Dit IS LA.Op donderdag 28 februari 2002 20:04 schreef DinoRaptor het volgende:
Waar kunnen we iedeeën voor het themaforum dumpen? Phreak zij LA, maar ik kan 'm niet vinden, dus dan hier maar.
Post hier je ideeën voor 't thema-forum!
Mijn idee:
• LANparty
oepsOp donderdag 28 februari 2002 20:07 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
[topic=423611]
van eergisteren
Maar dit meer als een verzamel-topic voor ideeën.
Ik vind trouwens dat 't wel een beetje korter mag duren, zo'n thema. 2 weken ofzo is vaak lang zat!
Verwijderd
Tja.. dit thema is er trouwens pas 16 dagen, maar het loopt inderdaad niet bepaald storm.Op donderdag 28 februari 2002 20:09 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
oeps
Maar dit meer als een verzamel-topic voor ideeën.
Ik vind trouwens dat 't wel een beetje korter mag duren, zo'n thema. 2 weken ofzo is vaak lang zat!
Ik weet niet wanneer ze het af gaan kappen
Zal wel drukker als het thema Politiek wordt, een maand voor de verkiezingen, te zien aan de vele topics in NSTM en SG
over de aankomende verkiezingen lijkt me wel aardig
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Het volgende thema wordt huisdieren en dat wordt over 2 weken ingevoerd. Als het huidige thema doodbloedt zullen we het natuurlijk vervroegd invoeren, maar dit thema bestaat pas een week of 2 geloof ik.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar dit thema IS al aan het doodbloeden! Als je kijkt, zie je dat er maar 6 (!!!!) topics erin staan, en daarvan maar 5 actief. Dat is wel erg weinig.Op vrijdag 01 maart 2002 13:33 schreef Grrrrrene het volgende:
Het volgende thema wordt huisdieren en dat wordt over 2 weken ingevoerd. Als het huidige thema doodbloedt zullen we het natuurlijk vervroegd invoeren, maar dit thema bestaat pas een week of 2 geloof ik.
Ik denk dat 2 weken zat is voor een thema-topic. Er kijkt nu namelijk geen hond meer in.
Just my 2 cents.
[edit]
Ik zie nu dat 't onderwerp gaat veranderen maandag. Nouja.
TF gaat van thema wisselen op 04-03-02 :)Op vrijdag 01 maart 2002 13:33 schreef Grrrrrene het volgende:
Het volgende thema wordt huisdieren en dat wordt over 2 weken ingevoerd.
04-03-02 is as. maandag?
Verwijderd
Als het zaterdag 2 maart is vandaag, mag je gevoeglijk aannemen dat de 4e op een maandag valt.Op zaterdag 02 maart 2002 13:36 schreef BreadFan het volgende:
[..]
TF gaat van thema wisselen op 04-03-02 :)
04-03-02 is as. maandag?
Aangezien we in maart zitten van het jaar 2002 en mededelingen voor 3002 een beetje zinloos zijn, is ook aan te nemen dat dat dan as. maandag zal zijn.
Ik vond het vakantie thema wel leuk
en 2 weken is wel erg kort. Komt er vlak voor de zomervakantie weer Vakantie als thema?
Ik ben toch malle pietje niet!
Oh.Op zaterdag 02 maart 2002 13:39 schreef MREn het volgende:
[..]
Als het zaterdag 2 maart is vandaag, mag je gevoeglijk aannemen dat de 4e op een maandag valt.
Aangezien we in maart zitten van het jaar 2002 en mededelingen voor 3002 een beetje zinloos zijn, is ook aan te nemen dat dat dan as. maandag zal zijn.
Maar as. maandag is niet over 2 weken.
Dacht ik.
Ik ook. Wasigh/Vaag?Op zaterdag 02 maart 2002 13:52 schreef BreadFan het volgende:
[..]
Oh.
Maar as. maandag is niet over 2 weken.
Dacht ik.
Pagina: 1