TMAXTINT
solly, moest er ff uit
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
solly?Op dinsdag 26 februari 2002 20:21 schreef White Dust het volgende:
Ik niet
solly, moest er ff uit
en waarom heb jij je naam veranderd ?
Enigste goede reactie hier op isOp dinsdag 26 februari 2002 20:21 schreef White Dust het volgende:
Ik niet
solly, moest er ff uit
Wie wil er nou geen MGS 2 spelen.
Ik denk ook gewoon op hard.
Lekker lang bezig zijn
Ik zie wel hoe ik hem speel (eerst een PS2 versieren
Verwijderd
maar MGS2 is nogal een tegenvaller vergeleken met MGS1 dus als ik een PS2 had zou ik m niet kopen
Verwijderd
Daarna natuurlijk wel op elk niveau
Verwijderd
Waar baseer je dat op? dat het een tegenvaller is? PU zekerOp dinsdag 26 februari 2002 20:59 schreef OrkBozz het volgende:
ik speel um eerst easy en dan speel ik um nie meer
maar MGS2 is nogal een tegenvaller vergeleken met MGS1 dus als ik een PS2 had zou ik m niet kopen
Ik speel hem op Hard met camara uit...altijd. Zo realistisch mogelijk, lichten uit, stereo open
Wat is MGS2, of wat betekend het eigenlijk, op een afkorting zoeken gaat niet echt.
🌞🍃
Dan heb je er denk ik wel het meeste plezier van inderdaad.Op dinsdag 26 februari 2002 21:04 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? dat het een tegenvaller is? PU zeker
Ik speel hem op Hard met camara uit...altijd. Zo realistisch mogelijk, lichten uit, stereo open
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Metal Gear Solid 2Op dinsdag 26 februari 2002 21:06 schreef DataBeest het volgende:
Heb ik weer wat gemist?
Wat is MGS2, of wat betekend het eigenlijk, op een afkorting zoeken gaat niet echt.
a, die.Op dinsdag 26 februari 2002 21:20 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Metal Gear Solid 2
Nooit van gehoord, maar ziet er wel geinig uit.
🌞🍃
Verwijderd
"wel geinig"Op dinsdag 26 februari 2002 21:25 schreef DataBeest het volgende:
[..]
a, die.
Nooit van gehoord, maar ziet er wel geinig uit.
[afbeelding]
Ach ja...bij mij ging de kennismaking met MGS2 ongeveer zo, anno 1999:
[kijkt naar MGS2 trailer]
"goh, ze hebben nu acteurs gebruikt ipv polygone ventjes"
[kijkt nog een tijdje]
"wow, nee dit is allemaal geprerendered...echt mooi gemaakt"
[kijkt tot het einde]
konami-ventje: "what you have just seen are in-game graphics"
[MrRudi valt om]
Eerste indrukken bepalen alles schijnbaar
Had ik ook met duke 3d, zegt nietsOp dinsdag 26 februari 2002 21:28 schreef MrRudi het volgende:
[..]
"wel geinig"
Ach ja...bij mij ging de kennismaking met MGS2 ongeveer zo, anno 1999:
[kijkt naar MGS2 trailer]
"goh, ze hebben nu acteurs gebruikt ipv polygone ventjes"
[kijkt nog een tijdje]
"wow, nee dit is allemaal geprerendered...echt mooi gemaakt"
[kijkt tot het einde]
konami-ventje: "what you have just seen are in-game graphics"
[MrRudi valt om]
Eerste indrukken bepalen alles schijnbaar
Verwijderd
TrueOp dinsdag 26 februari 2002 21:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Had ik ook met duke 3d, zegt niets
Verwijderd
Jawel, dat zegt iets over jou.Op dinsdag 26 februari 2002 21:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
Mr.Rudi is MG freakOp dinsdag 26 februari 2002 22:36 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Truemaar intussen heb ik hem al een tijdje in het Japans dus ja
Die Europese moet ik ook hebben.
En dat vind ik niet gek
Ik snap echt niet dat mensen dit spel niet willen spelen, en dat sommige denken dat het slecht is.
