chello download limiet

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 571 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hereweare67893
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb net met Chello gebeld, omdat ik 26 uur geen verbinding had :( , en ik krijg keurig geld terug daar niet van, maar ik vroeg gelijk even naar de top300-feiten:

Ik: "Klopt het ook dat..." lang verhaal over de top300 en zo.
Chello: "Ik zou het niet weten, ik vraag het wel even"
(20 eurocent later)
Chello "Bedankt voor het wachten" Voor de rest wat blabla dat ik me geen zorgen hoef te maken als ik niks raars doe.
Ik: "Kunt u geen getal noemen?"
Chello: "Nou vooruit. De grens ligt bij 500mb per maand."
Ik: "..."
Ik: "500 MB per Maand???
Chello: "Dat klopt meneer."
Ik: "..."
Ik: "per maand?"
Chello: "Ja"
Ik: "500mb?"
Chello: "Ja. ik zal het voor de zekerheid nog even navragen."
(ik probeer bij te komen van de schok)
Chello: "Daar was ik weer, het klopt idd, 500mb per maand."
Ik: "Haha, dat is grappig, dan had ik allang afgesloten moeten worden".
Chello: "Daar ligt de grens, maar zolang u geen overlast veroorzaakt, overnemen we geen stappen."

Zover dus 24 uur per dag online zijn, want dan ben je er zo overheen... |:(

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29
Hier geloof ik zéér weinig van :? :7

Verwijderd

Dit is onzin. 500MB!
bij mij was 't : doe maar gewoon iets van 4 a 5 gig..dan zit je altijd goed ;(

rare mensen daar bij upc

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Op maandag 11 maart 2002 15:56 schreef SuperServer het volgende:
Dit is onzin. 500MB!
bij mij was 't : doe maar gewoon iets van 4 a 5 gig..dan zit je altijd goed ;(

rare mensen daar bij upc
Ik heb er ook nog eentje... Ik had ook zo'n Top 300 brief gehad en vandaag belde mijn vriendin dat Internet het niet meer deed. Ik bel naar Chello en vraag of ik afgesloten ben. Na veel wachten: "Ja, omdat u de tweede brief niet ondertekend hebt". Ik zeg dat ik nooit een tweede brief heb gehad en weer in de wacht. Daarna zegt de (overigens vriendelijke) medewerker dat hij hem vandaag nog zal posten en dat ik hem morgen in de bus heb. Daarna vraag ik hoeveel ik nog mag downloaden per dag... In de wacht... "5 gigabyte per dag meneer". Als ik hem omgelovig vraag hoe dat zit en dat dat 150 gig per maand is: "Tja, ik krijg dat ook maar zo opgedragen, meneer. Zo zijn de regels. 5 gig is het." En ik kom thuis; blijkt dat mijn Internet pc er gewoon uitligt! Resetten en alles werkt weer: helemaal niet afgesloten! Wat moet ik daar nu voor commentaar op geven? |:(

Verwijderd

Hier nog eentje:

tijdje terug, top 300 mail + 2 brieven gehad, niks ondertekend
en nog steeds online :?

volgens hun ben ik afgesloten. Ik gebeld, gezegd dat er niks van klopte want had een week vrijwel de stekker eruit getrokken maar kreeg wel die brieven binnen. Na anderhalf uur had ik de hoop opgegeven. Ik zou teruggebeld worden (10 eurocent per minuut was me teveel en was al 4 keer naar de verkeerde persoon doorverbonden.) maar heb sinds woensdag niks gehoord.
Ik hun ook mailen om opherleding te vragen maar heb niks terug gehad.
Had al 9 dagen terug die 2e brief moeten sturen gehad maar vond de voorwaarden absurd :(

volgens mij hebben zij mijn abbo helemaal verprutst in het systeem. Nu maar afwachten, kan volgens mij elk moment afgesloten worden. :'(

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij sluiten ze gewoon de verkeerde huizen af :D

Een klasgenoot van me was 2 weken offline geweest omdat de schakelaar dus gewoon omgezet was. Niemand wist waarom.

Slechte zaak :)

• Carny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 23:48

Carny

DatDus!

Op maandag 11 maart 2002 23:03 schreef saviour het volgende:
Volgens mij sluiten ze gewoon de verkeerde huizen af :D
Een klasgenoot van me was 2 weken offline geweest omdat de schakelaar dus gewoon omgezet was. Niemand wist waarom.
Slechte zaak :)
Datzelfde heb ik dus ook gehad, en dat heeft (houd je maar alvast stevig vast) een maand moeten duren! Waar ze overigens ook niet eens het abonnementsgeld van vergoed hebben! Pisnijdig was ik natuurlijk, maar je schiet er niks mee op helaas :(

DatDus.DE --- DatDus!

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 10:24
Op donderdag 07 maart 2002 22:41 schreef Tave het volgende:
LOL wat zeuren jullie ? Zit ik hier met mijn zeelandnet limiet van 5000 MB en dan heb ik nog het derde abonnement.......AAAAAAAAARGGGGGGGHHHH :(
zt je op headend terneuzen?? :-) zoja, mail me es :)

Verwijderd

Op maandag 11 maart 2002 23:48 schreef carnager het volgende:

[..]

Datzelfde heb ik dus ook gehad, en dat heeft (houd je maar alvast stevig vast) een maand moeten duren! Waar ze overigens ook niet eens het abonnementsgeld van vergoed hebben! Pisnijdig was ik natuurlijk, maar je schiet er niks mee op helaas :(
Aanklagen :), er is hier toch geen spraken van overmacht of zoiets dergelijks :)...

Verwijderd

Hmm, die mensen bij chello/upc zijn niet echt helemaal slim (doh :+), laats kreeg ik nog iemand die knetter stoned was of zo.

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:29
Op dinsdag 12 maart 2002 22:47 schreef Webmasterok het volgende:
Hmm, die mensen bij chello/upc zijn niet echt helemaal slim (doh :+), laats kreeg ik nog iemand die knetter stoned was of zo.
Verklaar je nader :7
Pagina: 1 2 Laatste