Koperen onderplaatOp vrijdag 01 maart 2002 21:32 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Alleen had ie van koper moeten zijn
Helemaal van koper is nog beterOp zaterdag 02 maart 2002 17:58 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Koperen onderplaat
ik word nieuwsgierig naar et eindresultaat (net als iedereen...)
Liever 5 graden warmen dan me socket naar de kloteOp zaterdag 02 maart 2002 19:01 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Helemaal van koper is nog beter
volgens Amd RuLuzzz is tot nu toe het blokkie waterdicht... en dat is het belangrijkste..
btw er komen toch wel nog wat xtra fanz in vooral voor de zomer en de hddz... kzal kijken of ik morgen een foto kan posten van alle fanz die ik heb en evt zal plaatsen
btw er komen toch wel nog wat xtra fanz in vooral voor de zomer en de hddz... kzal kijken of ik morgen een foto kan posten van alle fanz die ik heb en evt zal plaatsen
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
kwijl kwijl
HINT:
*zaag* *zaag*
*zaag* *zaag*
HIJ IS WEER BEGONNUHHHHHHHHHHHH YEEEEEEEHAAAAAAAAAAOp zondag 03 maart 2002 14:44 schreef ReseTTim het volgende:
HINT:
*zaag* *zaag*
![]()
piccies!!!!!!!!!!
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Verwijderd
he tim, het ziet er heel mooi uit, ik had dit topic nog niet gezien maar als het je uitkomt wil ik vanmiddag alles graag komen bekijken
[edit]
picz komen waarschijnlijk pas iets voor het eten rond 17.00 uur
Verwijderd
when you read this post, it was posted at actsactly (ofzo) 18:00Op zondag 03 maart 2002 14:56 schreef ReseTTim het volgende:
[edit]
MasterOverdrive kan je plz die foto ff weghalen daar..

ff kijken hoe de lexan (plexiglas) plaat moet staan..

mooi tegen de hoek..

zow gah ik mijn hddz bevestigen. ik heb 10 van die brackets. je ziet ook dat het net kan met die enermax voeding...

voeding past er mooi spies tussen..

zie hier de ruimte die er tussen zit.. de voeding wordt zow geplaatst zodat de lucht die naar ondergaat ook goed wordt afgevoerd. er komt ook nog zon enermax voeding bovenin..

PCI kaarten in de mobo op de backplate in het frame.. helaas moet je eerst de kaarten eruit halen voordat je het frame eruit kan halen..

foto vanuit andere hoek gezien.. dit is nog met een coolmaster heatsink + papst fan

foto van bovenaf..

foto van de zijkant..

je denkt dat de foto niet klpt maar tis wel zow.. zo staat dus strax het frame met de mobo op deze manier..

doorkijk foto

past psies.. zow komen er minimaal 5 hddz, 3 cdrom/writer/brander en zipdrive in..

foto met de achterste deksel erop.. je ziet dat we aan de onderkant wat ruimte tussen zit zo kan evt de kabels er mooi door heen...

2 leuke 12cm die op 115V draaien.. misschien gah ik ze zow plaatsen misschien niet...

