Op bittech is hier te lezen dat linear een hele mooie volledig doorzichtige case gemaakt heeft. Ziet er zeer
uit!
Voorproefje:
Voorproefje:

Gelukkig gaat deze niet in retail, dan blijft het tenminste chaaf!Op maandag 25 februari 2002 11:03 schreef insan1ty het volgende:
Als deze case nou in de retail ging...
Verwijderd
Hij heeft er maar $43 voor betaald, dat is dus ongeveer 45 euro = prijs van een kast. Dan ontbreekt alleen de voeding. Niet zo duur toch. Je moet alleen echt to super-handig zijn. Ongeloofelijk, hij zegt het zelf, aan iedere detail is nagedacht. En zeer 133t afgewerkt!Op maandag 25 februari 2002 11:03 schreef Gman het volgende:
[..]
Plexiglas heeft een zuur prijskaartje, je hebt wel mazzel als je via je werk ofzo aan een mooi stukkie kan komen.
Dan moet je nog zo'n gloeidraad hebben om te kunnen buigen. Anders wordt het lijmen/schroeven.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
eerst kijken dan zeiken
Hoe wil jij dan draadloos spanning overbrengen? Via de lucht ofzo?Op maandag 25 februari 2002 11:36 schreef insan1ty het volgende:
ja maar die zie je ook met een window..
Misschien is een wireless PSU een idee
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
als ik nou gah zeggen dat er in mijn case 2x 4x20 LCD displayz inkomen en 4 LCD tempmetertjez..Op maandag 25 februari 2002 11:03 schreef insan1ty het volgende:
echt álles is doorzichtig aan deze case, van fans tot en met drive schroefjes...
En de bovenkant scharniert, dus kun je gewoon openklappen
Als deze case nou in de retail ging...
Nog een plaatje:
[afbeelding]
jawel zelfs een LCD aanwezig
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hij kostte niet zoveel, vind ik. ong. 100 vind ik niet zo erg veel.Op dinsdag 26 februari 2002 14:30 schreef s0bn1b0r het volgende:
ik zou het ook wel willen zo'n kast, maar heb er het geld niet voor op het moment![]()