Toon posts:

Welke CaseFan temperatuur gecontroleerd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal,

Ik wil een casefan hebben, maar wil er wel graag een die temperatuur gecontroleerd is. Dus die harder gaat draaien naar mate het nodig is.
Op de site van Papst ben ik al even wezen kijken en heb daar het nodige gezien wat mij wel aanspreekt. Alleen kan ik er niet vinden of die idd temperatuur controleerd werken. Kan een van jullie mij dat misschien vertellen. Van een ander merk mag eventueel ook wel.

Alvast hartelijk bedankt!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:53
eh... naam van de fans kwijt, maar check ff de site van Enermax, daar zitten ze in >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dank je wel!

Verwijderd

Je hebt ook een Tt, het is de eigenlijke van de Volcano 7, maar nu verkopen ze hem ook apart.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Heb ergens een schema van een controller die de fan afhankelijk van de temp. regelt. Misschien is dat wat???

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

PAPST RULED echt waar! ik heb ze nog nooit zo stil gehoord met toch een goede prestatie. ze hebben ze ook met temp. sensor!
ik weet ff snel niet waar die dingen te koop zijn, maar een maat van mij heeft een 120 met temp sensor (PAPST natuurlijk :)) en die is echt stil. maar als het heet is weet dit beestje toch 150CFM weg te pompen :P

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Verwijderd

Topicstarter
Oh jongens, k heb t (al) gevonden. Een temperatuur sensor (type LZ 370) is een accessoire.

Maar iig toch bedankt

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:28
Ik heb twee van die Enermaxjes die zogenaamd temp controlled zijn, maar ze doen het nie automatisch. Uit de doos liepen ze 1900 RPM en hoger kwamen ze nie en de case werd warmer en warmer. Mijn mobo is een MSI K7T266a Pro2-RU en die ondersteund dat wel :?

..::System Specs::..

Pagina: 1