Ik zou voor de Abit gaan, om de doodeenvoudige reden dat het overklokken vanuit je BIOS aanzienlijk eenvoudiger is dan dat je je kast open moet maken om met dipswitches te gaan prutsen (wat je wel moet met de A7V). De enige keer dat je de kast open hoeft te maken bij de KT7 is als je hem te ver hebt over geklokt en hij niet eens meer POST - dan moet je even de CMOS resetten. Ik heb zelf een KT7-RAID en ben er uiterst tevreden over, SoftMenu III is fantastisch voor overklokken en met de nieuwe bios release gaat het voltage ook tot 1,85V net als bij de A7V. Qua stabiliteit en performance zijn ze voor zover ik weet ongeveer gelijk.
Ik zelf heb een Creative GeForce DDR en absoluut geen problemen qua stabiliteit en dergelijke, zolang ik AGP 4x maar uit laat staan.
De KT7-RAID is wel weer wat duurder dan de standaard KT7 en de A7V, maar heeft twee extra IDE poorten en RAID support. Toch altijd leuk
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy