Ik zou ipv tellen totdat je bij het allereerste getal bent, tellen hoeveel waardes je hebt. Ik heb nu 5 waardes gezegt, en maar 1 ingevoerd. ziet er niet uitOp donderdag 21 februari 2002 23:47 schreef hdd het volgende:
Hij is bijna af, ik moet alleen nog afwisselende kleuren maken
hdd's specs page builder
Edit: Afwissellende kleurtjes ingebouwd, hij is nu af
(mischien dat ik hem nog eens wat uitbreid, maar de base is er)
Die pagina even geriptOp donderdag 21 februari 2002 17:06 schreef Tuxus het volgende:
http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/specs.html
Ik ben op zoek naar de pagina waar je dit kan instellen voor je eigen systeem.
Weet iemand de link?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Yeps iddOp vrijdag 22 februari 2002 00:51 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit ding genereert een html pagina die je moet opslaan gok ik zo.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Op donderdag 21 februari 2002 23:47 schreef hdd het volgende:
Hij is bijna af, ik moet alleen nog afwisselende kleuren maken
hdd's specs page builder
Edit: Afwissellende kleurtjes ingebouwd, hij is nu af
(mischien dat ik hem nog eens wat uitbreid, maar de base is er)
Misschien even de links laten terug komen. Zodat je kann uitloggen en kan zoeken enzo.
Ik denk dat mensen dit op prijs zullen stellen
Ik denk dat mensen dit op prijs zullen stellen
Het lijkt me een stuk netter staan als er naast je huisje gewoon een computertje komt (kan komen...) met een linkje naar je specs paginaOp donderdag 21 februari 2002 21:02 schreef robgee het volgende:
De grootste verzameling computernerds van Nederland...
Wat verwacht je? Op dit forum HOREN de specs in de sigs te staan!!!!!
Exact expert nodig?
Die discussie is al heel vaak gevoerd, maar er is nog nooit wat uitgekomen.Op vrijdag 22 februari 2002 13:54 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk netter staan als er naast je huisje gewoon een computertje komt (kan komen...) met een linkje naar je specs pagina
Zo'n systeem als bij Anandtech zou wel mooi zijn.
http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=14874
Verwijderd
Nee joh, ik heb al zoveel knopjes daar staanOp vrijdag 22 februari 2002 13:54 schreef Crazy_D het volgende:
[..]
Het lijkt me een stuk netter staan als er naast je huisje gewoon een computertje komt (kan komen...) met een linkje naar je specs pagina
Verwijderd
Ik heb gisteren zo'n pagina in 5 minuten aangepast.Op donderdag 21 februari 2002 17:07 schreef Tuxus het volgende:
Haha jij bent snel met reageren.
Maar goed, ik moet m dus zelf maken.
Dat wordt dan ff klussen in de vakantie
Het 6 stappenplan:
1. volg de link van Tuxus
2. rechter muisklik -> opslaan als...
3. open HTML editor
4. bewerk de text
5. uploaden naar webspace
6. pas je GoT profile aan
En klaar in 5 minuten
edit: en duidelijk de draad niet meer gelezen, want er staan nu nog snellere mogelijkheden gepost
Tjah, maar aangezien ze nu bezig met een nieuw forum, dus wie weet wordt het wel meegenomen op de 'in te bouwen nieuwe features' lijst. Hoeft van mij niet zo nodig in de GoT db zelf opgeslagen te worden, maar een link naast je huisje naar een specs pagina vind ik wel iets wat typisch op een nerd-forum als dit thuis hoortOp vrijdag 22 februari 2002 13:59 schreef Heineken het volgende:
Die discussie is al heel vaak gevoerd, maar er is nog nooit wat uitgekomen.
Je mag er wel een paar naar mij verhuizen hoorOp vrijdag 22 februari 2002 14:11 schreef TgF het volgende:
Nee joh, ik heb al zoveel knopjes daar staan![]()
Exact expert nodig?
Hier heb je ze.. plak er maar bijOp vrijdag 22 februari 2002 14:40 schreef Crazy_D het volgende:
Je mag er wel een paar naar mij verhuizen hoor
Op vrijdag 22 februari 2002 00:51 schreef JvS het volgende:
[..]
