Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LuNaTic doet goed werk!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit bagger onderwerp, wil ik mijn bescheiden mening even geven.

We zijn hier allemaal te gast op een aan ons beschikbaar gesteld techforum, en helaas schijnen sommige tweakertjes dat wel eens te vergeten. Dat we dan een huiskamer beschikbaar krijgen is helemaal aardig, dus ook logisch dat we ons dan aan de spelregels houden. Toch???

Maar die spelregels zijn zo verrekte moeilijk in de gaten te houden. Want wat is nog leuk en wat wordt krenkend? Wat kan wel en wat niet? Gewoon blind de regels implementeren maakt zo'n huiskamer al snel een slotjeskasteel (jaja, zelf verzonnen), dus dat werkt niet. Alles toestaan ook niet, dus moet je een balans zien te vinden en dat is niet eenvoudig!

En juist LuNaTic is imho iemand die dat prima doet. Ons voldoende ruimte laat om lol te hebben, en eerder stuurt als straft. Bij een slotje heb je het echt heel bont gemaakt, en meestal enkele aanwijzingen die hij geeft genegeerd. Volgens mij is de aanpak van LuNaTic nou net wat de huiskamer nodig heeft.

ZO! Dat wilde ik even kwijt, want de vele onterechte verwijten in het topic van C64 heb ik me eigenlijk behoorlijk pissig gemaakt!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[topic=419645/1/50]
:o

Who is John Galt?

Verwijderd

Stelt ie op prijs dat weet ik zeker :) LOL

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

[topic=419657/1/50]
Toedeledokie :D

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Zo... volgens mij heeft C64 een paar uur te dicht bij de magnetron gezeten ofzo >:)

Updating your brain... searching... searching... searching... error, no brain found!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Toch zonde.. 1400 posts :z

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-11 23:11

Klippy

Still Game

Wow die is gaaaaar!

C64 dan he ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Aikon
  • Niet online
Lunatic is de man!

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 22 februari 2002 19:35 schreef bolk het volgende:
Ja, maar wat voor een posts :{
Ik had nog ff de moeite genomen om er een stel door te kijken om te zien waar we mee te maken hadden.

Who is John Galt?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 22 februari 2002 19:36 schreef justmental het volgende:

[..]

Ik had nog ff de moeite genomen om er een stel door te kijken om te zien waar we mee te maken hadden.
Ik kende um wel. Maar als je 1400 posts + HK xs heb dan mag ik toch aannemen dat je redelijk vertrouwd bent met GoT en lijkt het met toch moeilijk om opeens op te stappen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 februari 2002 19:36 schreef Aikon het volgende:
Lunatic is de man!
We've GoT a winner! >:)
Op vrijdag 22 februari 2002 19:35 schreef bolk het volgende:
Maar de laatste tijd op een inhoudelijk dieptepunt!

Verwijderd

Ik sluit mij aan bij topicstarter, voor zover dat uit het door topicstarter gelinkte topic nog niet duidelijk was.

Wat betreft C-64, afgezien van dat 1ne topic ken ik hem niet, maar afgaande op dat topic kan ik niet zeggen dat ik het erg vind dat ie weg is.. alhoewel, hij begon 't net te begrijpen:

hezik for mod!

Ik denk dat ie nog wel terugkomt.. dit soort besluiten worden 'in the heat of the moment' genomen.

Verwijderd

issie gebanned dan?

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 22 februari 2002 19:53 schreef hezik het volgende:
Ik sluit mij aan bij topicstarter, voor zover dat uit het door topicstarter gelinkte topic nog niet duidelijk was.

Wat betreft C-64, afgezien van dat 1ne topic ken ik hem niet, maar afgaande op dat topic kan ik niet zeggen dat ik het erg vind dat ie weg is.. alhoewel, hij begon 't net te begrijpen:

hezik for mod!

Ik denk dat ie nog wel terugkomt.. dit soort besluiten worden 'in the heat of the moment' genomen.
Ipban.. is best lastig IMHO :o

Verwijderd

Lunatic, JE heb tje goed gedragen... Ik zou helemaal flippen tegen die gozer... ( Daarom zal ik ook nooit MOD worden... )

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 20:01 schreef bolk het volgende:

[..]

