ik heb een nvidia2 400mx 64md tv out ik heb hem geinstalleerd en met sommige spellen dan werkt ie niet wel het spel installeren maar dan niet spelen ik heb direct x 8.0a erop zitten windows 98 amd athlon 100 en 386 ram heb ook al de nieuwe drivers van hun site afgehaald maar nog steeds niet ik heb nu mijn voodoo3 kaart erin zitten en het werkt wel hoe kan dit en ik lees ook over drivers van een andere site zijn die dan beter ik hoop dat jullie mij duidelijk kunnen vertellen hoe of wat en niet met termen komen want zo veel weet ik er ook niet van af alvast bedankt edwin
Verwijderd
Tip: Gebruik Enters en Komma's, en oh, een paar punten. Ik snap er geen ruk van namelijk. 
edit: Go Robin!
edit: Go Robin!
als je nou eens je post doet aanpassen zodat ie ook enigzins leesbaar is voor andere mensen dan kunnen wij jou heel misschien gaan helpen met de problemen die hebt met je nvidia geforce 2 mx 400 64mb en dat je dan eens rustig en naar hartelust kan gaan gamen zonder je voodoo 3 16mb te hoeven gebruiken in je computer.
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
Verwijderd
1) Welkom op GoTOp zaterdag 23 februari 2002 23:45 schreef proelikie het volgende:
ik heb een nvidia2 400mx 64md tv out ik heb hem geinstalleerd en met sommige spellen dan werkt ie niet wel het spel installeren maar dan niet spelen ik heb direct x 8.0a erop zitten windows 98 amd athlon 100 en 386 ram heb ook al de nieuwe drivers van hun site afgehaald maar nog steeds niet ik heb nu mijn voodoo3 kaart erin zitten en het werkt wel hoe kan dit en ik lees ook over drivers van een andere site zijn die dan beter ik hoop dat jullie mij duidelijk kunnen vertellen hoe of wat en niet met termen komen want zo veel weet ik er ook niet van af alvast bedankt edwin
2) Gebruik toch eens komma's en punten man, zo snapt niemand er een ruk van
ik vind het eigenlijk wel lollig zo, snap ik het goed dat deze jongen voor mij een geforce IV TI wilt betalen, omdat zijn voodoo het niet doet?? en zijn zusje geen beeld krijgt op haar mobiel als zij er een tv-out stekkertje indouwt??
Nope, zijn nvidia2 400mx met AMD chipset in zijn 386 100MHz met 64MB geheugen is door zijn zustertje door middel van voodoo zo getoverd dat Direct X niet wil werken maar wel Win98.Op zaterdag 23 februari 2002 23:57 schreef Icey het volgende:
ik vind het eigenlijk wel lollig zo, snap ik het goed dat deze jongen voor mij een geforce IV TI wilt betalen, omdat zijn voodoo het niet doet?? en zijn zusje geen beeld krijgt op haar mobiel als zij er een tv-out stekkertje indouwt??
Of snap ik het nu fout ....
Specs: AMD XP2000+(P), Asus A7V133 mb, Asus V7100Pro 32MB SDRAM, 768MB RAM 2-2-2, SB Live! Platinum, LG F900P, WD1200JB
368 met nvidea geforceII mx400??
tja, lijkt mij erg onlogish... maar dat kan aan mij liggen
ik denk dat de spellen uit de tijd van een athlon 100 niet werken met een geforce mx400Op zaterdag 23 februari 2002 23:45 schreef proelikie het volgende:
Tja ik snap het ook niet helemaal hihihiOp zondag 24 februari 2002 00:13 schreef Icey het volgende:
368 met nvidea geforceII mx400??
Ehhh ja hoor, 2 frikandellen en een bal gehakt... 
Wat bedoel je nou????
Wat bedoel je nou????
hey tropicstarter, die MX, dat werkt niet samen met een 386 neem ik aan (win 3.11 of dos, hoe wil je drivers daarvoor vinden??)
vind het wel leuk idee als het mogelijk zal zijn (mijn linux bak voorzien van een geforce IV TI500
) maar het lijkt me practisch onmogelijk, ook omdat de ondersteuning erg brak is op een 386....
vind het wel leuk idee als het mogelijk zal zijn (mijn linux bak voorzien van een geforce IV TI500
GF4Ti500 --> gimmeOp zondag 24 februari 2002 00:21 schreef Icey het volgende:
hey tropicstarter, die MX, dat werkt niet samen met een 386 neem ik aan (win 3.11 of dos, hoe wil je drivers daarvoor vinden??)
vind het wel leuk idee als het mogelijk zal zijn (mijn linux bak voorzien van een geforce IV TI500) maar het lijkt me practisch onmogelijk, ook omdat de ondersteuning erg brak is op een 386....