Als ik dat lees val ik van mijn stoel af.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Beetje jammer eigenlijk
Verwijderd
Is niet aangekondigd, en eerlijk gezegd verwacht ik van niet, Konami houdt niet zo van PC's. Maar goed, je zal dan in elk geval nog een jaar of 2 moeten wachten...MGS op PC was ook 2 jaar later.Op dinsdag 26 februari 2002 23:01 schreef D³ het volgende:
Ik hoop op mn PC, kweet alleen niet of er een PC versie komtDeel 1 iig met veel plezier gespeeld (en nog even geroken aan de oude NES versie op mn GBA), al heb ik wel het idee dat MGS2 niet helemaal is wat er van werd verwacht.
Verwijderd
Niet negatief hoor, ze vonden het gewoon weinig vernieuwend, en ja, dat is het ookOp dinsdag 26 februari 2002 23:02 schreef RaceAap_NL het volgende:
Alleen omdat de PU negatief is denkt de helft gelijk dat het een kut spel ofso is
Beetje jammer eigenlijk
Makkelijk verdienen heet dat
Ff negatief: Nee MGS was lekker vernieuwend zeker. Het enige verschil met de MSX versies is dat de PSX versie 3d is.Op dinsdag 26 februari 2002 23:07 schreef Oord het volgende:
[..]
Niet negatief hoor, ze vonden het gewoon weinig vernieuwend, en ja, dat is het ookMGS 2 brengt gewoon niet wat je verwacht, aan alle screens enzo en het verhaal zie je al dat het gewoon een update van deel uno is
Maar goed.. ik vond het prima dat het allemaal "hetzelfde" is.. super.. oude Metal Gear gevoel (van m'n MSXje) kwam meteen weer helemaal boven hehe...
MGS2.... zodra ie uit is hiero, ga ik hem meteen halen, en hoef je mij de eerstkomende maand niet te storen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik heb heb hem 8 januari gereserveerd bij FRS.Op dinsdag 26 februari 2002 23:13 schreef Creepy het volgende:
MGS2.... zodra ie uit is hiero, ga ik hem meteen halen, en hoef je mij de eerstkomende maand niet te storen
Ik moet hem gewoon 8 maart meteen hebben.
En idd is het niet erg dat MGS2 zelfde speelt als MGS, al zag het er precies hetzelfde uit, en was alleen het verhaal en levels veranderd, dan had ik hem nog meteen gehaald.
Verwijderd
Als dat de reden is van de 'slechte review' in de PU zouden ze elk PC spel ook een 4- moeten geven....hoe vernieuwend zijn MOHAA, RTCW, Auqanox, Dirty Dozen, WWIII, Serious Sam 2, Sof 2, Unreal 2, Unreal Tournament 2, Doom 3, Quake 4 enz. enz. enz. enz. ?Op dinsdag 26 februari 2002 23:07 schreef Oord het volgende:
[..]
Niet negatief hoor, ze vonden het gewoon weinig vernieuwend, en ja, dat is het ookMGS 2 brengt gewoon niet wat je verwacht, aan alle screens enzo en het verhaal zie je al dat het gewoon een update van deel uno is
MGS2 is gewoon een klasse spel, perfecte sfeer, indrukwekkend 'natuurlijke' graphics en animaties, prachtige soundtrack, 100% gameplay, mooi verhaal en een oog voor detail dat je écht alleen in Konami games tegenkomt.
En makkelijk verdienen is het als je 10 spellen met 1 engine maakt. MGS2 is, net als MGS1 en daar voor Solid Snake en Metal Gear op de MSX volledig maatwerk, zelfs de modellen van de genome soldiers zijn niet hergebruikt.
Ik ben een echte MGS fan en ik vind dat de game er werkelijk adembenemend goed uitziet... Zo, ik heb gesproken.
