Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Een echt Tweaker hokOp zondag 24 februari 2002 01:18 schreef ReseTTim het volgende:
nu ik die flightcase heb laten zien kan ik ook wel andere fotoz nog laten zien..
[afbeelding]
je ziet hier me nieuwe bureau van 3 meter 18 lang bij 80cm diep![]()
met daarop ook me nieuwe aanwinst een tweede iiyama A702HT..
en kijk goed je ziet een aantal van me casemodz
mocht je nog eens gaan vliegen... vliegtuigen worden tegenwoordig ook in elkaar 'gelijmd'.. geeft namelijk een veel sterkere verbinding dan popnagelen/schroevenOp zaterdag 23 februari 2002 20:59 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Denk dat lijm niet zo stevig zit.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
FOUT !!Op zondag 24 februari 2002 03:41 schreef ajampaniki het volgende:
Maar je had dus al 1 flightcase, en nu ga je er nog eentje bij maken. Want die ene die je daar op die pic heb staan had ik al eerder gezien.
Wordt trouwens wel errug cewltjes. * ajampaniki is jaloers
Je mag er ook wel eentje voor mij maken hoor als ik je daar en plezier mee doen
Het wordt een frame voor in die flightcase waar 2 pc's met waterkoeling inkomen.
Pics volgen...
Zwaar cool(letterlijk dan
Heeft iemand je dat eig. al voorgedaan?(niet voor zover ik weet iig)
Jij houd r ook nooit mee op. Btw je Pearmod was ook al mooi irl (heb hem gezien @ CZ).
Ben benieuwt hoe dit r uit komt te zien als hij of is.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de piramide case?Op zondag 24 februari 2002 15:21 schreef ajampaniki het volgende:
Ow wacht nu weet ik het. Jullie maken een frame die in die al bestaande flightcase komt. toch?
jepzOp zondag 24 februari 2002 15:21 schreef ajampaniki het volgende:
Ow wacht nu weet ik het. Jullie maken een frame die in die al bestaande flightcase komt. toch?
we zijn nu druk aan het zagen enzow vanavond pics online
Verwijderd
Tim, ben je nog blij met je Hub?
Zal het mogelijk zijn om van een Sun Sparcstation 5 of Ultra 1 een pc te maken?
Heb ze allebei werkeloos staan, die cases zijn wel mooi....
/off topic/
ga zelf wat modden!Op zondag 24 februari 2002 15:41 schreef WaXWeAzLE het volgende:
/me wacht op de pics de vanavond komen![]()
Hint

en/of
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Wat een teringbende zeg! hehe |o|Op zondag 24 februari 2002 04:39 schreef Phreak het volgende:
[..]
Een echt Tweaker hok
Niks vergelijke met mijn kamer.Op zondag 24 februari 2002 18:14 schreef Crazy_Casemod het volgende:
[..]
Wat een teringbende zeg! hehe |o|
LOL als me moeder mijn kamer zo zou aantreffen zou ze mij en mn pc's op straat zetten ookal ben ik een tweaker ben ik wel geordendOp zondag 24 februari 2002 04:39 schreef Phreak het volgende:
[..]
Een echt Tweaker hok
Dan ben je geen echte tweaker!Op zondag 24 februari 2002 18:47 schreef Mathizsias het volgende:
[..]
LOL als me moeder mijn kamer zo zou aantreffen zou ze mij en mn pc's op straat zetten ookal ben ik een tweaker ben ik wel geordend
He's an infiltrant! Kill him!
ach, zoeens in de 3 jaar dan mest ik m'n kamer uit
[/off topic]
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Verwijderd
gewwon dubbele laag bouwe en water erin (tussen 2 lagen)
water is gelijk wa kouder of bouw een pc met aquarium en allerlei grote doorzichtige slangen (vissen langs je mobo)
nou nog een goedkope pc zoeke die ik daarvor kan verkrachte
(waar kan ik (bijna) gratis 486pc's (met monitor) ophalen???)
heeft iemadn nog iets staan?? omgeving tilburg..
prijsje??? (regelen we wel)
we hebben hier een 200+ en een p2 300 staan
ik wil dat die p2 300 een linux router wordt maar moet me pa nog bewerken }:O!
misschien iets te regelen voor die p200+?
moet ik wel ff vragen en ja ik woon in tilburg (noord)
edit: typo's
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Hier nog een nietsonthullende pic...
de onthullingen laat ik aan ReseTTim over...
rara... wat wordt het....
Verwijderd
//off topic weet iemand al mijn v-mod????
Schnell! Ik kan niet wachtenOp zondag 24 februari 2002 19:31 schreef Oeloe het volgende:
Jongensjongens, ReseTTim heb net ze kamer opgeruimd (ook op de pics) eerst was het nog veel erger.
Ik ben btw NU weer een foto aan het uppen, dus die komt zo
Verwijderd
pikkie staat hierboven...Op zondag 24 februari 2002 19:34 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Schnell! Ik kan niet wachten
Hoeveel kost zo'n tang waarmee je die dingen d'rin hebt geschoten?Op zondag 24 februari 2002 19:31 schreef Oeloe het volgende:
Jongensjongens, ReseTTim heb net ze kamer opgeruimd (ook op de pics) eerst was het nog veel erger.
Hier nog een nietsonthullende pic...
de onthullingen laat ik aan ReseTTim over...
[afbeelding]
rara... wat wordt het....
(er nog extra bijgelijmd of...)
ben benieuwd wat de rest word
Verwijderd
Ik weenie wat die tang kost, is van me pa. Hebben we al hééél lang..Op zondag 24 februari 2002 19:37 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n tang waarmee je die dingen d'rin hebt geschoten?
(er nog extra bijgelijmd of...)
En NEE, niet Xtra gelijmd. (ik hoop dat t blijft zitten, voorlopig staat het als een huis)
ReseTTim is zo weer thuis, zal dan denk ik nog wel wat pics posten, en anders doe ik het...
Ik tel af van 10:Op zondag 24 februari 2002 19:41 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Ik weenie wat die tang kost, is van me pa. Hebben we al hééél lang..Loop gewoon eens langs de plaatselijke oudijzerboer en vraag het zou ik zeggen
En NEE, niet Xtra gelijmd. (ik hoop dat t blijft zitten, voorlopig staat het als een huis)
ReseTTim is zo weer thuis, zal dan denk ik nog wel wat pics posten, en anders doe ik het...
10 9 8 7 6 5 4 3 2 1...
Oeloe, post jij de pics??
Ik wil zelf ook een cast maken (check m'n koecase-topic), maar ik denk dat ik met die dingen erin ga schieten + lijmen. Moet genoeg zijn
(ik ga trouwens checken of ik m'n mod kast op school kan maken (na schooltijd is de techniekleraar er vaak nog wel
alsof die 8 bit van bijcoorbeeld de cijver 1 uitmaakt op een serverOp zondag 24 februari 2002 19:56 schreef Shred het volgende:
umg =) vette verspilling van ruimte op de t.net servs
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
nog later
nah t wordt flauw
Verwijderd
iddOp zondag 24 februari 2002 19:59 schreef Syndicate het volgende:
dat wordt dus -2
nog later
nah t wordt flauw
-3
Oeloe, we want pics! (-5)Op zondag 24 februari 2002 19:59 schreef Shred het volgende:
[..]
idd
-3
Verwijderd
-6Op zondag 24 februari 2002 20:00 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Oeloe, we want pics! (-5)
jaOp zondag 24 februari 2002 20:01 schreef Syndicate het volgende:
wahahahah volges mij zijn we pas bij -123487 als dr nou niet snel pics worde gepost
Verwijderd
Volgens mij wil jij HK acces, maar pas op, of ik geef je aan bij stoute usertjesOp zondag 24 februari 2002 19:57 schreef jeffreystegeman het volgende:
tja, 0
en nu?
Ik zal ReseTTim NU ff bellen of ik nog een foto mag posten
oeloe: *Hej met oeloe, hej mag ik ff een paar pics poste?*
tim: *Ja hoor van mij mag et...post ze allemaal maar*
zie je wel.......t mag
Verwijderd
Binen Nu en 5 min komen ze (denk ik)Op zondag 24 februari 2002 20:05 schreef Syndicate het volgende:
tim: *Ja met tim*
oeloe: *Hej met oeloe, hej mag ik ff een paar pics poste?*
tim: *Ja hoor van mij mag et...post ze allemaal maar*
zie je wel.......t mag
en ik praat btw niet met zo'n accent hoor..
