5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
Verwijderd
Wat ik minder tof vind is dat ik GoT niet in NS kan bekijken, gaat NS barfen (van versie 4.5-4.75)
Ben nu genoodzaakt om in IE te kijken
Maar er zijn ook een paar irritante dingen. Zo zie je bijvoorbeeld niet meer de thread als je reageert. Dan wordt het quoten zo goed als onmogelijk. Als je back doet en dan weer forward, dan ben je dus mooi je message kwijt (tenminste wel met deze versie van netscape).
Bovendien was er een post van LD, die errug lang was, en die werd misschien voor 1/4 deel weergegeven, de rest was er gewoon niet meer (bug?).
Jag
Maargoed.. Kzal 'm er (weer) instoppen. Het quote icoontje hadden jullie al ontdekt?
Maar je ziet het probleem wel als je eens in het wetenschaps/levensbeschouwing forum gaat kijken, daar wordt namelijk erg vaak gequote, en dan geen hele messages. Erg handig was het dat je de oude topic zag! Mag het er aub weer in?
Jag
Mijn mening is duidelijk, denk ik.....
Verwijderd
Ik vind hem nl best wel storend.
Wordt je tweakers.net profile nou nog geintegreerd in het forum? Ik dacht dat ik hier iets over had gehoord...
Euh kzal er ook ff een optie in pleuren zodat de usertext ook optioneel is.
Applaus voor Arjan en andere die er aan mee gewerkt hebben!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
(maar dat mag ook wel na al die tijd :):):))
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
is het niet Deze topic ipv "dit topic" .. heeft X pagina's.
is lastig met zo'n Engels woord, maar "dit topic" klinkt niet vinnik.. en toch ook weer wel.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Euh kzal er ook ff een optie in pleuren zodat de usertext ook optioneel is.
Maar hoe ga je dat 1 registratiesysteem doen?
Ik probeerde namelijk met mijn nick te reggen op t.net. Maar daar bestond die al. Dus moest ik een andere nemen.
En die Preview knop is uit de kunst.
Pieter
Verwijderd
En die Preview knop is uit de kunst.[/quote][mierennaaie]Zou alleen omgedraait mogen zijn, eerst submit en dan preview (i.v.m. tabtoets
kun je geen url in je signature pleuren?[/quote]Ja, dat kan wel. Tjek de FAQ om te lezen hoe.
Verwijderd
(doe er iets mee!!!!)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41842
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Thx Arjan, ik had het idd. al in de FAQ gelezen. nog 1 ding... hoe doe je dat met die quotejes zodat die die naam+tijd erbij zet?[/quote]Op
douwen Verwijderd
enne : een optie zoals bij FOK! is ook wel handig. dat je een klein tabelletje heb met alle smileys naast je reply venster (vooral voor newbies)

enne...
WIJ WILLEN STATS!!! VAN GOT!
en de homepeetsj optie moet weer trug.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Of heb ik vanavond geluk met mijn verbinding
{edit}
Mijn totaal aantal posts is trouwens wel met 100 gedaald... vreemd
{/edit}
Al die FOK dingen mogen wat mij betreft wel effe druit gehaald worden natuurlijk , maar dat is een kleine moeite waarsch
Alles wat anders is vind ik een echte verbetering. Nu nog een nieuwe layout, he Fempie?
Arjen, beter laat dan nooit, maar wel een complimentje van ome Ruben...:P
{edit}
Mijn totaal aantal posts is trouwens wel met 100 gedaald... vreemd
{/edit}[/quote]Dat komt omdat UBB niet kan tellen. Het aantal posts wat er nu staat is wat je ook werkelijk hebt, niets meer niets minder. And who cares anyway?
[edit]
WAAAAAAH! HlpDsK zit weer onder de 4000!!! LOL!
tuurlijk zitten daar ook nadelen aan, maar toch.
Ik dacht dat dat het max. aantal topics was... Dank!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ech heel verlept dat je de oude thread niet kan zien. Het lijkt mij zelf het makkelijkst oim gewoon onderaan elke topic een reply-box te zetten. Of je hgem gebruikt mag je zelf weten, maar het scheelt weer een klik
Jag
Verwijderd
Kleine opmerking/vraag..
is het niet Deze topic ipv "dit topic" .. heeft X pagina's.
is lastig met zo'n Engels woord, maar "dit topic" klinkt niet vinnik.. en toch ook weer wel. :)[/quote]Het is gewoon "Dit Topic" hoor!
In engels is er geen verschil tussen "dit" en "deze" (this and this
Hoe kijk je dan??
Vertaal Topic naar NL --> Onderwerp
Dit onderwerp
Deze onderwerp
<hr>
Het is wel: Deze Thread
Dit draad
Deze draad
This Thread........
zo he, klaar
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/39270