Toon posts:

Luidsprekerkes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Woehoe, ik ben er dus achter gekomen dat mijn geluidspreker leeft en nota bene nog zo zijn eigen willetje heeft ook!!!!! Ik heb 4 plugs en normaal gezien steek ik in twee daarvan een paar boxen. Leuk geluid, wat surround, bon, je kent dat. Nu werken slechts twee boxen, bijzonder verwarrend voor mij. De geluidskaart is een creative pci 512. Mijn os is windows xp. Help!

|:(

Verwijderd

die creative is naar mijn weten ook enkel 2 kanaals dus ...

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, het is mij bij eerdere configuraties al gelukt om alle speakers geluid te laten produceren. Tot voor kort lukte dat maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar nu dus niet meer!!! Kan het iets te maken hebben met mijn joystick want als ik die verander van usb-kanaal, krijg ik af en toe gekraak als ik unreal tournament speel. Ik heb ook wat zitten klooien in BPM studio 4 pro, ...
:?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
configuratie scherm-> spraak geluid en geluidsapp->links onder geluiden en audio app.-> tabblad volume->rechts onder Geavanceerd-> tabblad luidsprekers
|:( :P

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Het is volgens mij onder XP een bekend probleem dat de rearspeakers weg vallen. Tevens dat het geluid in UT soms gaar is. Check wat eerdere topics hierover. Ik heb zelf nog geen oplossing kunnen vinden btw.

Mijn Home Cinema in aanbouw