AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Intentionally left blank
2. is bekend, over het algemeen worden topics na zoveel replies gewoon gesloten. (Er komen teveel links naar de vers. pagina's)
Verwijderd
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
En ik had meer dan 1000 posts. Nu nog maar 835.
Als ik nou naar mijn profile ga, kapt ie 'm daar af voor de '. Dus dan staat er alleen nog I
[edit] hij kapt 'm niet af na de ', maar voor.. ff aangepast dus. En meteen de edit getest
nog een edit ivm typo
Punt 2: Er staat een typo als je je wachtwoord fout hebt. Gaat terug en ....
De eerste keer zie je • staan. Wijzig je dan je reactie dan krijg je het wel mooi in rood met een sterretje ervoor. Wijzig je daarna nog vaker dan blijft het •
"/me" staat volgens mij ook niet in de faq.
Verder zou het fijn zijn als je bij het reageren de andere reacties in de thread nog ziet, zoals vroeger. Dit is al opgemerkt, maar ik vind het ook belangrijk dus zeg het nog maar even.
Overal staan verwijzingen naar FOK
En verder is mijn postaantal van -150 naar 1400nogwat gegaan. Mijn eigenlijke post aantal moet die -iets zijn +2000 (die had jorma eraf gehaald ooit toen hij niet wist wat sarcasme was
Verwijderd
Win98SE + IE5.01
En de regsitratiedata staan nog in engels formaat (12/31/99)...
Verder, het lijstje met smilies staat er nog niet bij het replyen.
Je kunt nog geen smilies aan posts hangen (zoals bij FOK kan).
(ja, of deze laatste 2 dingetjes staan gewoon uit.
Verwijderd
Kan dit weer ff worden hersteld?
ps. Als dit een stille hint is, bevestig hem dan ff, want ik ben nooit zo goed geweest met stille hints
>> nieuwe uitvinding:
De fout doet zich overigens voor als ik dus in dit forum een [ code ] tag probeer te gebruiken.
Verwijderd
Stel, je zit op pagina 2 van een topic, dan stel je in een andere window in dat je 2x zoveel posts in een topic wilt zien. Dan past alles nog op 1 pagina (er is dan geen 2e pagina meer), maar je drukt in het andere window dan op Reload. Dan krijg je vervolgens helemaal nix te zien. Wel logisch op zich, maar niet echt gebruiksvriendelijk.
Ik krijg 99% van de tijd een of andere melding van 'er is iets fout gegaan met het prosten van je reply blablabla'. Dan duw ik op back, is mijn hele reply weg cq. verdwenen. Daar had ik vroeger (in de goeie ouwe tijd
Kan dit weer ff worden hersteld?[/quote]Als het goed is niet. Deze pagina's worden gegenereerd met PHP, er is geen pagina op de server die al klaar staat (zoals met UBB in sommige gevallen WEL het geval was). Daarom kunnen deze pagina's onmogelijk worden gecached door de browser.
Mijn eigen gemaakte PHP forum heeft dit probleem ook en zie zo niet in hoe je dit kunt aanpassen. Een HTTP header (een vaststaande datum+tijd van wanneer de pagina is gegenereerd) instellen lijkt me ook niet handig, want dan zou de browser de pagina ook cachen wanneer dat niet zou moeten.
Wat mensen al dan niet doen om fouten op te sporen ;)[/quote]Geloof me, dit was een eitje om op te sporen. Ik heb altijd een window per forum open, totaal dus een stuk of 7.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
1. Hij kan geen URL's met spaties aan!
2. Als je je username of password fout hebt en je klikt op back, dan stond vroeger je bericht in het invoerveld, nu gaat íe gewoon weg, zodat je je verhaal opnieuw kan intypen!
ERRUG vervelend. Dat vond ik een van de beste dingen aan UBB.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ohja, op de begin pagina staat bij mij "Hoi T"
Kan dat niet zoiets worden van "Hey T!" of iets dergelijks, dit staat namelijk zo onschuldig
ik typte "Ik heb 2 PC's in netwerk" en er komt te staan: "Ik heb 2 PC\\\'s in netwerk"
er staan dus drie \\\ tussen.. ik weet niet of dit eenmalig was maar misschien is er een simpele oplossing..
En ik had die al laaaaaaaaaaaaaaaaaang gesubmit in een suggestiefeature thread