maar zeker wel cool
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Verwijderd
Wat-is-dat???
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Koffermods vind ik nog altijd de meest wauwse dingen... maar das persoonlijk
Verwijderd
Wow dude diez mooi..Op vrijdag 22 februari 2002 14:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
Hmm, een lian-li heeft toch iets meer stijl
[afbeelding]
daz toch niet de standaard kleur he?
welke color heb je daarvoor gebruikt?
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
waaahOp vrijdag 22 februari 2002 14:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
Zow 7 minuten over gedaan, om mijn link te editten en te pasten ?Op vrijdag 22 februari 2002 14:06 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[afbeelding]
tsja ieder zijn smaak maar ik vind det echt iets typisch ik wil casemodden en doe dat op de goed kope koop een vel plastic gekleurde shit plak op me case en klaar is case idee..
niet mooi dus.. ik heb mooiere cases gezien
MAAAAR dat is mijn mening he, menings verschillen bestaan nu eenmaal, dus no flame intended
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Die kun je dus zo kopen bij de Regenboog in Heerlen (ook in Sittard en Maastricht trouwens.Op vrijdag 22 februari 2002 14:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
www.regenboog.net, niet als spam bedoeld, maar ik heb die kast nu al een aantal keren zien langsvliegen, iedereen vindt t een geweldige mod, maar t is geen mod ...
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
specs | Linux is like a Wigwam, no windows, no gates, only an apache inside!
* spok9 vindt het lelijk
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
/offtopic modus ON
Yo bas_konings Ik kom uit kerkrade
/offtopic modus OFF
Probeer spaanplaat volgende keer
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
bij compuland kan je die kant en klare gemodde kastjes kopenOp vrijdag 22 februari 2002 14:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
ow ja die gekke disco case of zo is echt super brak
DISCO BABY!
haha is wel een vette mod, ik zou hem zelf niet op mijn kamer willen maar hij is wel orgineel.
Duh tuurlijk is dat de orginele kleurOp vrijdag 22 februari 2002 14:10 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
Wow dude diez mooi..
issie misschien van een kermiseigenaar of zo?
Verwijderd
Die Lian is wel aardig, maar niet origineel...
Zijn er eigenlijk wel originele lian mods te vinden (Echte mods dus... Geen andere gekochte uitvoering?? Of is iedereen bang dat ie zijn dure kast verziekt? Ik ben ze nog nie tegen gekomen, maarja.. Ik kom hier ook nog niet zo lang.......
Verwijderd
Joh die lian-li die lijk sprekend op de lian-li die bij computerland in nijmegen staat????!!!!Op vrijdag 22 februari 2002 14:09 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
ook met popnagels!!Vanmiddag nog gezien
en trouwes .. wat is er zo intrasant aan de 8erkan van je mobo ?
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II
Ff kappuh nu met het posten van deze crap aub!Op vrijdag 22 februari 2002 14:06 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Same for meOp vrijdag 22 februari 2002 13:23 schreef _Robzilla_ het volgende:
ik vind hem lelijk... maar da's mijn mening
Casemod is superlelijk met die stickers
JEEZUS Doe is ff allemaal normaal, man!Op zaterdag 23 februari 2002 12:25 schreef MasterOverdrive het volgende:
let's dance![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(en nog 100 keer
)
Kunnen jullie niet gewoon zeggen dat je em niet mooi vindt? En als het er 10x staat dat mensen hem lelijk vinden, hoeft het er toch niet nog es 100x??
Wat een onzin!
Koop al mijn ads!
Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs
Maar wel origineel.
Verwijderd
ok, hij is origineel, die leeuw is ook mooi uitgedremeld en afgewerkt, maar
*look at me, Ik glitter!!
damn, was al vaker gezegd
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Dit is echt het verneuken van een mooie kast
jammer en zeer triest
Wèh zedde gij??
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Concrete Loop Watercooling
Ik zou echt boos wordern als jij op een lanparty mijn buurman was
Verwijderd
Ik ben nu een lasercutout aan het ontwerpen voor het dichte zijpaneel. Die is nu toch overcompleet, dus als ie wordt verneukt is dat geen ramp.

Op vrijdag 22 februari 2002 22:10 schreef twakker het volgende:
Joh die lian-li die lijk sprekend op de lian-li die bij computerland in nijmegen staat????!!!!
ook met popnagels!!Vanmiddag nog gezien
I can see, I can see I'm going blind!!
[KoRn mode]
Allejezus wat een lelijk geval. Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te maken vraag ik me dan af
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Meisjes ModOp dinsdag 26 februari 2002 11:51 schreef Fire_escape het volgende:
[KoRn mode]
I can see, I can see I'm going blind!!
[KoRn mode]
Allejezus wat een lelijk geval. Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te maken vraag ik me dan af
Of Korn modOp vrijdag 01 maart 2002 18:08 schreef korn het volgende:
[..]
Meisjes Mod
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
hijs lelijk oke, maar das nu wel duidelijk.
Niet echt m'n stijl. En ik heb al las-ogen...
Toen waren beige computers heel gewoon.
Smash forehead on keyboard to continue
_____
** grapje
Verwijderd
ik kan me wel vinden in jou meening..Op zaterdag 02 maart 2002 21:53 schreef jtpjc het volgende:
Nounounou stelletje snobs. Alsof een kast er van de buitenkant net zo hightech uit moet zien als van de binnenkant. Dit is eindelijk een lekkere easy mod. Geen vijftig laagjes autospray voor 200 euro en dan nog mislukt, nee gewoon wat plekplestiek. En als het misgaat, gewoon even een ander rolletje halen. En het dremelwerk is trouwens ook prima in orde. Ik vind het een komische mod. Lekker cynisch. Met een hoog lekker puh-gehalte.
de mijne staat op http://people.zeelandnet.nl/ms186/mods.html
nou kijkze en ondertussen zitten er al een blauwe led in de muis en nog wat blauwe leds in me fanbus
sorry voor de brakke pics
Dat is dus echt wel de originele kleur van een Lian_li.Op vrijdag 22 februari 2002 14:10 schreef Blue_Tweaker het volgende:
[..]
Wow dude diez mooi..
Heel mooie casemod die Lian_li.. maar die andere die vindt ik iets te overdreven. Net een stuk schroot.