Ik geloof dat naar de LAG test van gister de servers een beetje gerookt zijn
na ja, wachten maar...
Jup unstable connectionOp zaterdag 09 maart 2002 23:06 schreef White Dust het volgende:
Zijn er meer die op het moment niet online kunne komen(unstable connection enz.)
* Pyrus krijgt al ontwenningsverschijnselen
Me to, me to, tja, die LAG test was dus niet echt succesvolOp zondag 10 maart 2002 17:24 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
Jup unstable connection
* White Dust krijgt al ontwenningsverschijnselen
/edit/
Als het goed is, is de server morgen weer up....
Zoals op het Myth of Soma board al gezecht is... is it tommorow yet
Check de site eens, de teller van online spelers staat op 35
Das lekker lvlen
(als je er ok komt that is)
jeuj post #325
jeuj post #325
Anoniem: 35960
lol server is nie meer down en niemand neemt meer de tijd op te posten
Hoe verslavend is dit spel?
Als iemand z'n handel talent wil uit proberen met 3 paar leather shoes (f) zegt maar, 85 apc and their yours!
khad 6 paar, maar moest wat geld hebben dus aan winkel verkocht
khad 6 paar, maar moest wat geld hebben dus aan winkel verkocht
Iemand een idee voor hoeveel ik Blue Shoes (f) kan slijten?
Anoniem: 35960
in de winkel 125 kan da? zoiets dacht ik, maar weet nie zeker. En als het in de winkel 125 is dan kan je het wel aan een of andere newbie verkopen voor zo'n 200 of zelfs 250 (de winkelprijs dan)
....... Ik heb nog niet zo lang geleden een setje green pants en green armor verkocht voor 500 apc
die dingen zijn 250 in de winkel :D!!! Domme newbies
éhm, vraagje, éh, ik heb net een Swamp Beast (ja, ja
) geroosterd met een paar flamebolts
nu heb ik van dat ding een Swamp Beast Gem gekregen, wat kan ik met dat ding aangezien dat die gem in de winkel een 200 bar opleverd is het iets bijzonders lijkt mij... dus, wie weet wat die gem kan...
Op zaterdag 16 maart 2002 23:44 schreef White Dust het volgende:
éhm, vraagje, éh, ik heb net een Swamp Beast (ja, ja) geroosterd met een paar flamebolts
nu heb ik van dat ding een Swamp Beast Gem gekregen, wat kan ik met dat ding aangezien dat die gem in de winkel een 200 bar opleverd is het iets bijzonders lijkt mij... dus, wie weet wat die gem kan...
Nee, ga nou niet in je zelf praten.... jawel, maakt nix uit.... nee, doe ik niet, stel je voor zeg! loop ik hier voor gek! nee.. nou ja.. heb je wel gelijk in... je zou toch eigenlijk rtfm kunnen blèrenOoit schreef iemand eens in de handleiding:
Add extra abbilties to items, poison curse magic, weapon skill lvl 3

*snif*
eind maart sluit de open beta en kunnen we gaan betalen 
Na, ja, maar opzoek naar nieuwe openbeta MMORPGs
NEEEEEEEEEEEEEEEE LAAT HET NIET WAAR ZIJN!Op zondag 17 maart 2002 19:14 schreef White Dust het volgende:
*snif*eind maart sluit de open beta en kunnen we gaan betalen
s'ry voor de caps, maar ik schreeuw het echt uit, ma kijkt al verschrikt om het hoekje
klik hier maar en dan op de "When will Myth Of Soma be commercial?" link drukkenOp zondag 17 maart 2002 19:57 schreef Pyrus52 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE LAAT HET NIET WAAR ZIJN!![]()
![]()
![]()
![]()
s'ry voor de caps, maar ik schreeuw het echt uit, ma kijkt al verschrikt om het hoekje
Iemand een andere link voor die patches...
Autopatch werkt niet meer en mijn client is pas versie 1.22
Owja en die link van de MoS website is ook dood
Autopatch werkt niet meer en mijn client is pas versie 1.22
Owja en die link van de MoS website is ook dood
Neu, dat vind ik het net niet waard, maar ik heb inmiddels wel een paar MMORPGs gezien die mij wel de moeite van het betalen waard lijkenOp maandag 18 maart 2002 19:52 schreef Kramy het volgende:
pech..ik ga lekker dokken
hmmz.. server weer down..
kan ik mooi meteen een vraagje stellen:
Wat is zo'n beetje een goed lvl om naar merc te gaan?