en dit is alweer de laatste foto..
de mobo zit zo naar de buitenkant zodat altijd op de mobo zijn als er iets mee is.. in de lexan plaat moet nog een gat komen voor de IDE kabels omdat anderz de kabels te kort zijn..
nu denk je er is weinig aan vernieuwd het kan kloppen maar we zijn er wel een hele dag mee bezig geweest...
ff kijken hoe de lexan (plexiglas) plaat moet staan..
mooi tegen de hoek..
zow gah ik mijn hddz bevestigen. ik heb 10 van die brackets. je ziet ook dat het net kan met die enermax voeding...
voeding past er mooi spies tussen..
zie hier de ruimte die er tussen zit.. de voeding wordt zow geplaatst zodat de lucht die naar ondergaat ook goed wordt afgevoerd. er komt ook nog zon enermax voeding bovenin..
PCI kaarten in de mobo op de backplate in het frame.. helaas moet je eerst de kaarten eruit halen voordat je het frame eruit kan halen..
foto vanuit andere hoek gezien.. dit is nog met een coolmaster heatsink + papst fan
foto van bovenaf..
foto van de zijkant..
je denkt dat de foto niet klpt maar tis wel zow.. zo staat dus strax het frame met de mobo op deze manier..
doorkijk foto
past psies.. zow komen er minimaal 5 hddz, 3 cdrom/writer/brander en zipdrive in..
foto met de achterste deksel erop.. je ziet dat we aan de onderkant wat ruimte tussen zit zo kan evt de kabels er mooi door heen...
2 leuke 12cm die op 115V draaien.. misschien gah ik ze zow plaatsen misschien niet...
en dit is alweer de laatste foto..
de mobo zit zo naar de buitenkant zodat altijd op de mobo zijn als er iets mee is.. in de lexan plaat moet nog een gat komen voor de IDE kabels omdat anderz de kabels te kort zijn..
nu denk je er is weinig aan vernieuwd het kan kloppen maar we zijn er wel een hele dag mee bezig geweest...
Verwijderd
Ah! pics nais, lekker veel dus lekker veel te kletsen...
let the chat begin
ReseTTim kan tot vanavond niet replien wegens:
'ben eten bij me moeder kom vanavond trug'
let the chat begin
ReseTTim kan tot vanavond niet replien wegens:
'ben eten bij me moeder kom vanavond trug'
Wordt wel zeer, maar dan ook zeer, zeer, zeeeeeeeeeeer fraai 
Ik zie nou hoe je dat allemaal gaat doen en zal ook lekker wezen werken
Ik ben dan wel alleen een voorstander om een 2 channel KVM-switch erin te gaan pleuren. Maar dan ben ik
Suc6 nog en dit ding ga ik zekerz wel bekritiseren
Ik zie nou hoe je dat allemaal gaat doen en zal ook lekker wezen werken
Verwijderd
We hbb vadaag dus 2 frames gemaakt om de mobo's te bevestigen, en daarvan al 1 ingebouwd.
Dit was meer werk dan het leek, dus daarom hbb we verder niets kunnen doen. 
Ook hbb we nog een paar foto's gemaakt om het wat duidelijker te maken wat we allemaal van plan zijn, en natuurlijk allemaal voor jullie....

Waarschijnlijk gaan we woensdag avond weer verders, ivm school/stage...
Ook hbb we nog een paar foto's gemaakt om het wat duidelijker te maken wat we allemaal van plan zijn, en natuurlijk allemaal voor jullie....
btw.. die fans.. ik heb hier precies zo'n zelfde liggen
maarreh
noiot aangesloten nog.. zijn ze een ebetje de moeite waard? beetje lekkere stille ?
maarreh
noiot aangesloten nog.. zijn ze een ebetje de moeite waard? beetje lekkere stille ?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Dan pas??Op zondag 03 maart 2002 18:51 schreef Oeloe het volgende:
We hbb vadaag dus 2 frames gemaakt om de mobo's te bevestigen, en daarvan al 1 ingebouwd.Dit was meer werk dan het leek, dus daarom hbb we verder niets kunnen doen.
Ook hbb we nog een paar foto's gemaakt om het wat duidelijker te maken wat we allemaal van plan zijn, en natuurlijk allemaal voor jullie....![]()
hehe, kijk eens aan wat ik vandaag gevonden heb :

Werken idd op 115volt dus ff kijken hoe ik hem aan ga sluiten

Verwijderd
hehe eindelijk weer foto's!!!
Het ziet er echt phat uit!!! maar wat komt er nu in dat overige deel van je metaal kast??
En van wat maak je de zijkanten....
Het ziet er echt phat uit!!! maar wat komt er nu in dat overige deel van je metaal kast??
En van wat maak je de zijkanten....
kan het toch niet laten, hou de emmer maar klaar......

