Toon posts:

Welke speakers moet ik hebben?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forummers,

Ik ben op zoek naar speakers. Mijn budget is beperkt. Ik zoek een setje blazers voor onder de 150 gulden (75 euro ofzo). Wie weet een leuk setje?

Overigens vroeg ik mij af of het verschil in verbinding een verschil maakt. Ik heb ook ooit eens een setje gehad, die oa achterin de voeding gestopt moest worden. Waarom is dat? Die ik daarna had ging alleen naar de geluidskaart.

Verwijderd

aldi :)

loopt al een topic over :7

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:53

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

ik heb onlangs het setje soundworks sw320 van creative gekocht. 2 sat speakers en een subwoofertje, zwart van kleur, inclusief volume-regelaar. het geluid klinkt niet slecht, al moet ik wel vermelden dat ik slecht horend ben, dus het kan best zijn dat een ander het helemaal niks vind. Maar voor 61 euro vond ik het geen miskoop. :)

Hier kon uw advertentie staan

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
wil je een 2.1 of een 5.1 set

Verwijderd

Topicstarter
[leek alert]Wat is het verschil tussen 2.1 en 5.1?[/leek alert]

Verwijderd

2.1---> 2 satellieten, 1 sub
5.1---> 5 satellieten(eigenlijk 4, en een center) en een sub
:7

Verwijderd

Topicstarter
Het maakt me niks uit of het een 2.1 of een 5.1 is als er maar vet geluid uitkomt en de prijs niet boven de 150 gulden uitkomt.

Verwijderd

dan moet je 2.1 nemen :)
dat klinkt minder slecht bij fl 150

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
De definitie van 'vet' is voor iedereen weer anders hier, maar voor de meesten gaan 'vet geluid' en 150,- gulden niet samen. Als je je dan toch zo sterk wilt beperken in je keuze doe je er verstandig aan even langs wat winkels te gaan en daar even aan wat setjes draaien. Er zullen er niet veel zijn onder de 150,- vermoed ik (afhankelijk van de winkel natuurlijk), maar zo kom je er dus een beetje achter welk speakersetje het beste past bij jou definitie van vet.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Je moet dan denk ik een creative setje kopen want die Labtec en beter merken zijn duurder. Kijk es naar die FPS1000 of FPS1500, die zijn niet zo duur, wel 4-point surround en blazen best goed. Wat voor geluidskaart heb je? En het was me aan t begin ook niet zo duidelijk of je nou gewone of pc-speakers wilde hebben. Voortaan ff iets duidelijkere topicstartpost maken! Verder zou ik nadenken of je niet iets door wilt sparen, en bijv betere HiFi nemen. Voor dat bedrag kan je neit zo heel veell goeds kopen, en bedenk dat je geen 4-point surround of 5.1 kan hebben als je geen 4 of 5 kanaals geluidskaart hebt.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Labtec kost ook rond de 150 piek.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-08 18:54
Kijk eens naar een Labtec 4620 F/X Performance, heb ik pas geleden gekocht... vette sub met 2 redelijk goede speakers erbij... in ieder geval volume genoeg!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

[search=pc speakers]
Zoek aan de hand van deze topics en de pricewatch wat sets op en ga eens zoeken wat men daarvan vindt. Vind je geen reacties, dan kan je ernaar vragen, maar die topics zijn toch nutteloos omdat iedereen toch creative labtec altec en logitch en de andere A'merken goed gat vinden.

Zelf wat uitvogelen en zelf ff checken dus (reviews enzo).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.