Laten we lekker link gaan doen...
Verwijderd
Probeer eens een andere site. Sommig site's hebben een restrictie op het maximale aantal downloads tegelijkertijd. Daar kom je zelf met GetRight niet omheen.
ER is een registry patch voor om bij de explorer meerdere downloads te hebben. Ik heb em niet bij de hand omdat ik zelf netscape gebruik, zoek dus effe goed op internet.
Tja... wie gaat er dan ook met IE downen? Een beetje internetter gebruikt een fatsoenlijke downloadmanager 
GetRight roelt btw
GetRight roelt btw
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Het is een internet norm. IE houdt zich daar keurig aan. Dat is om te voorkomen dat iemand 80 downloads tegelijk opstart en het daardoor onmogelijk voor anderen maakt om ook wat te doen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
wie gebruikt er nou getright een beetje slimme internetgebruiker gebruikt een download accelerator (www.tweakfiles.com)
Verwijderd
mtupatch98 dus alleen in win98 ook SE hier te downen.In plaats van 2 nu 8 downloads tegelijk.
www.geocities.com/stoneway_nl/mtupatch98.zip
www.geocities.com/stoneway_nl/mtupatch98.zip
Verwijderd
Ik weet een maniertje waarop je sneller kan internetten met Internet Explorer.
Dit geldt voornamelijk voor modemgebruikers en ISDN-ers maar ook ADSL & Kabelgebruikers moeten het verschil kunnen merken.
Wat houdt het in:
Internet Explorer 4 & 5 zijn ontworpen om te werken met het Hypertext protocol 1.1. Dit protocol zorgt ervoor dat een browser niet meer dan 2 streams met een webserver communiceert. Een browser kan met veel meer streams tegelijkertijd werken en dat is wat de volgende wijziging doet:
Start regedit en open de volgende regel:
HKEY_CURRENT_USER, Software,
Microsoft, Windows, CurrentVersion, Internet Settings.
Kijk dan of er twee strings in staan met de naam MaxConnections en MaxConnectionsPer1_0Server. Zijn deze aanwezig, klik dan met de rechtermuis op de eerste, klik op wijzigen en voer het getal 6 in. In de tweede string hetzelfde maar dan met het getal 8.
Zijn deze strings niet aanwezig, voer dan beide strings in.
Als dat gedaan is, gewoon regedit afsluiten en dan moet het verschil direct merkbaar zijn
Dit geldt voornamelijk voor modemgebruikers en ISDN-ers maar ook ADSL & Kabelgebruikers moeten het verschil kunnen merken.
Wat houdt het in:
Internet Explorer 4 & 5 zijn ontworpen om te werken met het Hypertext protocol 1.1. Dit protocol zorgt ervoor dat een browser niet meer dan 2 streams met een webserver communiceert. Een browser kan met veel meer streams tegelijkertijd werken en dat is wat de volgende wijziging doet:
Start regedit en open de volgende regel:
HKEY_CURRENT_USER, Software,
Microsoft, Windows, CurrentVersion, Internet Settings.
Kijk dan of er twee strings in staan met de naam MaxConnections en MaxConnectionsPer1_0Server. Zijn deze aanwezig, klik dan met de rechtermuis op de eerste, klik op wijzigen en voer het getal 6 in. In de tweede string hetzelfde maar dan met het getal 8.
Zijn deze strings niet aanwezig, voer dan beide strings in.
Als dat gedaan is, gewoon regedit afsluiten en dan moet het verschil direct merkbaar zijn
Verwijderd
Ik heb niet met het register gerommeld, maar ik kan gewoon met IE5.5 en met NS4.72 als ik wil 100 downloads tegelijk beginnen.
Verwijderd
Zit iedereen Microsoft af te zeiken omdat ze niet aan de standaard houden doen ze dat een keer met MSIE is het weer nie goed
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 september 2000 23:18 schreef saviour het volgende:
Is een string tzelfde als een tekenreeks? ik heb Win98SE NL versie duzzz[/quote]Gewoon met regedit opzoeken en dan zie je het vanzelf staan, geloof me, ik heb ook WIN98 SE/NL ... is volgens mij wel hetzelfde en werkt echt een stuk beter!
Is een string tzelfde als een tekenreeks? ik heb Win98SE NL versie duzzz[/quote]Gewoon met regedit opzoeken en dan zie je het vanzelf staan, geloof me, ik heb ook WIN98 SE/NL ... is volgens mij wel hetzelfde en werkt echt een stuk beter!
Ja, maar ze stonden er niet in duzz moest ik ze er zelf inzetten, ik heb er duzz mar 2 tekenreksen ingezet--> is dat nou tzelfde als een string?
Tnx!
Tnx!
Een tekenreeks is een string ja
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Opera kan 64 tegelijk en Netschaap ook (mits je genoeg geheugen hebt)
Pagina: 1