ik wil wel ground control zijn als je me ff uitlegt hoe je met die proggies moet werkenOp woensdag 17 april 2002 19:50 schreef nealzie het volgende:
[..]
of opzouten naar eham?
ik heb tot nu toe alleen nog maar getowerd met fsnav..
ik wil wel ground control zijn als je me ff uitlegt hoe je met die proggies moet werkenOp woensdag 17 april 2002 19:50 schreef nealzie het volgende:
[..]
of opzouten naar eham?
Check ff je fs2002/modules map, heb jij daar 36 bestanden in staan?Op woensdag 17 april 2002 19:50 schreef nealzie het volgende:
[..]
owja shit me wiskunde!
naja, kben tog ziek
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
nee 43Op woensdag 17 april 2002 19:51 schreef ND het volgende:
[..]
Check ff je fs2002/modules map, heb jij daar 36 bestanden in staan?
Als jij dan tower speelt (ook het grondverkeer regelen) dan doe ik approach wel. Ik weet alleen niet hoe dat zit met verschillende add-ons voor wat betreft het volgen van taxiwegen e.d.Op woensdag 17 april 2002 19:51 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik wil wel ground control zijn als je me ff uitlegt hoe je met die proggies moet werken
ik heb tot nu toe alleen nog maar getowerd met fsnav..
Verwijderd
Lijkt me ook eigenlijk wel, doen we vandaag gewoon nog ff LFMN, dan de volgende keer ofzow EHAM oidOp woensdag 17 april 2002 19:55 schreef J-063 het volgende:
Ik heb het liefst gewoon LFMN, dan doen we het laatste stukje maar visual hoor!!
tot half negen.
ik heb hier een hele mooie kaart liggen met de taxiways voor LAGO ehamOp woensdag 17 april 2002 19:55 schreef bennierex het volgende:
[..]
Als jij dan tower speelt (ook het grondverkeer regelen) dan doe ik approach wel. Ik weet alleen niet hoe dat zit met verschillende add-ons voor wat betreft het volgen van taxiwegen e.d.
neeee eham is kewl! dan heb ik ook nog wat te doen op mijn zieke avond! want ik kan tog niet spelen...Op woensdag 17 april 2002 19:56 schreef bennierex het volgende:
[..]
Lijkt me ook eigenlijk wel, doen we vandaag gewoon nog ff LFMN, dan de volgende keer ofzow EHAM oid
Ik krijg net de procedure voor LNFM door, en die van EHAM ken ik niet, en heb ook geen ad-on scenery ervoorOp woensdag 17 april 2002 19:58 schreef nealzie het volgende:
[..]
neeee eham is kewl! dan heb ik ook nog wat te doen op mijn zieke avond! want ik kan tog niet spelen...
Op woensdag 17 april 2002 20:00 schreef ND het volgende:
[..]
Ik krijg net de procedure voor LNFM door, en die van EHAM ken ik niet, en heb ook geen ad-on scenery ervoor
nu welOp woensdag 17 april 2002 20:00 schreef The_FrankO het volgende:
Kunnen we al connecten?
We kunnen de volgende keer toch EHAM doen? En btw, je kan nu voor Tower + ground spelen, susuh ook voorrang laten geven ensowOp woensdag 17 april 2002 20:01 schreef nealzie het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmm hoe groot is nice dan? eham lijkt me juist zo kewl!Op woensdag 17 april 2002 20:02 schreef ND het volgende:
[..]
We kunnen de volgende keer toch EHAM doen? En btw, je kan nu voor Tower + ground spelen, susuh ook voorrang laten geven ensow
Maarruh, wanneer heb je WinXP NL?
Nice is redelijk groot, heeft 2 banen, leuke parkeer plaatsen.Op woensdag 17 april 2002 20:03 schreef nealzie het volgende:
[..]
hmm hoe groot is nice dan? eham lijkt me juist zo kewl!
naja ik weet niet wanneer ik xp krijg, misschien dat ik anders maar gewoon XP nl installeer
ik heb xp ENG maar ik wil NL...Op woensdag 17 april 2002 20:05 schreef ND het volgende:
[..]