De meeste mensen deugen!
Hij bedoelt natuurlijk een Geforce4 Ti4600 die er nog niet isOp zondag 24 februari 2002 00:28 schreef marzzman het volgende:
[..]
GF4Ti500 --> gimme
Verwijderd
komikgisterenbijdeslagerkrijgikzomaareennvdia400mmxinmijnreetgeduwd...
snapjijdatnou???
maarre,.. kun je dat ff herhalen ,...?
snapjijdatnou???
maarre,.. kun je dat ff herhalen ,...?
neeOp zondag 24 februari 2002 00:37 schreef KingRichje het volgende:
komikgisterenbijdeslagerkrijgikzomaareennvdia400mmxinmijnreetgeduwd...
snapjijdatnou???
Tuurlijk snap ik dat, just kiddin'Op zondag 24 februari 2002 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk een Geforce4 Ti4600 die er nog niet is
maartochsnapikerniksvanenvindikhetvreemd ... datdetopicstarternietmeerpost ...
De meeste mensen deugen!
FF de n00b op weg helpen hoor, zo is het toch wel te begrijpen?Op zaterdag 23 februari 2002 23:45 schreef proelikie het volgende:
Ik heb een Geforce 2 400mx 64md met tv out. Ik heb hem geinstalleerd en met sommige spellen werkt ie niet. Het installeren lukt wel, maar het spelen dan weer niet. Ik heb direct x 8.0a erop zitten, windows 98, een amd athlon 100(o) en 386MB ram. Ik heb ook al de nieuwste drivers van hun site afgehaald maar nog steeds werkt het niet. Ik heb nu mijn voodoo3 kaart erin zitten en dat werkt wel. Hoe kan dit? En ik lees ook over drivers van een andere site, zijn die dan beter? Ik hoop dat jullie mij duidelijk kunnen vertellen hoe of wat ik moet gaan doen. En niet met termen komen, want zo veel weet ik er ook niet van af.
Alvast bedankt,
Edwin(niet groeten onder posts)
jullie snappen toch wel dat ik bedoel een 1000 en geen honderd ik had al van veel mensen gehoord dat je hier niet zo makkelijk antwoord krijg en dat er alleen maar wijsneuzen opzitten ik dacht ik probeer het toch en het bevalt me niet ik kijk wel naar antwoorden en vragen van anderen als jullie van die wijs neuzen zijn en anders toch maar naar helpmij die steeds groter word door dat stomme gedoe van jullie en komma's en punten heb ik zat en zet er maar een slot op daar zijn jullie goed in ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,.......................................................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,genoeg zo,
heel erg bedankt voor jullie hulp iedereen die moet naar www.helpmij.nl gaan daar doen ze wel gewoon
heel erg bedankt voor jullie hulp iedereen die moet naar www.helpmij.nl gaan daar doen ze wel gewoon
Afijn die is snel op zijn pikkie getrapt. Helpen we hem netjes onder weg, gaat hij zo beginnen. Humor is tegenwoordig ver te zoeken bij die newbies.
ik ben niet op mijn pik getrapt, ik vind dit ook wel grappig een paar zielige mensen die iemand niet helpen maar onder mekaar zitten te chatten, maar mij maakt het niks uit er zijn ook andere site's waar ze je wel normaal iets zeggen ,jullie hadden het ook normaal kunnen zeggen maar het valt niet mee als je je de hele dag verveelt en niet weet wat je moet doen en alleen maar een pc hebt als vriend
Goed daar zal ik maar verder niet op ingaan... Maar wat zijn precies je problemen dan, geeft hij foutmeldingen, heb je 16 kleuren.. Die drivers die je bedoelde zijn Detonator drivers kan je hier -> http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp terug vinden. Maar als je wat meer info post dan kunnen we je misschien iets meer helpen
Het topic op Helpmij.nl
Ik zou je aanraden om gewoon de officiele nvidia drivers te installeren, of te behouden. Third party developers kunne goede drivers leveren, maar er kunnen ook fouten inzitten die niet snel duidelijk zijn. De meest recente drivers zijn 23.11 en uiteraard te vinden op www.nvidia.com
Hoeveel spellen heb je al geprobeerd. Is het echt bij alle spellen zo of specifiek bij een spel. Je kunt misschien ook proberen om de vorige drivers te installeren (22.83).