Dit ding genereert een html pagina die je moet opslaan gok ik zo.
Nou dan hebben we er ook niks aan
Nou om alles even duidelijk te maken:
-Het is geschreven in PHP
-MySQL Driven
-alle html wordt gestript
-het wordt supersafe niet te hacken!
Ok nu weten jullie wat het gaat worden!
Ik ben nu nog bezig met de Login en Edit hoop ik vanavond af te hebben dan ff leuk css'en en jullie kunnnen je met zijn alle reggen!!
Wat ben ik toch een engel voor GoT

Tot vanavond dat jullie je massaal mogen reggen
-Het is geschreven in PHP
-MySQL Driven
-alle html wordt gestript
-het wordt supersafe niet te hacken!
Ok nu weten jullie wat het gaat worden!
Ik ben nu nog bezig met de Login en Edit hoop ik vanavond af te hebben dan ff leuk css'en en jullie kunnnen je met zijn alle reggen!!
Wat ben ik toch een engel voor GoT
Tot vanavond dat jullie je massaal mogen reggen
Gewoon veranderen, er moet een standaard komen vind ik, zodat iedere user zijn/haar systeemspecs page heeft.Op donderdag 21 februari 2002 17:06 schreef Tuxus het volgende:
http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/specs.html
Ik ben op zoek naar de pagina waar je dit kan instellen voor je eigen systeem.
Weet iemand de link?
w00t
Gelukkig is die er nu. Ik vind het leuk om te zien dat als je iets aankaart dat er gelijk mensen zijn die er werk van gaan maken
ja héOp vrijdag 22 februari 2002 19:58 schreef Tuxus het volgende:
Gelukkig is die er nu. Ik vind het leuk om te zien dat als je iets aankaart dat er gelijk mensen zijn die er werk van gaan maken
en die van mij werkt ook http://got.duck.ath.cx/system/?usr=36Op vrijdag 22 februari 2002 21:08 schreef Snow_King het volgende:
Het volledige scripts is af!
http://got.duck.ath.cx/system/
Allo!
Ja iemand d8 leuk te zijn en heeft een van mijn PHP scripts verknald!
Nu kan ik dat script weer gaan repareren! Dat kost me weer een half uur!!!
IIG BEDANKT HOOR! Denk ik sociaal te zijn, moet iemand het weer verknallen!
Ik zoek je op in mijn access log en je kan rekenen op mij!
HEEL ERG BEDANKT
jij bent om te
Ja iemand d8 leuk te zijn en heeft een van mijn PHP scripts verknald!
Nu kan ik dat script weer gaan repareren! Dat kost me weer een half uur!!!
IIG BEDANKT HOOR! Denk ik sociaal te zijn, moet iemand het weer verknallen!
Ik zoek je op in mijn access log en je kan rekenen op mij!
HEEL ERG BEDANKT
Dit is inderdaad een kut streek, heb je het nu al verholpen?
w00t
Bijna klaar! Nog ff de classes van de td's weer instellen en ben weer klaar!Op vrijdag 22 februari 2002 22:05 schreef Robbie007 het volgende:
Dit is inderdaad een kut streek, heb je het nu al verholpen?
Maar nog een keer ik zoek je op in mijn access log en geef het aan bij abuse@jouwisp.nl daar kan je op rekenen!
Zo laag dit! Ik doe wat leuks en wat doe jij? het een beetje vern**ken! GVD daar heb ik een hekel aan!
hoe kan je zo'n script dan verneuken? weet ongeveer hoe het zit, maar niet helemaalOp vrijdag 22 februari 2002 22:07 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Bijna klaar! Nog ff de classes van de td's weer instellen en ben weer klaar!
Maar nog een keer ik zoek je op in mijn access log en geef het aan bij abuse@jouwisp.nl daar kan je op rekenen!
Zo laag dit! Ik doe wat leuks en wat doe jij? het een beetje vern**ken! GVD daar heb ik een hekel aan!
Ik weet niet maar ineens is de helft van mijn script weg! En ik ben ff weg geweest en toen ik weg ging deed alles het nog kom ik terug en ineens ist kapot!Op vrijdag 22 februari 2002 22:08 schreef Xan het volgende:
Kan iedereen daar zo maar bij dan?