Nice is redelijk groot, heeft 2 banen, leuke parkeer plaatsen.
Dus heb je nou WinXP al?
D'r zijn volgens mij alleen geen ground sector files van LFMN. En je kan op EHAM wel leuk die dingen doorgeven voor LAGO, maar mensen zonder add-on scenery begrijpen er dan nix meer vanOp woensdag 17 april 2002 20:05 schreef ND het volgende:
[..]
Nice is redelijk groot, heeft 2 banen, leuke parkeer plaatsen.
Dus heb je nou WinXP al?
nl2000 en lago hebben tog dezelfde taxiways? enne, wie hebben er allemaal geen lago dan??Op woensdag 17 april 2002 20:07 schreef bennierex het volgende:
[..]
D'r zijn volgens mij alleen geen ground sector files van LFMN. En je kan op EHAM wel leuk die dingen doorgeven voor EHAM, maar mensen zonder add-on scenery begrijpen er dan nix meer van
ik kan het wel doen, maar deze compu is van mij én me broer, en die is er nu niet dus moet ik het eerst ff vragen...Op woensdag 17 april 2002 20:09 schreef ND het volgende:
Ja idd, geen sector files van TFNM
Nealzie : Is het dan niet beter om eerst Win XP ENG te installeren, totdat je WIN XP NL hebt? De voordelen zijn denk ik veel groter <---- Je kan dan MP doen met ons
Moi, en ik heb ook geen NL2000, maar ik probeer een key voor LAGO te vindenOp woensdag 17 april 2002 20:09 schreef nealzie het volgende:
[..]
nl2000 en lago hebben tog dezelfde taxiways? enne, wie hebben er allemaal geen lago dan??
Wil je het dan nu installeren?Op woensdag 17 april 2002 20:10 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik kan het wel doen, maar deze compu is van mij én me broer, en die is er nu niet dus moet ik het eerst ff vragen...
Me heeft geen lagoOp woensdag 17 april 2002 20:09 schreef nealzie het volgende:
[..]
nl2000 en lago hebben tog dezelfde taxiways? enne, wie hebben er allemaal geen lago dan??
me, en nl-2000 draait niet op me pIII 667Op woensdag 17 april 2002 20:09 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik weet niet of ik optijd klaar ben, ik denk wel dat het in een drie kwartier gefixed zou moeten zijn, maar me bro' is er nog niet dus...Op woensdag 17 april 2002 20:11 schreef ND het volgende:
[..]
Wil je het dan nu installeren?(ik weet niet of je op tijd klaar bent dan.......)
kunnen we niet heen en weer vliegen van het ene airport naar de andere? dan doe ik de ene, en jij de andereOp woensdag 17 april 2002 20:11 schreef bennierex het volgende:
[..]
me, en nl-2000 draait niet op me pIII 667
(ok, ik vlieg nu niet mee, maar er zijn er vast meer)
beter houden we het nog ff bij LFMN... je kan wel toweren en gedeeltelijk ground spelen daar hoor, als je wel tenminste
Pro COntroller and that's it, en sector files, maar hoelang doe je er dan niet overOp woensdag 17 april 2002 20:13 schreef nealzie het volgende:
[..]
kunnen we niet heen en weer vliegen van het ene airport naar de andere? dan doe ik de ene, en jij de anderealleen moet je me wel ff vertellen wat ik precies nodig heb...
ik kan wel toweren zonder XP denk ik hoor. ik kan namenlijk wel gewoon met iedereen chatten, alleen zie ik zen iet...Op woensdag 17 april 2002 20:15 schreef ND het volgende:
[..]