zo, dat was weer een emmertje vol
zo, dat was weer een emmertje vol
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Eej ReseTTim, heb je die heatspreaderz van Thermaltake gewoon met die twee plaatjes aan elkaar bevestigd
Dus zonder dat echte heatsink blokje? Thxz
ik heb ook 2 van die dingen, ook papst, maar die zijn wel 230, 1 met 3 bladen(15w, stuk minder geluid en 1 zoals jij, 18w en stuk meer geluid, ben dus van plan om die 15w in me nieuwe comp. te zetten, zo onder me hd's en dan aan de 8erkant flink stel gaten waar ie de lucht door kwijt kan, iki denk dat dat wel genoeg moet zijn(en no een pci kaart koeler) om mijn kast koel te houdenOp zondag 03 maart 2002 19:10 schreef CV_SmileY het volgende:
[afbeelding]
pics ervan heb ik op mijn site staan ^
die heatsink blokkies die zitten op me GF 1 DDR Quadro...Op zondag 03 maart 2002 21:01 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Eej ReseTTim, heb je die heatspreaderz van Thermaltake gewoon met die twee plaatjes aan elkaar bevestigdDus zonder dat echte heatsink blokje? Thxz
ik heb ook nog 2x papst 230VOp zondag 03 maart 2002 21:10 schreef _ferry_ het volgende:
[..]
ik heb ook 2 van die dingen, ook papst, maar die zijn wel 230, 1 met 3 bladen(15w, stuk minder geluid en 1 zoals jij, 18w en stuk meer geluid, ben dus van plan om die 15w in me nieuwe comp. te zetten, zo onder me hd's en dan aan de 8erkant flink stel gaten waar ie de lucht door kwijt kan, iki denk dat dat wel genoeg moet zijn(en no een pci kaart koeler) om mijn kast koel te houden
pics ervan heb ik op mijn site staan ^
ike heb ook veel van die dingen ( zeg maar rond de 20Op zondag 03 maart 2002 21:22 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
die heatsink blokkies die zitten op me GF 1 DDR Quadro...
[..]
ik heb ook nog 2x papst 230Ven nog 2x 12cm panaflo.. alleen moet ik dan wel 1 panaflo uit me koffer dan halen...
[edit]
waarom heb je op 2 van je DDR-rametje's wel van die kleine TT koelblokje's en op de anderen niet ? ( niet dat het zoveel uit maakt mja het is halfwerk
kheb geen zin om nog es fl 50,= uit te geven voor een paar heatsinks...Op zondag 03 maart 2002 21:49 schreef RS_003 het volgende:
[..]
ike heb ook veel van die dingen ( zeg maar rond de 20ja ja ik werk op oude computers sloop plek
) en ik heb ook veel van de panaflo's mja 120mm zijn meestal al stiller ( ike heb er paar in me cace
) maaruh pics !!!
[edit]
waarom heb je op 2 van je DDR-rametje's wel van die kleine TT koelblokje's en op de anderen niet ? ( niet dat het zoveel uit maakt mja het is halfwerk)
Verwijderd
Vette gangster mod Tim, btw hoe zwaar is ie?Op zondag 03 maart 2002 21:58 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
kheb geen zin om nog es fl 50,= uit te geven voor een paar heatsinks...
Ik kom hier niet zo super vaak of lang, maar is Resettim hier een legenda?
(wat zijn headsinks?)
zijn casemods hebben in de kijk en in de pcm gestaanOp zondag 03 maart 2002 22:09 schreef SEAL het volgende:
[..]
Ik kom hier niet zo super vaak of lang, maar is Resettim hier een legenda?
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
En hij kwam op GamePoint IRCOp zondag 03 maart 2002 23:07 schreef markvt het volgende:
[..]
zijn casemods hebben in de kijk en in de pcm gestaan
Op verzoek van ResseTTim nog een foto van het blokje.
Die witte plekken die je ziet is de lijm.
Hopen dat dat houdOp maandag 04 maart 2002 08:40 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Op verzoek van ResseTTim nog een foto van het blokje.
[afbeelding]
Maar ik vind 'm nog steeds niet echt mooi
Voor mij hoeft dat niet eens mooi te zijn, als het maar ffectief is
Het zal wel gruwelijk worden als het gaat werken
ach dat boeit niet zow voor een waterblok vind ik waterdicht nr 1. prob en als ie waterdicht is vind ik het OKOp maandag 04 maart 2002 08:42 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Hopen dat dat houd
ik las het nog es en toen zag ik dat je het over DDR ram praat. tis een P3-700@805 wat daar ligt met 512 Mb Sdram..Op zondag 03 maart 2002 21:49 schreef RS_003 het volgende:
[edit]
waarom heb je op 2 van je DDR-rametje's wel van die kleine TT koelblokje's en op de anderen niet ? ( niet dat het zoveel uit maakt mja het is halfwerk)
TNX manOp zaterdag 02 maart 2002 17:54 schreef bluppy2 het volgende:
in vind het blok van _sNaRs_ toch echt wel mooier:
[afbeelding]
lijkt me ook een stuk beter koelen omdat je de bovenkant dan niet hoeft af te dekken... Ik denk dat het ook een stuk makkelijker te maken is..
[afbeelding]
de rode strepen zijn boorplaatsen.. De blauwe de stroming..
Copyright _sNaRs_![]()
(of hoe hij hier ook heet
)
Over die copyright: eigenlijk gaan de credits naar Fruitski en zijn Professionele Kolomboortm. Het soldeerwerk heb ik zelf gedaan (deze pics zijn oud, ik heb nu 2 sluitringen op de in- en outtake gesoldeerd en het blok mooi gepolijst).
Maar die van ReseTTim is ook heftug hoor
I reject your reality, and substitute my own.
Ik heb nog wel een ideetje. Aangezien het voormaat van deze case. Raad ik aan er wieltjes ondertezetten samen met een stuurtje en oud brommer motortje ken je zo naar een lan toerijen
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
kheb rijbewijs en als me vader niet weer es op vakantie is.... dan kan ik zow de auto pakken..Op maandag 04 maart 2002 12:51 schreef artix het volgende:
Ik heb nog wel een ideetje. Aangezien het voormaat van deze case. Raad ik aan er wieltjes ondertezetten samen met een stuurtje en oud brommer motortje ken je zo naar een lan toerijen![]()
ik gah wel als alles klaar is een houten plankie maken met wieltjes eronder... anderz is het niet meer te tillen....
Verwijderd
Ik denk dat t allemaal reuze mee gaat vallen qua gewicht. 
Het frame is van alu en hol, de case weegt bijna niets, dus heb je alleen nog het gewicht van de voedingen, hhd's, mobo's etc. Dat is nog altijd veel lichter als een case vol met 19" apperatuur...
Maar ik ga dus niet die kist tillen
dat doe je zelf maar... 
waarschijnlijk ben ik toch de pinuut, omdat ik dan 'ff' mag hellepuh...
Het frame is van alu en hol, de case weegt bijna niets, dus heb je alleen nog het gewicht van de voedingen, hhd's, mobo's etc. Dat is nog altijd veel lichter als een case vol met 19" apperatuur...
Maar ik ga dus niet die kist tillen
we kijken wel eerst wat het gaat wegen en dan spreken we nog wel verder...Op maandag 04 maart 2002 13:07 schreef Oeloe het volgende:
Ik denk dat t allemaal reuze mee gaat vallen qua gewicht.
Maar ik ga dus niet die kist tillendat doe je zelf maar...
Als ik jou was zou ik hem dicht kitten ipv lijmen, als ie begint te lekken is heel je mobo naar de kloten
Heb hier al vaker aan gedacht, is het geen idee om gedestileerd water te gebruiken? Dat geleid totaal niet bij een zuiverheid van 98% of hoger...Op maandag 04 maart 2002 13:27 schreef hdd het volgende:
Als ik jou was zou ik hem dicht kitten ipv lijmen, als ie begint te lekken is heel je mobo naar de kloten
Tja, dan kan je ook helemaal onderdompelen in ged.water
Wat nou pompje?!?! (ghe ghe)
Maar ja, dan speelt gewicht zeker een rol
Maar IDD: Kitten lijkt me gewoon een stukje veiligheid...
Maar ja, dan speelt gewicht zeker een rol