Dus iemand heeft lopen klooien!
Hûh, ikkuh?Op vrijdag 22 februari 2002 22:07 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Bijna klaar! Nog ff de classes van de td's weer instellen en ben weer klaar!
Ik heb niets gedaan hoor. Zou zelf nog niet eens us weten hoe ik dat ik jou bestanden moet veranderen, daar heb ik toch paswoorden voor nodig.
Anyway dadelijk hebben users dankzij jou een keurig site waar zij hun graseters kunnen laten voorstellen aan de rest van de kudde.
Good job.
w00t
Heej ik bedoelde jou niet!!!Op vrijdag 22 februari 2002 22:13 schreef Robbie007 het volgende:
[..]
Hûh, ikkuh?
Ik heb niets gedaan hoor. Zou zelf nog niet eens us weten hoe ik dat ik jou bestanden moet veranderen, daar heb ik toch paswoorden voor nodig.
Anyway dadelijk hebben users dankzij jou een keurig site waar zij hun graseters kunnen laten voorstellen aan de rest van de kudde.
Good job.
Sorry dat je dat d8! maar ik bedoel de persoon die dit heeft gedaan!
Jij dus NIET!
.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:27 ]
Ik heb er net zelf eentje gemaakt (dus echt gemaakt ja met Frontpage
) Check me sig
wat ik nog mis:Op vrijdag 22 februari 2002 22:16 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Heej ik bedoelde jou niet!!!
Sorry dat je dat d8! maar ik bedoel de persoon die dit heeft gedaan!
Jij dus NIET!
-FireWire kaart
-SCSI kaart
-Video in/uit kaart
-Tablet
-Scanners
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik zal ze een keer adden! Misschien morgen ofzow! Nu ben ik te druk!Op zaterdag 23 februari 2002 11:18 schreef chem het volgende:
[..]
wat ik nog mis:
-FireWire kaart
-SCSI kaart
-Video in/uit kaart
-Tablet
-Scanners
Ik heb nu wel ge-add dat er wordt geteld hoe vaak je specs bekeken zijn!
En misschien nog username koppelen aan gotusername, dat de naam in de specpage een linkje naar je gotprofile is.
Dat is leuk bed8 maar dan moet ik de Server admin zover krijgen dat ik toegang krijg tot de usertable van GoT zelf en dan heeft gelijk iedere gotter ook zo'n spec pagina.Op zaterdag 23 februari 2002 13:53 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
En misschien nog username koppelen aan gotusername, dat de naam in de specpage een linkje naar je gotprofile is.
Ik denk alleen niet dat de server admin instemt
Dat ga ik zo nog ff doen!Op zaterdag 23 februari 2002 14:29 schreef Tuxus het volgende:
Kan je die knoppen bovenaan nog zo instellen dat ze gewoon linken naar de GOT functies?
Ik heb Mijn Specs Script nu volledig in de layout van GoT.
http://got.duck.ath.cx/system/ daar kan je nu het gehele script in werking zien!
Het script telt nu ook hoevaak je specs bekeken zijn.
Via de Login kan je zien hoe vaak je jouwe bekeken is.
Via http://got.duck.ath.cx/system/all.php kan je nu zien wie er geregt zijn en ook kan je zeggen hoe je alles wil sorteren
de GoT user chem maakte de opmerking dat hij de volgende opties miste:
Wat staat er nog te komen?
Dat de php stripslashes gebruikt bij het echo'en van de tekst!
Ga zelf kijken zou ik zeggen!
Ik ben er erg tevreden over!
http://got.duck.ath.cx/system/ daar kan je nu het gehele script in werking zien!
Het script telt nu ook hoevaak je specs bekeken zijn.
Via de Login kan je zien hoe vaak je jouwe bekeken is.
Via http://got.duck.ath.cx/system/all.php kan je nu zien wie er geregt zijn en ook kan je zeggen hoe je alles wil sorteren
de GoT user chem maakte de opmerking dat hij de volgende opties miste:
Deze heb ik dan ook toegevoegd. (ik weet niet wat een tablet is!)wat ik nog mis:
-FireWire kaart
-SCSI kaart
-Video in/uit kaart
-Tablet
-Scanners
Wat staat er nog te komen?