Ipban.. is best lastig IMHO :o
een mailtje naar de juiste persoon en met de juiste inhoud (unban me of je ziet je kinderen nooit meer terug) wil wel eens helpen hoor.. :)

Daarnaast zijn er best manieren om aan een ander IP te komen, hij zit bij @home..

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:45

Basszje

Reisvaap!]

Vond het eigenlijk wel een geinige gast. Beetje op het randje figuur dat wel .

Maar ja dit is imo ook weer niet nodig...

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:44

Wokschotel

Op 6 wielen

Lunatic voelt de sfeer van de HK prima aan, en da's het belangrijkste. Houwe so! :)

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 20:02 schreef Viper3.5 het volgende:
Lunatic, JE heb tje goed gedragen... Ik zou helemaal flippen tegen die gozer... ( Daarom zal ik ook nooit MOD worden... )
Dat doet ie naar mij toe :P LOL

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 20:06 schreef Basszje het volgende:
Vond het eigenlijk wel een geinige gast. Beetje op het randje figuur dat wel .

Maar ja dit is imo ook weer niet nodig...
't is ook niet dat de crew hem gebanned heeft.. hij heeft er zelf om verzocht..

//edit
Dat doet ie naar mij toe
Dus jij kunt een week niet meer zitten? Was _JIJ_ die achterste gast op de foto ofzo? ('crew') ;)

Verwijderd

lunatic for president :D

thumbs up for lunatic people !!! :7

Verwijderd

Helemaal mee eens !

Luna schopt gewoon kont :)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wie? LuNaTiC? gewoon ritueel bannen :+ prutser :+

nee hoor LuNaTiC :* was maar geintje :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

LuNaTiC heerscht. Ik had toen een heel klein conflictje met hem. Topic ging op slot ineens, kon geen reactie meer geven. Toen had hij heel netjes via icq contact gezocht, z'n verontschuldigingen aangeboden en gezegd wat hij bedoelde :) Hijs een goede mod en hij staat voorlopig nog wel in me icq lijst :)

EDIT:

• Topicnaam : Ban me maar
• Topicstarter : C64
C64:
Zo is de lol er verder wel vanaf. Zijn jullie van me af.
Hee lunatic, deze is voor jou:

Mazzel.

File not found.... doeidoei!
ItSnows:
Ik kan je bij deze vertellen dat je geband bent :+
Kees:
ipbanned
>:)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Het probleem wat LuNaTiC heeft is dat hij mod een forum waar er altijd wel mensen zijn die vinden dat het niet goed is. (vanmiddag weer zo'n mooi voorbeeld van gezien)...

Maar ik vind dat LuNaTiC het prima doet :)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:06 schreef OProg het volgende:
Het probleem wat LuNaTiC heeft is dat hij mod een forum waar er altijd wel mensen zijn die vinden dat het niet goed is. (vanmiddag weer zo'n mooi voorbeeld van gezien)...

ik heb geen problemen met lunatic, integendeel hij doet ook gewoon gezellig mee :P

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik denk dat LuNaTiC op dit moment zwaar loopt te blozen als hij dit topic heeft doorgelezen >:)

Ik vind het persoonlijk ook een prima kerel. Zijn modwerk heb ik eigenlijk nie op gelet, boeit me ook niet :P

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:59
Keep up to good work LuNaTic :)

(ff een hart onder de riem steken) :)

En over Commodore64, holle vaten klinken het hardst. ;)
Ik heb mij wel vaker aan hem ge-ergerd. Niet alleen zijn postings in HK maar ook zijn gebler in W&G over zijn antipathie tegen 3D studio max.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Hmm, hij is nog echt (IP)geband ook, dat vind ik wel wat ver gaan :o

(Of had ie al waarschuwingen op z'n naam staan of zo?)

Ik ben trouwens wel met m eens dat 1 vrouw-topic wel wat stringent is, zeker voor in de HK :P

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 22:25 schreef Azrael het volgende:
Hmm, hij is nog echt (IP)geband ook, dat vind ik wel wat ver gaan :o

(Of had ie al waarschuwingen op z'n naam staan of zo?)

