Toon posts:

DVD met software op andere PC Lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HAllo, effe een vraag :

Heb 3 PC's in netwerk, in 1 pc zit een DVD player.
Nu wil ik vanaf die PC twilight DVD op de andere pc kunnen installeren, maar dat lukt niet.

Tips graag op stefanvn@chello.nl

Greetz,

Stefan.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Welkom op GOT
Lees -> Begroeting onder posts & replies en als je toch bezig bent lees ook eens de Algemene FAQ

Nu geef je hier wel erg weinig info. Je zegt niet hoe je het geprobeerd hebt. Heb je gewoon de DVD player ge shared vanop de pc ?
Wat is het probleem dan ?
Zien de andere pc's de geshare'de dvd speler niet ?
Of willen ze er niet van lezen ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, gewoon ge shared. Ik kan het twilight menu wel opstarten op een andere pc \, maar ik kan niets installeren, omdat jhij continue naar CD2 vraagt, en die bestaat nie bij DVD twilight.......

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Weet je zeker dat het dan niet aan de dvd ligt? probeer eens op de andere pc te doen dan.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57

Predator

Suffers from split brain

Op donderdag 28 februari 2002 22:11 schreef Stefann het volgende:
Inderdaad, gewoon ge shared. Ik kan het twilight menu wel opstarten op een andere pc \, maar ik kan niets installeren, omdat jhij continue naar CD2 vraagt, en die bestaat nie bij DVD twilight.......
Dat programma vraagt waarschijnlijk aan het OS naar cd2 in de DVD drive. Het OS vindt geen cd2 laat staan een DVD drive. Die heeft geen benul van je netwerk share. Hij download gewoon de exe en voert die uit zoals hij dit zou doen als je hem op de pc met de DVD zelf zou runnen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Twilight CD's waren vroeger altijd redelijk streng beveiligd... Misschien nu nog steeds?

Verwijderd

Sja, twilight is ook niet helemaal legaal he.
Sorry, maar dat mag hier niet, check de post van Predator hierboven even :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.