Dat de php stripslashes gebruikt bij het echo'en van de tekst!
Ga zelf kijken zou ik zeggen!
Ik ben er erg tevreden over!
Ik was er al tevreden over. Maar nu met die clickable links is het helemaal af.
Misschien ff een adminetje mailen om te vragen of er op het mededelingen forum een topic kan komen
Misschien ff een adminetje mailen om te vragen of er op het mededelingen forum een topic kan komen
Das een idee! Ik ga er ff een mailen!Op zaterdag 23 februari 2002 19:54 schreef Tuxus het volgende:
Ik was er al tevreden over. Maar nu met die clickable links is het helemaal af.
een tablet is zo'n muispen 
een tekentabet ook wel, vaak van wacom...
nu nog zipdrive/jazzdrive/syquest etc. (noem het maar: removable media)
nu nog zipdrive/jazzdrive/syquest etc. (noem het maar: removable media)
Aha naja dat hebben maar weinig mensen dus vind ik niet nodig!Op zaterdag 23 februari 2002 20:35 schreef chem het volgende:
een tablet is zo'n muispen :0
De rest heb ik wel ge-add
scanner ingevuld, maar wordt niet weergegeven.Op zaterdag 23 februari 2002 20:37 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Aha naja dat hebben maar weinig mensen dus vind ik niet nodig!
De rest heb ik wel ge-add
btw 't zou mooi zijn als blanco regels niet getoond worden
ga ik ff fixen!Op zaterdag 23 februari 2002 20:38 schreef chem het volgende:
[..]
scanner ingevuld, maar wordt niet weergegeven.
edit: FIXED
Leipe vraag misschien, maar waar kun je nu je specs invullen?
Dan moet je inloggen en dan kan je alles invulllenOp zaterdag 23 februari 2002 20:45 schreef Daniel het volgende:
Leipe vraag misschien, maar waar kun je nu je specs invullen?
Het inloggen kan je door onderaan de pagina te klikken! daar staat eenm optie Login
Suc6
doe eens F5! Het is op de Login page hé! login.php?
Ik vind het wel heel raar!
Het is op http://got.duck.ath.cx/system/login.php ja 
F5 of ctrl-F5 helpen niet.
Als ik Netscape gebruik wordt ik doorgestuurd naar http://got.duck.ath.cx/system/etc/empty.js en dat l levert een 404 op
Owja, mag ik je een tipje geven...zorg ervoor dat die uitloggen-knop niet meer werkt of zet er duidelijk bij dat dat uitloggen voor GoT is
Als ik Netscape gebruik wordt ik doorgestuurd naar http://got.duck.ath.cx/system/etc/empty.js en dat l levert een 404 op
Owja, mag ik je een tipje geven...zorg ervoor dat die uitloggen-knop niet meer werkt of zet er duidelijk bij dat dat uitloggen voor GoT is
Heel raar dat ie het niet doet!Op zaterdag 23 februari 2002 20:56 schreef Daniel het volgende:
Het is op http://got.duck.ath.cx/system/login.php ja
Hier doet ie het perfect!!
Ik haal de logout.php wel uit de links!
Veel Animo!Op zaterdag 23 februari 2002 21:02 schreef Tuxus het volgende:
Yep, maar het valt me wel op dat die steeds langzamer begint te worden. (snelheid)
Tis ook maar een ADSL Basic lijn
http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=19Op zaterdag 23 februari 2002 21:03 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Veel Animo!![]()
Tis ook maar een ADSL Basic lijn
mooi mooi mooi
Ik heb weer wat gevonden:
Na inloggen:
ERROR: You have an error in your SQL syntax near 'pw='e58c87525a4837dc0da765c1455001f3'' at line 4
(owja, als je niks te doen hebt kun je proberen die MD5 hash te gaan kraken
)
Na inloggen:
ERROR: You have an error in your SQL syntax near 'pw='e58c87525a4837dc0da765c1455001f3'' at line 4
(owja, als je niks te doen hebt kun je proberen die MD5 hash te gaan kraken
Ik kan je zo niet vertellen wat dat is! Ik heb hier alles door en door getest al 40x op F5 geramd maar nee het lukt niet om een error te krijgen.Op zaterdag 23 februari 2002 21:15 schreef Daniel het volgende:
Ik heb weer wat gevonden:
Na inloggen:
(owja, als je niks te doen hebt kun je proberen die MD5 hash te gaan kraken)
Ik krijg hier geen errors bij mij script!
