Toon posts:

[flatfee] opnieuw een dieptepunt (Friaco)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
[topic=431502]

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 08:21 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Het grote voordeel van Flatfee is dat je 24/7 Online bent. Dat je dus elke minuut je email checkt en ICQ en MSN gewoon op de achtergrond draaien totdat er iemand online komt.
Ik ben ook een FRIACO-abo (pappie betaald :)) en heb WinRoute ingesteld om vanaf 18:00 tot 8:00 een continue verbinding te hebben. Ook van vrijdagavond 18:00 tot maandag 8:00 staat de verbinding (vrijwel) continue open.
Dit kan je verwachten als je je dienst zo opzet (zonder datalimit etc.).
Ben continue aan het downen overgens, dus verbinding wordt niet verspild >:)
Dus pappie betaald, jij weet dus zelf nog niet wat een telefoon rekening kost en daarom ver***k je dit soort diensten met dit gedrag.
Ik hoop dat ze jou er binnen kort afschoppen zodat iemand anders die wel een beetje normaal gebruik wil maken van deze dienst zijn telefoonrekening een beetje omlaag kan halen. Types als jouw horen thuis bij KPN op een huurlijn ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 maart 2002 20:39 schreef Mr_duron700 het volgende:

[..]

Dus pappie betaald, jij weet dus zelf nog niet wat een telefoon rekening kost en daarom ver***k je dit soort diensten met dit gedrag.
Ik hoop dat ze jou er binnen kort afschoppen zodat iemand anders die wel een beetje normaal gebruik wil maken van deze dienst zijn telefoonrekening een beetje omlaag kan halen. Types als jouw horen thuis bij KPN op een huurlijn ofzo.
inderdaad dat soort gasten zorgen ervoor dat diensten zoals Friaco naar de klote gaan :(

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:24

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb de lijn ook meestal wel openstaan [friaco] maar ik maak niet continu gebruik van mijn bandbreedte.
Het komt erg vaak voor dat de lijn gewoon ongebruikt openstaat ofzo.. W2K gooit hem na 10 minuten dicht ofzo..

Met lui zoals Blackwater op friaco gaat alles hard achteruit, en zal friaco ook een limiet op gaan leggen etc.

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Als je de mogelijkheid hebt... waarom zou je dan NIET zo lang en zo veel mogelijk online zijn?

There is more to explore *D

Als je op de snelweg 120 mag ga je toch ook niet 100 rijden?

Damn wat een argumenten hiero... daar moet zo'n provider rekening mee houden... |:(

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ja jij hebt makkelijk praten. Ga dat maar es ff aan Wannadoo uitleggen.. of aan Netsource als die straks het FRIACO ThuisNet abbo maar compleet van de baan gooit. "Ik heb de mogelijkheid dus moet en zal ik....etc".. "Ik heb recht op dit en dat..." etc..

Als ze bij Netsource de FRIACO switch omgooien mag ik mooi weer 350 euro per 2 maanden overmaken aan de KPN-maffia. Daar sta je dan moet je "recht" en "mogelijkheden".

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Op donderdag 07 maart 2002 01:01 schreef drYddi het volgende:
Als je de mogelijkheid hebt... waarom zou je dan NIET zo lang en zo veel mogelijk online zijn?

Damn wat een argumenten hiero... daar moet zo'n provider rekening mee houden... |:(
Als je de vergelijking maakt dan moet je het wel goed doen:

Als jij weet dat je 13 per dag en 48 uur in het weekend met honderdtwintig over de snelweg mag rijden betekent dat dan ook dat je dat doet? Of ben je wellicht zo slim om af en toe die auto aan de kant te zetten en te gaan verpozen, eten en slapen?

Ga liever een keer wat harder als 120 (lees download eens stevig) maar zet de auto aan de kant als je wat anders gaat doen (lees zet je verbinding uit).

bah :r

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57

zonder te willen flamen het volgende: Ik denk dat de meeste mensen die dit zeggen onder de 16 zijn en zeker geen verstand hebben van internet/markteting enz. wanadoo enz gaat toch geen rekening houden met gekken die constant de lijn bezet houden OM het online zijn?????????!!! 18.00 tot 8.00?????????? kom op zeg..........

