PHP forum bug meld list !

Pagina: 1
Acties:

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:07
1. aantal posts klopt niet meer ik sotnd op 1988 nu op 16nogwattes.
daarnaast als ik op alle posts zet dan crasht mijn IE4.0 ( standaard win98 )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

2. Als aantal replies>255 blijft 'ie op 255 staan in de topic-overview

Intentionally left blank

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
1. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41806
2. is bekend, over het algemeen worden topics na zoveel replies gewoon gesloten. (Er komen teveel links naar de vers. pagina's)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
toch zou ik #2 graag gefixed zien worden

Verwijderd

als je je profile bekijkt, en je drukt op je icq bloempie, gaat ie niet naar de echte msg sender, maar linkt ie rechtstreeks naar de icq dll. iz nie goed.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 19:59

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Kan die bij "post reply" window ook direct focussen op het invoerveldje? Moet nu extra :( klikken!

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

En een link 'klik hiero als je het wachten zat bent of je browser het niet ondersteunt' na het posten?

En ik had meer dan 1000 posts. Nu nog maar 835.

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11-2025
Als 255 posts idd het maximum is, zou ik wel graag willen zien dat de post ook gelijk gesloten wordt, en dat nieuwe postings niet geaccepteerd worden. Nu verdwijnen ze gewoon in het niets :(

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ook nog een heel klein bugje, ik heb als ondertitel "I'm surrounded by idiots!"

Als ik nou naar mijn profile ga, kapt ie 'm daar af voor de '. Dus dan staat er alleen nog I

[edit] hij kapt 'm niet af na de ', maar voor.. ff aangepast dus. En meteen de edit getest :)
nog een edit ivm typo

Punt 2: Er staat een typo als je je wachtwoord fout hebt. Gaat terug en ....

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
"/me" werkt niet goed.
De eerste keer zie je • staan. Wijzig je dan je reactie dan krijg je het wel mooi in rood met een sterretje ervoor. Wijzig je daarna nog vaker dan blijft het •
"/me" staat volgens mij ook niet in de faq.

Verder zou het fijn zijn als je bij het reageren de andere reacties in de thread nog ziet, zoals vroeger. Dit is al opgemerkt, maar ik vind het ook belangrijk dus zeg het nog maar even.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Bugje (vast al 30 keer gemeld en allang bekend, maar ok)
Overal staan verwijzingen naar FOK :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RubZie
En er staat ergenc code #30, tijdens het forwarden ofzo, lijkt me ook een beetje lelijk :)

• RubZie
En er zou een feature komen die dubblposten zoals dit toch zou veranderen in een edit ofzo?
En verder is mijn postaantal van -150 naar 1400nogwat gegaan. Mijn eigenlijke post aantal moet die -iets zijn +2000 (die had jorma eraf gehaald ooit toen hij niet wist wat sarcasme was :P, de kenners weten het verhaal nog wel :)

• RubZie
Verder heb ik net mijn profiel aangepast en er oa mn geb date bijgezet, mar dit is niet geupdate, of gebeurt dat alleen om de zoveel tijd?

Verwijderd

Als je terug gaat wanneer je je reactie gesubmit heb en je password is niet goed is je hele reactie pleitte, errug lastig! (komt door pragma, no cache denk ik, maar dat lijkt me niet zo nodig in het reactievenster...)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Javascript fout in: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/34693/next (er wordt daardoor geen page weergegeven).

Win98SE + IE5.01

• havana
  • Laatst online: 06-02 09:21
't is niet echt een bug maar 't redirecten ná 't posten mag van mij sneller nu wacht ie volgens mij even :(

DIT IS MIJN WEBSITE

• RubZie
In het selecteer forum dropdowntje zie ik graag de streepjes (-------) er weer tussen dat zoekt net een nanoseconde sneller.
En de regsitratiedata staan nog in engels formaat (12/31/99)...

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

HTML staat nog aan in het programmeren forum. :(

Verder, het lijstje met smilies staat er nog niet bij het replyen.

Je kunt nog geen smilies aan posts hangen (zoals bij FOK kan).

(ja, of deze laatste 2 dingetjes staan gewoon uit. ;))

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Stel, je zit op pagina 2 van een topic, dan stel je in een andere window in dat je 2x zoveel posts in een topic wilt zien. Dan past alles nog op 1 pagina (er is dan geen 2e pagina meer), maar je drukt in het andere window dan op Reload. Dan krijg je vervolgens helemaal nix te zien. Wel logisch op zich, maar niet echt gebruiksvriendelijk. :( Hij zou dan gewoon de contents moeten laten zien van pagina 1. Simpel te doen lijkt me.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Wanneer je de [URL ] tag gebruikt, worden de links in een nieuw window geopend met de naam "new". Ik zou hier "_blank" van maken, aangezien de inhoud nu steeds in één en hetzelfde window wordt geopend. Dat vind ik bezwaarlijk aangezien ik vaak nog niet klaar ben met de oude 'inhoud'.