Verwijderd
[off topic]Op dinsdag 26 februari 2002 23:56 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Als dat de reden is van de 'slechte review' in de PU zouden ze elk PC spel ook een 4- moeten geven....hoe vernieuwend zijn MOHAA, RTCW, Auqanox, Dirty Dozen, WWIII, Serious Sam 2, Sof 2, Unreal 2, Unreal Tournament 2, Doom 3, Quake 4 enz. enz. enz. enz. ?
MGS2 is gewoon een klasse spel, perfecte sfeer, indrukwekkend 'natuurlijke' graphics en animaties, prachtige soundtrack, 100% gameplay, mooi verhaal en een oog voor detail dat je écht alleen in Konami games tegenkomt.
edit:
En makkelijk verdienen is het als je 10 spellen met 1 engine maakt. MGS2 is, net als MGS1 en daar voor Solid Snake en Metal Gear op de MSX volledig maatwerk, zelfs de modellen van de genome soldiers zijn niet hergebruikt.
Je kan nog niet weten hoe vernieuwend Sof 2, Unreal 2, Unreal Tournament 2, Doom 3, Quake 4 enz. enz. zijn want ze zijn nog niet uit
[/off topic]
Over de PU is geloof dat hij daar een score van 82 ofzo kreeg, dat is toch niet slecht
Het spel lijkt me trouwens vet cool (als hij net zo leuk als dat hij op de C64 was dan koop ik hem alleen nu nog niet)
Metal Gear op de C64??????? eehh... show meOp woensdag 27 februari 2002 10:29 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Het spel lijkt me trouwens vet cool (als hij net zo leuk als dat hij op de C64 was dan koop ik hem alleen nu nog niet)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik heb momenteel min C64 niet aangeslotenOp woensdag 27 februari 2002 10:35 schreef Creepy het volgende:
[..]
Metal Gear op de C64??????? eehh... show me
maar misschien later
Het was een spel vergelijkbaar met Rambo 3 uit die tijd
Je zag het van boven en moest een basis binnendringen
Je kon oa ook met een vr8wagen meerijden was erg leuk voor die tijd.
Als ik weer eens in mijn oude huis ben zal ik er eens naar zoeken en als ik hem gevonden heb hoor je het wel
Verwijderd
Nee klopt, es kijken, het worden shooters waarbij je tegenstanders neer moet schieten en de uitgang van het level moet zien te vinden...ehh, en dat allemaal in 3D, en je kan verschillende wapens vinden.Op woensdag 27 februari 2002 10:29 schreef Gamegod het volgende:
[..]
[off topic]
Je kan nog niet weten hoe vernieuwend Sof 2, Unreal 2, Unreal Tournament 2, Doom 3, Quake 4 enz. enz. zijn want ze zijn nog niet uit![]()
[/off topic]
Net of ik dat ergens eerder heb gezien
De uitgang van een level vinden in Unreal TournamentOp woensdag 27 februari 2002 14:13 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Nee klopt, es kijken, het worden shooters waarbij je tegenstanders neer moet schieten en de uitgang van het level moet zien te vinden...ehh, en dat allemaal in 3D, en je kan verschillende wapens vinden.
Net of ik dat ergens eerder heb gezien
Verwijderd
elk zelfvertrouwend mens begint op medium/hard
Verwijderd
uhmmm...touchéOp woensdag 27 februari 2002 14:20 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
De uitgang van een level vinden in Unreal Tournament
Verwijderd
Thanx for your helpOp woensdag 27 februari 2002 14:20 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
De uitgang van een level vinden in Unreal Tournament
Wat ik bedoelde is het is mogelijk dat het origineel is (OK kleine kans)
Slechte smoes, want ik vond dat MGS toch een erg goed verhaal had, en dan maakt het niet uit of het lineaire is.Op woensdag 27 februari 2002 14:19 schreef johnnyv.nl het volgende:
Niet, ik vond MGS1 wel leuk, maar werd door de extreem lineaire verhaallijn toch wel saai. Aangezien MGS2 dit weer heeft ga ik 'm niet spelen.
En bij MGS2 zal het vast weer zo'n goed(onvoorspelbaar) verhaal zijn.