Ik ben trouwens wel met m eens dat 1 vrouw-topic wel wat stringent is, zeker voor in de HK :P
ach beter één groot topic dan tig kleine topics :P

Verwijderd

LuNaTic, ga zo door, alls gaat relaxed! :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dank jullie allemaal :* *bloos* :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op vrijdag 22 februari 2002 22:06 schreef OProg het volgende:

De HK lijkt (lijkt omdat ik nog geen access heb) me eerder een forum waar een deel van de mensen denkt dat alles kan. Was zo in de kroeg en zo zal het ook wel blijven

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 22:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Dank jullie allemaal :* *bloos* :+
*zingt mee met LuNa's icon*

mahnamahna tudududu mahnamahna *D

:P

Maareuh, thumbs up! :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Hulde voor LuNaTiC :P ;)

• BreadFan
  • Niet online
Op vrijdag 22 februari 2002 23:52 schreef Buzzman het volgende:
Hulde voor LuNaTiC :P ;)
Zullen we 'em voordragen voor een lintje? :D

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Op vrijdag 22 februari 2002 22:31 schreef LuNaTiC het volgende:
*bloos* :+
Ik zei het je!! Ik zei het je!! *D

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

Modje van de maand! :P

Nee, ik vind ook serieus dat LuNaTic goed aan het modden is! :)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

* LuNaTiC is idd Dé man !

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

LuNaTiC is idd zo groots, ik kan em vanuit Stuttgart nog zien :P ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Met een beetje mosterd is ook lunatic prima te pruimen idd. Alleen die stukjes die tussen je tanden blijven zitten zijn zo vervelend..

:)

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Tering wat een stelletje likkers hiers, ik zal mijn mening niet geven over lunatic maar c64 is echt zo een slechte vent nog niet en zeker niet dom, of het komt door misverstanden ergenissen weet ik niet zonde is het wel, hoop dat jullie misschien ff afkoelperiode in kunnen lassen want ik ken personen op dit forum die stukken minder bijdragen aan de goede sfeer.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 02:41 schreef raptorix het volgende:
want ik ken personen op dit forum die stukken minder bijdragen aan de goede sfeer.
Ik ook, kom ze vaak genoeg tegen :)
En toen?

Overigens, dat 'likken' is simpelweg het complimenteren van een persoon, niets mis mee, je interpreteert het op de verkeerde manier IMO.

Dat c64 een goede vent is, geloof ik meteen van je, hij met het echter wel laten zien en ik vind dat hij dat vandaag iig niet heeft gedaan.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
nu moet ik toch weer ff walgen van de tweakers in het algemeen..........

Commodore64 was er nog niet heel lang (in de HK) maar heeft in korte tijd een aardige status opgebouwd....ik mocht hem wel en met mij vele anderen, met zijn topics en reply's kon ik me altijd vermaken :)

en dan komt ie ff op tegen een modje, in principe vind ik dat ie gelijk heeft, alleen hij had t niet zo op 1 modje moeten gooien (Lunatic in dit geval) maar op het algemene modbeleid; wat dat betreft ben ik t met hem eens namelijk

maar wat gebeurd er nu: hij komt in opstand tegen een modje en dan zie ik ineens alle gotters zich tegen hem keren............in 10 reply's tijd heeft ie ineens de status van Lenl.....iedereen wil hem weghebben ineens :?
triest gedrag hoor :Z

vooral het gedrag van een paar modjes maakt me dan echt kwaad: zo van 'toedeloe we zullen je missen :+ ' en 'weer een user minder' dan krijg ik toch echt de indruk dat jullie users willen verjagen hier :?

maar goed ik ben niet geheel helder meer op t moment, wilde alleen ff kwijt dat de kern van Commodor64's verhaal klopte en ik me er ook al vaak genoeg kwaad om heb gemaakt: teveel regeltjes en gezeiks wat totaal nutteloos is.

ik vind het i.e.g. jammer dattie weg is.......

edit: over de acties van commodore64 vandaag ben ik het natuurlijk wel niet geheel eens.....

