Ik ben nou level 11, loop ergens lichs omver te hakken of onder in het bos white tigers te slopen. Soms ga ik naar mercanary town om ff een cobolt of soms zelfs een scale raptor te chargen. Mages worden echt kut als je iets grote wordt. Da werkt echt nie...ik ben begonnen met 13 strenght en heb nou een vet armor aan en een great axe vast. Die skill van zo'n wapen gaat inderdaad veel slomer na skill 10, daar heeft ieder wapen last van. INT gaat gewoon ongeveer half zo snel omhoog als STR. Als je fireballs gooien al leuk vind, wil ik nie weten hoe leuk je het vind om flame bolts te gooien

. Metals krijg je uit orcen ja, daar krijg je orcish metal uit. Maar die zijn sterker als mummy's en uit mummy's krijg je best vaak copper and iron metals. Uit leocrots krijg je het niet zo vaak. En als je het al krijgt dan meestal uit die rooie. Zo nou heb ik volgus mij overal op gereageerd
nou ff een vraagje...heeft er iemand last van dat als je MoS hebt gespeeld, en je reboot dat er dan iets staat over een fout in het register, en je dan opnieuwe moet opstarten en dat je dan zo'n scandisc achtig scherm krijgt en hij je register weer schoon maakt of iets dergelijks? Het is hoogst irritant omdat je 3 keer achter elkaar moet rebooten om het in orde te krijgen, en het kan volgus mij ook nie echt goed zijn. En het ergste is dat mijn vader dat ook heel irritant begint te vinden, en dan mag ik dalijk geen MoS meer spelen, net nou ik verslaafd ben

. Heeft iemand hier last van, of weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Edit: ik mag zoals zovaak niet nog een keer posten, moet ik eerst weer een dag wachten...snap ook al niet hoe dat komt maja.....een orc kan voor jou zwakker zijn als een mummy ja, ik ken verhalen van vele mages die amper een leocrot kunnen verslaan, maar makkelijk een tijger...volgens mij zit er verschil tussen een mage en een fighter wat dat betreft. Ik kan in ieder geval een uur tegen een mummy aan staan zonder dat ik dood ga, en een orcish avenger slaat toch best wel hard met zijn knuppeltje. Maja die orc slaat mij geen 5 keer, dan ligt ie al lang in stukjes door mij great axe

Ik hep uit leocrots nog maar 2 keer metal gekregen allebei uit rooie, en ik heb er vele honderden vermoord. En ik heb heel veel metal uit mummy's.