En het systeem...
Verwijderd
Maar goed dat jij zo slim bent
Op zondag 24 februari 2002 00:01 schreef Sponz het volgende:
Een camper is geen cheater.
Jullie zijn amateurs.
U Lose
komt hier een nieuwe rage?
Welke LAN-Party maakt het mooiste anti-cheat filmpje
Verwijderd
verder was alles vakkundig bevestigd met plakband
monitor was een gammele target (14" )
en dat we lol hebben ::))
Verwijderd
Ik denk dat een welgemeende GÔH hier wel op z'n plaats is.Op zondag 24 februari 2002 00:01 schreef Sponz het volgende:
Een camper is geen cheater.
Bij deze: GÔH!
Verwijderd
BTW ik mag aannemen dat het een kapot routertje is wat door de straat werd gesmeten. Wel zonde
Zo'n vergeelde monitor kan me verrotten daar wil toch niemand achter zitten.
Cool vond ik het moederbordje wat door de straat heen vloog, talking about 'in the fastlane'
Laten we leuk blijven tegen elkaar
Bij de making of -> Auto stuk (laatste stukje) -> Slomo -> En daarna... zie die MOBO vliegen... hij kaait tegen de band van die andere auto terug! Gelukkig maar, want als ie tegen de auto was gekomen hadden we wel een probleempje gehad! ::))
same hereOp zondag 24 februari 2002 00:53 schreef MvdM het volgende:
Eh, mijn mediaspeler wil wel een codec gaan downloaden, maar kan hem niet vinden. Krijg wel geluid, maar geen beeld

Dat shot van boven is natuurlijk van mij
edit: deze pic is gemaakt door een Olympus C3020 Zoemmm!!!
I reject your reality, and substitute my own.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
-2 nutteloze reply
Maar ook die heeft een bijdrage geleverd
Een aanrader voor de creatieve LANner; schik is 100% gegarandeerd!
okthanxhijdoetutnuOp zondag 24 februari 2002 00:56 schreef Dr.Dokter het volgende:
http://www.divx.com/divx/
Ja en die Olympus is van mij!Op zondag 24 februari 2002 01:00 schreef _sNaRs_ het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dat shot van boven is natuurlijk van mij
edit: deze pic is gemaakt door een Olympus C3020 Zoemmm!!!

Duzzz, die mocht ook meedoen aan de film!
Verwijderd
Verwijderd
zal wel komen doordat ik geen divx onderstening heb, waar haal ik die vandaan?
edit: al gevonden, dacht dat dit topic maar 1 page had
Intentionally left blank.
Jaja, dat zeggen ze allemaal, maar ik heb tot nu toe niet één nagespeeld filmpje gezien! Dus dat is tevens geen argument om er geen te maken!Op zondag 24 februari 2002 14:28 schreef aKra het volgende:
Wouden we ook nog doen met de volgende GF lan, maar teveel mensen apen het nu na
Verwijderd
heb in geen tijden meer zo'n grote lol gehad met een pc (en bij het smijten m'n poot flink losgehaald)
owja, als je zelf zo'n filmpje op had willen nemen kan dat nu nog steeds hoor, het wordt er niet echt minder orgineel op, waren wij ook niet, t is gewoon vette LOL.....EN FLINK
/me .
hmmm, there is no dark site of the moon realy, as a matter affect it'a all darkDo not underestimate the power of the dark side
bij mij issie in bsplayer en wmplayer helemaal brak met artifacts en vage kleuren en meer van dat soort shit, alleen in virtualdub speeltie goed.
Strak gedaan trouwens.
Only dead fish go with the flow
je zou maar ff kramp in je vingers krijgen en even stil blijven staan
Verwijderd
Verwijderd
Moeilijk hè lezen wat er in een topic gezegd wordt?Op maandag 25 februari 2002 07:59 schreef johnnyv.nl het volgende:
[..]
Zoals iedereen hier natuurlijk weet is campen NIET cheaten........
Verwijderd
Verwijderd
2) Dat campen geen cheaten is weten wij ook wel
3) Vage codec? DivX4! Vrij standaard lijkt mij
Op maandag 25 februari 2002 01:33 schreef HlpDsK het volgende:
Als je wilt campen dan doe je dat toch lekker. Als je ook maar enigzins fatsoenlijk kunt gamen dan heb je d'r amper last van.
Offtopic:Op zondag 24 februari 2002 16:25 schreef oldstock het volgende:
/me .
[..]
hmmm, there is no dark site of the moon realy, as a matter affect it'a all dark
Pink Floyd - Eclipse - dark side of the moonThere is no dark side of the moon. As a matter of fact, it's all dark. The only thing that makes it look alight is the sun."
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Als je een beetje campt dat je dan al incl je PC het gebouw uit geflikkerd wordt...
Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen.
/edit:
Eindelijk.
Hmmz... Het is idd gewoon een kopie van die andere, alleen dan net wat anders.
Die camper kijkt alleen ook niet zo verdrietig en de rest kijkt niet echt agressief..
Maar toch wel leuk verder.
🌞🍃
Wij hoeven geen reclame te maken voor onze LAN.. Wij zijn namelijk een besloten groep die meerdere keren per jaar bij elkaar komen. Het zijn allemaal (vage) bekenden van elkaar!Op maandag 25 februari 2002 10:48 schreef Bloodclot het volgende:
goeie reclame voor je lan party
ook al is het gejat.
jullie zullen wel veel lol hebben gehad
Ik vond de making of grapiger dan de werkelijke
En jullie speelden UT, en dat kan natuurlijk niet. Dat is geen spel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
hmmmm, liep prima hoor, is niet gecrashed, no problemo...Op maandag 25 februari 2002 16:08 schreef Captain Pervert het volgende:
jullie speelden UT, en dat kan niet.
maar idd, je hebt gelijk CS is voor mietjes
Heb je nu door dat je zit te flamen..Op maandag 25 februari 2002 16:08 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik vind de making of coolerDie burnout op die onderdelen
![]()
![]()
![]()
En jullie speelden UT, en dat kan natuurlijk niet. Dat is geen spel.
en opzich maakt me dat geen ene moer uit, maar als het wat negatiefs over UT gaat dan is met mis.
🌞🍃
ik weet niet wat jij een computer noemt, maar een lege oude kappote kast noem ik geen computer iig.Op maandag 25 februari 2002 16:43 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Ga dat maar lekker ergens anders uitvechten [afbeelding]
Voor de liefhebber ook nog Curling en Bowling met een computer. (renamen naar .MPG)
bij het 2e filmpje gebruiken ze namelijk alleen maar een lege kast.
Ah, die eerste is wel een echte computer.
Zonde hoor, al die computers, geef dan maar die pc aan mij, ik kan nog wel een pc gebruiken voor m'n zus als ze moet typen
🌞🍃
Verwijderd
dat UT muziekje is geniaal!
Maar wat het probleem met campers is, snap ik ff niet. campers zijn makkelijk te raken.
Het is allemaal dezelfde PC, alleen nadat ie aan diggelen was gesmeten op straat hadden we geen zin om hem weer aan elkaar 'te plakken'. Het was even agressie botvieren op een al overleden PCOp maandag 25 februari 2002 17:56 schreef DataBeest het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij een computer noemt, maar een lege oude kappote kast noem ik geen computer iig.
bij het 2e filmpje gebruiken ze namelijk alleen maar een lege kast.
Ah, die eerste is wel een echte computer.
Zonde hoor, al die computers, geef dan maar die pc aan mij, ik kan nog wel een pc gebruiken voor m'n zus als ze moet typen, of/en als server.
En tja, camping.. natuurlijk geen ramp, maar dat filmpje maken an sich was het leukste eigenlijk. Daarvoor is elk excuus acceptabel
Nu vast wat ideeen bedenken voor de volgende LAN. Een beetje de amateur Spielberg uithangen is zeer leuk om te doen. Gegarandeerd dat we dan een 100% originele 'motion picture' hebben!
Hadden jullie niet wat meer fragmenten kunnen gebruiken voor het "echte" filmpje? met die auto enzo
Ik heb wel een iedee.Op maandag 25 februari 2002 18:29 schreef Midas het volgende:
Nu vast wat ideeen bedenken voor de volgende LAN. Een beetje de amateur Spielberg uithangen is zeer leuk om te doen. Gegarandeerd dat we dan een 100% originele 'motion picture' hebben!
Test hoe brandveilig een PC is.
en dan niet een antieke, maar een nieuwe, met een GF4, AMD XP, etc..
🌞🍃
Dat met die auto bedacht iemand later pas...Toen was het filmpje al een heel eind in elkaar gezet en had men geen zin meer om die auto er ook nog in te plakken..Op maandag 25 februari 2002 18:35 schreef Xtuv het volgende:
Lachenmaking off is ook leuk
Hadden jullie niet wat meer fragmenten kunnen gebruiken voor het "echte" filmpje? met die auto enzo
Net het filmpje nog eens voor de 30e keer ofzo bekeken: het blijft enorm humor
Verwijderd
p.s. ik wist niet dat er zoveel campers op GoT zaten
Op maandag 25 februari 2002 19:42 schreef DataBeest het volgende:
Ik heb wel een iedee.
Test hoe brandveilig een PC is.
en dan niet een antieke, maar een nieuwe, met een GF4, AMD XP, etc..
Verwijderd
vooral dat beteuterde gezicht...
edit: wat een hysterisch gelach trouwens bij the making of
Verwijderd
ja en dat gehijgOp dinsdag 26 februari 2002 13:30 schreef NME het volgende:
LOOOOL
vooral dat beteuterde gezicht...
edit: wat een hysterisch gelach trouwens bij the making of
Nee precies
Volgende filmpje gaat wel komen natuurlijk. Nothing's too hot for a Cybershot!
I reject your reality, and substitute my own.
ps. kan iemand ze toevallig ff hosten? mail me dat ff wstkst@hotmail.com dan motten we ze een keertje overpompen
Verwijderd
roep t maar ff via mIRC als t nog nodig is
ps: volgende keer wel ff beneden komen roken als ik weer eens bij jullie op school ben he
/me .
Moment plz.. ik heb namelijk maar chello die met 8kB/sec upload.
iemand anders wil het al doen, laat die het dan maar lekker doen.
🌞🍃
en daar zijn ze dan weer:
Camper
The making of
Als Westkust weer online is, zal die de eerste post ook wel even aanpassen schat ik (ben hem nu aan het msn-en, maar hij reageert nog niet
Hé!! Die gast die zit te kempen!!
[Muziekje kapt, naald schuift met gekraak van plaat :P]
En de making of, ook geweldig stoer
Klasse heren
Leuk gedaan allemaal.
Ik kan de berichten tot maximaal 24 uur na het posten wijzigen, dus sorry kresh dat gaat dus niet. Dus moeten we het gewoon met deze links doen.Op dinsdag 26 februari 2002 22:07 schreef Kresh het volgende:
* Kresh upload ze op dit moment naar student.kun.nl server..nog even geduld mensen
en daar zijn ze dan weer:
Camper
The making of
De foto's van de party (en ook oudere party's) staan nog wel online op westkust.tk
Ik zal daar de linkjes van de filmpjes ook ff naar jouw URL's linken kresh!
Als Westkust weer online is, zal die de eerste post ook wel even aanpassen schat ik (ben hem nu aan het msn-en, maar hij reageert nog niet
leuk filmpje, het orgineel was ook leuk, maar die heeft geen 0wnende 'making of'.
Verwijderd
Op donderdag 28 februari 2002 18:52 schreef oldstock het volgende:
wout, kan jij je eigen UT filmpje hier niet ff neergooien? die heerst grote tijd
Verwijderd
http://www.professional-state-of-mind.com/prelude/
ps: niet zelf gemaakt
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++