Wat heb je liever dan? dat ze zeggen: ok het is alleen rendabel van 18.00 tot 21.00 bel dan maar in???

Nu kan je het zelf verdelen en DAAR is het om te doen......jeez kortzichtig hoor

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijk kan een provider er rekening mee houden. Probleem is alleen dat je dan € 500 per maand mag gaan betalen aan abbonements-kosten (en dan schat ik nog uitermate laag). Weet je wat het kost om 50.000 modems (bij 50.000 leden, als die allemaal zo'n rot-mentaliteit als jou hebben door alles maar open te laten staan) te moeten kopen?

Virussen? Scan ze hier!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Jij bent afhankelijk van de provider. De provider is niet afhankelijk van jou. Ga je de provider op kosten jagen tot op het punt waar het ThuisNet abbo gewoon niet meer rendabel is, dan vliegt dat abbo er gewoon uit.

Ik snap niet waarom sommige mensen zulke oogkleppen op hebben. Een provider gaat echt niet meer modemracks of bandbreedte inkopen zodat jij lekker 24/7 DiVXjes kan leechen zondat dat het halve netwerk van de ISP dicht slibt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op vrijdag 08 maart 2002 10:50 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

zonder te willen flamen het volgende: Ik denk dat de meeste mensen die dit zeggen onder de 16 zijn en zeker geen verstand hebben van internet/markteting enz. wanadoo enz gaat toch geen rekening houden met gekken die constant de lijn bezet houden OM het online zijn?????????!!! 18.00 tot 8.00?????????? kom op zeg..........

Wat heb je liever dan? dat ze zeggen: ok het is alleen rendabel van 18.00 tot 21.00 bel dan maar in???

Nu kan je het zelf verdelen en DAAR is het om te doen......jeez kortzichtig hoor
Herrinner je de reclame nog?!? Onberperkt internetten voor 1 euro per dag!

En ja ik heb Wanadoo Hometime... en nee ik ben geen tiener meer... ff voor de duidelijkheid... :r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op vrijdag 08 maart 2002 11:40 schreef drYddi het volgende:

[..]

Herrinner je de reclame nog?!? Onberperkt internetten voor 1 euro per dag!
Er is ook nog zoiets als redelijkheid.

Als je nu echt denkt dat je gewoon 24/7 erop kan zonder gevolgen voor de ISP (in dit geval dus Wanadoo), dan is daar één woord voor: naïef (niet persoonlijk opvatten aub).

Virussen? Scan ze hier!

• The.EMP3ROR

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Op vrijdag 08 maart 2002 11:44 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Als je nu echt denkt dat je gewoon 24/7 erop kan zonder gevolgen voor de ISP (in dit geval dus Wanadoo), dan is daar één woord voor: naïef (niet persoonlijk opvatten aub).
Wat dacht je van misleidende reclamevoering?

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 10:03

Bombonella

En als de Bom valt....

Op vrijdag 08 maart 2002 11:48 schreef drYddi het volgende:

[..]

Welkom in de wondere wereld van alle dag,
Reclame voor sneakers waarmee je torenhoge sprongen kan maken, aftershave waardoor elk drie meter lang model als een blok voor je valt en een auto waarbij je met een gevoel van ultieme vrijheid elke dag weer de zonsondergang tegemoet kan scheuren.

Misschien wordt het eens tijd om van je naïve wolk in je luchtkasteel af te donderen? ;)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[..]

Zal ik mijn stukje nog eens qoten:
Op vrijdag 08 maart 2002 11:44 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Virussen? Scan ze hier!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57

[..]

HAHAHAHAHAHAHH weet je zeker dat je geen 12 bent???????

Dus jij gebruikt het axe effect om vrouwen te versieren?? AHAHAHAHHAAH uhm }:O

trouwens, wie weet,misschien logt dat mannetje op de reclame wel uit om 00.00 en gaat slapen, logt weer in om 7.00 :+
Pagina: 1 2 Laatste