Toon posts:

Red Alert 2 na poortmappen (router) enorme ping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een router een billion.
EN ik heb red alert 2 orgineel.

Nu wil ik via internet spelen. Maar elke keer als ik zelf een game maak heb ik 1000ms vertraging. ZO lijkt het. Maar dat is niet zo. De een die zegt dat het aan de icmp ligt.
Oke maar waar stel ik die in. Zie het nergens bij mijn instellingen van mijn router... Kan alleen maar virtual server doen en daar poortnummers invoeren. Dus geen
icmp(internet control message protocol) Weer anderen zeggen je moet je poorten openzetten oke duz ik mijn poorten openzetten bij virtual server de poorten 1234 tot 1237 en 3000 tot 7000 voor gemak. Maar Het werkt nog steeds niet !!!! Dus Wie is de expert die mij uit de brand kan helpen.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
De topictitel zullen de modjes niet kunnen waarderen

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 18:12 schreef Jaded het volgende:
De topictitel zullen de modjes niet kunnen waarderen
de users anders ook niet :(

Verwijderd

denk dat het aan je brakke SHIFT-toets ligt :P

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op dinsdag 26 februari 2002 18:12 schreef MREn het volgende:

[..]

de users anders ook niet :(
idd

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry hoor. MAn. Zit al weken te kloten. ZOnder vooruitgang.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 07:10
Op dinsdag 26 februari 2002 18:20 schreef Hector het volgende:
MAn... ZOnder...
Toch is het die shift-toets heh :)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
RA2 Origineel Ok
RA2 Legaal :?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat die topictitel brak is mag duidelijk zijn, lees voor meer informatie eens wat de FAQ zegt over topictitels.

Ten tweede: gebrek aan informatie, lees hier eens over wat voor info interessant is willen bezoekers van het forum je eventueel met je probleem kunnen helpen; om te beginnen: OS, internet share proggie/methode/hardware, overige netwerkhardware.

De poortnummers kloppen, heb ik nagekeken in het topic daarvoor.

Meer informatie over poortmappen:
[topic=184484]

Verwijderd

Topicstarter
TJa das allemaal mooi.
Het meeste weet ik wel van netwerken.
Maar mijn probleem is er nog steeds.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 18:10 schreef Hector het volgende:
openzetten bij virtual server de poorten 1234 tot 1237
1234 tot 1238 wordt gebruikt voor ra2.

ligt aan hoe je je firewall hebt geconfigged of je die moet openzetten. (triggerport is evt ook te gebruiken de trigger is dan 1234). maar als je al het netwerkverkeer van binnenaf toestaat hoef je waarschijnlijk niet eens te forwarden.
(je connect naar port 1234 ra2-server connect naar 1 van de andere porten en detecteert dat dit dicht staat vervolgens stuur hij bericht naar 1234 en krijg je de melding "detecting firewall settings" en laat van binnenuit een "connectie" opzetten.)

dat je ping 1000 is komt idd doordat je icmp blokt... maar what's the problem... je bent gewoon snel (en de goede spelers weten dat ping = 1000 bijna altijd een firewall is)
je zal het overigens wel ergens uit kunnen zetten in de config van je routertje!!! (btw Da_Joint rulez :) )
Pagina: 1