een stukkie plexiglas en dan wordt dat m'n nieuwe mousepad. En dan noemen we het 'Behendigheidstraining Graveermachine*, dan kan ik het ook nog eens onder werktijd doen... :P

Maar, nou komt het, ik wil niet van die oplichtende randen. Ik wil een stukkie chrome-molding rondom. Grote vraag:

Nadat ik m'n plexiglas op maat heb gezaagd, zijn de zijkanten allemaal 'ruw'. Omdat daar molding overheen gaat wil ik dat het licht gewoon weerkaatst. Hoe krijg ik die randen weer mooi helder?

Ik zat zelf te denken aan een heteluchtpistool (verfbrander), maar die heb ik zo niet bij de hand (en ik heb ook nog geen plexi). Zou dat werken, of zijn er nog andere methodes?

Verwijderd

Polijsten.

a. Dremel

b. Jif of Cif of hoe het nu ook moge heten.

Verwijderd

b. Jif of Cif of hoe het nu ook moge heten.
offtopic:
Andy toch? ;)

Verwijderd

Ai... Dubbelpost omdat ik met mn prefs liep te kloten, sorry |:(

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Werkt heel dun schuurpapier niet?

Verbouwing

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

schuren :P

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Ik zou hem schuren werkt perfect...
[je kan hem btw ook schuren.. of schuin afsnijden of natuurlijk Schuren]

Verwijderd

Polijsten met Brasso (koperpoets, ja dat werkt)of tandpasta (ja, dat werkt ook)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Schuren gaat volgens mij niet werken. Nog even voor de duidelijkheid: de kanten moeten spiegelglad worden zodat het led licht weer weerkaatst wordt. Bovendien gaat er molding omheen, dus dat zie je ook niet meer

Verwijderd

Op school , moesten we eerst met een schaar over de rand schaven , en daarna over een polijst schijf halen. Dat werd spiegel glad.

Mischien ipv z`n schijf een dremel

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:28
Wij moeten dat op school met dat fijne zwarte schuurpapier doen. Dat papier maak je nat, en leg je op een vlakke ondergrond, dan kan je het te schuren daar gewoon langs halen. Wel nat maken, anders word het lelijk.
Pagina: 1