Toon posts:

[flatfee] opnieuw een dieptepunt (Friaco)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 13:12 schreef maartena het volgende:
Jongens... voor 200 EURO per maand heb je zoveel internet als je wil. 64kbit/s up en down. Kost een paar centen, maar dan heb je tenminste iets..... het is inderdaad 4 keer zo duur als een gemiddeld kabel of ADSL abonnement, maar reken maar eens uit hoeveel telefoonkosten je kwijt bent per maand als je het niet doet....
ja ik weet het alleen dat willen mijn ouders niet betalen en zelf heb ik het geld er niet voor (over)
:7

maar ja ik hoop dat ik binnenkort friaco heb

Verwijderd

hmm, dan hebben de luitjes die nu al op Friaco zitten wel mazzel, hadden ze wel ff ietsjes eerder mogen zeggen, nu krijg ik GvD geen abo meer :(
Je ziet dus dat dat flat fee nauwelijks haalbaar is voor de aanbieders, slechte zaak :'(

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 13:12 schreef maartena het volgende:
Jongens... voor 200 EURO per maand heb je zoveel internet als je wil. 64kbit/s up en down. Kost een paar centen, maar dan heb je tenminste iets..... het is inderdaad 4 keer zo duur als een gemiddeld kabel of ADSL abonnement, maar reken maar eens uit hoeveel telefoonkosten je kwijt bent per maand als je het niet doet....
|:( Denk niet dat mensen daarin geinteresseerd zijn :)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 08:41 schreef Piepeltjes het volgende:

[..]

Vast wel...

Ik heb zondag een abonnement aangevraagd bij friaco nadat ik wish had opgezegt. Ben eigenlijk wel blij dat men de kwaliteit zo wil waarborgen.
ik hoop dat ik het nog kan krijgen omdat ze vandaag de aanmeldingen stoppen en ik me gisteravond heb aangemeld

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Gelukkig sluiten ze
* Gman haalt diep adem

Zo blijft mijn abbo tenminste nog gangbaar
Sorry jongens (mijn Ping is zwaar belangrijk)

Ik heb al genoeg ellende gehad met Superweb enzo :r

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 14:11 schreef Gman het volgende:
Gelukkig sluiten ze
* Gman haalt diep adem

wij niet dan?
Wij hometimers hebben nu pas echt pech, en mijn ping is ook zwaar belangrijk :(
/me moet niet zo overdrijven, hoe kan hij nou zeggen dat zn ping belangrijk is als hij maar een 56k6 heeft ? :)

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Op vrijdag 01 maart 2002 14:11 schreef Gman het volgende:
Gelukkig sluiten ze
* Gman haalt diep adem

Een goeie gamer kan ook met een hogere ping die 56k heeft spelen !

Verwijderd

Beetje offtopic maar: wie heeft hier zakennet en hoe bevalt het?

Verwijderd

Hiero Friaco-abo.
Download van 7kb/sec
Ping van 60
Na 1 keer inbellen binnen
Continue online vanaf 18:00 tot 8:00; je wordt niet gedisconnect.

Iemand overkopen? :+

Verwijderd

ik heb me gisterenavond aangemeld voor Friaco vandaag wel een mailtje van ze gekregen ik weet niet of ze me nog aansluiten anders blijf ik gewoon hometime gebruiken is altijd nog goedkoper dan de kpn tikken. alleen downloaden zit er dan niet meer in

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Op vrijdag 01 maart 2002 20:28 schreef Blackwater het volgende:
Hiero Friaco-abo.
Download van 7kb/sec
Ping van 60

Da kan niet, tenzij diegene precies hetzelfde telefoonnummer heeft.

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Op vrijdag 01 maart 2002 20:28 schreef Blackwater het volgende:
Hiero Friaco-abo.
Download van 7kb/sec
Ping van 60

JA! :)

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
de mensen die geen kabel/adsl hebben/krijgen

worden errug hard genaaid in Nederland..
Het is wel armoei troef.. ! :(
En in Duitsland & Engeland enz. hebben ze flatfree aanbieders bij de vleet !

Het komt gewoon allemaal door die F*** KPN, die alles tegenwerkt ! |:(

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:17 schreef superjoost het volgende:

wat wil je, die zijn ook bijna failliet ;)

Verwijderd

Damn ben ik blij dat ik al vanaf januari FRAICO heb en heel verstnadig van ze dat ze geen abbo's meer aannemen anders word het net superweb :'(

kan in 1 keer inbellen altijd een *D verbinding!!

Verwijderd

das waar die willen nu flink cashen!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
tsja.. Dat hebben ze zelf in de hand gewerkt, dat ze failliet gaan. Het was toch al jaren klote daaro

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:38 schreef x-boxer het volgende:
Damn ben ik blij dat ik al vanaf januari FRAICO heb en heel verstnadig van ze dat ze geen abbo's meer aannemen anders word het net superweb :'(

kan in 1 keer inbellen altijd een *D verbinding!!
ik heb me gisteren aangemeld maar ik heb gehoord dat je er rond half 1 een uur 's nachts word aftgekickt is dat zo ?

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nee hoor. Ik heb dat nooit meegemaakt, misschien even klein onderhoud? FRIACO werkt prima hier en tja ik kan het me wel voorstellen - je hebt van die knakkers (*kijkt even rond op GoT :P *D die gewoon elke nacht alles van KaZaa aan leechen wat er te vinden valt.. en als de kosten voor FRIACO hoger oplopen dan de inkomsten, dag FRIACO.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Het probleem is inderdaad dat dit soort initiatieven alleen maar grootverbruikers aantrekken. De reden hiervoor is volgens mij dat het bedrag wat je moet betalen relatief hoog is en dus een hoge drempel opwerpt.

