MaartenB Zou jij mij even kunnen contacten via ICQ ofzo? me email server ligt er uit.... ik wil eigenlijk ook wel wat casebagdges bestellen van tweakers maar dan wil ik graag wel even weten hoe dat gaat snappie?

als het niet teduur is :
10 x Tweakers
want dan kan ik er ook nog ff 1 bij maat van me op de case plakke...
me email adres is rbakker@plugit.nl maar daar kan ik momenteel niks op ontvangen en als je mail stuurt dan krijg ik dus niks

wide xs is aant ouwehoere met me servAr daaro
dus als het kan via icq anders via msn ofzo, en als dat ook niet kan, gewoon replytje hier...
*zucht* Ja ik ben een moeilijk figuurtje hoor
BTW :
Maat van mij heeft ook een tweakers casebade... mischien zouden we nu een wat andere tweakers casebadge kunnen maken ofzow? als er nog niet echt een ontwerp is of als het nog niet vast staat wat voor badge het is, is het mischien leuk om aan de slag telaten gaan en een badge temaken en dat in dit topic teposten en de mooiste wordt dan door MaartenB uit gekozen en dat wordt dan de casebadge? is dat niet een ideetje?
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel