Ik vond het Oude GoT toffer.

Pagina: 1
Acties:

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 15:24
Ik weet niet wat de andere Tweakers denken maar ik vond het oude layout veel mooier.
Die stomme brol zoals Signatures, Icons,.. is echt niet leuk.
Door die Icons laden de forums trager.

Ik kan hier nog veel negatieve voorbeelden geven over het nieuwe forum maar ik doe het niet.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dan zet je dat toch uit in je prefs?

Verwijderd

Kan je uitzetten idem als signatures onder je prefs, heb ik ook gedaan, wel zo lekker

Wat ik minder tof vind is dat ik GoT niet in NS kan bekijken, gaat NS barfen (van versie 4.5-4.75)
Ben nu genoodzaakt om in IE te kijken :(

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:55

Jag

Ik wil beginnen met te zeggen dat er wel verbeteringen zijn.
Maar er zijn ook een paar irritante dingen. Zo zie je bijvoorbeeld niet meer de thread als je reageert. Dan wordt het quoten zo goed als onmogelijk. Als je back doet en dan weer forward, dan ben je dus mooi je message kwijt (tenminste wel met deze versie van netscape).
Bovendien was er een post van LD, die errug lang was, en die werd misschien voor 1/4 deel weergegeven, de rest was er gewoon niet meer (bug?).

Jag

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ja, dat is iets wat ik ook nog erg mis: als je gaat replyen zie je de rest van de thread niet, heel erg irritant. Kan daar iets aan gedaan worden?

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Hmm khad niet verwacht dat die optie zo erg gemist zou worden. :)

Maargoed.. Kzal 'm er (weer) instoppen. Het quote icoontje hadden jullie al ontdekt?

• Jag

Jag

Tja, die had ik al ontdekt (nog niet gebruikt).
Maar je ziet het probleem wel als je eens in het wetenschaps/levensbeschouwing forum gaat kijken, daar wordt namelijk erg vaak gequote, en dan geen hele messages. Erg handig was het dat je de oude topic zag! Mag het er aub weer in?

Jag

• Crazyhorse
  • Laatst online: 10-12-2025
Dit forum rulez!!!!!!!!!!

:)

Mijn mening is duidelijk, denk ik.....

• Hans
  • Niet online
Kvinnum ook VET! Sterk staaltje codeerwerk, Arjen! :)

Verwijderd

Het gaat echt heel rap het forum,zelfs op mijn minieme casema aansluiting heel mooi, maar is er ook een mogelijk om die overbodige ondertitel te verwijderen?
Ik vind hem nl best wel storend.

Wordt je tweakers.net profile nou nog geintegreerd in het forum? Ik dacht dat ik hier iets over had gehoord...

• Arjen
Thnx Hans. :)

Euh kzal er ook ff een optie in pleuren zodat de usertext ook optioneel is. :) Natuurlijk is het de bedoeling dat er uiteindelijk 1 registratiesysteem is voor GoT en Tweakers.net

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dit forum is werkelijk goed verbeterd!

Applaus voor Arjan en andere die er aan mee gewerkt hebben!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik moet ook even zeggen dat ik het prima werk vind!

(maar dat mag ook wel na al die tijd :):):))

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

kun je geen url in je signature pleuren?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Kleine opmerking/vraag..
is het niet Deze topic ipv "dit topic" .. heeft X pagina's.

is lastig met zo'n Engels woord, maar "dit topic" klinkt niet vinnik.. en toch ook weer wel. :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Houd het maar op 'dit'

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-02 15:58
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 21:53 schreef Arjen het volgende:

Euh kzal er ook ff een optie in pleuren zodat de usertext ook optioneel is. :) Natuurlijk is het de bedoeling dat er uiteindelijk 1 registratiesysteem is voor GoT en Tweakers.net[/quote]Ik sluit me aan bij Hans. Mooi werk.
Maar hoe ga je dat 1 registratiesysteem doen?
Ik probeerde namelijk met mijn nick te reggen op t.net. Maar daar bestond die al. Dus moest ik een andere nemen.
En die Preview knop is uit de kunst.

Pieter

Verwijderd

Inderdaad knap programmeer werk. t'Is even wennen, maar duidelijk verbeterd. Die signature onzin kun je gelukkig uit doen. Wil je misschien ook ervoor zorgen dat de ondertitel uit kan. Want die verneukt soms m'n lay-out en ik vind het gewoon niet mooi (maar da's subjectief :)).

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 22:10 schreef PieterJ het volgende:
En die Preview knop is uit de kunst.[/quote][mierennaaie]Zou alleen omgedraait mogen zijn, eerst submit en dan preview (i.v.m. tabtoets :P)[/mierennaaie]

• Arjen
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 21:57 schreef Dirk-Jan het volgende:
kun je geen url in je signature pleuren?[/quote]Ja, dat kan wel. Tjek de FAQ om te lezen hoe. :)

Verwijderd

en het voordeel van dit forum is, je kan de topics lang maken, je hoeft dus geen deel 2 van iets aan te maken, je kan afhankelijk van je verbinding de lenge instellen, bij mij staat ie op 100

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 16:47

schizofreen

ik & jij

voor + en - punten check this
(doe er iets mee!!!!)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41842

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Thx Arjan, ik had het idd. al in de FAQ gelezen. nog 1 ding... hoe doe je dat met die quotejes zodat die die naam+tijd erbij zet?