De gemiddelde gebruiker (2 a 3 uurtjes per avond) vindt het te duur, hij slaat immers ook wel eens een avondje over. Alleen de heavy user is bereid die (voor)investering te doen.

Ik ben overigens een gemiddelde gebruiker bij Friaco, meestal een paar uurtjes per dag en als ik erachter weg stap dan gaat de verbinding ook uit.

Probleem van dit fenomeen is dat het onmogelijk is om hier een goede oplossing voor te vinden. Indien Friaco de prijzen verlaagt in de hoop de gemiddelde gebruiker binnen te halen zal men zeer veel reclamegelden moeten reserveren om deze groep (die in principe niet op zoek is) te interesseren voor de dienst. Wellicht dat men een beperkte downloadlimiet in moet stellen om de heavy users te weren(Weet niet of dat kan). Dus surfen/icq etc vrij, downloaden max 4 mb/dag oid.

Voor diegenen die wel de hele nachten willen downloaden een speciaal abonnement van 100 euro oid. Want dat kost een dergelijke user ook, zoveel is langzamerhand wel duidelijk. :(

Het is jammer dat dat soort gebruikers het verpesten voor diegenen die de dienst gebruiken zoals het hoort: beetje surfen en chatten en af en toe eens downloaden. Want meer zit er (voorlopig) gewoon niet in met (gedeeltelijke) Flatfee :z

Wat mij betreft gooien ze die users er gewoon af en toe een dagje uit als ze structureel boven het gemiddelde zitten qua verbindingstijd. En bij herhaling na verloop van tijd helemaal eruit gooien (na waarschuwen).

Lijkt me op zich niet zo moeilijk om een dergelijk controle systeem te bouwen toch?

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35

klown

geek

Ik zou net een accountje nemen vanaf 1 april, omdat m'n huidige internet-abonnement dan afloopt...zal nog wel ingewikkeld worden een accountje te krijgen :'(
Noujah...de aanhouder wint, zullen we maar zeggen 8-)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 02:20 schreef Klaaz het volgende:
Het is jammer dat dat soort gebruikers het verpesten voor diegenen die de dienst gebruiken zoals het hoort: beetje surfen en chatten en af en toe eens downloaden. Want meer zit er (voorlopig) gewoon niet in met (gedeeltelijke) Flatfee :z

Wat mij betreft gooien ze die users er gewoon af en toe een dagje uit als ze structureel boven het gemiddelde zitten qua verbindingstijd. En bij herhaling na verloop van tijd helemaal eruit gooien (na waarschuwen).
Het grote voordeel van Flatfee is dat je 24/7 Online bent. Dat je dus elke minuut je email checkt en ICQ en MSN gewoon op de achtergrond draaien totdat er iemand online komt.
Ik ben ook een FRIACO-abo (pappie betaald :)) en heb WinRoute ingesteld om vanaf 18:00 tot 8:00 een continue verbinding te hebben. Ook van vrijdagavond 18:00 tot maandag 8:00 staat de verbinding (vrijwel) continue open.
Dit kan je verwachten als je je dienst zo opzet (zonder datalimit etc.).
Ben continue aan het downen overgens, dus verbinding wordt niet verspild >:)

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 21:17 schreef superjoost het volgende:

Wat werken ze tegen dan.
Ze kopen allemaal met korting tikken in.
Willen ze winst maken dan moeten ze zorgen voor niet al te veel abbo's die elke minuut die ze online mogen zijn ook daadwerkelijk online zijn.
Zouden ze meer tikken moeten kopen dan moeten ze ook weer meer mensen aansluiten om er nog iets aan over te houden.

Jullie zijn gewoon te gierig om wat meer geld uit te geven ( friaco heeft ook andere abbo's ) en verpesten het daarmee voor een persoon die niet continue online is.

Dus wie loopt dan de boel te fucken.........

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 03:03 schreef klown het volgende:
Ik zou net een accountje nemen vanaf 1 april, omdat m'n huidige internet-abonnement dan afloopt...zal nog wel ingewikkeld worden een accountje te krijgen :'(
Noujah...de aanhouder wint, zullen we maar zeggen 8-)
ik zeg home time pas op als ik friaco binnen heb (althans ik hoop dat ik het nog krijg)

Verwijderd

weet iemand nog een ander provider in plaats van friaco of zouden ze voor 1 april weer extra aansluiten toe laten hoop het

• klown

klown

geek

Even een idee.
Als je bijv. een account bij friaco wil, maar ze je niet toelaten...Hier en op vele andere plaatsen zijn geen (redelijke) alternatieven, dus je MOET eigenlijk wel een friaco thuisnet accountje hebben, want veel mensen hebben niks aan een zakennet accountje, want veel mensen zijn doordeweek overdag op school/werk en in het weekend en 's avonds vrij, zodat ze dan kunnen internetten.
Als je je computer de hele dag/nacht laat inbellen op friaco
Is het dan niet veel duurder voor ze om steeds dat startdubbeltje te betalen, dan dat ze je gewoon een abonnement laten nemen?
code:
1
2
3
4
5
6
verbinding maken
verbinding gemaakt
controleren gebruikersnaam/wachtwoord
gebruikersnaam/wachtwoord onjuist
disconnect
verbinding maken etc..

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

Op zaterdag 02 maart 2002 10:30 schreef klown het volgende:
Even een idee.

