Toon posts:

The all seeying eye, v7700 en xp

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik had gisteren een probleem met mijn videokaart.Ik heb een Asus v7700 Geforce 2 GTS 64MB Deluxe. Nu kon ik geen Opengl spellen draaien zoals MOHAA. Sinds ik windows XP pro heb geupdated ging het allemaal prima. Dus opengl is geen probleem meer. Maar nu loopt the all seeying eye te kloten met die drivers. Al ik een counterstrike server op will reset ie mijn machine meten. Als ik All seeying eye opnieuw installeer dan doet ie het een keer todat je quit.

Kan iemand mij hier mee helpen? het ligt zeker aan die drivers van xp. Want voordat ie geupdated was ging all seeiyng eye perfect maar had ik geen opengl support.

gaarne u reactie

Super bedankt,

Florizzz

Verwijderd

Ik snap er eigenlijk niet veel van.

Ik kan mij niet voorstellen dat All-Seeying Eye OpenGL drivers verandert.

Help het niet als je na alle update's van All-Seeying Eye Je videokaart-drivers en evt DirectX opnieuw installeerd??

/Off-Topic starts

All-Seeing Eye, kon je daarmee niet op Counterstrike servers komen zonder contact met WON?

/Off-Topic ends

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik heb hetzelfde probleem gehad, zomaar ineens, maar dan als ik Q3 startte (heel raar, andere games geen problemen). Ook op het forum gekeken van de All Seeing Eye, en jawel de Nvidia drivers zouden de boosdoener zijn. Ik had al tijden niets aan mn config veranderd maar goed, andere drivertjes geprobeerd, maakte allemaal niet uit. Dan maar niet online spelen.

Na een tijdje weer eens TASE gestart en net nadat ik dubbelklikte om te starten dacht ik "shit vergeten, dat wordt een reboot". Maar nee, alles draait weer als een zonnetje, waarschijnlijk heeft een update van TASE de boel bij mij verholpen denk ik :? Heel vreemd dus, zonder mijn toedoen er last van en nu is het ook weer als sneeuw voor de zon verdwenen.

Uhm ja leuk verhaal van mij, maar ik kan je dus niet echt helpen :+

Specs wel handig misschien: Win2K met GeForce2 GTS en Det. 23.11

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
jongens,

Heel aardig allemaal maar ik heb er weinig aan. ASE moet het gewoon doen met Xp. Zo niet komt win 2k er weer op want daar had ik nergens problemen mee. Iemand nog ideen of oplossingen?

thanks
florizzz

Verwijderd

Ik heb ook een ASUS V7700Pro Deluxe op WindowsXP.
XP gebruikt standaard Nvidia drivers. Wat je kunt doen is de Detonator drivers van Nvidia installeren en daarna de ASUS drivers.(Dit zodat je de rest van de ASUS tweak programma's kunt gebruiken) Hiermee kon ik weer lekker fraggen :)

b.t.w. Ik heb de drivers van de ASUS V8200 Ti gebruikt want dat is de enige die ook XP drivers heeft.
En het werkt.....
http://download.asus.com.tw/mm_dl_menu.asp

• DeadPool
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 22:02
Op vrijdag 22 februari 2002 02:11 schreef RolfLobker het volgende:
/Off-Topic starts

All-Seeing Eye, kon je daarmee niet op Counterstrike servers komen zonder contact met WON?

/Off-Topic ends
Nee, all-seeing eye is een programma net zoals gamespy, je kan er gewoon servers mee refreshen, favorite servers markeren, buddies adden, enz enz. (als je gamespy heb, probeer dan is all-seeing eye, ik vind het een stuk lekkerder werken en het heeft niet van die reclame-spam)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op vrijdag 22 februari 2002 02:53 schreef Floris70 het volgende:
thanks
florizzz
aub niet onder iedere post je naam zetten.... zie faq

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Nou niet voor alles een topic gaan openen aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.