Weird...zal dan wel aan dit systeem liggen...ik zal m'n cache eens leegsmijten
Is een idee! Ook je History!Op zaterdag 23 februari 2002 21:18 schreef Daniel het volgende:
Weird...zal dan wel aan dit systeem liggen...ik zal m'n cache eens leegsmijten
VANAF NU NEEMT DE USER "NRG" HET VAN MIJ OVER MET HET HELPEN MET AL JE ERRORS!
VEEL SUC6 NRG!
yeahOp zaterdag 23 februari 2002 21:20 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Is een idee! Ook je History!
VANAF NU NEEMT DE USER "NRG" HET VAN MIJ OVER MET HET HELPEN MET AL JE ERRORS!
VEEL SUC6 NRG!
ik mag de source netjes gaan maken
edit:
en kom er net achter dat zn ftp niet werkt, dus mag ik de boel via SSH gaan doen
maar ik zal t nu doen ook
en kom er net achter dat zn ftp niet werkt, dus mag ik de boel via SSH gaan doen
maar ik zal t nu doen ook
't is ranzig...ik registreer om te checken een kloon (foei!
) en hoppa...weer hetzelfde
Ik gebruik WinXP Pro NL en ID 6.0.2600.0000.xpclient.010817-1148
ff rebooten, kijken of dat helpt
is goed, als het dan nog niet werkt zal ik eens heel goed gaan kijkenOp zaterdag 23 februari 2002 21:26 schreef Daniel het volgende:
't is ranzig...ik registreer om te checken een kloon (foei!) en hoppa...weer hetzelfde
offtopic:
ej, ik zie dat jij in dezelfde gemeente woont als ik
* nrg meldt zich
ej, ik zie dat jij in dezelfde gemeente woont als ik
* nrg meldt zich
Hmm, onder IE6 krijg ik helaas ook die fijne melding: ERROR: You have an error in your SQL syntax near 'pw='d43dcb6056b3ca155c2736436caa2d11'' at line 4
En onder Opera lukt het ook niet
Ga zo FF IE5 testen.
Ga zo FF IE5 testen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
kan het niet zijn, ik gebruik ook IE6 en het werkt prima..Op zaterdag 23 februari 2002 21:30 schreef d-Frag het volgende:
Hmm, onder IE6 krijg ik helaas ook die fijne melding: ERROR: You have an error in your SQL syntax near 'pw='d43dcb6056b3ca155c2736436caa2d11'' at line 4
Ga zo FF IE5 testen.
ik ga die source van m es checken, schijnt erg ranzig te zijn
Ook IE5 (op een ander systeem) heeft te kampen met hetzelfde euvelOp zaterdag 23 februari 2002 21:32 schreef nrg het volgende:
[..]
kan het niet zijn, ik gebruik ook IE6 en het werkt prima..
ik ga die source van m es checken, schijnt erg ranzig te zijn
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Reboot helpt niet.
Het lijkt het op dat op dat in sommige gevallen het login-script niet goed werkt, waardoor je een lege pagina krijgt (immers geen toegang tot je eigen specs omdat je feitelijk niet ingelogd bent)
Het lijkt het op dat op dat in sommige gevallen het login-script niet goed werkt, waardoor je een lege pagina krijgt (immers geen toegang tot je eigen specs omdat je feitelijk niet ingelogd bent)
ik ben ff een eigen accountje aan het aanmaken op zijn linux bak, dan ga ik er aan werkenOp zaterdag 23 februari 2002 21:37 schreef Daniel het volgende:
Reboot helpt niet.
Getest:
IE6 en Opera (Windows XP): resultaat = SQL error
IE5 (Win 2000 server): resultaat = SQL error
IE4 (Windows 98): resultaat = SQL error
ik krijg het nu ook:Op zaterdag 23 februari 2002 21:42 schreef d-Frag het volgende:
Getest:
code:
1
| ERROR: You have an error in your SQL syntax near 'pw='c744170645711e2c60441a5c6f34567d'' at line 4 |
en zie de fout
ik haal de fout er wel even uit als root
dat was moeilijkOp zaterdag 23 februari 2002 21:44 schreef Daniel het volgende:
mooi
als het goed is werkt het nu..
gemierenn**k van php soms, één kommaatje maar..
Nope, ik krijg nog steeds een foute pagina (zie plaatje dat ik eerder gepost heb)
Kun je kijken of mijn account (username Daniel) wel bestaat?
edit: dus niet. Even opnieuw geregd en het werkt nu wel
ik ben ff aan het uitvogelen waar die gek zn mysqladmin heeft staan (inmiddels onder mijn eigen accountjeOp zaterdag 23 februari 2002 21:49 schreef Daniel het volgende:
Nope, ik krijg nog steeds een foute pagina (zie plaatje dat ik eerder gepost heb)
ff dubbelpost voor het geval je HotTopic oid gebruikt..Op zaterdag 23 februari 2002 21:49 schreef Daniel het volgende:
je bestaat dus wel..
edit:
gelijk een bewijs dat de passwords als MD5 worden gesaved..
gelijk een bewijs dat de passwords als MD5 worden gesaved..
[edit2]
http://got.duck.ath.cx/system/index.php?usr=66
Je was er zelf dus ook al achter
Wat was het probleem nou ?
[/edit2]
Kan het lijstje uitgebreid worden met plaats voor meerdere HD's? Ik denk dat er wel meer mensen zijn die moeite hebben de specs van 4 HD's op 1 regel te proppen 
Edit: het probleem was dat de registratie niet goed werkte, en daardoor liep de rest ook in de soep.
Edit: het probleem was dat de registratie niet goed werkte, en daardoor liep de rest ook in de soep.
uhh ja, zal ik doen.Op zaterdag 23 februari 2002 21:57 schreef Daniel het volgende:
Kan het lijstje uitgebreid worden met plaats voor meerdere HD's? Ik denk dat er wel meer mensen zijn die moeite hebben de specs van 4 HD's op 1 regel te proppen
kan ff duren, want ik zit de hele boel aan te passen via Joe onder SSH
En dan staan er ook nog van die M's overal, is altijd als je saved via Windows Notepad..
Dus mijn verbetering aan de SQL query hielp wel ?Op zaterdag 23 februari 2002 21:57 schreef Daniel het volgende:
rebooten? nepnerdOp zaterdag 23 februari 2002 21:26 schreef Daniel het volgende:
en da's dus een productiebak[localhost:~] michiel% uptime
9:58PM up 29 days, 1:21, 8 users, load averages: 2.83, 1.58, 1.51
Ja, want nu werkte de registratie wel goed.Op zaterdag 23 februari 2002 21:59 schreef nrg het volgende:
[..]
Dus mijn verbetering aan de SQL query hielp wel ?
(zo, en nu genoeg geslowchat
als jij gewoon even je ICQ had aangezet was het veel makkelijker geweestOp zaterdag 23 februari 2002 22:00 schreef Daniel het volgende:
[..]
Ja, want nu werkte de registratie wel goed.
(zo, en nu genoeg geslowchat)
Ik denk gewoon dat je van de dingen waarvan de meeste mensen er 2 of 3 hebben (HD, netwerkkaart) een extra regeltje moet maken.
Als er dan niks wordt ingevuld, in php instellen dat die niet wordt weergeven. Dus alleen de regels met tekst en de lege gewoon niet weergeven.
Dan wordt de opmaak netter en komt de populariteit ten goede
Als er dan niks wordt ingevuld, in php instellen dat die niet wordt weergeven. Dus alleen de regels met tekst en de lege gewoon niet weergeven.
Ga ik doenOp zaterdag 23 februari 2002 22:01 schreef Tuxus het volgende:
Ik denk gewoon dat je van de dingen waarvan de meeste mensen er 2 of 3 hebben (HD, netwerkkaart) een extra regeltje moet maken.
Btw: misschien kan dit script ergens op een T.net server ?
