Sjeeez Plextor roelt... :D

Pagina: 1
Acties:

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:48

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Hmmmz, vanmiddag heb ik een nieuwe brander aangeschaft.
Een Plextor 12/10/32A Burn Proof IDE
Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/products/pxw121032bis.gifAfbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/technical/burnproof.gif

Ik moet zeggen dat het echt een beste brander is.... sjeez.. kan gewoon tijdens het branden gaan: Internetten / Winamppen / ICQ'en... >:)

Zonder fouten.... en 1 cd'tje is klaar binnen 6 minuten... :D

Plexor is een aanrader... ;)

Nog ff een vraagje, welke brandsoftware kan ik het beste gebruiken?
WinOnCD?

Whatever.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb 'm ook... het ding roelt! :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Toewan
  • Laatst online: 29-07 19:17
Vraagje, wat voor comp heb je ?? Vriend van me heeft ook zo'n Plexwriter, in z'n PII 450. En de CPU usage rijst gewoon de pan uit... :'(

Verwijderd

Hij staat bij mij ook in de planning.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb hem sinds dinsdag, en hij is inderdaad heerlijk :) Ik gebruik hem in combinatie met Nero, en ben nu aan't het checken wat die CloneCD allemaal kan (kon m'n vorige brander niet aan). Maar welke software je erbij gebruikt ligt het meest aan persoonlijke voorkeur denk ik...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:11

Dark

who tweaked the light?

Ja plextor is goed, alleen schijnt er nu een probleempje te zijn met een bepaalde batch plextors 1210TA drives. Het komt naar voren als je met clonecd subcode beveiligingen probeert in te lezen, er ontstaat dan een error. je kan het lezen in het <a href="http://pub4.ezboard.com/funofficialclonecdforumcloneclinic">cloneclinc forum</a> verder wordt er ook een <a href="http://laserlock.virtualave.net/plextor/">survey</a> gehouden om te inventariseren welke batch(es) dit probleem hebben.

Verwijderd

ja ik baalde wel. had net de 8/4/32 ide gekocht. kwam deze eraan. nouja kijken of ik heb krijt kan wil ik ook een 12 speed hebben.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Welke software?
clonecd (voor de back-up) Feurio (voor audio) en nero (voor het overige werk)
ondersteunen allemaal burnproof. Winoncd ook wel maar dan moet je nog ff op een reg-filetje klikken.

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TLA # Users With This TLA # Working With Subchannel Reading?
0000 27 YES
0000 0 NO [/quote]Ik heb dus de TLA # 0000, maar waar kan ik die 27 of die 0 vinden.

And The Only One

• Dark
  • Laatst online: 23:11

Dark

who tweaked the light?

Als je tla0000 hebt kan je gerust zijn ... van de mensen die aan de survey meegedaan hebben zij er 27 waarbij het wel werkte, en 0 niet, dus tla#0000 is ok.

• Diamon

Diamon

The Weird One

* Diamon heeft het dus verkeerd gelezen.
D8 dat er 2 uitvoeringen waren, de tla#0000 0 en de tla#0000 27.

Cooooooooooooool, Thanks

/edit/
Waarom kreeg ik nu rood, of is het er nu nog
/edit/
3

And The Only One

• koekum
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Ik las in de c't dat dat BURN-gedoe alleen maar werkt met de bijgeleverde WinOnCD.
Of mis ik hier weer iets?

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Diamon

Diamon

The Weird One

Je fik software moet het onder steunen.
Nero doet dat, je kunt hem aan of uitzetten

And The Only One

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 23:26 schreef meendering het volgende:
Hmmmz, vanmiddag heb ik een nieuwe brander aangeschaft.
Een Plextor 12/10/32A Burn Proof IDE
Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/products/pxw121032bis.gifAfbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/technical/burnproof.gif

Ik moet zeggen dat het echt een beste brander is.... sjeez.. kan gewoon tijdens het branden gaan: Internetten / Winamppen / ICQ'en... >:)

Zonder fouten.... en 1 cd'tje is klaar binnen 6 minuten... :D

Plexor is een aanrader... ;)

Nog ff een vraagje, welke brandsoftware kan ik het beste gebruiken?
WinOnCD?[/quote]Meendering had je geen last van een te hoge CPU load?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Bu588
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik wil de 121032S (de SCSI versie dus) als vervanger voor m'n 4220T. Helaas heb ik mezelf beloofd geen geld meer aan m'n compu te spenderen :( En sowieso is 4 speed wel genoeg voor die paar CD's die ik brand per week.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 september 2000 18:56 schreef Diamon het volgende:
Ik heb dus de TLA # 0000, maar waar kan ik die 27 of die 0 vinden.[/quote]en waar vind ik dat tla gedoe?

• witchdoc
* witchdoc heb dat dign trouwens ook..
geen hinder van cpu usage.. (dual cpu's anywayz)
gaat inderdaad lekker relax.. tegelijk schrijven, dvd kijken, internetten.. niks coasters :)
zaaaalig
enkel die 6 minuten die meeending zegt haal'k wel niet.. eerder richting 8 of nog net iets langer zelfs.

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 23:37 schreef poohbeer het volgende:
* FrankGuthrie heb dat dign trouwens ook..
geen hinder van cpu usage.. (dual cpu's anywayz)
gaat inderdaad lekker relax.. tegelijk schrijven, dvd kijken, internetten.. niks coasters :)
zaaaalig
enkel die 6 minuten die meeending zegt haal'k wel niet.. eerder richting 8 of nog net iets langer zelfs.[/quote]Maar als je een enkele CPU hebt?