• Tom
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 23:58 schreef Dirk-Jan het volgende:
Thx Arjan, ik had het idd. al in de FAQ gelezen. nog 1 ding... hoe doe je dat met die quotejes zodat die die naam+tijd erbij zet?[/quote]Op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/quote.gif douwen :)

Verwijderd

Zitten mijn smileys nou al geintregreerd???

enne : een optie zoals bij FOK! is ook wel handig. dat je een klein tabelletje heb met alle smileys naast je reply venster (vooral voor newbies)

Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/bonk.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/confused.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/shout.gif

enne...

WIJ WILLEN STATS!!! VAN GOT! :)
en de homepeetsj optie moet weer trug.

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar er zijn ook een paar irritante dingen. Zo zie je bijvoorbeeld niet meer de thread als je reageert. Dan wordt het quoten zo goed als onmogelijk. Als je back doet en dan weer forward, dan ben je dus mooi je message kwijt (tenminste wel met deze versie van netscape).[/quote]T'is ook zo met IE, en ik ben er niet blij mee:(:(:(:(, en die smiley ztaan ook vervelend, ze zittewn nu dicht op de tekst:(, nu moet er een spatie neer gezet worden :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• vanDaal
  • Laatst online: 21:15

vanDaal

-ismeereentje

Ik vinnum trouwens erg snel!

Of heb ik vanavond geluk met mijn verbinding :)

{edit}
Mijn totaal aantal posts is trouwens wel met 100 gedaald... vreemd
{/edit}

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Damn ik vind het forum echt teringhard heersen, dat meen ik serieus. Het is gewoon zo slick als een tefal pan...
Al die FOK dingen mogen wat mij betreft wel effe druit gehaald worden natuurlijk , maar dat is een kleine moeite waarsch :)
Alles wat anders is vind ik een echte verbetering. Nu nog een nieuwe layout, he Fempie? :) (komt er een nieuwe layout? daar vind ik het wel weer eens tijd voor, ietsje strakker maybe, minder zuurstokkerig?, ook een makkelijk ideetje is een GoT layout contest met aansluitend een poll van de beste 100 layouts ofzo :))

Arjen, beter laat dan nooit, maar wel een complimentje van ome Ruben...:P

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 02:25 schreef vanDaal het volgende:
{edit}
Mijn totaal aantal posts is trouwens wel met 100 gedaald... vreemd
{/edit}[/quote]Dat komt omdat UBB niet kan tellen. Het aantal posts wat er nu staat is wat je ook werkelijk hebt, niets meer niets minder. And who cares anyway?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 september 2000 02:25 schreef vanDaal het volgende:Mijn totaal aantal posts is trouwens wel met 100 gedaald... vreemd[/quote]Hoe zou het met HlpDsK staan? :D

[edit]
WAAAAAAH! HlpDsK zit weer onder de 4000!!! LOL! :D

• TB

TB

pompiedom

Een ding vind ik ook niet handig, dat een topic over meerdere pagina's is verdeeld, ik vond op 1 pagina veel makkelijker...
tuurlijk zitten daar ook nadelen aan, maar toch.

Verwijderd

ook dat kun je instellen bij de prefs

http://gathering.tweakers.net/preferences

• TB

TB

pompiedom

Oooooooow
Ik dacht dat dat het max. aantal topics was... Dank!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Dat is het toch ook? :P

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

het ziet er inderdaad zeer netjes uit, en ook een heel stuk sneller als voorheen !!! :) ook die preferences vind ik een hele goeie uitvinding, want die pics en die gifjes zijn zwaar irritant... van mij mag ook het onderschrift bij de nicks weer lekker naar de achtergrond, het gaat hier immers om de discussies toch ? :)

Verwijderd

graag de tread weer terug als je aan het submitten bent, da waar wel hendig... verders: top hoor ..

Verwijderd

/me sluit zich aan bij L@P en Jag

Ech heel verlept dat je de oude thread niet kan zien. Het lijkt mij zelf het makkelijkst oim gewoon onderaan elke topic een reply-box te zetten. Of je hgem gebruikt mag je zelf weten, maar het scheelt weer een klik :P
3

• Jag

Jag

Ja, ik ga toch ff zeuren. Ik wil echt heel erg graag terug dat je de thread ziet als je replied, of zoals JaapVR voorstelde.

Jag

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 september 2000 22:02 schreef Snow-in-a-can het volgende:
Kleine opmerking/vraag..
is het niet Deze topic ipv "dit topic" .. heeft X pagina's.

is lastig met zo'n Engels woord, maar "dit topic" klinkt niet vinnik.. en toch ook weer wel. :)[/quote]Het is gewoon "Dit Topic" hoor!
In engels is er geen verschil tussen "dit" en "deze" (this and this :))

Hoe kijk je dan??

Vertaal Topic naar NL --> Onderwerp

Dit onderwerp :)
Deze onderwerp :(

<hr>

Het is wel: Deze Thread

Dit draad :(
Deze draad :)

This Thread........

zo he, klaar :)

• TB