Pro COntroller and that's it, en sector files, maar hoelang doe je er dan niet over
Nealzie, ik zal je ff een hogere rating geven
Met Pro Controller zie je ook alleen maar een radar scherm hoor, mt wat stipjes (dat zijn wijOp woensdag 17 april 2002 20:17 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik kan wel toweren zonder XP denk ik hoor. ik kan namenlijk wel gewoon met iedereen chatten, alleen zie ik zen iet...
Als je nou gewoon gaat toweren op LFMN, anders moet je weer sector files gaan zoeken, kaartjes erbij zoeken, met aanvliegroutes gaan werken, etc. 'k heb niet zo'n zin om dat nog ff snel uit te moeten zoeken.Op woensdag 17 april 2002 20:13 schreef nealzie het volgende:
[..]
kunnen we niet heen en weer vliegen van het ene airport naar de andere? dan doe ik de ene, en jij de anderealleen moet je me wel ff vertellen wat ik precies nodig heb...
nee, alleen maar via ProControllerOp woensdag 17 april 2002 20:25 schreef nealzie het volgende:
en moet ik ook met fs geconnect zijn'?
inderdeed..... maar ik heb net geprobeerd te hosten, zonder suc6, wie was gisteren de RW host?Op woensdag 17 april 2002 20:30 schreef ND het volgende:
We missen een RW server
ik zei net dat dat niet gaat werkenOp woensdag 17 april 2002 20:32 schreef nealzie het volgende:
zal ik dan toweren op LFML? dan kunnen jullie heen en weer
wie is m.pullen?Op woensdag 17 april 2002 20:35 schreef ND het volgende:
M.Pullen > 10 stappen plan van moi. DOE HET VOLGENS DEZE REGELS, anders gaat het GEGARANDEERD FOUT
1.Start FS2002 op en maak bij Multiplayer een sessie aan. (Doe dus HOST en GEEN JOIN)
2).Start SBHOST op.
3)Start SBMAIN op.
4)Kies een naam, en klik op OK
5)Klik (rechsboven) op Search Now. Vul in het verschijnend nieuwe window, je IP nummer in. (WEL HET IP NUMMER VAN JOUW, en niet die vandiegene die host.) Het is namelijk de bedoeling dat je naar je eigen game connect
6)Druk hierna op OK, je ziet nu je MULTIPLAYER SESSIE staan (Die je net hebt aangemaakt in FS2002) Klik op Join
7)Ga nu weer naar SBHOST, je ziet een plaatje met vliegtuig erop. Daaronder zit een grote grijze balk/knop. Klik op "Click here to get in Action"
8)Je bent nu in SquawkBox (SB) , je kunt het menu bereiken door op de rechtermuisknop de klikken. klik op de RECHTERMUISKNOP
9)Kies voor CONNECT
10)Vul bij "SB SERVER IP" (o.i.d.) het IP in, van diegene die SquawkBox gaat hosten. Dit nummer zal bekend worden gemaakt op GoT wanneer we weer gaan vliegen. Vul dan je ID en Password in, en klik als je klaar bent op OK. VERGEET NIET JE "CALLSIGN" IN TE VULLEN!!
Dat was mijn 10stappenplan
M.Pullen, wat jij doet, is via mij connecten, en dan gaat het fout, dan zien ze me dubbel
Ikke (zoals altijdOp woensdag 17 april 2002 20:31 schreef bennierex het volgende:
[..]
inderdeed..... maar ik heb net geprobeerd te hosten, zonder suc6, wie was gisteren de RW host?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
2.2 geloof ik, zijn de enige die ik van LFMN heb kunnen vindenOp woensdag 17 april 2002 20:37 schreef nealzie het volgende:
[..]
wie is m.pullen?
enne, sector files zijn out of date?welke versie van pro controller hebbie?
Iemand die via mij probeerde te connecten, zagen ze mij weer dubbelOp woensdag 17 april 2002 20:37 schreef nealzie het volgende:
[..]
wie is m.pullen?
enne, sector files zijn out of date?welke versie van pro controller hebbie?
Op woensdag 17 april 2002 19:02 schreef bennierex het volgende:
beter doen we nog een keertje LFMN, totdat alles een beetje gesmeerd loopt
ik heb ff een documentje gemaakt voor LFMN, LEES DAT FF (als we daar gaan vliegen dan)
http://home.planet.nl/~rexwi021/got/briefing.zip
Owjah, ik denk/hoop me probs met RW opgelost te hebben
staat in de briefingOp woensdag 17 april 2002 20:42 schreef mania het volgende:
Wat is het ip nr
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Doet jouw printer er dan zoooo lang over?Op woensdag 17 april 2002 22:14 schreef The_FrankO het volgende:
Kan die briefing dan voor 17:00 gegeven worden zodat ik ze ook kan uitprinten
is goed, ik maak voor morgen weer een briefing, hopelijjk alles wat beter georganiseerd dan vandaagOp woensdag 17 april 2002 22:14 schreef The_FrankO het volgende:
Kan die briefing dan voor 17:00 gegeven worden zodat ik ze ook kan uitprinten
Greeaat!!Op woensdag 17 april 2002 22:32 schreef ND het volgende:
WOEI!!!!!! TSJAAKAAAAA!!!!!!!!!! weer een geslaagde sessie! EN weer GEEN lost host ofsow heh?![]()
Ik heb Pics, maar post ze morgen wel in andere topic, en zal morgen denk ik ook even wat meer commentaar toevoegen over deze GESLAAGDE flyin
![]()
WOEI!!!!!!!!!! En die Broefing was inderdaad zeeer handig. Eerste keer dat ik een hold vlieg
En de Approach (dat was Bennierex toch?
) Had me de laatste keer P_R_E_C_I_E_S voor de baan geleid. Thx!
* Nd is verry happy!
hiero stonden HEEEEEl veel smilies
Wasjemail? Iets met SanderThalengeloof ik...Op woensdag 17 april 2002 22:36 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Greeaat!!Ik heb zin in morgen als het kan!
Kun je trouwens nog even mailen naar me?
EHAM!!!Op woensdag 17 april 2002 23:57 schreef bennierex het volgende:
Zullen we morgen een andere luchthaven nemen? Bij voldoende interesse kunnen we misschien ook een GND en TWR controller hebben...
Verwijderd
[quote]Op donderdag 18 april 2002 11:46 schreef nealzie het volgende:
[..]
dus mij zullen jullie niet meer zo vaak vinden bij jullie fly-inns
Als we nou direct gaan plannen?Op donderdag 18 april 2002 13:39 schreef ND een zeer nuttig verhaal!
Als iedereen ff zijn probleem hier neer pleurt, dan kunnen we even over praten.En oplossen.
Is goed nu plannen, als we nu gaan aanpassen alvast dan plaatsen we dadelijk (liefst om 18:00 al) de DEFINITIEVE planOp donderdag 18 april 2002 13:58 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Als we nou direct gaan plannen?
----
EHAM
6 = TO + TG
Ground = ? Ik bied mij in iedergeval aan, charts en sector file present.
Approach & Departure = ?
Deze keer als Ground present is voordat je 'Fly Now' indrukt, eerst om een gate vragen! Vraag Ground vervolgens pushback, taxi clearance en engine startup. Liefst alleen freeware aircraft om Cessna's te voorkomen. Cessna's mogen overigens rustig meedoen.
Ground: 121.70
App & Dep: 118.07
Server IP: 217.120.113.162
----
Laten we dit plan als basisplan nemen en die aanpassen waar nodig.
Jazeker! Je hebt trouwens een mailtje terug met een ander e-mailadres die ik wat vaker gebruikOp donderdag 18 april 2002 15:58 schreef ND het volgende:
Ey Sander, heb je trouwens al mijn mail ontvangen?