Is maar een idee hoor, omdat als heel GoT (30.000+ users) zich hier gaat reggen:
• Snow_King's ADSL lijntje dicht slipt
• Die server het misschien niet meer gaat trekken (P166, 128MB)
Yes, ik kan nu inloggen thanx nrg
you're welcomeOp zaterdag 23 februari 2002 22:07 schreef d-Frag het volgende:
Yes, ik kan nu inloggen thanx nrg
ik ben altijd degene die de bugs uit de scripts van Snow_King haalt
Niet nodig. Je kan ook een extra invoer veld maken, waar de gebruiker zelf even zijn id invult. Is die ingevuld dan maak je van de gebruikernaam een linkje op de specpagina.Op zaterdag 23 februari 2002 16:04 schreef Snow_King het volgende:
Dat is leuk bed8 maar dan moet ik de Server admin zover krijgen dat ik toegang krijg tot de usertable van GoT zelf en dan heeft gelijk iedere gotter ook zo'n spec pagina.
..
Ik had het idee om in de search te zoeken naar de ingevulde username als 'gebruikersnaam'.Op zaterdag 23 februari 2002 22:15 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Niet nodig. Je kan ook een extra invoer veld maken, waar de gebruiker zelf even zijn id invult. Is die ingevuld dan maak je van de gebruikernaam een linkje op de specpagina.
De search echo'd dan:
'Je zoekactie naar 'userid' leverde n resultaten op (max 100 van laatste 60 dagen)'.
Daar kan je PHP dan weer van voorzien..
Maar goed, dat van jou is makkelijker
Als ik mijn Cistron BB heb en mn server aan de gang heb kan ik m daar voor je hosten als je zou willen. 55 kb/s up met win2k
.
Wel rele Upstream! Maar win2k? Ik vind mijn RH server wel heeeel rele draaien.Op zaterdag 23 februari 2002 22:52 schreef Tuxus het volgende:
Als ik mijn Cistron BB heb en mn server aan de gang heb kan ik m daar voor je hosten als je zou willen. 55 kb/s up met win2k.
Onder win2k was ie trager
Ja helaas win2k. Ik ben nog te n00b om met het OS van Tux aan de slag te gaan.
Ik wil het uiteraard proberen als iemand voor mij een makkelijke intestellen distro weet met een super goede handleiding. Dan wil ik zeker een poging wagen:)
Ik wil het uiteraard proberen als iemand voor mij een makkelijke intestellen distro weet met een super goede handleiding. Dan wil ik zeker een poging wagen:)
Volgens NRG is Debian Superrrrr!Op zaterdag 23 februari 2002 22:56 schreef Tuxus het volgende:
Waarom heb je Tux (mascotte van Linux) dan in je iconOp zaterdag 23 februari 2002 22:56 schreef Tuxus het volgende:
Mwah. Ik vind het gewoon een coole pinguin. Debian zal ik eens proberen. Ik neem dan aan icm met die handleiding van de TU delft
Volgens mij begin je dan niet makkelijkOp zaterdag 23 februari 2002 22:59 schreef Tuxus het volgende:
Mwah. Ik vind het gewoon een coole pinguin. Debian zal ik eens proberen. Ik neem dan aan icm met die handleiding van de TU delft
Je kan bijv net als Snow_King beginnen met Red Hat..
Na komende week kan ik je btw meer vertellen over Debian, mijn server moet er ook aan gaan geloven
Ik mag alleen hopen dat Redhat minder zwaar is dan Mandrake want dat trok die amper.
Pentium 266
Met nu nog 32 mb geheugen
Pentium 266
Mijne is Pentium 166Op zaterdag 23 februari 2002 23:02 schreef Tuxus het volgende:
Ik mag alleen hopen dat Redhat minder zwaar is dan Mandrake want dat trok die amper.
Pentium 266
128MB EDO RAM
Server van SK:Op zaterdag 23 februari 2002 23:02 schreef Tuxus het volgende:
Pentium 266
P166, 128MB RAM, begonnen met 96MB
Iets meer geheugen en het zal makkelijk gaan..
edit:
Ej, Snow_King, jij ook weer terug

Ej, Snow_King, jij ook weer terug
Helaas ik heb ook Hottopic!!!Op zaterdag 23 februari 2002 23:03 schreef nrg het volgende:
[..]
Server van SK:
P166, 128MB RAM, begonnen met 96MB
Iets meer geheugen en het zal makkelijk gaan..