laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Dat je de originele thread niet ziet onderaan als je gaat reply-en stoor ik me nog het meest aan (quoten wordt erg lastig, en als je op Back knop drukt is ingetypte tekst weg
)
voor de rest zijn er wat kleine foutjes..
[edit]
verder moet de junior member status weer terug.. en het is ook wel handig om te zien wie admin is.. de hangen er hier zoveel rond.. ik weet ze echt niet allemaal uit mn hoofd..
voor de rest zijn er wat kleine foutjes..
[edit]
verder moet de junior member status weer terug.. en het is ook wel handig om te zien wie admin is.. de hangen er hier zoveel rond.. ik weet ze echt niet allemaal uit mn hoofd..
Verwijderd
Die meerdere pagina's
1 2 3 enzo
da's echt niks!!!
Moet gewoon net zoals vroeger allemaal op 1 pagina....Da's veel toffer en het leest makkelijker!
1 2 3 enzo
da's echt niks!!!
Moet gewoon net zoals vroeger allemaal op 1 pagina....Da's veel toffer en het leest makkelijker!
RobTH: dat kun je instellen bij PREFS.. zet het gewoon op 200 ofzo..
Ik vind dat scherm dat je krijgt als je gepost hebt (dank voor posten, even wachten) ook niet mooi
Ik vind dat scherm dat je krijgt als je gepost hebt (dank voor posten, even wachten) ook niet mooi
+ Je signature wordt geupdate over eerdere posts
+ Snel
- Soms laden de icons niet, wellicht een idee om iedereen op GOT een stukkie te geven om een plaatje te uppen?
+ Snel
- Soms laden de icons niet, wellicht een idee om iedereen op GOT een stukkie te geven om een plaatje te uppen?
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dit knoppie al ontdekt? Als je maar uit 1 bericht wil quoten is deze optie zelfs nog makkelijker dan c/p'en uit de thread.Als je uit meerdere replies wilt quoten wordt 't idd wat lastiger. Ik zie dat er vooral veel vraag is naar de thread-bij-het-reply'n optie, lijkt me logisch dat deze optie dan ook terug komt.
Over de searchengine staat een stukje in de FAQ, kweet niet of jullie dat al gelezen hebben...
Admins zullen weer 'Administrator' achter hun naam krijgen.
Dat je homepage niet in je profile staat is een bugje.
Wat is er verder mis met de user profiles?
Junior members zijn afgeschaft omdat het teveel gezeik veroorzaakte..
Picture-upload is een mogelijkheid om het inladen van plaatjes te versnellen, maar er zitten natuurlijk ook weer nadelen aan. Als je de plaatjes te traag vindt kan je ze altijd uitzetten in je prefs.
Verwijderd
Super handig juist die functie om de thread te verdelen over meerdere pagina's. Op mijn casema verbinding is het namelijk lang niet altijd leuk om een hele lange thread te moeten laden om de laatste twee replies te zien/
Als ik het goed begrijp komt het knopje om naar de site van diegene te gaan dus ook weer terug? Vond het zelf altijd een leuke optie en keek regelmatig ff wat voor site diegene had
Ik mis in de faq de PHP of is het gewoon UBB tag's voor een plaatje [img=][/img]
Ik zag dat het werkte, maar mijn eerste reactie was ze hebben het er uitgesloopt.
Ik zag dat het werkte, maar mijn eerste reactie was ze hebben het er uitgesloopt.
Pagina: 1