Password vergeten, maar nog wel *** te zien...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 2628

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 20:20 schreef Domino in de topic Outlook Express het volgende:
Ik ben een beetje stom geweest en heb mijn password voor mijn e-mail vergeten :(, ik heb nog wel een werkend account via outlook express 5.
Hier staat dus ook het wachtwoord nog ingevuld(*******, 7 karakters), kan ik dit nog op een of andere manier achterhalen?[/quote]Omdat ik deze topic te weinig nietszeggend vond (ivm Search-optie) en mijn oplossing niet alleen voor Outlook geldt, heb ik maar even een nieuwe topic aangemaakt.

Er bestaan verschillende programma's die passwords zichtbaar maken die in een password-veld staan en dus 'zichtbaar' zijn in de vorm van sterretjes of asterikses (***). Een van deze programmaatjes kun je hier downloaden.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Kaj, ATTAK!

;)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:42
Is dat illegaal?

omniscale.nl

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
mhh dat probleem heb ik ook alleen is dat paswoord ook om in te bellen naar mijn provider dus als iemand zoiets heeft.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Anoniem: 9937

er bestaat een programma om "in sterretjes omgezette" paswoorden te achterhalen.

Dit programma heet "Revealer"...

EDIT:
ik heb even gezocht op het net naar dit programma en het is precies moeilijk te vinden... Op deze site kan je het wel downloaden: www.zdnet.de/download/library/deAPG-wc.htm (de site is in het Duits, maar de software niet)

Ik zie dus ook juist dat vanboven al een link staat naar zo'n proggie, dus is mijn link niet meer nodig...

Anoniem: 4551

Damn wat een bout progje is dat zeg..:(

Ik heb wel ee betere voor je als je heb wil hebben. Klein en doet alleen wat hij moet doen.

ICQ of mail me....

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 00:28

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEH mailen gaat niet, als je geen mailadres hebt:D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129

Mail ff op Snuffel@hotbot.com, ik heb zo'n proggie thuis op de PC, krijg je hem vanavond over de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 12:31

BertV

Handgemaakt

[schaamroodbekendmodus]Ik heb in het verleden wel 'es CTRL+C CTRL +V geprobeerd[/schaamroodbekendmodus]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:03

rammes

koekebakker 1e klas

doe mij dat progje ook snuff aub?!

rammes@hotmail.com

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kaj, ATTAK![/quote]Daar is toch nix illegaals aan??? Afbeeldingslocatie: http://home.12move.nl/~sh189215/Smileys/confused.gif

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
mail mij ook effe @ snakeyenl@hotmail.com

please :)

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-06 11:59
Sterker nog, niet zolang geleden vroeg kaj hetzelfde hier, dus er is niks mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4551

Kaj. vroeg er ook om ja. En die kreeg het progje van mij. Is een beetje een heiza om ontstaan omdat hij de links had verwijdert en toen de topic.

Maar aan de vraag en bron/prog was niets illegaals. Aan geen een van deze progz. Je kan ze gebruiken voor fouten doeleinden. Maar als ik het progje niet had, was ik dus een aantal gegevens kwijt die ik liever niet kwijt wou.....

You know where to find me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-06 22:30
probeer eens inderdaad ctrl c ctrl v in kladblok werkt bij mij tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356

Probeer anders eens bta Oftewel Behind The Asterisk. Even zoeken op het net en je hebt het proggie gevonden.
Werkt alleen niet met NT inlog.

Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-06 09:35

Diamon

The Weird One

Gebruik zelf Cain10, maar deze werkt niet onder NT :(

Please fill also my mailbox

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7754

PwlTool:
http://webdon.com/vitas/pwltool.htm

Met dit programma kun je:
> *** unhiden
> als je het inlog-passwd weet: door windows opgeslagen passwoorden (internet provider ed), uit je pwl file halen.
> als je het registreerd: inlog-passworrden cracken.

Tip tegen "crackers":
Veel kijken gewoon in c:\windows\*.pwl. In je system.ini kun je je pwl file ook ergens anders (overwacht) zetten. kijk bij [Password Lists], en dan USER=c:\bla\bla.bla
Pagina: 1