Verwijderd
Als je 2 gelijke(vermogen) hebt dan kunnen ze in serie worden aangesloten.Op zondag 03 maart 2002 19:10 schreef CV_SmileY het volgende:
[afbeelding]
Als je mobo niet stofvrij is zorgen deze voor de geleiding, kortom: kortsluiting. Misschien een idee om een dunne laag transparante lak over het mobo te spuiten. De onderdelen die een koeler/koelblok krijgen ff afplakken.Op maandag 04 maart 2002 13:41 schreef navyseal44 het volgende:
[..]
Heb hier al vaker aan gedacht, is het geen idee om gedestileerd water te gebruiken? Dat geleid totaal niet bij een zuiverheid van 98% of hoger...
he resetim ik zag net dat je ook naar de outdoor lan gaat neem je dan ff die kwijle cases mee?
bla?
Zelf ben ik niet zo tevreden over het resultaat. Er komen nog meer blokies die moeten beter lukken.Op maandag 04 maart 2002 12:47 schreef _sNaRs_ het volgende:
[..]
TNX manM'n blok koelt als een dolle op het moment.
Over die copyright: eigenlijk gaan de credits naar Fruitski en zijn Professionele Kolomboortm. Het soldeerwerk heb ik zelf gedaan (deze pics zijn oud, ik heb nu 2 sluitringen op de in- en outtake gesoldeerd en het blok mooi gepolijst).
Maar die van ReseTTim is ook heftug hoor
Houden doet hij volgens mij wel, vanmiddag zou ik eens gaan testen.Op maandag 04 maart 2002 08:42 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Hopen dat dat houd
[cheerleaders mode]
Go Timmie! Go Timmie! Goooooo Tim!
[/cheerleaders mode]
Ziet er goed uit Tim! Keep on the good work!
Enneh, Amd Ruluzzz, nog bedankt voor dat alu blokje dat je voor me hebt gemaakt, hijs perfect!
[/cheerleaders mode]
Enneh, Amd Ruluzzz, nog bedankt voor dat alu blokje dat je voor me hebt gemaakt, hijs perfect!
Of een trafootje, die heb ik ook nog wel liggen (gaat ook een amerikaanse steker inOp maandag 04 maart 2002 13:58 schreef J.A.M.F. het volgende:
[..]
Als je 2 gelijke(vermogen) hebt dan kunnen ze in serie worden aangesloten.
[..]

Ik frut, dus ik epibreer
Wat wil je als ik hem gemaakt hebOp maandag 04 maart 2002 14:45 schreef LeonM het volgende:
[cheerleaders mode]
[/cheerleaders mode]
Geen dank, het blokje lag hiertoch in de weg.
Verwijderd
IDD, hoeveel denk je dat het in totaal wordt, want dit allemaal, van de foto's dat komt nog in 1 massieve kist right?Op maandag 04 maart 2002 13:17 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
we kijken wel eerst wat het gaat wegen en dan spreken we nog wel verder...
Tenminste, dat d8 ik te zien @ ur place laatst
Greetz
Niet massief. Zoals al eerder gezegd: Hol frame met comp-shit, in een flightcase met kartonnen (ofzoOp maandag 04 maart 2002 15:49 schreef SEAL het volgende:
IDD, hoeveel denk je dat het in totaal wordt, want dit allemaal, van de foto's dat komt nog in 1 massieve kist right?
Tenminste, dat d8 ik te zien @ ur place laatst
Greetz
En geen greetz onder posts
Flap
Verwijderd
Géén karton...Op maandag 04 maart 2002 19:06 schreef UDuckling5 het volgende:
[..]
Niet massief. Zoals al eerder gezegd: Hol frame met comp-shit, in een flightcase met kartonnen (ofzo) wandjes.
En geen greetz onder posts

Elke wand bestaat uit 2 dunne kunststof platen met daartussen een honingraadstructuur.
Weegt haast niets en is bijna net zo sterk als multiplex...
Greetz, oeloe...
Ik ga je aangeven in SU hoorOp maandag 04 maart 2002 21:12 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Géén karton...gekkie...
Elke wand bestaat uit 2 dunne kunststof platen met daartussen een honingraadstructuur.![]()
Weegt haast niets en is bijna net zo sterk als multiplex...
Greetz, oeloe...![]()
Heb zitten slapen op GoT ofzo, zie nu pas dit topic..
Maar wat een mooi project zeg! Om bij weg te
!!
Petje af!
Ik wacht geduldig af..
Maar wat een mooi project zeg! Om bij weg te
Petje af!
Ik wacht geduldig af..
HerkenbaarOp maandag 04 maart 2002 14:41 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Zelf ben ik niet zo tevreden over het resultaat. Er komen nog meer blokies die moeten beter lukken.
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
eej bluppy2Op zaterdag 02 maart 2002 17:54 schreef bluppy2 het volgende:
in vind het blok van _sNaRs_ toch echt wel mooier:
[afbeelding]
lijkt me ook een stuk beter koelen omdat je de bovenkant dan niet hoeft af te dekken... Ik denk dat het ook een stuk makkelijker te maken is..
[afbeelding]
de rode strepen zijn boorplaatsen.. De blauwe de stroming..
Copyright _sNaRs_![]()
(of hoe hij hier ook heet
)
laten we even voorop stellen dat mijn blok een stuk mooier is [afbeelding]
moet er wel bij vertellen dat ik het blok van snars geboort heb en ze verder zo goed als identiek zijn.
EN als je die twee centen op snars's blok mooier vindt dan is snars natuurlijk koning!
bwegh hoe fix ik die pics?
ik martel jullie niet.. ik heb niet elke avond de tijd.. ennuh ik heb nu alle fotoz gepost die er zijn gemaakt en ook de laatste status...Op maandag 04 maart 2002 22:46 schreef NextGeneration het volgende:
Hij begint steeds kewler te worden!!
Waarom martel je ons allemaal zo verschrikkelijk.
Op maandag 04 maart 2002 23:55 schreef FrUitSkI het volgende:
[..]
eej bluppy2
laten we even voorop stellen dat mijn blok een stuk mooier is [afbeelding]
moet er wel bij vertellen dat ik het blok van snars geboort heb en ze verder zo goed als identiek zijn.
EN als je die twee centen op snars's blok mooier vindt dan is snars natuurlijk koning!
bwegh hoe fix ik die pics?
code:
1
| [img]http://www.student.kun.nl/h.huijbers/pics/fruitblok_small.jpg[/img] |

zow doe je dat... btw die kleur.. zorgt het niet dat het blokkie warmer wordt ?? tis iniedergeval wel stoer
kheb ook maar ff een topic geopend op VH forum

http://www.vhforums.net/cgi-bin/ikonboard3/ikonboard.cgi?s=3c840a832051ffff;act=ST;f=2;t=809
als jullie het willen volgen.. owja let daar niet op me engels..
http://www.vhforums.net/cgi-bin/ikonboard3/ikonboard.cgi?s=3c840a832051ffff;act=ST;f=2;t=809
als jullie het willen volgen.. owja let daar niet op me engels..
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat... Ik zal het in ieder geval blijven volgen...
=( Protected by witchcraft )=
ziet er erg
uit!!!!
maar hoeveel ben je ongeveer kwijt aan al dat alu
ik ben van plan om zelf een kast te gaan maken
en als je hem met popnagels vastmaakt, is het dan wel stevig
ik hoop dat je snel weer pics post
dat alu kostte 47 pleuro bij de gamma. voor de rest wat ik allemaal uitgegeven heb en nog moet uitgeven wil je niet weten.. (ikke wel, maar toch ook niet..)Op dinsdag 05 maart 2002 16:22 schreef thijz het volgende:
ziet er erguit!!!!
daar heb je voor:
3x hoek-profiel 2m
2x recht-profiel 2m
2x T-profiel 1m
2x U-profiel 1m
we hebbuh echt net genoeg aan profiel stukkies..
we hebbuh 3mm popnagels gebruikt.. en met deze constructie is het écht stevig
[edit]
vanaf nu zit er copyright op me casemod
boeit niet hoor, ik maak toch iets heel anders: The Borg War Cube gaat ie hetenOp dinsdag 05 maart 2002 16:42 schreef ReseTTim het volgende:
[edit]
[...]
vanaf nu zit er copyright op me casemod®©
Op mijn blok hoeft geen copyright op. Niemand durf hem toch na te makenOp dinsdag 05 maart 2002 16:42 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dat alu kostte 47 pleuro bij de gamma. voor de rest wat ik allemaal uitgegeven heb en nog moet uitgeven wil je niet weten.. (ikke wel, maar toch ook niet..)
daar heb je voor:
3x hoek-profiel 2m
2x recht-profiel 2m
2x T-profiel 1m
2x U-profiel 1m
we hebbuh echt net genoeg aan profiel stukkies..
we hebbuh 3mm popnagels gebruikt.. en met deze constructie is het écht stevig![]()
als je het wil gaan doen met schroeffies en moertjes dan wens ik je sterkte toe.. want ik denk dat het vroeg of laat dan weer gewoon een los frame hebt..
[edit]
vanaf nu zit er copyright op me casemod®©
niemand kán hem namakenOp dinsdag 05 maart 2002 17:25 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
[..]
Op mijn blok hoeft geen copyright op. Niemand durf hem toch na te maken
Verwijderd
[off-topic]
LOL @ ReseTTim
(Dit schreef ReseTTim op VH)
(Voor ReseTTim, "good looking" betekend dat iemand er goe uitziet, niet dat ie goe ken kijkuh...)
[/off-topic]
[on-topic]
Morgen avond gaan we weer verders...
[/on-topic]
LOL @ ReseTTim
Ik zie de andere casemods, dus dat beteken dat ik "good looking" ben...my room where I am modding... u can see if u are good looking 2 other casemodz of me
(Voor ReseTTim, "good looking" betekend dat iemand er goe uitziet, niet dat ie goe ken kijkuh...)
[/off-topic]
[on-topic]
[/on-topic]
Is moeilijk. de volgende die k ga maken moet gewoon lukken.Op dinsdag 05 maart 2002 17:28 schreef thijz het volgende:
[..]
niemand kán hem namaken
Er staan nog veel ergere fouten inOp dinsdag 05 maart 2002 17:43 schreef Oeloe het volgende:
[off-topic]
LOL @ ReseTTim
[..]
Ik zie de andere casemods, dus dat beteken dat ik "good looking" ben...
(Voor ReseTTim, "good looking" betekend dat iemand er goe uitziet, niet dat ie goe ken kijkuh...)![]()
[/off-topic]
[on-topic]
[/on-topic]
Go zo door timpie
Als zijn nl maarr goed is, want dat moeten wij lezen.Op dinsdag 05 maart 2002 19:45 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Er staan nog veel ergere fouten in
Go zo door timpie
Amd RuLuzzz...
maak voor me vidkaart maar 2 gewone blokkies van 38x38mm en maak er een klein schotje tussen verzin zelf maar verder ontwerp.. ik plak met 10sec lijm het blokkie wel vast in de hoekkies...
suc6 ermee.. ennuh sorry als in je mailbox nu 10 ICQ mailtjes zitten ofzow... vroeg me af of het mailen via ICQ naar een mail adres wel goed ging...
maak voor me vidkaart maar 2 gewone blokkies van 38x38mm en maak er een klein schotje tussen verzin zelf maar verder ontwerp.. ik plak met 10sec lijm het blokkie wel vast in de hoekkies...
suc6 ermee.. ennuh sorry als in je mailbox nu 10 ICQ mailtjes zitten ofzow... vroeg me af of het mailen via ICQ naar een mail adres wel goed ging...
met me koffermod...Op woensdag 06 maart 2002 02:46 schreef Blizzy het volgende:
Ey resettim met welke mod heb je in de Kijk gestaan?Wil ik wel eens zien namenlijk.
[topic=385801/1/30]
hier heb ik fotoz geplaatst... kijk zelf maar verder... vanavond is het waarschijnlijk weer zow ver.. we gaan zaguh
Verrek je heb nog gelijk ook psies dezelfde in de Kijk.Op woensdag 06 maart 2002 13:43 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
met me koffermod...
[topic=385801/1/30]
hier heb ik fotoz geplaatst... kijk zelf maar verder... vanavond is het waarschijnlijk weer zow ver.. we gaan zaguh
Post je vannavondook gelijk pics?
Verwijderd
Ey, maar waar ga je dan zagen?Op woensdag 06 maart 2002 14:13 schreef Blizzy het volgende:
[..]
Verrek je heb nog gelijk ook psies dezelfde in de Kijk.
Post je vannavondook gelijk pics?
Suc6 btw.
Greetz
Verwijderd
veel suc6 en hou ons op de hoogte met .... PICS !!!Op woensdag 06 maart 2002 13:43 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
met me koffermod...
[topic=385801/1/30]
Verwijderd
Hier een paar pics van mijn LCD schermpje, zoals er bij ReseTTim ook 2 in zijn kast komen... 
sorry, is eigenlijk dubbelpost, maar is hier ook op zijn plek

zie hier, lcd aangeloten, en hij doet het!!!