PIII 800@804 Mhz

• Jaymz
  • Laatst online: 08:08

Jaymz

Keep on moving !

Op zaterdag 23 februari 2002 03:30 schreef ViperGTS het volgende:
Hij werd persoonlijk (of neigde daarnaar), en da's nooit slim, zeker op een forum (waar communicatie enzo, per definitie brak is)

Verder ga ik géén uitspraken over deze situatie doen, ik wilde slechts bovenstaande ff kwijt.

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op zaterdag 23 februari 2002 03:32 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Hij werd persoonlijk (of neigde daarnaar), en da's nooit slim...

Verder ga ik géén uitspraken over deze situatie doen, ik wilde slechts bovenstaande ff kwijt.
goed dat zei ik ook: Lunatic heeft ie gewoon als zondebok voor alles gepakt denk ik......

PIII 800@804 Mhz

• Cereal
  • Laatst online: 19-11 16:48
Ik vind btw wel dat we alle ander mods niet moeten vergeten!

Hulde aan Luna, maar ook aan de rest!

zo... dat wilde ik even kwijt :)

:+

Verwijderd

Ik doe ook even mee:

Lunatic: je bent de engel van de HK >:)

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

Ik vind ook dat de mods hier wel goed werk afleveren.
[me=34660]Phaerion houd zijn duim extra enthousiast omhoog![/me] ;) :7

Wijzen naar anderen, is voor veel mensen helaas nog steeds de enigste uitweg, als er iets loos is.
Maar ach, wat zal ik zeggen.....* Phaerion Ignorance is bliss

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

Lunatic zuigt keihard man. Stomme mod. Bah.

<font style='font-size : 1pt'>Heej Luna, lees je dit ook al. Flamen is best leuk zo op de vroege ochtend. Woeha. Je moet dit wel met een grote knipoog lezen natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk. En voor alle users die mij nu quoten: nananana, geen html. Nu staat er een berg onzin van mij in je quote die je anders niet echt lekker had kunnen lezen. lol. dubbel lol. lol en zegeltjes. Mja, nu huppel ik weer een ander forum in. Lalalalalala, en ohja: Woei! Ik geef de stand van de sterren de schuld van deze post. Ik ben onschuldig. Woei^kwadraat.</font>

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 01:27 schreef Jotti het volgende:
LuNaTiC is idd zo groots, ik kan em vanuit Stuttgart nog zien :P ;)
Kandatnou? Ik zie hem vanuit Leverkusen niet eens, en Stuttgart ligt nog verder... >:)
Op zaterdag 23 februari 2002 07:23 schreef HlpDsK het volgende:

Heej Luna, lees je dit ook al. Flamen is best leuk zo op de vroege ochtend. Woeha. Je moet dit wel met een grote knipoog lezen natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk. En voor alle users die mij nu quoten: nananana, geen html. Nu staat er een berg onzin van mij in je quote die je anders niet echt lekker had kunnen lezen. lol. dubbel lol. lol en zegeltjes. Mja, nu huppel ik weer een ander forum in. Lalalalalala, en ohja: Woei! Ik geef de stand van de sterren de schuld van deze post. Ik ben onschuldig. Woei^kwadraat
Beoordelingen: -1: Overbodig, -1: Troll, -1: Flame, +1: Grappig >:)

• Dennis
  • Laatst online: 12:28
<font style='font-size : 1pt'>Heej Luna, lees je dit ook al. Flamen is best leuk zo op de vroege ochtend. Woeha. Je moet dit wel met een grote knipoog lezen natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk. En voor alle users die mij nu quoten: nananana, geen html. Nu staat er een berg onzin van mij in je quote die je anders niet echt lekker had kunnen lezen. lol. dubbel lol. lol en zegeltjes. Mja, nu huppel ik weer een ander forum in. Lalalalalala, en ohja: Woei! Ik geef de stand van de sterren de schuld van deze post. Ik ben onschuldig. Woei^kwadraat.</font>
:P
Ik ben wel verheugd te zien dat ook jij je in CSS hebt verdiept ;)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46
HlpDsk is een rotmod, want hij is tegen LuNaTiC

Zo. Mag ik nu ook een ban?