En excuses voor m'n medetweakertjes hier. Ze bedoelen het niet zo kwaad hoor. Wil je hier vaker posten, lees dan wel dit ff.
Ik zou je aanraden om gewoon de officiele nvidia drivers te installeren, of te behouden. Third party developers kunne goede drivers leveren, maar er kunnen ook fouten inzitten die niet snel duidelijk zijn. De meest recente drivers zijn 23.11 en uiteraard te vinden op www.nvidia.com
Hoeveel spellen heb je al geprobeerd. Is het echt bij alle spellen zo of specifiek bij een spel. Je kunt misschien ook proberen om de vorige drivers te installeren (22.83).
En excuses voor m'n medetweakertjes hier. Ze bedoelen het niet zo kwaad hoor. Wil je hier vaker posten, lees dan wel dit ff.
oke we doen het opnieuw met een schone lei,ik heb een nvidia 2 400mx 64 mb, ik draai onder windows 98 se heb een 1000 athlon en 386 ram geheugen en direct x 8.0a.
als ik silent hunter en aliens predator 2 installeer,dan wil ik gaan spelen maar hij geeft alleen zwart beeld aan of spingt terug naar mijn desktop en zo bij nog een paar spellen, doe ik mijn voodoo 3 erin dan kan ik wel spelen,ik heb alles geinstalleerd van de cdrom af maar ook van nvidia de nieuwste detonator van die site.
er staat daar maar 1 versie op , ik lees dat jullie het hebben over andere drivers dan op die site.
en op mijn videokaart zit geen extra ventilator dat hoefde niet want die gaan snel stuk zijden ze, ik hoop dat jullie weten waar dat aan ligt ik dacht dat dit een goeie kaart was,en als ik bij directx de test doet bij vidoe dan zie ik een stuiterend venster wat heel langzaam gaat,maar bij mijn voodoo kaart gaat dat wel snel
als ik silent hunter en aliens predator 2 installeer,dan wil ik gaan spelen maar hij geeft alleen zwart beeld aan of spingt terug naar mijn desktop en zo bij nog een paar spellen, doe ik mijn voodoo 3 erin dan kan ik wel spelen,ik heb alles geinstalleerd van de cdrom af maar ook van nvidia de nieuwste detonator van die site.
er staat daar maar 1 versie op , ik lees dat jullie het hebben over andere drivers dan op die site.
en op mijn videokaart zit geen extra ventilator dat hoefde niet want die gaan snel stuk zijden ze, ik hoop dat jullie weten waar dat aan ligt ik dacht dat dit een goeie kaart was,en als ik bij directx de test doet bij vidoe dan zie ik een stuiterend venster wat heel langzaam gaat,maar bij mijn voodoo kaart gaat dat wel snel
stond de anti virus uit toen je de drivers installeerde?
AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / RTX 5070 Ti
Detonator 21.83 drivers voor Win9x
Sorry, in mijn vorige post had ik het over 22.83. Te lang al met 23.11 gewerkt.
Sorry, in mijn vorige post had ik het over 22.83. Te lang al met 23.11 gewerkt.
zijn die drivers dan beter de 21.83 dan de nieuwere ze zeggen toch altijd dat je de niewste drivers moet hebben.
Over het algemeen zijn nieuwe drivers inderdaad beter, maar ze kunnen niet alle drivers voor alle systemen testen. Ik gebruik voor mijn eigen mx400 ook de 23.11 versie, maar ik draai onder Windows XP op een Athlon XP 1600+. Dus is het niet te vergelijken of ze bij jou wel goed werken. Mocht dat ook geen oplossing bieden kun je altijd de 23.11 er weer opzetten.Op zondag 24 februari 2002 17:55 schreef proelikie het volgende:
zijn die drivers dan beter de 21.83 dan de nieuwere ze zeggen toch altijd dat je de niewste drivers moet hebben.
Probeer ook gelijk deze ff: DirectX 8.1
Verwijderd
ik had ook dat alles heel langzaam liep in direct3d met de detanator driver 23.11.
maar nu heb ik de 27.42 en looopt alles veel beter.
te d\l op www.guru3d.com
maar nu heb ik de 27.42 en looopt alles veel beter.
te d\l op www.guru3d.com
Ha nu ikke snappieOp zondag 24 februari 2002 17:42 schreef proelikie het volgende:
oke we doen het opnieuw met een schone lei,ik heb een nvidia 2 400mx 64 mb, ik draai onder windows 98 se heb een 1000 athlon en 386 ram geheugen en direct x 8.0a.
Ik vrees dat het kan liggen aan je voodoo drivers, dat deze de boel om zeep helpen. Ik vrees toch dat je een nieuwe installatie van Windows 98 moet doen, en daarna de detonator drivers voor je GeForce2 moet installeren (er is maar 1 detonator driver voor een OS, deze driver ondersteund vanaf de TNT1 kaart tot de nieuweste huidige kaarten).
Als je een moederbord met VIA chipset hebt, moet je ook de 4in1 driver van VIA installeren, dat lost ook veel problemen op.
Dat je alleen een heatsink op je kaart hebt, is niet de reden waarom die niets doet. Zou die te warm worden zou die na een tijdtjie vast lopen.
Ik vrees dat als je er niet uitkomt, dat een nieuwe installatie van Windows 98 de enige optie is.
ik heb toevallig vorige week mijn pc leeg gemaakt en met een schone lei begonnen en toen de nvidia kaart erin gehad ,toen had ik al problemen maar kan je mij uitleggen hoe ik aan die 4in1 driver komt en waar kan ik zien dat ik een via chipset heb,ben er niet zo in thuis, groet edwin
4 in 1 Via versie 4.36
Nog even een handige: [topic=309815/1/100]
Nog even een handige: [topic=309815/1/100]
edit:
[quote]
Op zondag 24 februari 2002 20:20 schreef proelikie het volgende:
ik heb toevallig vorige week mijn pc leeg gemaakt en met een schone lei begonnen en toen de nvidia kaart erin gehad ,toen had ik al problemen maar kan je mij uitleggen hoe ik aan die 4in1 driver komt en waar kan ik zien dat ik een via chipset heb,ben er niet zo in thuis, groet edwin
[/quote]
Deed hij het daarvoor wel?
[quote]
Op zondag 24 februari 2002 20:20 schreef proelikie het volgende:
[/quote]
Deed hij het daarvoor wel?
Je kan even bij je computer eigenschappen in windows kijken (apparaatbeheer geloof ik) Daar staat meestal iets van Via USB host controller, zo ja dan heb je een via chipset. Kan je het niet vinden post dan even merk en type van je moederbord, dan kunnen we het achterhalen.Op zondag 24 februari 2002 20:20 schreef proelikie het volgende:
Ja, je kunt ze downloaden en installeren. waarschijnlijk lost dat het probleem op. Zoniet dan horen we het wel weer
oke allemaal bedankt,het zal een paar dagen duren voordat ik er aan begin moet weer werken en dan komt er niet veel van groeten edwin
Verwijderd
Volgens mij is je videokaart en/of monitor gewoon gaar. Het resulaat is duidelijk te zien...
Tjonge jonge, dit antwoord slaat dus nergens op. Gegroet, ERWIN (hihi).Op zondag 24 februari 2002 21:41 schreef wouter10 het volgende:
Volgens mij is je videokaart en/of monitor gewoon gaar. Het resulaat is duidelijk te zien...
He who controls the Spice, controls the Universe.
Verwijderd
Zal het echt niets te maken hebben met de koeler die je eraf hebt gehaald?
Zijn hier mensen met dezelfde kaart?
Zijn hier mensen met dezelfde kaart?
Zoals ik begrijp uit het verhaal heeft er nooit een cooler op gezeten.
zo daar ben ik weer ,even hetvolgende mijn zwager heeft net zo'n kaart als mij en dezelfde probleem.
nu heeft hij ook een 32mb nvidia kaart en die er maar even in gedaan maar blijft hetzelfde,heb de 4in1 via geinstalleerd bij hem maar doet nog steeds hetzelfde.
even nog een voorbeeld ;het spel madden 2002 doet het bij ons niet op die nvidia kaarten maar op mijn voodookaart wel,
even een vraag; hebben we gewoon een slechte kaart en moeten we een andere videokaart nemen,wat is dan een goeie kaart wat wel een beetje betaalbaar is zo rond de 100 euro
groet edwin
nu heeft hij ook een 32mb nvidia kaart en die er maar even in gedaan maar blijft hetzelfde,heb de 4in1 via geinstalleerd bij hem maar doet nog steeds hetzelfde.
