Het Thema forum loopt een beetje slecht, misschien zitten er niet zoveel GoTters op vakantie te wachten ?
Misschien is iedereen die er op zat te wachten al op vakantie 
Ik moet zeggen dat de belangstelling mij ook behoorlijk tegen valt...
Ik moet zeggen dat de belangstelling mij ook behoorlijk tegen valt...
Wat was de bedoeling eigenlijk van dat forum? Gaat GoT een nieuwe doelgroep kiezen ofzo?
Het tegen gaan van telkens een nieuw forum te maken bij een gebeurtenis zoals het forum voor de HCC dagen, Amerika Onder Vuur & de Examenfora.Op zaterdag 23 februari 2002 11:07 schreef Blue-eagle het volgende:
Wat was de bedoeling eigenlijk van dat forum? Gaat GoT een nieuwe doelgroep kiezen ofzo?
* Heineken is nog maar 1x in het Thema Forum geweest
Zet dan het thema forum op invisible zeg ik dan weer.. wie zit er nu te wachten op een vakantie forum? Weinig mensen zo te zien. En die kunnen het ook wel af zonder GoT lijkt me..Op zaterdag 23 februari 2002 11:16 schreef Heineken het volgende:
[..]
Het tegen gaan van telkens een nieuw forum te maken bij een gebeurtenis zoals het forum voor de HCC dagen, Amerika Onder Vuur & de Examenfora.
* Heineken is nog maar 1x in het Thema Forum geweest
* Blue-eagle komt er toch niet, dus zeurt ook niet verder
Ik vind het thema-forum ook shit.
Als ze geen goed idee hebben, moeten ze dat ding gewoon dichtlaten, en ALS er dan iets komt wat de moeite waard is, het in dat forum openen.
Als ze geen goed idee hebben, moeten ze dat ding gewoon dichtlaten, en ALS er dan iets komt wat de moeite waard is, het in dat forum openen.
Ik vind het forum ook overbodig. Het is immers een computerforum en dat er tech gepost word schijnt belangrijk te zijn. Maar dat ff terzijde. Ik ben er nu 1 keer geweest. zal zo wel ff een topicje openen daar
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ach, ik kijk er zo nu en dan ff.
Er zijn wel meer fora waar ik weinig tot niet kom. En die zitten mij ook niet in de weg
Er zijn wel meer fora waar ik weinig tot niet kom. En die zitten mij ook niet in de weg
Het is idd wel wat stil in het thema-forum, is er van te voren wel goed gekeken of er behoefte is aan een vakantie-forum?
Misschien is de timing wel verkeerd, vlak na de zomervakantie is er vast meer belangstelling, kunnen mensen hun vakantie ervaringen uitwisselen.
Misschien is de timing wel verkeerd, vlak na de zomervakantie is er vast meer belangstelling, kunnen mensen hun vakantie ervaringen uitwisselen.
Always outnumbered, never outgunned!
Pagina: 1