Dit was een grapje, dus NIET serieus opvatten (alsjeblieft?)

Verbouwing

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 februari 2002 12:47 schreef DinoRaptor het volgende:

Kvind meer dat HlpDsk een ban verdiend heeft, of in ieder geval een zootje eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's >:)

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 12:54 schreef Sepans het volgende:

[..]

Kvind meer dat HlpDsk een ban verdiend heeft, of in ieder geval een zootje eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee's >:)
JA!!! Het 'ban HLPDSK front' !!!

die man heeft gewoon TE veel posts (allemaal spam-posts!) :o

Lunatic roeleert! de man is leip!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 21:05
Op zaterdag 23 februari 2002 12:47 schreef DinoRaptor het volgende:

Dit was een grapje, dus NIET serieus opvatten (alsjeblieft?)
Op zijn misnt een ipban >:)

Verwijderd

Op vrijdag 22 februari 2002 19:36 schreef justmental het volgende:

[..]

maar humor had'ie meestal wel in de HK :)

maar LuNaTiC, jij heerscht idd :P

Verwijderd

Heej Luna, lees je dit ook al. Flamen is best leuk zo op de vroege ochtend. Woeha. Je moet dit wel met een grote knipoog lezen natuurlijk, maar dat lijkt me duidelijk. En voor alle users die mij nu quoten: nananana, geen html. Nu staat er een berg onzin van mij in je quote die je anders niet echt lekker had kunnen lezen. lol. dubbel lol. lol en zegeltjes. Mja, nu huppel ik weer een ander forum in. Lalalalalala, en ohja: Woei! Ik geef de stand van de sterren de schuld van deze post. Ik ben onschuldig. Woei^kwadraat.
LOL :D :P

Verwijderd

Over onzin topic gesproken ... zucht...

• BreadFan
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 19:23 schreef Xiphy het volgende:
Over onzin topic gesproken ... zucht...
Dus mensen die vrijwillig heel veel uren per week een forum waar jij gebruik van maakt op orde houden mogen niet af en toe eens wat waardering krijgen? :?

Sjah.... :{

Verwijderd

Op zaterdag 23 februari 2002 19:37 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Dus mensen die vrijwillig heel veel uren per week een forum waar jij gebruik van maakt op orde houden mogen niet af en toe eens wat waardering krijgen? :?

Sjah.... :{
Nee naar mijn idee niet.. geslijm kan dan ook wel via icq of anders.

Als iemand anders een soortgelijk topic opent word die gelijk gesloten.. en dit mag dan wel? Klopt niet helemaal dacht ik zo.

Iedereen is het wel eens niet eens met een mod en krijgt scheld neigingen of wat dan ook.. Moet er dan na elke ruzie tussen lid en mod de mod z'n ego gestreeld worden? beetje triest vind ik... Maja.. wie ben ik heh..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 23 februari 2002 19:41 schreef Xiphy het volgende:

[..]

Als iemand anders een soortgelijk topic opent word die gelijk gesloten.. en dit mag dan wel? Klopt niet helemaal dacht ik zo.

Iedereen is het wel eens niet eens met een mod en krijgt scheld neigingen of wat dan ook.. Moet er dan na elke ruzie tussen lid en mod de mod z'n ego gestreeld worden? beetje triest vind ik... Maja.. wie ben ik heh..
gebeurt dat zo vaak dan ? :z

en er worden soms ook weleens over users dit soort users gehouden, in de HK zijn er wel een paar voorbeelden van.. (onder meer ikzelf toen ik nog user was, en hazes.. en zo nog een paar).

Die wordt dus ook niet zomaar gesloten. Tsjah, het is maar waar je je druk om maakt hoor :)

* LuNaTiC gaat nu lekker feesten, ff geen GoT meer aan mn hoofd ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 11:44
LuNaTiC is oke ole ole.. LuNaTiC is oke ole ole..

Zo... dat heb ik maar weer gezegd..

Nou weer verder met het gewone leven....

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

[..]

Um.......bespeur ik hier iemand die het allemaal een beetje te serieus neemt ? :D

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

[..]

Amen :)
Pagina: 1