MGS2 - hoe ga jij em spelen?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wat is nu de gemiddelde mening hier? Issie vet? Heb geen zin om nog een keer zoveel geld uit te geven (Jak & Daxter + WipEout Fusion), als het niet een mega heftig spel is.

Verwijderd

Hij is MEGA vet, bij FRS ligt ie voor €67,99.

De cutscenes zijn erg goed en het hele spel bevat een goede sfeer, kopen dus! :)

Verwijderd

Super :D

(niet dat iemand een andere mening van mij verwacht)

/me nu al te vaak gespeeld, krijg er bepaalde neigingen van die hier op kantoor niet worden gewaardeerd.... :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/mgs2-2.jpg

:+

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 19:57 schreef MrRudi het volgende:

/me nu al te vaak gespeeld, krijg er bepaalde neigingen van die hier op kantoor niet worden gewaardeerd.... :'(

[plaatje]
LoL :D

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

hahahha rofl mr rudi :) die hard ;)

Verwijderd

Op donderdag 07 maart 2002 20:34 schreef MM- het volgende:
hahahha rofl mr rudi :) die hard ;)
Ik snap nog steeds niet hoe ze nou konden zien dat ik het was :'( :? >:)

Verwijderd

Is het in MGS2 ook zo, dat als je hem nog een keer uitspeelt een 'extraatje' krijgt? Bijvoorbeeld een stealth-suite of een ninja.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

[afbeelding]

HAHAhahaha.

Cool.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

[afbeelding]

ROFLMAO

Hehe

Maar denk dat meeste mensen die niet gereserveerd hebben, een probleem hebben, want bij free record shop waren er 15 versies binnengekomen, en allemaal zeer snel verkocht/ weggelegd.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:48

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

[afbeelding]

Ben je je kijkgaatje in die doos niet vergeten? :+

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 09:10 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ben je je kijkgaatje in die doos niet vergeten? :+
Nee, nee dat zat aan de voorkant :) In het spel wordt deze doos BOX S genoemd trouwens, er zaten videogames in! :+

Ik ben trouwens weer ERG tevreden over de Engelse stemmen (ik had de Japanse al eerder), hoewel het uiteraard soms duidelijk te zien is dat het niet meer klopt met de pogingen tot lip Sync..

• MM-

MM-

Ik dacht dat je eerst met snake speelde en daarna met raiden? ik ben nu met raiden begonnen op big shell.

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 20:47 schreef MM- het volgende:
Ik dacht dat je eerst met snake speelde en daarna met raiden? ik ben nu met raiden begonnen op big shell.
Je bedoelt dat je meteen bent begonnen met Raiden en het hele stuk Snake-op-de-tanker niet hebt gehad? Dan heb je iets gemist :)

• MM-

MM-

Oh shit :/ dan heb ik vast het verkeerde gekozen bij het begin, of waar ligt dat aan?

Verwijderd

Op vrijdag 08 maart 2002 21:00 schreef MM- het volgende:
Oh shit :/ dan heb ik vast het verkeerde gekozen bij het begin, of waar ligt dat aan?
Ik vermoed dat het daar wel aan ligt ja, je kunt aardig wat dingen instellen...of wellicht slaat ie dat stuk over als je easy speelt :?

• MM-

MM-

Ok dan weet ik dat ook weer, ik ga hem toch eerst ff uitspelen en daarna opnieuw :) doe nu easy ja ;)

Verwijderd

Ik ben ook op dat olie platform begonnen....

Ik heb voor optie 4 gekozen, kon daarna kiezen voor normal of hard, heb voor normal gekozen :)

Verwijderd

Niet

Verwijderd

Ik heb MGS1 ook gespeeld en heb dus voor de bovenste optie gekozen, en dan begin je op een vrachtschip met Snake.

Verwijderd

Nee, tis optie 5 en dan normal :)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:52

Raimond613

Simracer

wacht ff hoor....

dus als je een andere optie kiest, sla je een deel van het spel over???? dat is toch ***** als je dat niet weet?!
Ik dacht dat die keuzes alleen te maken hadden met je gesprekken in de codec en misschien de AI, icm met normal of hard (ik kon helemaal geen easy kiezen!)

iracing profile

Pagina: 1 2 Laatste