[mijn mening]
Jullie willen echt dat ze pics posten?!?!
[/mijn mening]
Maar ziet er wel NEAT uit
Heheh nee ok ik ben zaans dus haal kenne kunne kanne enz enz door mekaar, maarja dat maakt verder niet uit, als mense maar begrijpen wat je zegt nietwaar?Op zondag 24 februari 2002 20:08 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Binen Nu en 5 min komen ze (denk ik)
tijd is omOp zondag 24 februari 2002 20:08 schreef Oeloe het volgende:
[..]
Binen Nu en 5 min komen ze (denk ik)
Ik begin nou toch wel erg nieuwschierig te worden
Verwijderd
RELAX...Op zondag 24 februari 2002 20:14 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
tijd is om
Dan zal het weer een paar dagen duren, want we hbb v/d week pas weer tijd om verder te gaan...
MAAR, we hbb vanmiddag al wat leuke plaatjes geschoten, die verdeeld over de avond verschijnen...
Niet allemaal tegelijk natuurlijk, om het spannend te houden
You = evilOp zondag 24 februari 2002 20:19 schreef Oeloe het volgende:
[..]
RELAX...laat ReseTTim ff z'n kamer opruimen, de pics komen zo echt wel..
Dan zal het weer een paar dagen duren, want we hbb v/d week pas weer tijd om verder te gaan...
MAAR, we hbb vanmiddag al wat leuke plaatjes geschoten, die verdeeld over de avond verschijnen...
Geef ons alle plaatjes NU!
Op zondag 24 februari 2002 20:21 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
You = evil
Geef ons alle plaatjes NU!
Verwijderd
RiseTTim heeft geld teveel
zijn 4e mod geloof ik(kan ook al de 5e zijn)
[offtopic]Op zondag 24 februari 2002 18:57 schreef Haco het volgende:
[off topic]
ach, zoeens in de 3 jaar dan mest ik m'n kamer uit, dat sorteer ik op handig en niet handig, dat wat handig is gaat terug m'n kamer in, dat wat niet handig is gaat weg, en dan kan ik weer 3 jaar leven
[/off topic]
hmz, daar heb ik nix aan.
dan zou het al tot het plafont staan
of door de vloer heen gezakt.
Verwijderd
Verwijderd
Me evil
t w8en is op resettim voor de echte foto's....
Damn youOp zondag 24 februari 2002 20:26 schreef Oeloe het volgende:
Als je hééél goed kijkt, kun je een béétje zien wat t wordt...
[afbeelding]
Me evil![]()
Op zondag 24 februari 2002 20:26 schreef Oeloe het volgende:
Als je hééél goed kijkt, kun je een béétje zien wat t wordt...
[afbeelding]
Me evil![]()
Vieze sadistOp zondag 24 februari 2002 20:19 schreef Oeloe het volgende:
[..]
RELAX...laat ReseTTim ff z'n kamer opruimen, de pics komen zo echt wel..
Echt heel gemeen, ik wil gvd. pix
't mag nu wel echt opschieten anders haal ik Phreak erbij die 't topic dichtgooit door het te veel offtopic-reactie-gehalte
Verwijderd
Daarom.. Iedereen moet gewoon geduld hebben. Die pics komen wel. Er is nog meer in de wereld dan casemodden, hoewel het wel leuk is.Op zondag 24 februari 2002 20:36 schreef DinoRaptor het volgende:
Tering,
't mag nu wel echt opschieten anders haal ik Phreak erbij die 't topic dichtgooit door het te veel offtopic-reactie-gehalte
Wedden dat ze (tim en oeloe) nu dit topic lezen en zich slap lachenOp zondag 24 februari 2002 20:36 schreef DinoRaptor het volgende:
Tering,
niet alleen zij hoorOp zondag 24 februari 2002 20:37 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Wedden dat ze (tim en oeloe) nu dit topic lezen en zich slap lachen
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ja...Op zondag 24 februari 2002 20:37 schreef BlizzarD het volgende:
[..]