En als jij het daarom niet speelt, speel jij vast nauwelijks spellen.
Verwijderd
Super game mooi grapics, Goeie Al bij tegenstanders.
very easy best makkelijk niet super makkelijk.
easy moeilijker.
normal niet normaal.
hard wordt je gek.
very hard almost impossible.
extreem niet eens aan beginnen.een keer spotten dood
alleen heel erg jammer dat snake dood gaatOp woensdag 27 februari 2002 17:33 schreef finelookingme het volgende:
Ik heb hem amerikaans en hij bevalt goed.
Super game mooi grapics, Goeie Al bij tegenstanders.
very easy best makkelijk niet super makkelijk.
easy moeilijker.
normal niet normaal.
hard wordt je gek.
very hard almost impossible.
extreem niet eens aan beginnen.een keer spotten dood
Verwijderd
Snake is niet dood. Kojima wekt alleen de suggestie zodat zijn opvolger elke kant op kan, en niet vast hoeft te zitten aan één verhaallijn. Big Boss was in Metal Gear ook met Outer Heaven erbij ontploft, maar kwam in Metal Gear 2 net zo hard weer terug (dus hebben we hem maar tot op het bot verbrand, dan weet je zeker dat ie dood is). Gray Fox stierf in MG2 ook, maar speelde een belangrijke rol in MGS...Op woensdag 27 februari 2002 17:39 schreef apocrypha het volgende:
[..]
alleen heel erg jammer dat snake dood gaat. damn dat was echt de grootste fout van konami man. maar ik moet hem echt hebben man. hoe duur heb je hem uit amererika geimporteerd? of was je in amerika en heb je hem daar gekocht?
Geloof mij, ik volg Konami al sinds 1981, Konami maakt dat soort fouten niet. Ik 'verwacht' dat Snake in eventueel komende delen nog wel een rol gaat spelen...maar het eeuwige leven heeft ie niet, en das maar goed ook, want dat zou de legende verpesten
Verwijderd
www.dvdboxoffice.com moet je eens proberen, geen verzendkosten en best goedkoop...Op woensdag 27 februari 2002 17:39 schreef apocrypha het volgende:
[..]
alleen heel erg jammer dat snake dood gaat. damn dat was echt de grootste fout van konami man. maar ik moet hem echt hebben man. hoe duur heb je hem uit amererika geimporteerd? of was je in amerika en heb je hem daar gekocht?
Zo had ik Devil May Cry voor 100 gulden, thuisbezorgd en alles !
Verwijderd
PU was alleen teleurgesteld omdat ze als press niet wisten dat het grootste deel zonder snake speelden,
het argument van de vernieuwing van Konami gaat dan ook niet op want als ze zo goed zijn in verhalen en legendes waarom hoort iedereen NU pas dat ze (bijna) zonder snake spelen
en idd een 82 is niet slecht voor een spel maar zij verwachten meer, das hun mening daar zijn ze een gamesblad voor en daarvoor koop je een gamesblad dus voor,
VOOR DE KRITIEK!
dan weet je of het jouw spel is of niet
dit is natuurlijk mijn opinion
Verwijderd
Omdat je je verhaallijnen, en de clou's niet naar buiten gaat brengen? Dat vind ik heel normaal hoorOp woensdag 27 februari 2002 21:03 schreef Nimitz het volgende:
De helft van de mensen die lopen te schelden op de PU heeft vast niet de review gelezen, doe dat eerst ff en geef dan commentaar
PU was alleen teleurgesteld omdat ze als press niet wisten dat het grootste deel zonder snake speelden,
het argument van de vernieuwing van Konami gaat dan ook niet op want als ze zo goed zijn in verhalen en legendes waarom hoort iedereen NU pas dat ze (bijna) zonder snake spelen
Er is maar 1 iemand die kan beoordelen of het mijn spel is of niet en dat ben ik zelf. Reviews zijn meningen van de reviewers, en de PU heeft nou niet echt goeie reviewers...denk maar aan de rel die ze veroorzaakten toen ze mario kart een onvoldoende gaven ooit. Het gaat er mij ook niet om dat de PU geen recht heeft op een eigen mening, of dat er geen kritiek op MGS2 geleverd mag worden, het ging er mij om dat daarom blijkbaar veel mensen hier dachten dat het een slecht spel was, of in elk geval een fikse tegenvaller, wat ik dus weerleg.en idd een 82 is niet slecht voor een spel maar zij verwachten meer, das hun mening daar zijn ze een gamesblad voor en daarvoor koop je een gamesblad dus voor,
VOOR DE KRITIEK!
dan weet je of het jouw spel is of niet
Om ff op Metal Gear terug te komen. Ik zat net screenshots van deel 1 op de MSX te bekijken, maar daar zie je wel een Metal Gear als "vijand". Die had je in de NES versie niet. Weet jij dat misschien Mr Rudi?
Verwijderd
Ik heb de NES versie nooit uitgespeeld, maar in Metal Gear op de MSX kwam je inderdaad het eerste Metal Gear prototype tegen (de TX-55) maar die was nog niet afgebouwd. Je moest hem opblazen door een x-aantal keer in een vaste volgorde C4 aan z'n benen vast te maken...de ene keer links, dan weer rechts. Was best wel cool, vooral omdat je in-game dus de volgorde van Dr. Petrovich kreeg maar dan zonder de laatste, die was ie vergeten (het was rechts). Daarna vecht je tegen Big BossOp woensdag 27 februari 2002 22:14 schreef GolbeZeromus het volgende:
[off topic] Inderdaad ja, dat was ik alwer helemaal vergeten. Mario Kart kreeg een 7- van Kees van de PU. Toen werden ze gelijk bestookt met boze brieven en dergelijke. [/off topic]
Om ff op Metal Gear terug te komen. Ik zat net screenshots van deel 1 op de MSX te bekijken, maar daar zie je wel een Metal Gear als "vijand". Die had je in de NES versie niet. Weet jij dat misschien Mr Rudi?
Metal Gear kreeg je in het gehele spel dus eigenlijk niet te zien. Deze was wel te zien zien in het "nepvervolg" Snake's Revenge. Vond ik eerlijk gezegd ook wel een cool spel.
Verwijderd
Je noemt het in elk geval goed 'nepvervolg'Op woensdag 27 februari 2002 22:35 schreef GolbeZeromus het volgende:
Aha. In de NES versie moest je een "supercomputer" opblazen die dan ,volgens mij, gekoppeld stond aan Metal Gear. Dit gebeurde met de plastic explosives. Daarna moest je ook met BB vechten om vervolgens via de lift hem te peren.
Metal Gear kreeg je in het gehele spel dus eigenlijk niet te zien. Deze was wel te zien zien in het "nepvervolg" Snake's Revenge. Vond ik eerlijk gezegd ook wel een cool spel.
Verwijderd
Ik beweer ook niet dat het een makkelijk te maken spel is, maar dat het makkelijk incashen is op het eerste deel.Op dinsdag 26 februari 2002 23:56 schreef MrRudi het volgende:
Verwijderd
Nee, fifa '94-'02, DAT is incashen op eerdere delen...Op donderdag 28 februari 2002 14:06 schreef Oord het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat het een makkelijk te maken spel is, maar dat het makkelijk incashen is op het eerste deel.
Wat MGS2 betreft, als jij drie jaar aan een spel werken makkelijk incashen vindt dan weet ik het ook niet meer ....
ik ben ernaar aan het kijken en ik zie dat er $80.95 staat met een canadese vlag erachter. Canadese dollars dus denk ik. hoeveel gulden/euro is 1 canadese dollar?Op woensdag 27 februari 2002 20:29 schreef yhtomit het volgende:
[..]
www.dvdboxoffice.com moet je eens proberen, geen verzendkosten en best goedkoop...
Zo had ik Devil May Cry voor 100 gulden, thuisbezorgd en alles !