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
OK, da's goed. Ik dacht dat jij alleen ground deed en vroeg me af wat nealzie van plan wasOp donderdag 18 april 2002 16:50 schreef -Sander_ het volgende:
Ik wil graag Ground En Tower zijn.. Had ik al meerdere keren gezegd. Of kan dat nu niet meer?
OK dan. Waarschijnlijk kan ik ook weer RW hosten. Ik wacht ook nog op een reactie van Nealzie. Tot die tijd ga ik ervan uit dat ik G&T onder m'n hoede neem.Op donderdag 18 april 2002 16:52 schreef bennierex het volgende:
[..]
OK, da's goed. Ik dacht dat jij alleen ground deed en vroeg me af wat nealzie van plan was
Okey danOp donderdag 18 april 2002 16:50 schreef -Sander_ het volgende:
Ik wil graag Ground En Tower zijn.. Had ik al meerdere keren gezegd. Of kan dat nu niet meer?
Charts en sector files op www.dutchvacc.com
ND: Er is een nieuwe FSD versie uit. Stuur ik je later wel even!
Currently thunderstorms in the area
IP kan ik pas posten een kwartier voor de sessie denk ik. Ik heb dynamisch IP en die flipt dus iedere keer na een nieuwe verbinding.Op donderdag 18 april 2002 17:10 schreef ND het volgende:
[..]
ROGER WILCO IP+CHANNEL : ????????
volgens mij moet je dan op die ene server gewoon 2 channels aanmaken. hoe dat switchen met SB werkt weet ik alleen niet.Op donderdag 18 april 2002 17:25 schreef ND het volgende:
En hoe zou je dan moeten switchen? Je kan toch ook naar RW connecten via SquawkBox? Misschien is het dan wel mogelijk om met 1 server en meerdere COM1 frequency's te gebruiken.
Kiek.. als dat nou is zou kunnen?Op donderdag 18 april 2002 17:25 schreef ND het volgende:
En hoe zou je dan moeten switchen? Je kan toch ook naar RW connecten via SquawkBox? Misschien is het dan wel mogelijk om met 1 server en meerdere COM1 frequency's te gebruiken.
Kunnen we nu dat ff niet proberen?Op donderdag 18 april 2002 17:27 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Kiek.. als dat nou is zou kunnen?
Ik weet niet of ik veel tijd heb nu nog (eten e.d.) maar ik kom wel even nu op jouw serverOp donderdag 18 april 2002 17:29 schreef ND het volgende:
[..]
Kunnen we nu dat ff niet proberen?
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik zal zo ff een ID + Password aanmaken voor je, je weet hoe het werkt? Je weet dat je niet moet Joinen in FS2002, maar moet hosten?Op donderdag 18 april 2002 17:34 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ik doe ook mee vandaag, heb alleen nog geen ID,
ben nu FS aan het herinstalleren
ff ALT-TAB doenOp donderdag 18 april 2002 17:38 schreef ND het volgende:
[..]
Ik zal zo ff een ID + Password aanmaken voor je, je weet hoe het werkt? Je weet dat je niet moet Joinen in FS2002, maar moet hosten?
Karlok :
ID = 147258
Password = karlok
Sander je bent wel ingelogd, als KLM142, vertel maar wanneer je een RW server + IP hebt, en zeg ook ff je COM freqency
Waaa! IK zit in windows, maar krijg dat FS2002 chatscherm niet weg, nu kan ik niet meer naar FS2002![]()
Te laat, heb CTRL + ALT +DELETE FS2002 taak beindigen al gedaanOp donderdag 18 april 2002 17:43 schreef bennierex het volgende:
[..]
ff ALT-TAB doen
ND, ik zie alleen mezelf niet in PCOp donderdag 18 april 2002 17:38 schreef ND het volgende:
[..]
Sander je bent wel ingelogd, als KLM142, vertel maar wanneer je een RW server + IP hebt, en zeg ook ff je COM freqency
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq