We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
iig werkt s3 nooit met win2k en dualhead. volgens microsoft.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
De 3dfx Voodoo3 PCI werkt prima als tweede videokaart. Grootste nadeel is de standkachel die je erg gratis bij krijgt (een Voodoo3 wordt _erg_ heet).
Een oude Maxtrox Millennium G200 PCI werkt ook uitstekend. Matrox heeft als voordeel dat je verzekerd bent van een goede beeldkwaliteit. Bij el cheapo SiS kaartjes (geen idee of die ook werken) zal dat anders zijn.
Een oude Maxtrox Millennium G200 PCI werkt ook uitstekend. Matrox heeft als voordeel dat je verzekerd bent van een goede beeldkwaliteit. Bij el cheapo SiS kaartjes (geen idee of die ook werken) zal dat anders zijn.
danke voor de reply's, k heb thuis nu wel een gf2 + cirrus logic aan het draaien gekregen. Ik heb geen zin om ín deze bedrijfsbak een gf te gaan zetten, dus ga ik die voodoo maar es proberen. danke
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
ik heb een gf2mx met een tnt kaartje in mijn pc werkt prima samen 
en ik heb beide beeldschermen op dezelfde resolutie draaien:
1152x864!!!
[edit]
1152x768
[edit]
en ik heb beide beeldschermen op dezelfde resolutie draaien:
1152x864!!!
[edit]
1152x768
[edit]
dSLR: Nikon D5300;
Zoek in deze database naar jouw setup en vindt er een goede secundaire kaart bij 
Plus nog een leuke link.
BTW Ik heb hier succesvol een WinXP bak met S3-Virge als tweede kaart en een Win2K bak met Matrox MGA als tweede kaart draaien.
Plus nog een leuke link.
BTW Ik heb hier succesvol een WinXP bak met S3-Virge als tweede kaart en een Win2K bak met Matrox MGA als tweede kaart draaien.
edit:
Oja, is Willem me voor met die link
Oja, is Willem me voor met die link
Verwijderd
gewoon een PCI-versie van dezelfde ATI kaart moet toch wel gaan werken... is ook meteen het meest gemakkelijke wat drivers betreft...Op dinsdag 26 februari 2002 15:33 schreef arjants het volgende:
[..]
- S3 virge
- ARK logic v1000
- Trident
- S3 trio64
[..]
die s3, ark en trident kaartjes heb ik hier ook nog liggen en die weten idd nog niet wat multimonitor betekent
alle pci kaarten draaien als primairy in dual monitor setup als ut goed isOp woensdag 27 februari 2002 11:05 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
gewoon een PCI-versie van dezelfde ATI kaart moet toch wel gaan werken... is ook meteen het meest gemakkelijke wat drivers betreft...
die s3, ark en trident kaartjes heb ik hier ook nog liggen en die weten idd nog niet wat multimonitor betekent
Pagina: 1