Russian Blue Neji
Kate Bush

• witchdoc
vandaag eens ff echt naar die tijd gekeken.. filmpje van 600 meg 6minuten 20 seconden (alles inbegrepen)
CPU usage.. euhh.. do not worry, je merkt het niet eens (tenzij je cd gaat kopieren waar je cloneCD voor nodig heb) :)

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Meendering had je geen last van een te hoge CPU load?[/quote]Hmmz, kan alles tegelijk doen.... i-netten ICQ en winampen... *D

Maar dat mag ik ook wel verwachten van een Athlon 900! :D

Whatever.

Verwijderd

Hey Meendering....

Gefeliciteerd! Plextor is a must have!
Ik heb dan wel geen IDE plexxxxxx maar
een SCSI UltraPlex 40Max en een SCSI PlexWriter 8/2/20...

>>> Plextor Rulez <<<

• Thefirstikke
  • Niet online
Meendering: join the club!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Heb hem al een poosje hoor... *D

Thanx anyway.... ;)

Whatever.

Verwijderd

Hum...dat kon ik ook met mijn Yamaha 8424E. Fikker op 8x, I-net, IRC, WinAMP, ICQ. En op de achtergrond stond Potosjop ook nog aan.
En geen coaster. Het is niet zo bijzonder. Als een goede PC en HDD heb dan is het geen probleem.

Maar plextor roeleert zeker. Ik heb de UltraPlex40 en die is snel.:)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 17 oktober 2000 23:17 schreef Xaran het volgende:
Hum...dat kon ik ook met mijn Yamaha 8424E. Fikker op 8x, I-net, IRC, WinAMP, ICQ. En op de achtergrond stond Potosjop ook nog aan.
En geen coaster. Het is niet zo bijzonder. Als een goede PC en HDD heb dan is het geen probleem.

Maar plextor roeleert zeker. Ik heb de UltraPlex40 en die is snel.:)[/quote]Wat bedoel je onder een goede HD, snelheid(7200RPM), merk(Maxtor), wat?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

hum...mijn hdd is idd 7200 nu..met een 5400 kan het ook. En het zijn alle bij Maxtors.

Maar als je je PC goed heb dan kan je dat met bijna elke brander. Het is op zich niet zo bijzonder.

Maar een Athlon 600 doet wonderen.:) Dat beestje is zo relax snel.

Verwijderd

Voor de Plexwriter loopt de nieuwste Nero goed ( ook met een speciaal progje om mp3's te fikken ), en over CloneCD doet de versie 2.7.8.1 het ook uitstekend.
p.s. beide ondersteunen ook nog eens burnproof!!!!!!!!!!!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 00:38 schreef Xaran het volgende:
Maar een Athlon 600 doet wonderen.:) Dat beestje is zo relax snel.[/quote]EEHHMM dus een 900 zal er helemaal geen moeite mee hebben :P

Die dingen zijn nu echt goed koop :)

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Ik bang dat niemand dit meer leest, maar maakt zo'n burnproof voor scsi nog iets uit dan? Bedoel, die scsi branders branden toch bijna altijd foutloos??

Maar goed, het zal wel nog beter zijn! (in ieder geval, nog sneller en nog duurder...)

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 11:53 schreef zanzibar het volgende:
Ik bang dat niemand dit meer leest, maar maakt zo'n burnproof voor scsi nog iets uit dan? Bedoel, die scsi branders branden toch bijna altijd foutloos??

Maar goed, het zal wel nog beter zijn! (in ieder geval, nog sneller en nog duurder...)[/quote]Je zegt het al, bijna foutloos, dus niet helemaal. En met burnproof is die onzekerheid weggenomen.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Je moet gewoon geen gekke dingen gaan doen onder het fikken. Dan gaat het ok goed. Is het nou zo moeilijk om onder het branden ff iets te eten of drinken gaan halen. Je laat je PC met rust en fikken met 12x is de CD klaar eer dat jij weer terug ben.:) Zo zie je maar. Kan je toch 2 dingen doen ondet het fikken.:P

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 18 oktober 2000 12:38 schreef Xaran het volgende:
Je moet gewoon geen gekke dingen gaan doen onder het fikken. Dan gaat het ok goed. Is het nou zo moeilijk om onder het branden ff iets te eten of drinken gaan halen. Je laat je PC met rust en fikken met 12x is de CD klaar eer dat jij weer terug ben.:) Zo zie je maar. Kan je toch 2 dingen doen ondet het fikken.:P[/quote]Je moet toch wel op z'n minst kunnen internetten?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Dat kan toch ook.:) En anders zet je de speed ff omlaag. Je doet het toch maar op de achtergrond. Dus maakt niet uit hoe snel het gaat.:P

• omitz
  • Laatst online: 03-08 20:20
vind ik ook (FrankGuthrie). Dat moet sowieso kunnen met scsi, hoe dat met ide burnproof zit... ???Geen idee, zo te lezen wel ok.

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• arnold24
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21
Vet... ik wilde die ook kopen maar mijn leverancier had hem niet meer..

Kloten zooi.... nu ga ik voor de sony 10/4/32.

Maarja.. ik had liever de plextor :(

Verwijderd

arnold24 : haal je hem toch bij iemand anders:P

En Herman Finkers roeleert;)
Pagina: 1