Verwijderd
Het is niet makkelijk incashen dus, maar gewoon incashen. Dat klopt, en dat zou iedereen doen bij een succesvolle serie. Persoonlijk was ik in de zevende hemel toen Kojima na 7, 8 jaar toch nog een nieuwe Metal Gear ging maken, er kunnen er niet genoeg zijnOp donderdag 28 februari 2002 14:06 schreef Oord het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat het een makkelijk te maken spel is, maar dat het makkelijk incashen is op het eerste deel.
http://www.gwk.nlOp donderdag 28 februari 2002 17:17 schreef apocrypha het volgende:
[..]
ik ben ernaar aan het kijken en ik zie dat er $80.95 staat met een canadese vlag erachter. Canadese dollars dus denk ik. hoeveel gulden/euro is 1 canadese dollar?
yup tnxOp donderdag 28 februari 2002 18:03 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk incashen dus, maar gewoon incashen. Dat klopt, en dat zou iedereen doen bij een succesvolle serie. Persoonlijk was ik in de zevende hemel toen Kojima na 7, 8 jaar toch nog een nieuwe Metal Gear ging maken, er kunnen er niet genoeg zijn
[..]
http://www.gwk.nl
maar yhtomit hoe weet ik zeker dat ik het spel krijg als ik hem bestel. en is het wel de engelse versie want met de japanse versie ben ik dan niet echt zo blij
DS 4
INTRUDER
oogjes open, snaveltjes dicht
Yeah!!! je vergeet dat je hiervoor eerst op F1 moet drukken, en daarna weer op F1Op donderdag 28 februari 2002 19:12 schreef Don Facundo het volgende:
Voor de bikkels, wie vult deze aan:
DS 4
INTRUDER
Damn.. de rest weet ik niet meer.... maar ja.. ik speelde hem gewoon zonder die dingen hehe
Verwijderd
DuhOp donderdag 28 februari 2002 19:12 schreef Don Facundo het volgende:
Voor de bikkels, wie vult deze aan:
DS 4
INTRUDER
NORIKO
ANTA WA ERAI
HIRAKE GOMA
Nog leukere hobby is om te kijken hoeveel passwords je nog weet van Hinotori (Firebird), die had er VEEL en zeer lange!
RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, LEFT, RIGHT, LEFT, LEFT,
RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, RIGHT
Maar effe meer ontopic, ik heb zelf geen PS2, maar bij een maat van mij zal ie straks 24/7 aanstaan. Ik ging al weinig meer uit, maar dit word zwaar van kaart gamen.
oogjes open, snaveltjes dicht
Verwijderd
Ik heb al meerdere dingen besteld en alles komt gewoon aan, beetje vertrouwen hebbenOp donderdag 28 februari 2002 18:39 schreef apocrypha het volgende:
[..]
yup tnx
maar yhtomit hoe weet ik zeker dat ik het spel krijg als ik hem bestel. en is het wel de engelse versie want met de japanse versie ben ik dan niet echt zo blij
Ze verkopen enkel engelstalige NTSC spellen (US versies), die kan je op een standaard europese PS2 dus NIET spelen, moet ie omgebouwd zijn....dus let op...
Maar dat was toch ook een meesterlijk spel?Op dinsdag 26 februari 2002 21:57 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Wanneer komt ie eigelijk in NL uit?
[/stupid mode]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Goh, tis 8.15 en zie net bij de topicstarter dat ie 8 mrt uitkomt, tijd voor koffie....Op vrijdag 01 maart 2002 08:09 schreef vacuumcleaner het volgende:
[stupid mode]
Wanneer komt ie eigelijk in NL uit?
[/stupid mode]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
ilovehinotori is de enige die ik nog weet..Op donderdag 28 februari 2002 19:50 schreef MrRudi het volgende:
edit:
Nog leukere hobby is om te kijken hoeveel passwords je nog weet van Hinotori (Firebird), die had er VEEL en zeer lange!
