Toon posts:

Nxs.nl - colocaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn server bij www.nxs.nl (GEEN SPAM) plaatsen. Maar ik heb niet veel verstand van het netwerk, wat ook een rol speelt.

Kan iemand mij vertellen of ik mijn server veilig kwa verbinding neer kan zetten ? En wordt de verbinding tot een bepaalde snelheid afgeknepen of juist niet ?

Mvg,

Johnny

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Waarom zou het niet veilig zijn? Het lijkt me daar net zo veilig als bij andere hosters... :)

Zo te zien is de verbinding niet afgeknepen (je hebt gewoon 100mbit naar hun switch), maar je moet wel op je dataverkeer letten...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=403
Leuk id hebben ze daar trouwens

Hun servers staan gewoon bij TrueServer net zoals die van Tweakers BV. Que veiligheid en verbindingen zit het allemaal wel goed.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Lachplaneet.nl: Ik denk dat je deze vraag beter in ANS kan stellen.
Verder kan je via de een hoop informatie vinden als je zoekt op: serverbeveiliging.
Voor informatie over de verbinding van NXS kan je eens een kijkje nemen op webhosters

P.S. groeten en een naam onder elke post, liever niet..

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 26 februari 2002 00:42 schreef d-Frag het volgende:
Lachplaneet.nl: Ik denk dat je deze vraag beter in ANS kan stellen.
Dit soort vragen horen juist in I&T om het niveau in ANS een beetje hoog te houden. :)

• d-Frag

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 26 februari 2002 00:59 schreef Heineken het volgende:

[..]

Dit soort vragen horen juist in I&T om het niveau in ANS een beetje hoog te houden. :)
/sorry voor offtopic
Dan gebruik je I&T als 'vuilnisbak' voor ANS, Hosting en serverbeveiliging gerelateerde vragen kom ik nooit tegen hier...

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 26 februari 2002 01:18 schreef d-Frag het volgende:

[..]

/sorry voor offtopic
Dan gebruik je I&T als 'vuilnisbak' voor ANS, Hosting en serverbeveiliging gerelateerde vragen kom ik nooit tegen hier...
Forum-beschrijving:
Het forum voor al je vragen over ADSL, GSM's, e-mail, domeinregistraties, webspace en meer.
Simpele vragen zoals deze horen imo dus I&T.

• d-Frag

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 26 februari 2002 01:35 schreef Heineken het volgende:
Simpele vragen zoals deze horen imo dus I&T.
Nope, liever zie ik dit soort simpel op te lossen zaken helemaal niet meer (maar dat is weer een hele andere discussie).
Waar het mij om gaat is dat ik geen enkel raakvlak zie met het Internet deel (gaat voornamelijk over providers), domeinregistratie is het ook niet.
En het gooien op de toespeling en meer gaat ook niet op, dan kunnen we het hier net zo goed over online multiplayer Wolfenstein spelen hebben (want dit doe je ook over internet).

Pagina: 1