Mooie connector met flatcable zodat ik hem makkelijk los kan koppelen...

ingebouwd in kastje.. (plakband gaat er nog af)

De parallelle conector aan de 8erkant..

Met een beetje hulp van de dremel..

Me bureau...

Rara, hoe kan dit...

We gaan zow weer verder, dus vannavond zullen er meer pics volgen...
niet erg veel, want we hbb weinig tijd
sorry, is eigenlijk dubbelpost, maar is hier ook op zijn plek
zie hier, lcd aangeloten, en hij doet het!!!
Mooie connector met flatcable zodat ik hem makkelijk los kan koppelen...
ingebouwd in kastje.. (plakband gaat er nog af)
De parallelle conector aan de 8erkant..
Met een beetje hulp van de dremel..
Me bureau...
Rara, hoe kan dit...
We gaan zow weer verder, dus vannavond zullen er meer pics volgen...
niet erg veel, want we hbb weinig tijd
He Oeloe,
volgens mij zijn je plaatjes ff verdwenen, zie nu kruisjes..
volgens mij zijn je plaatjes ff verdwenen, zie nu kruisjes..
edit:
Hmm, is al weer verholpen
Hmm, is al weer verholpen
helaas endoria lijkt plat te liggen, want ik zie alleen maar van die maffe kruisjes
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
WOHAAAAAAAAAA VET!
mooiste soort lcdtje die ik gezien heb! rara?
1- fotosoep negatief ofzo?
2- kleurenschermpie?
3- blacklight erop?
4- geferft?
5- software!
mooiste soort lcdtje die ik gezien heb! rara?
1- fotosoep negatief ofzo?
2- kleurenschermpie?
3- blacklight erop?
4- geferft?
5- software!
Hey ik heb dezelfde monitor!Op woensdag 06 maart 2002 20:18 schreef Oeloe het volgende:
Me bureau...
Bij mij staat er enkel Highscreen MS 17S op (jah van de Vobis

Naar't schijnt is het een Sony Trinitron die erin zit
BTW, zeer vet LCD van je! Zoeentje wil Krisis ook wel
Hoeveel heb je er ongeveer aan uitgegeven?
Hoe heb je dat LCD eig in dat doosje vastgemaakt? Lijm? schroefje?
Zeer nice... dit ziet er echt professioneel uit.
Good job! Keep em coming!
antwoord op rara: iets omgedraaid ??
watOp woensdag 06 maart 2002 21:13 schreef freakstar het volgende:
antwoord op rara: iets omgedraaid ??
Die kast ziet er wel cool uit, maar wordt tie niet een beetje groot. Of ligt dat aan mij
En nog steeds zie ik niet wat dit alles word
Meh!
Verwijderd
dat LCD is een gewoon LCD ...
en de filter die derop ligt is gewoon omgedraaid of misschien vervangen door een blauw versie die je bij conrad kan krijgen (kan ik niet met 100% zekerheid zeggen op de foto)
word ergens op bit-tech perfect uitgelegt met ook ongeveer zo'n LCD...
kan je BTW met alle LCD scherm van zoals ze in een rekentoestel zitten om een voorbeeld te geven
en de filter die derop ligt is gewoon omgedraaid of misschien vervangen door een blauw versie die je bij conrad kan krijgen (kan ik niet met 100% zekerheid zeggen op de foto)
word ergens op bit-tech perfect uitgelegt met ook ongeveer zo'n LCD...
kan je BTW met alle LCD scherm van zoals ze in een rekentoestel zitten om een voorbeeld te geven
Ik moet inderdaad zeggen, ik zie nog geen eindresultaat.
MAAR, ik vergeet niet dat jullie ook andere bezigheden hebben hoor.
Maar zijn jullie nog bezig, of issie al klaar?
Ik ben SUPERRRRRRRRRRRRRR benieuwd
MAAR, ik vergeet niet dat jullie ook andere bezigheden hebben hoor.
Maar zijn jullie nog bezig, of issie al klaar?
Ik ben SUPERRRRRRRRRRRRRR benieuwd
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Dit topic is gesloten.