[nog verder offtopic]
Ook lachu blijft cartridges combineren (van Konami uiteraard) om zo bepaalde effecten te krijgen
Nemesis 2 en Penguin Adventure bijv.. krijg je ineens visjes als power ups in nemesis (hm.. dacht ik)
[/nog verder offtopic]
Hmm nog maar een paar dagen. .en dan.. en dan!!!... moet je mij echt niet storen de komende weken
Gevonden?? Die weet ik nog uit m'n hoofdOp donderdag 28 februari 2002 21:30 schreef Don Facundo het volgende:
Net gevonden:
RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, LEFT, RIGHT, LEFT, LEFT,
RIGHT, RIGHT, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, RIGHT
Verwijderd
Inderdaad offtopic maar dit zijn degene die ik zo nog weet, naast ilovehinotori:Op vrijdag 01 maart 2002 09:38 schreef Creepy het volgende:
[..]
ilovehinotori is de enige die ik nog weet..
ultrabox
metalslave
hoihoihoihoinohoi
dokodemomap
enddemogamitayna (of was dat met een i...hmm straks ff kijken
Is het ook mogelijk om hem te pre-orderen bij Bart smit ofzo?Op vrijdag 01 maart 2002 15:59 schreef Albinoraptor het volgende:
WHOEOE nog maar 1 week.
WHOEOEOEOEOEOE
En zit er standaard die bonus DVD bij?
Verwijderd
Ik ga hem btw op normal en off during intrusion spelen.
damn it, nog 1 weekie
TMAXTINT
Bij Bart Smit weet ik het niet, maar bij FRS kan het wel. (Al 2 maanden geleden gedaanOp vrijdag 01 maart 2002 16:14 schreef vacuumcleaner het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om hem te pre-orderen bij Bart smit ofzo?
En zit er standaard die bonus DVD bij?
Maar ik heb wel beide Metal Gears gespeeld op de MSX.
Samen met me broer en een neef hebben we toen een hele kaart gemaakt van het spel en naar een of ander computerspelletjes blad gestuurt. (Misschien dat MrRudi dit wel kan herrineren)
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Er zat destijds wel een hele uigebreide kaart bij MSX Magazine, die ze in 3 delen hebben geplaatst (elke maand 1 deel). IK heb alleen dat blad hier niet dus ik weet niet meer hoe die gast heette die dat gemaakt heeft.Op zaterdag 02 maart 2002 13:09 schreef Paddo het volgende:
Samen met me broer en een neef hebben we toen een hele kaart gemaakt van het spel en naar een of ander computerspelletjes blad gestuurt. (Misschien dat MrRudi dit wel kan herrineren)
Verwijderd
Ik heb ze ook niet meer, al die ouwe zut weggedonderd behalve de delen waar wat in stond van m'n spellenOp zaterdag 02 maart 2002 17:27 schreef Raimond het volgende:
[..]
Er zat destijds wel een hele uigebreide kaart bij MSX Magazine, die ze in 3 delen hebben geplaatst (elke maand 1 deel). IK heb alleen dat blad hier niet dus ik weet niet meer hoe die gast heette die dat gemaakt heeft.
Ik ga vrijdag as gewoon in een slaapzak voor de deur van de winkel liggen
ps. ik ga er natuurlijk pas om 9 uur liggen he
en voor al die nitwits die wel MGS hebben gespeeld en niet MG1 en MG2, en dus het verhaal van Gray Fox niet kennen...hier een stukje uit de oude doos:

Meestal krijgen de winkels ze al donderdag middag binnen, dus.... (Althans, vaak genoeg meegemaakt, dus ik ga er van uit dat ze dan de spellen binnenkrijgen)Op zaterdag 02 maart 2002 21:54 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook niet meer, al die ouwe zut weggedonderd behalve de delen waar wat in stond van m'n spellen![]()
Ik ga vrijdag as gewoon in een slaapzak voor de deur van de winkel liggende vriendin van de bedrijfsleider van de winkel heeft al beloofd me ontbijt te komen brengen, dat MOET wel een leuke foto worden
ps. ik ga er natuurlijk pas om 9 uur liggen he
edit:
en voor al die nitwits die wel MGS hebben gespeeld en niet MG1 en MG2, en dus het verhaal van Gray Fox niet kennen...hier een stukje uit de oude doos:
[afbeelding]
Dus ik sta al donderdag voor de deur.
