CD-Rom beveiliging

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 12:03
mensen,

ik heb een vraag. een aantal dagen geleden heb ik eindelijk een brander aangeschaft. daar wil ik natuurlijk flink van genieten. dat lukt ook aardig alleen ik ben nog een amateurtje op dat gebied. het enige waar ik nog last van heb is dat ik niet weet hoe je de cd-rom beveiliging kan omzeilen. het gaat hierbij om het spel max payne. zodra hij de cd begint te analyseren stopt hij het precies. weet iemand hoe dat moet?

alvast bedankt.

mrVB

Verwijderd

Clone-Cd natuurlijk! >:) Maar dat is natuurlijk alleen voor als je een Back-up wilt maken van de CD zullen we maar zeggen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie dat het je 1e post is. Als ik jou was zou ik eerst de FAQ eens lezen. Zulke vragen kunnen hier eigenlijk niet...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:11

Sick Nick

Drop the top!

Als hij al fout loopt bij het lezen zal je leesapparaat (cd-rom, dvd, brander, whatever) geen safedisc 2 kunnen lezen. Laat max payne nou toevallig daarmee beveiligd zijn, jammer jongen. Dan maar kopen :D

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
daar zijn genoeg proggie's voor die dit voor je doen,

lijkt me alleen niet gepast om je hier uitleg over te geven, (aansporing tot crimineel gedrag is strafbaar)

A wise man's life is based around fuck you

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-03 12:03
1000 maal sorry. ik heb inderdaad de FAQ nog niet gelezen. t'is inderdaad een beetje ongepast om er over te beginnen. Negeer deze posting maar.

mrVB

Verwijderd

Ik heb max payne wel een keer overgebrand voor mezelf dan ;)

Maar dit mag idd niet

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/kaas112/Anderezooi/images/lock1-b.gif

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op woensdag 27 februari 2002 20:45 schreef MasterDisaster het volgende:
Ik heb max payne wel een keer overgebrand voor mezelf dan ;)

Maar dit mag idd niet

[afbeelding]
ben je verslaafd aan die slotjes ofzo? dit is als je tweede 'slotje-request' in korte tijd, (valt me zo op)

schreeuwen om slotjes mag hier ook niet overigens...

A wise man's life is based around fuck you

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit soort topics zijn inderdaad niet gewenst.. Deze wordt dus ook mooi voorzien van een slotje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.