Wedden dat ze (tim en oeloe) nu dit topic lezen en zich slap lachen
Beetje minder mag ook wel. OW.
Phreak.
[sub][Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 24-02-2002 20:44]sub]
Rofl!Op zondag 24 februari 2002 20:39 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
ja...
Beetje minder mag ook wel. Bij deze een OW.
Phreak.
[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 24-02-2002 20:44]
Nu ik dat erin heb staan... Ik ben per ongeluk [/sub] vergeten, maar dat mag ik niet meer veranderen
Dit moest 't zijn:
[Dit bericht is gewijzigd door Phreak op 24-02-2002 20:44]
ik moest stofzuigen omdat overal alu deeltjes in me kamer lag.. en dat is niet zow fijntjes..
ik zal dus op verzoek van Oeloe steeds in stukjez wat van me nieuwe mod laten zien...
ennuh over geld gesproken.. khad eerst geld maar nu ff niet... 200 euro heb ik te leen bij me pa..
de rotzooi is ontstaan omdat ik een nieuwe bureau heb.. khad eerst alles bij me zusje op de kamer gezet omdat die toch op vakantie was.. maar alles moest opeens van haar kamer af omdat ze trugkwam. kortom snel op me buro gedondert.. maar ik hoop hiervoor snel een kastje te hebben....
Je kunt toch ook normaal w88 ?Ben je al klaar met stogzuigen ik wil die pic zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb je nog wat meer plaatjes & wil je nu eindelijk zeggen wat het WORD? Please?Op zondag 24 februari 2002 20:43 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
ik moest stofzuigen omdat overal alu deeltjes in me kamer lag.. en dat is niet zow fijntjes..
ik zal dus op verzoek van Oeloe steeds in stukjez wat van me nieuwe mod laten zien...
ennuh over geld gesproken.. khad eerst geld maar nu ff niet... 200 euro heb ik te leen bij me pa..
de rotzooi is ontstaan omdat ik een nieuwe bureau heb.. khad eerst alles bij me zusje op de kamer gezet omdat die toch op vakantie was.. maar alles moest opeens van haar kamer af omdat ze trugkwam. kortom snel op me buro gedondert.. maar ik hoop hiervoor snel een kastje te hebben....
bijna goed denk ikOp zondag 24 februari 2002 20:44 schreef Access het volgende:
Een pc cluster rack, verrijdbaar met straalmotor die werkt op biologisch gas verwekt door alu deeltje met hooi + melk ?
We hebben in iets meer dan een uur 50 berichten gepost die er eigenlijk niets mee te maken hebben.
maar 'k vroeg me af hoe je die strips vastzet...een nagelsysteem ofzo?
Met popnagels dusOp zondag 24 februari 2002 20:47 schreef Cutebritney het volgende:
wordt het een rack voor 19" kasten?
maar 'k vroeg me af hoe je die strips vastzet...een nagelsysteem ofzo?
Verwijderd
popnagelsOp zondag 24 februari 2002 20:48 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Met klinknagels ofzo... Hoe heten die dingen ookalweer...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
is dat een beetje stevig?Op zondag 24 februari 2002 20:49 schreef T-1o0o het volgende:
[..]
popnagels
En toevallig ooknog makkelijk aan te brengen?
Prijs?
Lekker veel schoenen kun je daarin kwijt danOp zondag 24 februari 2002 20:49 schreef mOrPhie het volgende:
Volgens mij wordt het een schoenenkastje....
Verwijderd
en ZO houden ReseTTim het de hele dag vol, met een lekkere vooraad bij de AH
ps. dit is allen voor ReseTTim, ik drink niet
hebbie ech niets an
stevig: ja, maar je moet goed nadenken. 2 op een verbinding kan niet (te kleine strip), dus je moet 't op een andere manier stevig maken.Op zondag 24 februari 2002 20:50 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
is dat een beetje stevig?
En toevallig ooknog makkelijk aan te brengen?
Prijs?
Prijs: de tang is iets van 50,- geloof ik, de nagels zelf kosten niet zoveel...
Ja.Op zondag 24 februari 2002 20:52 schreef Tweak-Freak het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk met die popnagels? Eerst alles voor boren en dan die dingen er in jassen of zo?
Dit topic is gesloten.
![]()