Hoop ik althans,ander 2dagen
Die-hard Brexiteer
ARGH nu al, meteen maar naar FRS als ik klaar met college's ben.Op woensdag 06 maart 2002 12:32 schreef BeyondHorizon het volgende:
Hebbes!!! Gehaald bij Replay in Eindhoven![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Wat heb je der voor betaald?Op woensdag 06 maart 2002 12:32 schreef BeyondHorizon het volgende:
![]()
![]()
Die-hard Brexiteer
Verwijderd
Heb je Georgie de groeten gedaan?Op woensdag 06 maart 2002 12:32 schreef BeyondHorizon het volgende:
![]()
![]()
Dus vrijdag voor mij...
ff het telefoongesprek toegevoegd:
ik: hallo, hebben jullie mgs2 al?
zij: .... (stil).. komt vrijdag uit
ik: weet je zeker dat je hem nog niet hebt?
zij: ...(stil).. heb je gereserveerd?
ik: Nee
zij: Nee we hebben hem nog niet binnen.
ik: ik weet ook wel dat je hem al binnen hebt maar je mag hem nog niet verkopen zeker?
zij: Nee ik heb hem nog niet, ik moest even kijken.
ik: lama
AAAaaaaargh
haat dat liegen. Net alsof hij niet weet of het spel binnen is en er nog even naar moet zoeken...
ps: zij is de hij van g******zo, die jonge klojo die niet kan verkopen.
Het is altijd nog beter dan de FRS hier in castricum:
ik: "hallo, ik zoek GTA3, die is vandaag uitgekomen"
verkoopster: "nee, hij ligt nog niet in de schappen"
ik: "oh, heb je 'm ook nog niet binnengekregen dan"
V: "weet ik niet, we hebben de dozen nog niet uitgepakt"
ik: "kan je dat ff doen dan nu om te kijken of ie erbij zit"
V: " nee, daar heb ik nou ff geen zin in, kom over 2 uurtjes maar terug......" !!!!!
wat een d**s zeg, dat wijfie..
Voor de mensen die spanning in een spel willen nen niet een spel na 5 uur uit hebben+waar voor je geld etc. etc.: SPEEL EEN SPEL OP MEDIUM (HARD)...
Samen staan we sterk!
ik niet.Op dinsdag 26 februari 2002 20:36 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Enigste goede reactie hier op is![]()
Wie wil er nou geen MGS 2 spelen.
Ik denk ook gewoon op hard.
Lekker lang bezig zijn
of wie hem al vandaag heeft liggen
Verwijderd
Konami was diegene met de cheatcode voor alle Nintendo spellen -->> omhoog,omhoog,omlaag,omlaag,links,rechts,links,rechts,B,A,startOp woensdag 06 maart 2002 23:33 schreef GolbeZeromus het volgende:
Was Konami niet de grondlegger van als je het spel (bijna elk spel van hun)op easy uitspeelt: "now try Normal mode". En daarna: "Try Hard mode".
Cool icoon!!Op woensdag 06 maart 2002 15:26 schreef PowerRun het volgende:
Er zijn veel winkels die hem al hebben, maar niemand durft echt z'n vingers te branden deze keer lijkt het wel... Morgenavond wordt ie op de meeste plekken verkocht, maar ongetwijfeld zullen er winkels zijn die hem nu al in de verkoop hebben....
Gromz... en ik kan em ff niet halen... hopelijk valt de reparatie van m'n auto goedkoper uit dan verwacht.. en misschien dat ik er dan van het weekend nog om kan (als ie dan nog in de winkels ligt natuurlijk....... )
Dat ook ja.Op donderdag 07 maart 2002 17:29 schreef Gamegod het volgende:
[..]
Konami was diegene met de cheatcode voor alle Nintendo spellen -->> omhoog,omhoog,omlaag,omlaag,links,rechts,links,rechts,B,A,start