🌞🍃
* Kresh upload ze op dit moment naar student.kun.nl server..nog even geduld mensen 
en daar zijn ze dan weer:
Camper
The making of
Als Westkust weer online is, zal die de eerste post ook wel even aanpassen schat ik (ben hem nu aan het msn-en, maar hij reageert nog niet
)
Camper
The making of
Als Westkust weer online is, zal die de eerste post ook wel even aanpassen schat ik (ben hem nu aan het msn-en, maar hij reageert nog niet
Whaaa LOL 
Hé!! Die gast die zit te kempen!!
[Muziekje kapt, naald schuift met gekraak van plaat :P]
En de making of, ook geweldig stoer
Klasse heren
Hé!! Die gast die zit te kempen!!
[Muziekje kapt, naald schuift met gekraak van plaat :P]
En de making of, ook geweldig stoer
Klasse heren
Hahahaha en dan die auto erbij 
Leuk gedaan allemaal.
Leuk gedaan allemaal.
Ik kan de berichten tot maximaal 24 uur na het posten wijzigen, dus sorry kresh dat gaat dus niet. Dus moeten we het gewoon met deze links doen.Op dinsdag 26 februari 2002 22:07 schreef Kresh het volgende:
* Kresh upload ze op dit moment naar student.kun.nl server..nog even geduld mensen
Camper
The making of
De foto's van de party (en ook oudere party's) staan nog wel online op westkust.tk
Ik zal daar de linkjes van de filmpjes ook ff naar jouw URL's linken kresh!
ROFL!!!!!
vooral die auto die erover heen beukt!
hehe. *LOL*
leuk filmpje, het orgineel was ook leuk, maar die heeft geen 0wnende 'making of'.
leuk filmpje, het orgineel was ook leuk, maar die heeft geen 0wnende 'making of'.
Verwijderd
Dat filmpje staat hier
Op donderdag 28 februari 2002 18:52 schreef oldstock het volgende:
wout, kan jij je eigen UT filmpje hier niet ff neergooien? die heerst grote tijd
Jeetje, melig man! Hoe goed! Hebben niet andere mensen ook nog van die leuke zelf gemaakte filmpjes? Dan wel ff posten hiero! Dan kunnen we allemaal ff lachen!
Verwijderd
ja mensen, er zijn vast meer van dat soort filmpjes, allemaal ff posten en vette schik hebben
misschien is tie al voorbij geweest maar goed:
http://www.professional-state-of-mind.com/prelude/
ps: niet zelf gemaakt
http://www.professional-state-of-mind.com/prelude/
ps: niet zelf gemaakt
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++