Ik geloof dat ik lvl 8 magiër was (speel het niet meer) en ben eigenlijk perongeluk naar merc town gegaan (dood gegaan in de merc area en dan wordt je gelijk naar de town gegooid) maar ik zou gewoon es proberen, neem het 2e pad loop, naar het noorden en probeer een raptor of een scalled raptor te doden, mocht dit lukken dan kun je wel die kant uitgaanOp dinsdag 02 april 2002 22:23 schreef Danfoss het volgende:
hmmz.. server weer down..
Anoniem: 184982
Veel te harde kick eigenlijk,,
Heb dit spel zelf jaren gespeeld, Totaal verslaafd geweest maar helaas.
Myth of Soma is officieel dood (de officiele server).
Heel jammer in mijn ogen omdat het voor mij altijd een van de beste MMORPG'S Is geweest vanwege het skill systeem, niet gebonden aan een char en niet iedereen dezelfde stats op bepaald level.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier nog ooit dit spel speelt op een private-server?
(Ik neem aan dat ik er nu wel over mag praten aangezien de officiele server dood is)
Ik hoop nog ooit wat te lezen hier ;x
Greetings,
Heb dit spel zelf jaren gespeeld, Totaal verslaafd geweest maar helaas.
Myth of Soma is officieel dood (de officiele server).
Heel jammer in mijn ogen omdat het voor mij altijd een van de beste MMORPG'S Is geweest vanwege het skill systeem, niet gebonden aan een char en niet iedereen dezelfde stats op bepaald level.
Nu ben ik benieuwd of iemand hier nog ooit dit spel speelt op een private-server?
(Ik neem aan dat ik er nu wel over mag praten aangezien de officiele server dood is)
Ik hoop nog ooit wat te lezen hier ;x
Greetings,
Heb dit spel errrg lang op de officiele server gespeeld, en was mijn eerste, en naar mijn mening nog steeds beste MMO, met skill-based level, crafting wat daadwerkelijk moeilijk was en lang duurde, en open-world PvP met het moraal systeem. Level weet ik niet meer, maar heb vrij lang dit gedaan. Mijn eerste Devil Warrior naakt doden was zwaar wreed!
Paar maanden terug een private server geprobeerd, maar is toch anders, hoewel je wel veel bekenden tegenkomt.
Nu nog steeds op zoek naar de volledige versie van de Abias desert MP3, de laatste patch had dat nummertje vernield waardoor de helft maar werkte, nergens meer de volledige te vinden. Was een prachtig deuntje.
Ging ooit onder de naam riper_rdf geloof ik. Goede oude tijd
Paar maanden terug een private server geprobeerd, maar is toch anders, hoewel je wel veel bekenden tegenkomt.
Nu nog steeds op zoek naar de volledige versie van de Abias desert MP3, de laatste patch had dat nummertje vernield waardoor de helft maar werkte, nergens meer de volledige te vinden. Was een prachtig deuntje.
Ging ooit onder de naam riper_rdf geloof ik. Goede oude tijd
[ Voor 4% gewijzigd door Dantar op 18-03-2008 08:20 ]
heb toch weer en server gevonden: Shadows Soma, Zitten al veel high lvl's is niet super druk maar toch de beste. Gemiddeld iets van 50 mensen online ofzo maar vooral het gevoel en geluid geven me weer de goeie ouwe rillingen.
Als iemand intresse heeft, http://www.shadows-soma.com/ en pm me maar ingame:
@Vraatjuh
Als iemand intresse heeft, http://www.shadows-soma.com/ en pm me maar ingame:
@Vraatjuh
KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
dat dus,
Nieuwe server op komst. Enige server, bedoeling is beetje mensen te werven en ik hoopte dus dat hier iemand was die nog uit de goede oude myth of soma tijd komt en dus nog een klein beetje verlangt naar goede oude tijd.
http://www.elundra.net is de webiste, server gaat binnenkort open en sinds de officiele server dood/kapot/down/verrot is, is dus de hoop dat de spelers van officiele server hier een beetje heenkomen.
Hoop toch nog wat mensen te zien aangezien dit toch een van de beste mmorpg's aller tijden is ;x.
voor vragen, reageer aub!!!
dat dus,
Nieuwe server op komst. Enige server, bedoeling is beetje mensen te werven en ik hoopte dus dat hier iemand was die nog uit de goede oude myth of soma tijd komt en dus nog een klein beetje verlangt naar goede oude tijd.
http://www.elundra.net is de webiste, server gaat binnenkort open en sinds de officiele server dood/kapot/down/verrot is, is dus de hoop dat de spelers van officiele server hier een beetje heenkomen.
Hoop toch nog wat mensen te zien aangezien dit toch een van de beste mmorpg's aller tijden is ;x.
voor vragen, reageer aub!!!