Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Een electronisch open schuivend zijpaneel lijkt me wel wreed, maarja of dat nu weer 'n 'addon' is
wat dacht je van een zelfgebakken 320x200 (monochroom) ledschermpje 
Lijkt me wel tof... Kan ik vast wel maken... maar het schema in elkaar bakken
neuh... da's echt iets voor de betere techneuten
Lijkt me wel tof... Kan ik vast wel maken... maar het schema in elkaar bakken
Verwijderd
Dat lijkt mij wel stoer. hoe heb je die VU meters gemaakt?.Op dinsdag 26 februari 2002 21:44 schreef plasma_tv het volgende:
stereo VU meters op de in-en-uitgang van je gekuidskaart
heb ik ook , is wel mooi
Verwijderd
gewoon een bouwpakketje van vellemanOp dinsdag 26 februari 2002 21:50 schreef joost-jan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel stoer. hoe heb je die VU meters gemaakt?.
koste iets van 45,- GULDEN
dat is dus gewoon een 4 kanaals VU meter met 4X5 leds
Verwijderd
wat dacht je van een domotica systeem in je kamer ?
ja hebt op je lpt-poort makkelijk 8 datapinnen of met een moeilijker schakeling kan je wel aan 256 mogelijkheden komen.
hier mee stuur je een hoop lichten, je tv, stereo ?
je kan ook heel makkelijk een lego-treintje sturen via de LPT-poort
alles met ding van circuitsonline denk ik, nog niet geprobeert, maar ik heb wel al de software
een vriend van me verhuurt lichten voor op feesten, of wat het ook mag zijn, er komt software die de lichten in volgorde en op intervallen regelt ook via LPT-poort
mogelijkheden zat, met simpele schakelingen
ja hebt op je lpt-poort makkelijk 8 datapinnen of met een moeilijker schakeling kan je wel aan 256 mogelijkheden komen.
hier mee stuur je een hoop lichten, je tv, stereo ?
alles met ding van circuitsonline denk ik, nog niet geprobeert, maar ik heb wel al de software
een vriend van me verhuurt lichten voor op feesten, of wat het ook mag zijn, er komt software die de lichten in volgorde en op intervallen regelt ook via LPT-poort
mogelijkheden zat, met simpele schakelingen
Verwijderd
kijk aan, goed idee!!! kan ik nog iets met dat ding doen.Op dinsdag 26 februari 2002 22:05 schreef Mr.ChronoM het volgende:
....
....
mijn eten maar mijn slaapkamer brengen!!
[ontopic]
automatische fan systeem zou koel zijn
http://www.bit-tech.net/article/51/Op dinsdag 26 februari 2002 22:26 schreef KingOfDos het volgende:
[ontopic]
automatische fan systeem zou koel zijn
die ga ik bouwen
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
dat over je kamer besturen via je lpt is echt goed mogelijk. ik heb het een tijdje in combinatie met spraakherkenning gebruikt (freeware proggel, dat zelf gecode proggels opstart(tv_aan.exe ed
) en dan via de printerpoort sturen. simpel schakelingetje met een optocoupler en een triac, en klaar ben je.
ik zag in een electronica blad bij de bibliotheek ook allerlij schakelibgen staan(ook hoe je appartuur ken bedienen met sms'jes(stond link bij: http://www.elektuur.nl )ga wel effe kijken wat daar staat, die bestuuring sloten ze aan via de datakabel, en dan kon je ook opladen, als ik op internet nix vind ga ik morgen efffe lezen in de biep
Verwijderd
Ik heb van een ouwe atari de koeler afgesloopt, adapter eraan, op mijn monitor + een orginele schakelaar
Verwijderd
Maak een mengpaneeltje voor in een 5,25inch bay...
Kun je je losse cd/MD/casette/enz.. allemaal op je pc aansluiten..
Of een schakeling die schakelt tussen je koptelefoon en pc-speakers..
Die laatste is denk ik wel een goed idee!Op woensdag 27 februari 2002 17:57 schreef DynamiX het volgende:
Maak een mengpaneeltje voor in een 5,25inch bay...
Verwijderd
zelf ben ik bezig met het starten een hobby projectje; Mijn eigen huis online
, sluit je deurbel aan op je PC, maak je eigen alarm en hou je slang in de gaten
meer hier over op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/401195/1?limit=25
Verwijderd
Deurbel aan je pc was van mij!...
had ik ergens in een topic als tip gegeven aan een gast die zn pc aan wou doen met een afstandsbediening
ikzelf zei toen zoeits van: ik heb thuis een deurbel buiten me kamer en op me bed als ik erop druk gaat mn pc automatisch aan....
[ik kwam zelf op het idee ]
en nu zeg jij dat het jou idee is?????
had ik ergens in een topic als tip gegeven aan een gast die zn pc aan wou doen met een afstandsbediening
ikzelf zei toen zoeits van: ik heb thuis een deurbel buiten me kamer en op me bed als ik erop druk gaat mn pc automatisch aan....
Verwijderd
mijn ideeOp woensdag 27 februari 2002 20:18 schreef Blue_Tweaker het volgende:
Deurbel aan je pc was van mij!...
![]()
Pagina: 1