Is het dan niet veel duurder voor ze om steeds dat startdubbeltje te betalen, dan dat ze je gewoon een abonnement laten nemen?
code:
1
2
3
4
5
6
verbinding maken
verbinding gemaakt
disconnect
verbinding maken etc..
Dat kun je vergeten... Als je geen abonnement hebt bij Friaco (en dus het telefoonnummer waar vandaan je inbelt niet geregistreerd staat) gaat ie gewoon in gesprek :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• klown

klown

geek

Op zaterdag 02 maart 2002 10:49 schreef Operations het volgende:

[..]

Dat kun je vergeten... Als je geen abonnement hebt bij Friaco (en dus het telefoonnummer waar vandaan je inbelt niet geregistreerd staat) gaat ie gewoon in gesprek :)
jammer...noujah..ik MOET gewoon zo'n accountje hebben :P

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 10:49 schreef Operations het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het mooie van alles, en over dat disconnecten ik heb er nooit last van!

Verwijderd

ik heb me 27 februari aangemeld ,en ik heb vanmorgen de inloggegevens ontvangen.
Iedereen die zich nog kon aanmelden word gewoon aangesloten.

Verwijderd

Het lijkt me logisch dat Friaco de inschrijving stil heeft gelegd voor thuisnet, wanneer de zakelijke gebruikers achterblijven. De bandbreedte zakelijke abonnee's overdag gebruikt wordt, dekt 's avonds de thuisnet abonnee's. Op deze manier wordt de lijn constant volledig gebruikt, waardoor de kosten laag blijven. Vandaar dat ze nu oproepen tot zakelijk gebruik, dan kan het aantal thuisnet gebruikers ook weer meestijgen uiteindelijk...

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Nou maar hopen dat ze niet faliet gaan , want ik heb echt heel veel plezier van FRIACO :).. Moeten ze wel een keer geld afschrijven btw ...

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mijn inloggegevens gelukkig ook vandaag ontvangen. Net even geprobeerd in te bellen en het werkt perfect *D

Alleen nu zat er bij de brief met de inloggegevens een Aanmeldformulier NetSource Beltegoed :?

Mijn vraag aan de al bestaande Friaco abonnees is dus moet ik met dit formulier nog wat doen?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 15:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik dacht dat er geen eind aan kwam. Maargoed het is nu gelukkig gebeurt. :7

Zit nu al een maand via Friaco en bevalt me perfect! :Y)
Sorry mensen, shit happens! >:)

Whatever.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op zaterdag 02 maart 2002 10:30 schreef klown het volgende:
Even een idee.
Als je bijv. een account bij friaco wil, maar ze je niet toelaten...Hier en op vele andere plaatsen zijn geen (redelijke) alternatieven, dus je MOET eigenlijk wel een friaco thuisnet accountje hebben, want veel mensen hebben niks aan een zakennet accountje, want veel mensen zijn doordeweek overdag op school/werk en in het weekend en 's avonds vrij, zodat ze dan kunnen internetten.
code:
1
2
3
4
5
6
verbinding maken
verbinding gemaakt
disconnect
verbinding maken etc..
:r ben je wel goed wijs?? je wil een bedrijf kapot maken omdat ze je geen abo geven??????? :r

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 13:42 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

:r ben je wel goed wijs?? je wil een bedrijf kapot maken omdat ze je geen abo geven??????? :r
:r :r :r :r :r :r :( :( :( :(

• klown

klown

geek

Op zaterdag 02 maart 2002 13:42 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

Lees een paar posts terug, het schijnt/blijkt dat dit niet werkt.

Verder er zijn hier, waar ik woon helemaal geen alternatieven. Ik had Wanadoo Hometime, maar 80 uur per maand is gewoon te weinig voor me.

Kabel/dsl is hier ook niet. Mailtjes naar Essent/kpn zeggen altijd hetzelfde terug, dus dat helpt ook niet, en je moet toch wat proberen, niet geschoten is altijd mis, zeg ik altijd maar :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 14:07 schreef klown het volgende:

[..]

Verder er zijn hier, waar ik woon helemaal geen alternatieven. Ik had Wanadoo Hometime, maar 80 uur per maand is gewoon te weinig voor me.

Kabel/dsl is hier ook niet. Mailtjes naar Essent/kpn zeggen altijd hetzelfde terug, dus dat helpt ook niet, en je moet toch wat proberen, niet geschoten is altijd mis, zeg ik altijd maar :+
das klote voor je, ik heb gelukkig nog net Friaco kunnen krijgen maar ik hoorde wel dat er sinds kort weer een nieuwe 24/7 abo erbij is gekomen voor ik meende 119 euro per maand bij http://www.ladot.nl/

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 14:07 schreef klown het volgende:

[..]

tuurlijk kan het niet! maar dat jij zelfs aan dit soort dingen denkt is gewoon te ziek voor woorden :r :r hoe oud ben je eigelijk?? 16 ofzo?? domme kleuter...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Wanadoo liet toen geen mensen meer toe, Friaco nu ook niet. Dus over enkele maanden gooien ze er ook een urenlimiet tegenaan. Den Haag, er zijn gebieden die een beetje achter gaan lopen?! Zucht..vermoeiend land..
Dan maar een duurder abo en een bank beroven :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• klown

klown

geek

Op zaterdag 02 maart 2002 14:14 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

tuurlijk kan het niet! maar dat jij zelfs aan dit soort dingen denkt is gewoon te ziek voor woorden :r :r hoe oud ben je eigelijk?? 16 ofzo?? domme kleuter...
Ik zie de tuurlijkheid er niet van in hoor...bij vobisnet, wat een 0800-nr. (gratis) was werkte het wel nl. Misschien of je beter eerst even kan nadenken voor je iets post :Y) en hier gaat zitten flamen over kleuters enzo *D

Wel cool btw...dat je aan de hand van een geboortedatum in een profiel een leeftijd kan berkenen 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 maart 2002 14:16 schreef 2Dutch het volgende:
Wanadoo liet toen geen mensen meer toe, Friaco nu ook niet. Dus over enkele maanden gooien ze er ook een urenlimiet tegenaan. Den Haag, er zijn gebieden die een beetje achter gaan lopen?! Zucht..vermoeiend land..
Dan maar een duurder abo en een bank beroven :P
met zo'n kerel gesproken van Friaco maar die urenlimiet komt er niet, ze compenseren 'het verlies' wat ze maken met Thuisnet middels Volnet en Zakennet, alleen voor deze abonnementen zijn wel meer abo's nodig.

En er schijnt over 2 a 3 weken iets vanuit de KPN te komen waardoor ISP's nog mooiere abo's kunnen maken. Al met al laten we het gewoon afwachten. EN als Friaco onverhoopt toch met een urenlimiet gaat komen (wat ik niet denk) kan ik altijd nog naar LaDot voor een 24/7 abo :+

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 14:17 schreef klown het volgende:

[..]

Ik zie de tuurlijkheid er niet van in hoor...bij vobisnet, wat een 0800-nr. (gratis) was werkte het wel nl. Misschien of je beter eerst even kan nadenken voor je iets post :Y) en hier gaat zitten flamen over kleuters enzo *D
maw als het mogelijk was had jij het gedaan????? |:(|:(|:(|:( I rest my case....... stomme kleuter

• klown

klown

geek

Op zaterdag 02 maart 2002 14:19 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

maw als het mogelijk was had jij het gedaan????? |:(|:(|:(|:( I rest my case....... stomme kleuter
Het wordt een beetje off-topic, zo..je kan misschien beter een thread over kleuters openen in de huiskamer, dan.
Maar als je verder niet uit redelijke alternatieven kan kiezen, dan probeer je toch alles wat mogelijk is, dat lijkt mij een logische zaak. De aanhouder wint :+ en niet geschoten is altijd mis :o
Als je dat eens in je hoofd houdt...kun jij het misschien ook begrijpen en als jij een andere mening daarover hebt, dat mag, natuurlijk. Maar een beetje aanvallen op de persoon (kleuter enzo) heeft niet veel zin :7

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 14:22 schreef klown het volgende:

[..]

Maar als je verder niet uit redelijke alternatieven kan kiezen, dan probeer je toch alles wat mogelijk is, dat lijkt mij een logische zaak. De aanhouder wint :+ en niet geschoten is altijd mis :o
jezus mina.......ik zit toch in dezelfde situatie als jij.... de aanhouder wint??? alles doen wat mogelijk is??? inbellen om een isp te DWINGEN je opt te nemen?????? |:(

Vindt je het dan gek dat ik je een kleuter noem? als je ouder zou zijn, zou werken, en mensen kennen die hard werken om een zaak overeind te helpen, dan mag je terug komen....loser

• klown

klown

geek

Op zaterdag 02 maart 2002 14:28 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

jezus mina.......ik zit toch in dezelfde situatie als jij.... de aanhouder wint??? alles doen wat mogelijk is??? inbellen om een isp te DWINGEN je opt te nemen?????? |:(

Vindt je het dan gek dat ik je een kleuter noem? als je ouder zou zijn, zou werken, en mensen kennen die hard werken om een zaak overeind te helpen, dan mag je terug komen....loser
laat ik maar de wijste zijn :z

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-08 12:04

_nethack

We're all MAD here

xxxMaverick, niet zo druk maken joh :)
Lekker laten trollen, straks krijg jij een waarschuwing wegens flamen, en dat is dit figuur helemaal niet waard :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 14:31 schreef Operations het volgende:
xxxMaverick, niet zo druk maken joh :)
Lekker laten trollen, straks krijg jij een waarschuwing wegens flamen, en dat is dit figuur helemaal niet waard :)
* xxxMaverick haalt diep adem

Je hebt gelijk. Alleen aan die kortzichtige mensen gaat nederland kapot

* xxxMaverick is weer rustig

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 14:32 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

* xxxMaverick haalt diep adem

Je hebt gelijk. Alleen aan die kortzichtige mensen gaat nederland kapot

* xxxMaverick is weer rustig
Jij bent blijkbaar dus ook weer een "politiek correct" persoon!
Je weet wel : Paars in 8 jaar, die Nederland in de uitverkoop gooit.

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Hmmz, dit is ff een geluk bij een ongeluk :)

* DJ^ heeft zich 27-02 direct aangemeld nadat bekend was geworden dat wanadoo home-time een uren beperking zou gaan invoeren en zit nu lekker via friaco te surfen :D

hmmz

• xxxMaverick
Op zaterdag 02 maart 2002 16:04 schreef pinolief het volgende:

[..]

:?

Verwijderd

heuj

ik kreeg vandaag een brief van friaco, en ik probeerde in te loggen en ja hoor verbinding

vind het wel raar dat ik verder niets hoef op te sturen maar ja hij doet het

alleen nog even wanadoo afzeggen en onze
sjakie van de boomhut is weer happy :P

sorry maar dit moets ik even kwijt

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 02 maart 2002 16:37 schreef sjakievandeboomhut het volgende:
heuj

ik kreeg vandaag een brief van friaco, en ik probeerde in te loggen en ja hoor verbinding

vind het wel raar dat ik verder niets hoef op te sturen maar ja hij doet het

alleen nog even wanadoo afzeggen en onze
sjakie van de boomhut is weer happy :P

sorry maar dit moets ik even kwijt
Hehe, hiero precies hetzelfde. Nu ook direct wanadoo opzeggen...nouja, iemand anders ermee blij maken :D

hmmz

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 16:48 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Hehe, hiero precies hetzelfde. Nu ook direct wanadoo opzeggen...nouja, iemand anders ermee blij maken :D
ja maar ik weet niet zeker of het goed is, mijn vraag .. mopet je geen brief terug sturen (heb ik niet gedaan)

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 02 maart 2002 16:52 schreef sjakievandeboomhut het volgende:

[..]

ja maar ik weet niet zeker of het goed is, mijn vraag .. mopet je geen brief terug sturen (heb ik niet gedaan)
Er staat daar niks van overin, dus ik weet bijna 100% zeker van niet :)

hmmz

Verwijderd

ik heb me afgelopen donderdag avond ook aangemeld (net voordat dat abbo van hun site verdween ) en vandaag die inbel gegevens gekregen alleen op die brief die je volgens mijn wel terug moet sturen staan het abbo thuisnet niet meer dus kan ik hem moeilijk terug gaan sturen

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 02 maart 2002 17:16 schreef giertank het volgende:
ik heb me afgelopen donderdag avond ook aangemeld (net voordat dat abbo van hun site verdween ) en vandaag die inbel gegevens gekregen alleen op die brief die je volgens mijn wel terug moet sturen staan het abbo thuisnet niet meer dus kan ik hem moeilijk terug gaan sturen
Nogmaals: je hoeft dus niks terug te sturen :)

hmmz

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 18:11 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Nogmaals: je hoeft dus niks terug te sturen :)
ok dan weet ik dat dan kan ik dus lekker mijn home time afzeggen

Verwijderd

ik heb me hometime omgezet naar Budget (zonder abbokosten) zal waarschijnlijk nog wel voor de maand maart moeten dokken maar dat vind ik niet zo erg heb teminste nog net friaco :D nu maar hopen dat ze daar geen urenlimiet verzinnen

• Geurt-kun
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Op zaterdag 02 maart 2002 16:04 schreef pinolief het volgende:

[..]

Ook al is niet iedereen "politiek correct", of iedereen "niet politiek correct"...Niks zeggen is ook geen oplossing.
Een bedrijf jennen omdat je geen abo kunt krijgen, oftewel hoe help je Nederland naar de verdommenis.
Je zou het zelfs dapper kunnen noemen dat Maverick er iets van zegt.

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

En dit dan: wel een beetje duur...maar.....

28-2-2002 Ladot met onbeperkt flat-fee internetpakket

--------------------------------------------------------------------------------

Internetprovider Ladot is gestart met het aanbieden van een 24-uurs flatfee oplossing voor ISDN-internetters in Nederland die elke maand weer schrikken van hun hoge telefoonrekening ten gevolge van veelvuldig internetgebruik.

Met Ladot All-Day heeft u onbeperkte toegang tot het internet via een ISDN 64kb verbinding, zonder dat u voor de telefoonkosten hoeft te betalen. Na het inloggen kunt u dus net zo lang ingebeld blijven en net zoveel downloaden als u zelf wilt. Verder krijgt u een gratis .nl, .be, .com, .net of .org domeinnaam inclusief Ladot Standard Hosting. De prijs van dit pakket is EUR 141,61 per maand (EUR 119,- excl. BTW).

Het Ladot Dual All-Day pakket biedt de mogelijkheid aan om via ISDN op 128kb te kunnen inbellen. Ook bij dit pakket biedt Ladot een gratis domeinnaam incl. hosting aan. De prijs voor dit pakket is EUR 272,51 per maand (EUR 229,- excl. BTW).

De dienst is zowel voor particulieren als bedrijven aan te vragen via de gratis aanmeldservice van Bencom. Klik hier voor het aanmeldformulier.

-------------------------
[url="http://19"]http://19[/url]sd191.homeip.com
-------------------------

• klown

klown

geek

Jah, erg duur en bovendien heb ik geen ISDN, dus dat is nix

Verwijderd

Op zondag 03 maart 2002 21:16 schreef Winkiller het volgende:
En dit dan: wel een beetje duur...maar.....

28-2-2002 Ladot met onbeperkt flat-fee internetpakket
*knip knip*
Hmmz. Misschien is dat nog wel wat ook. Maar dan moeten ze niet gaan zeiken van: meneer, uw verbinding is 24/7 open.

Want daar betaal je dan natuurlijk ook veel geld voor.

Iemand hier al ervaringen mee????

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 maart 2002 23:09 schreef VaagOH het volgende:

[..]

Hmmz. Misschien is dat nog wel wat ook. Maar dan moeten ze niet gaan zeiken van: meneer, uw verbinding is 24/7 open.

Want daar betaal je dan natuurlijk ook veel geld voor.

Iemand hier al ervaringen mee????
nog niet maar als Friaco gek gaat doen is dat mijn volgende ISP :D

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Hmmz, ik wil effe over Friaco wat kwijt. Op mijn dual boot bakje zie ik wat raars en ik vraag me af of het anderen ook is opgevallen. Ik heb ISDN en het gaat over software-compressie.

Friaco+Win 98 : Stac-compressie. Heeft Wish Click&Dial ook, Wanadoo Hometime niet, en surft 2 a 3 keer zo snel als zonder.

Friaco+win XP: GEEN Compressie!? Wish heeft hier iets dat heet Microsoft-compressie, en werkt ook lekker snel (Wanadoo heeft niks).

Hmmzz, zal ik Friaco eens vragen of ze het aan willen zetten of zo? Ja, ik heb een vinkje bij "software compressie inschakelen" in de properties gezet. Heel vreemd dit. Heeft iemand weet van een property/registry setting die ik moet aanzetten o.i.d.?

• paulh
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-06 15:30
Op zaterdag 02 maart 2002 08:21 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Het grote voordeel van Flatfee is dat je 24/7 Online bent. Dat je dus elke minuut je email checkt en ICQ en MSN gewoon op de achtergrond draaien totdat er iemand online komt.
Ik ben ook een FRIACO-abo (pappie betaald :)) en heb WinRoute ingesteld om vanaf 18:00 tot 8:00 een continue verbinding te hebben. Ook van vrijdagavond 18:00 tot maandag 8:00 staat de verbinding (vrijwel) continue open.
Hier kots ik dus echt op ... dus als je aan het slapen bent doe je niets met die verbinding! Kost friaco alleen maar geld en jou niets. Op die manier verpest dus onderandere JIJ het dus voor iedereen. Gooi die verbinding toch open als je het nodig hebt :( Denk een beetje na :(

[ZwareMetalen.com] - [Kom in aktie tegen de CO2 maffia]

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 10:54 schreef paulh het volgende:

[..]

Hier kots ik dus echt op ... dus als je aan het slapen bent doe je niets met die verbinding! Kost friaco alleen maar geld en jou niets. Op die manier verpest dus onderandere JIJ het dus voor iedereen. Gooi die verbinding toch open als je het nodig hebt :( Denk een beetje na :(
l*l niet e*k*l!
Mensen met kabel of ADSL kunnen dat ook en nog sneller ook!
Dan mogen wij het ook kunnen doen!
Je bent zeker weer een politiek "correct" persoon! :r

• paulh
Op maandag 04 maart 2002 11:10 schreef pinolief het volgende:

[..]

l*l niet e*k*l!
Mensen met kabel of ADSL kunnen dat ook en nog sneller ook!
Dan mogen wij het ook kunnen doen!
pff... ik wil ook heus wel mijn pc dag en nacht op het internet hebben. Maar als je naar het verleden kijkt (Superweb en Hometime) dan zie je dus dat het onbetaalbaar is voor die bedrijven. Ik wil gewoon mijn betaalbare verbinding houden. En ik vind het dus belachelijk als jullie dan die bedrijven op kosten jagen. Uiteindelijk heb je jezelf er mee. En houdt het voortaan netjes e*k*l.

Verwijderd

Topicstarter
ladot heeft een leuke oplossing voor mensen die 24/7 willen dialuppen.

--

Geachte heer the_undertaker,

Bedankt voor uw interesse in Ladot ISDN All Day!
Het betreft inderdaad een 24/7 abonnement maar met een fair use policy, wat inhoudt dat wij ervan uitgaan dat u de lijn "normaal" gebruikt. Indien u bijvoorbeeld 24/7 hele zware bestanden aan het downloaden bent, krijgt u an ons een berichtje dat u teveel data gebruikt.

De verbinding wordt niet verbroken na een bepaalde tijd. U kunt de computer de gehele dag aanlaten staan, verbonden met het internet!

Bijgaand stuur ik u de specificaties, prijzen en het contract van Ladot ISDN All Day!

Mocht u vragen hebben, dan kunt u mij altijd bereiken op onderstaande gegevens!

Met vriendelijke groet,

Ladot Nederland B.V.

• xxxMaverick
Op maandag 04 maart 2002 11:10 schreef pinolief het volgende:

[..]

Jezus mina, is dat een nieuw stopwoord voor zielige kleuters ofzo? politiek correct??? beter dan een vuile racist, of dom lullen zonder oplossingen

Verwijderd

Idd xxxMaverick, maar dankzij de kleine groep mensen die dit soort initiatieven keer op keer tot de limiet moeten drukken gaat het keer op keer mis. Jammerlijk hoor.
Aan "jamaar het was toch onbeperkt? [voeg onnozele kinderblik in]" heb je niet veel als het project dik verlies blijkt te draaien en flatfee provider nummer zoveel ermee kapt.

• paulh
Zijn ondertitel zegt al genoeg. "Weet niks".

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

tis dus wel mooi en slim van FRIACO om de ledenstop in te lasten, rottig voor de mensen die erbij wouden, maar de leden die er al bij zitten, zijn nu wel beter verzekerd van een goed service, die meer kans heeft op blijven bestaan.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• the_ra2_master
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 00:05

the_ra2_master

nog steeds geen tijd voor XP

Ik heb dus zwaar geluk, ik zit nu te internetten met Friaco, terwijl ik vorige week nog bezig was met Planet Internet, wat een geluk......

AMD Thunderbird 1,2 Ghz, ASUS V7700 GeForce 2 Ultra 64 MB DDR, 768 MB PC133, Maxtor 20,4 Gb, SB Live! Value, Altec Lansing 885, Philips 109E en dat allemaal draait op Win98SE

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind wel dat de mensen die denken "oooh lekker de hele nacht leechen" toch even bij zichzelf moeten nadenken dat dit gedrag niet bevoordelijk kan zijn voor Netsource. Als we nou allemaal van 18:00 - 08:00 en het hele weekend lekker constant DiVXjes en ISO's lopen te slurpen (veel plezier over je 64K ISDN lijntje) .. dan zou het wel es kunnen zijn dat de kosten zo hoog worden dat ThuisNet gewoon te duur gaat worden. Resultaat -> Zie Wannadoo Hometime.

Ik gebruik FRIACO voornamelijk om gewoon een beetje te kunnen irc'n, online te gamen en af en toe wat MP3tjes te downloaden.. als ik ga slapen gaat de PC (en dus ook de connectie) gewoon uit... Natuurlijk download ik nu wel een beetje meer dan vroeger ... maar waar ik erg dankbaar om ben is dat ik gewoon lekker een partij kan gamen s'avonds of in het weekend zonder te denken "Oi oi, dit kost me weer zwaar geld".

Ik beschouw FRIACO niet als een alternative ADSL/Cable aanslutiting.. als we dat namelijk wel gaan doen dan zitten we denk ik straks allemaal weer lekker KPN te spekken.

En dat zou toch enorm zonde zijn. Toch?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 maart 2002 19:24 schreef tazzman het volgende:
Ik vind wel dat de mensen die denken "oooh lekker de hele nacht leechen" toch even bij zichzelf moeten nadenken dat dit gedrag niet bevoordelijk kan zijn voor Netsource. Als we nou allemaal van 18:00 - 08:00 en het hele weekend lekker constant DiVXjes en ISO's lopen te slurpen (veel plezier over je 64K ISDN lijntje) .. dan zou het wel es kunnen zijn dat de kosten zo hoog worden dat ThuisNet gewoon te duur gaat worden. Resultaat -> Zie Wannadoo Hometime.

Ik gebruik FRIACO voornamelijk om gewoon een beetje te kunnen irc'n, online te gamen en af en toe wat MP3tjes te downloaden.. als ik ga slapen gaat de PC (en dus ook de connectie) gewoon uit... Natuurlijk download ik nu wel een beetje meer dan vroeger ... maar waar ik erg dankbaar om ben is dat ik gewoon lekker een partij kan gamen s'avonds of in het weekend zonder te denken "Oi oi, dit kost me weer zwaar geld".

Ik beschouw FRIACO niet als een alternative ADSL/Cable aanslutiting.. als we dat namelijk wel gaan doen dan zitten we denk ik straks allemaal weer lekker KPN te spekken.

helemaal mee eens!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Juistem! Als iedereen dat nou effe zou laten doordringen tot de hersentjes..zou heel wat gedoe schelen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• DutchCommando
De eerste paar dagen dat ik het abbonement had heb ik ook van 18:00 - 08:00 geconnect. Nu download ik af en toe 's avonds als ik voor de TV zit nog wat. Maar verder. Offline.

• xxxMaverick
Op dinsdag 05 maart 2002 20:24 schreef Piepeltjes het volgende:
De eerste paar dagen dat ik het abbonement had heb ik ook van 18:00 - 08:00 geconnect. Nu download ik af en toe 's avonds als ik voor de TV zit nog wat. Maar verder. Offline.
en terecht

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik wil niemand gaan vertellen wat ze wel en niet moeten doen natuurlijk.. maar ik vind dat we gewoon zuinig moeten zijn op zoiets moois als FRIACO. Heerlijk internetten tegen een vast bedrag per maand - nu ook daar waar geen kabel of ADSL beschikbaar is.

Ik ben daar enorm dankbaar voor.. eindelijk geen rekeningen meer van 350 euro per 2 maanden ofzo.

Verwijderd

ow djeez, ben ik ff blij dat ik al een tijdje thuisnet heb zeg!!!!! nooit problemen met inbellen, snelheid is ok.. :) :)

beterz dat ze een ledenstop doen, blijft de boel tenminste goed draaien :)

lullig voor de mensen die geen abbo'tje hebben en duz met hoge telefoonrekeningen lopen, maar komt mij eigenlijk wel goed uit, anders krijg je het Superweb verhaal. :)

• paulh
Helemaal mee eens. We kunnen het niet genoeg benadrukken denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu 5 dagen Friaco ofzo.. nog maar 3 uur gebruik van gemaakt.. maarja wil eerst Wanadoo ff flink op de kosten jagen deze laatste maand :D

• xxxMaverick
Op woensdag 06 maart 2002 16:15 schreef the_undertaker het volgende:
Heb nu 5 dagen Friaco ofzo.. nog maar 3 uur gebruik van gemaakt.. maarja wil eerst Wanadoo ff flink op de kosten jagen deze laatste maand :D
hier precies hetzelfde! ik kon nog terecht bij friaco ;) bia een truc :)

Nu eerst hometime afmaken ;)

• DutchCommando
[topic=431502]

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 08:21 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Dus pappie betaald, jij weet dus zelf nog niet wat een telefoon rekening kost en daarom ver***k je dit soort diensten met dit gedrag.
Ik hoop dat ze jou er binnen kort afschoppen zodat iemand anders die wel een beetje normaal gebruik wil maken van deze dienst zijn telefoonrekening een beetje omlaag kan halen. Types als jouw horen thuis bij KPN op een huurlijn ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 20:39 schreef Mr_duron700 het volgende:

[..]

Dus pappie betaald, jij weet dus zelf nog niet wat een telefoon rekening kost en daarom ver***k je dit soort diensten met dit gedrag.
Ik hoop dat ze jou er binnen kort afschoppen zodat iemand anders die wel een beetje normaal gebruik wil maken van deze dienst zijn telefoonrekening een beetje omlaag kan halen. Types als jouw horen thuis bij KPN op een huurlijn ofzo.
inderdaad dat soort gasten zorgen ervoor dat diensten zoals Friaco naar de klote gaan :(

• Beekforel
  • Laatst online: 23:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb de lijn ook meestal wel openstaan [friaco] maar ik maak niet continu gebruik van mijn bandbreedte.
Het komt erg vaak voor dat de lijn gewoon ongebruikt openstaat ofzo.. W2K gooit hem na 10 minuten dicht ofzo..

Met lui zoals Blackwater op friaco gaat alles hard achteruit, en zal friaco ook een limiet op gaan leggen etc.

• The.EMP3ROR
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Als je de mogelijkheid hebt... waarom zou je dan NIET zo lang en zo veel mogelijk online zijn?

There is more to explore *D

Als je op de snelweg 120 mag ga je toch ook niet 100 rijden?

Damn wat een argumenten hiero... daar moet zo'n provider rekening mee houden... |:(

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ja jij hebt makkelijk praten. Ga dat maar es ff aan Wannadoo uitleggen.. of aan Netsource als die straks het FRIACO ThuisNet abbo maar compleet van de baan gooit. "Ik heb de mogelijkheid dus moet en zal ik....etc".. "Ik heb recht op dit en dat..." etc..

Als ze bij Netsource de FRIACO switch omgooien mag ik mooi weer 350 euro per 2 maanden overmaken aan de KPN-maffia. Daar sta je dan moet je "recht" en "mogelijkheden".

• klaaz
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Op donderdag 07 maart 2002 01:01 schreef drYddi het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt... waarom zou je dan NIET zo lang en zo veel mogelijk online zijn?

Damn wat een argumenten hiero... daar moet zo'n provider rekening mee houden... |:(
Als je de vergelijking maakt dan moet je het wel goed doen:

Als jij weet dat je 13 per dag en 48 uur in het weekend met honderdtwintig over de snelweg mag rijden betekent dat dan ook dat je dat doet? Of ben je wellicht zo slim om af en toe die auto aan de kant te zetten en te gaan verpozen, eten en slapen?

Ga liever een keer wat harder als 120 (lees download eens stevig) maar zet de auto aan de kant als je wat anders gaat doen (lees zet je verbinding uit).

bah :r

• xxxMaverick

zonder te willen flamen het volgende: Ik denk dat de meeste mensen die dit zeggen onder de 16 zijn en zeker geen verstand hebben van internet/markteting enz. wanadoo enz gaat toch geen rekening houden met gekken die constant de lijn bezet houden OM het online zijn?????????!!! 18.00 tot 8.00?????????? kom op zeg..........

Wat heb je liever dan? dat ze zeggen: ok het is alleen rendabel van 18.00 tot 21.00 bel dan maar in???

Nu kan je het zelf verdelen en DAAR is het om te doen......jeez kortzichtig hoor

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijk kan een provider er rekening mee houden. Probleem is alleen dat je dan € 500 per maand mag gaan betalen aan abbonements-kosten (en dan schat ik nog uitermate laag). Weet je wat het kost om 50.000 modems (bij 50.000 leden, als die allemaal zo'n rot-mentaliteit als jou hebben door alles maar open te laten staan) te moeten kopen?

Virussen? Scan ze hier!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Jij bent afhankelijk van de provider. De provider is niet afhankelijk van jou. Ga je de provider op kosten jagen tot op het punt waar het ThuisNet abbo gewoon niet meer rendabel is, dan vliegt dat abbo er gewoon uit.

Ik snap niet waarom sommige mensen zulke oogkleppen op hebben. Een provider gaat echt niet meer modemracks of bandbreedte inkopen zodat jij lekker 24/7 DiVXjes kan leechen zondat dat het halve netwerk van de ISP dicht slibt.

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op vrijdag 08 maart 2002 10:50 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

zonder te willen flamen het volgende: Ik denk dat de meeste mensen die dit zeggen onder de 16 zijn en zeker geen verstand hebben van internet/markteting enz. wanadoo enz gaat toch geen rekening houden met gekken die constant de lijn bezet houden OM het online zijn?????????!!! 18.00 tot 8.00?????????? kom op zeg..........

Wat heb je liever dan? dat ze zeggen: ok het is alleen rendabel van 18.00 tot 21.00 bel dan maar in???

Nu kan je het zelf verdelen en DAAR is het om te doen......jeez kortzichtig hoor
Herrinner je de reclame nog?!? Onberperkt internetten voor 1 euro per dag!

En ja ik heb Wanadoo Hometime... en nee ik ben geen tiener meer... ff voor de duidelijkheid... :r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 08 maart 2002 11:40 schreef drYddi het volgende:

[..]

Herrinner je de reclame nog?!? Onberperkt internetten voor 1 euro per dag!
Er is ook nog zoiets als redelijkheid.

Als je nu echt denkt dat je gewoon 24/7 erop kan zonder gevolgen voor de ISP (in dit geval dus Wanadoo), dan is daar één woord voor: naïef (niet persoonlijk opvatten aub).

Virussen? Scan ze hier!

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op vrijdag 08 maart 2002 11:44 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Als je nu echt denkt dat je gewoon 24/7 erop kan zonder gevolgen voor de ISP (in dit geval dus Wanadoo), dan is daar één woord voor: naïef (niet persoonlijk opvatten aub).
Wat dacht je van misleidende reclamevoering?

• Bombonella
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef drYddi het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van alle dag,
Reclame voor sneakers waarmee je torenhoge sprongen kan maken, aftershave waardoor elk drie meter lang model als een blok voor je valt en een auto waarbij je met een gevoel van ultieme vrijheid elke dag weer de zonsondergang tegemoet kan scheuren.

Misschien wordt het eens tijd om van je naïve wolk in je luchtkasteel af te donderen? ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[..]

Zal ik mijn stukje nog eens qoten:
Op vrijdag 08 maart 2002 11:44 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick

[..]

HAHAHAHAHAHAHH weet je zeker dat je geen 12 bent???????

Dus jij gebruikt het axe effect om vrouwen te versieren?? AHAHAHAHHAAH uhm }:O

trouwens, wie weet,misschien logt dat mannetje op de reclame wel uit om 00.00 en gaat slapen, logt weer in om 7.00 :+
Pagina: 1 2 Laatste