Verwijderd

Ik krijg 99% van de tijd een of andere melding van 'er is iets fout gegaan met het prosten van je reply blablabla'. Dan duw ik op back, is mijn hele reply weg cq. verdwenen. Daar had ik vroeger (in de goeie ouwe tijd :() nooit last van...

Kan dit weer ff worden hersteld?

ps. Als dit een stille hint is, bevestig hem dan ff, want ik ben nooit zo goed geweest met stille hints :'(

>> nieuwe uitvinding:

De fout doet zich overigens voor als ik dus in dit forum een [ code ] tag probeer te gebruiken.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 15:46 schreef Tuinhark het volgende:
Stel, je zit op pagina 2 van een topic, dan stel je in een andere window in dat je 2x zoveel posts in een topic wilt zien. Dan past alles nog op 1 pagina (er is dan geen 2e pagina meer), maar je drukt in het andere window dan op Reload. Dan krijg je vervolgens helemaal nix te zien. Wel logisch op zich, maar niet echt gebruiksvriendelijk. :( Hij zou dan gewoon de contents moeten laten zien van pagina 1. Simpel te doen lijkt me.[/quote]Wat mensen al dan niet doen om fouten op te sporen ;)

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 17:13 schreef websjwans het volgende:
Ik krijg 99% van de tijd een of andere melding van 'er is iets fout gegaan met het prosten van je reply blablabla'. Dan duw ik op back, is mijn hele reply weg cq. verdwenen. Daar had ik vroeger (in de goeie ouwe tijd :() nooit last van...

Kan dit weer ff worden hersteld?[/quote]Als het goed is niet. Deze pagina's worden gegenereerd met PHP, er is geen pagina op de server die al klaar staat (zoals met UBB in sommige gevallen WEL het geval was). Daarom kunnen deze pagina's onmogelijk worden gecached door de browser.

Mijn eigen gemaakte PHP forum heeft dit probleem ook en zie zo niet in hoe je dit kunt aanpassen. Een HTTP header (een vaststaande datum+tijd van wanneer de pagina is gegenereerd) instellen lijkt me ook niet handig, want dan zou de browser de pagina ook cachen wanneer dat niet zou moeten.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 17:42 schreef Mephisto_ het volgende:
Wat mensen al dan niet doen om fouten op te sporen ;)[/quote]Geloof me, dit was een eitje om op te sporen. Ik heb altijd een window per forum open, totaal dus een stuk of 7. :)

• harley
  • Laatst online: 10:07
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>UBB kon niet tellen, 480 is het ECHTE aantal posts dat je hebt.[/quote]Waar komen die andere dan vandaan want ik heb toch echt ook dat aantal streepjes op mijn kamermuur staan als aantal postst van mezelf.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• StarLite
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Bugjes »
1. Hij kan geen URL's met spaties aan!

2. Als je je username of password fout hebt en je klikt op back, dan stond vroeger je bericht in het invoerveld, nu gaat íe gewoon weg, zodat je je verhaal opnieuw kan intypen!
ERRUG vervelend. Dat vond ik een van de beste dingen aan UBB.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Timmey
  • Niet online
Zou PHP alleen zinnige posts tellen ;)

Ohja, op de begin pagina staat bij mij "Hoi T"

Kan dat niet zoiets worden van "Hey T!" of iets dergelijks, dit staat namelijk zo onschuldig :)

• gotcha
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:25
kan die zwarte rand rondom de user icons misschien weg ? vind ik best wel lelijk eigenlijk :(

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bug: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/42181

ik typte "Ik heb 2 PC's in netwerk" en er komt te staan: "Ik heb 2 PC\\\'s in netwerk"

er staan dus drie \\\ tussen.. ik weet niet of dit eenmalig was maar misschien is er een simpele oplossing.. :)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-12-2025
Ook ik sta nu op 582 posts i.p.v. 990 die ik had. :'(

• RubZie
Gotcha, dat is geen bug denk ik, maar gewoon een suggestie :)
En ik had die al laaaaaaaaaaaaaaaaaang gesubmit in een suggestiefeature thread :)

Pagina: 1