Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

60 dagen geregistreerd zijn + 160 posts??

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT-ers,

Ik heb me sinds vandaag aangemeld op GoT omdat ik toch voor goed geband ben van een ander Developpers forum (e-programmeur.nl)
Maar nu hoor ik net dat je voor de 'Huiskamer' (die ik niet kan zien) ofzo 60 dagen geregistreerd moet zijn + 160 posts hebben om erin te komen.
Klopt dat? En waarom is dat als ik vragen mag?

GreetZ Jarno

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Waar heb je dat 'gehoord'? Ik zou het eerst 'lezen' in de FAQ, als ik jou was. Daar staat duidelijk genoeg, waarom dat is. :?

edit:

ff krom NL verwijderen

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 14:16 schreef DrayzeN het volgende:
Beste GoT-ers,

Ik heb me sinds vandaag aangemeld op GoT omdat ik toch voor goed geband ben van een ander Developpers forum (e-programmeur.nl)
Maar nu hoor ik net dat je voor de 'Huiskamer' (die ik niet kan zien) ofzo 60 dagen geregistreerd moet zijn + 160 posts hebben om erin te komen.
Klopt dat? En waarom is dat als ik vragen mag?

GreetZ Jarno
Je eeste post op GoT en dan meteen vragen naar de Huiskamer :?

Welkom overigens :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:18 schreef Garfield het volgende:

[..]

Je eeste post op GoT en dan meteen vragen naar de Huiskamer :?
idd, dat word een ban :P

Verwijderd

Ben benieuwd waarom je niet meer op e-programmeur.nl mag komen dan >:)

Verwijderd

Topicstarter
Wow er word snel geantwoord hier :)
Nou bedankt mensen ik snap het nou ik ben geinterreseerd in designen enzo dus dat komt wel goed :)

GreetZ Jarno

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ojeeee :P

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:19 schreef MREn het volgende:

[..]

Istie al aan gewend :P

Verwijderd

Topicstarter
Een ban?! Naja waarom nu al?
Ik vroeg het me gewoon af omdat iemand het zei meer niet..
En ik ben van e-programmeur.nl geband omdat ik teveel schold en daarna die forumbaas ofzow uitschold omdat ie me 3 x bande.. maar ik wou normaal doen en toen zeurde ze weer dus had geen zin meer daarin dus schold ik maar weer en nu mag ik niet terug komen maar jammer dan hier lijkt het me veel leuker en hier zal ik echt normaal doen hoor!

GreetZ Jarno

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Lees dan ook eens de FAQ :)

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:19 schreef MREn het volgende:

[..]

Nee! deze jongen kan zich heel goed gedragen maar is een keer door het lint gaan, en dat was hem fataal

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op woensdag 27 februari 2002 14:22 schreef DrayzeN het volgende:
En ik ben van e-programmeur.nl geband omdat ik teveel schold en daarna die forumbaas ofzow uitschold omdat ie me 3 x bande.. maar ik wou normaal doen en toen zeurde ze weer dus had geen zin meer daarin dus schold ik maar weer en nu mag ik niet terug komen maar jammer dan hier lijkt het me veel leuker en hier zal ik echt normaal doen hoor!

GreetZ Jarno
Whehe, dan zou ik al dat bovengenoemde óók hier streng afraden >:)

Maarja tochmaar:

Welkom bij GoT

p.s.: let op, FAQ's zijn hier erg belangrijk, lees ze voordat je ook maar iets aan topic's maakt oke? Dan 'leef' je langer *D

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

ennuh.. welkom he ;)

Verwijderd

GreetZ Jarno
Hier kom je ook niet verder hoor als je iedereen (of het nou een user of een mod is) uit gaat lopen schelden. Gelukkig wordt je hier net drie keer geband. (maar gewoon één keer goed :P)

Mag ik je voor je begint even de volgende links aanraden, daarna veel plezier hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[topic=309815/1/55]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Dat schelden zou ik hier maar laten, want anders gaat het ook niet goed komen :)
GreetZ Jarno
Dan mag ik je meteen even op het volgende wijzen: [topic=309815/1/50]

edit:

Hmmz.. Weer es te laat :z

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:26 schreef Twynn het volgende:

[..]

Dat schelden zou ik hier maar laten, want anders gaat het ook niet goed komen :)
[..]

Dan mag ik je meteen even op het volgende wijzen: [topic=309815/1/50]
te laat :Y)

Verwijderd

Doe gewoon dat ik de huiskamer vanaf overmorgen niet meer in kan en hij juist wel, en dat ik dan die 160posts overnieuw moet halen.

Maar ik zeg niet meteen ja tegen dit id >:)

Verwijderd

Topicstarter
Okey thx ik zal geen greetz enzo er meer onder zetten :-)
En neej mensen rustig maar ik ga niet schelden hier jullie zijn volgens mij wel chill maar die mensen daar.. bleehhhh alleen maar "zeik zeik zeik"

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:30 schreef DrayzeN het volgende:
Okey thx ik zal geen greetz enzo er meer onder zetten :-)
En neej mensen rustig maar ik ga niet schelden hier jullie zijn volgens mij wel chill maar die mensen daar.. bleehhhh alleen maar "zeik zeik zeik"
Mooi :)

Het gaat trouwens om 150 TECH-posts, en niet om 160, meer info in de faq, die eerst ff doorlezen :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:18

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 14:32 schreef GaMeOvEr het volgende:
Hmz.
o-oh...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, dat lijkt me allemaal wel weer duidelijk.

DrayzeN ik wil je aanraden om inderdaad de Faq met omgangsregels even door te lezen enzo, verder veel plezier hier enneh, niet meer topics gaan openen voordat je zelf even gezocht hebt enzo (er is niet voor niets een lieve adjes FAQ)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.