even nog een voorbeeld ;het spel madden 2002 doet het bij ons niet op die nvidia kaarten maar op mijn voodookaart wel,
even een vraag; hebben we gewoon een slechte kaart en moeten we een andere videokaart nemen,wat is dan een goeie kaart wat wel een beetje betaalbaar is zo rond de 100 euro
groet edwin
[topic=309815/1/100]Op maandag 25 februari 2002 20:57 schreef proelikie het volgende:
zo daar ben ik weer ,even hetvolgende mijn zwager heeft net zo'n kaart als mij en dezelfde probleem.
groet edwin
Lees effe a.u.b.
Mjah, 100 Euro kom je niet echt ver mee denk ik
Maarreehh..
Je verwijdert tch wel eerst alle drivers voordat je er een andere kaart in gooit? En je installeert daarna toch wel weer gelijk nieuwe drivers?
(Zijn misschien wel domme vragen, maar als ik je posts lees heb ik zo m'n twijfels of je het wel goed doet...)
Je verwijdert tch wel eerst alle drivers voordat je er een andere kaart in gooit? En je installeert daarna toch wel weer gelijk nieuwe drivers?
(Zijn misschien wel domme vragen, maar als ik je posts lees heb ik zo m'n twijfels of je het wel goed doet...)
Ik ook!

Okay Proelikie, just checking...
Okay Proelikie, just checking...
Verwijderd
Als je ook even kan vermelden wat voor MX je hebt; een Leadtek, Asus, MSI, Powercolor ofziets.
Ik heb toevallig ook een Geforce 2 MX (MSI) en Win 98 en bij mij doen alle spellen het wel goed (met alles soorten drivers(van Nvidia))
Ik heb toevallig ook een Geforce 2 MX (MSI) en Win 98 en bij mij doen alle spellen het wel goed (met alles soorten drivers(van Nvidia))
Ik heb een sort gelijk probleem
Na het installeren van nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx 400, detonater versie 27.50. Kreeg ik na het opstarten van SOF de melding "could not initialize open GL rendering"
Tevens kon ik 3d mark 2001 niet meer installeren, hiebij komt hij met de melding "could not create direct 3d device"
Ik heb ook al verschillende andere drivers geinstalleerd, maar steeds met het zeldfe resultaat
98 SE
mobo DFI CA62-EC
P III 800
512 md sdram -> huismerk
DX 8.1 geinstalleerd
VIA 4 in 1 drivers geinstalleerd
Na het installeren van nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx 400, detonater versie 27.50. Kreeg ik na het opstarten van SOF de melding "could not initialize open GL rendering"
Tevens kon ik 3d mark 2001 niet meer installeren, hiebij komt hij met de melding "could not create direct 3d device"
Ik heb ook al verschillende andere drivers geinstalleerd, maar steeds met het zeldfe resultaat
98 SE
mobo DFI CA62-EC
P III 800
512 md sdram -> huismerk
DX 8.1 geinstalleerd
En met gewoon de 23.11 drivers? Degene van de NVIDIA-website.Op dinsdag 26 februari 2002 09:46 schreef super_newbie het volgende:
Ik heb een sort gelijk probleem
98 SE
mobo DFI CA62-EC
P III 800
512 md sdram -> huismerk
DX 8.1 geinstalleerd
ik heb de de 23.11 opnieuw geistalleerd maar de problemen zijn gebleven.
Voor dat ik deze gistalleerd heb heb ik de 27.50 versie verwijderd
Voor dat ik deze gistalleerd heb heb ik de 27.50 versie verwijderd
Heb je wel Via-drivers nodig?:
Verwijder die anders eens.Op zondag 24 februari 2002 18:10 schreef oc_maniac het volgende:
Als je een moederbord met VIA chipset hebt, moet je ook de 4in1 driver van VIA installeren, dat lost ook veel problemen op.
Op zondag 24 februari 2002 20:38 schreef -ET- het volgende:
Je kan even bij je computer eigenschappen in windows kijken (apparaatbeheer geloof ik) Daar staat meestal iets van Via USB host controller, zo ja dan heb je een via chipset. Kan je het niet vinden post dan even merk en type van je moederbord, dan kunnen we het achterhalen.
Verwijderd
Nou 'keb ook zo'n probleem.
Op mijn pc draai ik W98SE en XP.
Onder W98SE heb ik altijd problemen met Unreal Tournament.
Mijn AMDtje blijft bijvoorbeeld altijd hangen als ik UT afsluit, of nog erger tijdens het spelen

Start ik nou XP op en dan UT dan draait tie stabiel als wat! Geen enkel probleem.
En ik zou inderdaad de juiste driverversie installeren (de laatste versie is NIET altijd beter!!!)
Ik zal ff kijken welke versie ik draai en dan post ik hem wel.
Succz
edit:\typo
Op mijn pc draai ik W98SE en XP.
Onder W98SE heb ik altijd problemen met Unreal Tournament.
Mijn AMDtje blijft bijvoorbeeld altijd hangen als ik UT afsluit, of nog erger tijdens het spelen
Start ik nou XP op en dan UT dan draait tie stabiel als wat! Geen enkel probleem.
En ik zou inderdaad de juiste driverversie installeren (de laatste versie is NIET altijd beter!!!)
Ik zal ff kijken welke versie ik draai en dan post ik hem wel.
Succz
edit:\typo
Ik kan mij herinneren van de tijd dat ik problemen met een viperv770 had dat in het boekje stond dat je eerst de standaard adapter moest installeren (de pc rebooten zodat deze geladen was) , daarna de pc afsluiten en de nieuwe kaart erin doen.Windows ziet dan de nieuwe hardware en het spul liep.
Dit is inderdaad de beste manier, en zo doe ik het dus ook.Op dinsdag 26 februari 2002 19:06 schreef makkie het volgende:
Ik kan mij herinneren van de tijd dat ik problemen met een viperv770 had dat in het boekje stond dat je eerst de standaard adapter moest installeren (de pc rebooten zodat deze geladen was) , daarna de pc afsluiten en de nieuwe kaart erin doen.Windows ziet dan de nieuwe hardware en het spul liep.
He who controls the Spice, controls the Universe.
Ik heb de rede van mijn probleem gevonden. Ik had de hardware versnelling van het beeldscherm niet op volledig staan.
Proelikie, ik krijg ineens een inval. Zou het zo kunnen zijn dat de hardwareversnelling van het beeldscherm niet volledig is?
Hoe kom je er toch opOp dinsdag 26 februari 2002 23:40 schreef Compubiter het volgende:
Proelikie, ik krijg ineens een inval. Zou het zo kunnen zijn dat de hardwareversnelling van het beeldscherm niet volledig is?
Verwijderd
Wat die drivers betreft:
Bij mij zijn alleen de 21.83 Detonators stabiel, dus doe er je voordeel mee.
Bij mij zijn alleen de 21.83 Detonators stabiel, dus doe er je voordeel mee.
ik heb nu zoveel gehoord als ik tijd heb, dat is pas het weekend dan verwijder ik mijn kaart en drivers uit mijn software van mijn voodoo kaart.
dan stop ik mijn nvidia erin, dus word ie herkent door windows,installeer dan de drivers 21.83,dan installeer ik 4in1 via drivers en kijk of de hardware versnelling op volledig staat als ie het dan nog niet goed doet weet ik het niet meer dan kan ik hem wel uit het raam gooien groeten edwin
dan stop ik mijn nvidia erin, dus word ie herkent door windows,installeer dan de drivers 21.83,dan installeer ik 4in1 via drivers en kijk of de hardware versnelling op volledig staat als ie het dan nog niet goed doet weet ik het niet meer dan kan ik hem wel uit het raam gooien groeten edwin
Op woensdag 27 februari 2002 21:35 schreef proelikie het volgende:
ik heb nu zoveel gehoord als ik tijd heb, dat is pas het weekend dan doe ik een clean install van Windows.
ik wil jullie allemaal bedanken tot nu toe heb ik 4 spellen getest,die het eerst niet deden maar wel op mijn voodoo kaart ,maar n doen ze het ook op mijn nvidia bedankt allemaal
Graag gedaan. Zie je dat we best wel meevallenOp donderdag 28 februari 2002 11:26 schreef proelikie het volgende:
ik wil jullie allemaal bedanken tot nu toe heb ik 4 spellen getest,die het eerst niet deden maar wel op mijn voodoo kaart ,maar n doen ze het ook op mijn nvidia bedankt allemaal
Pagina: 1