Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

normale topic in juiste forum snel verdwenen?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Freakertje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:35

Freakertje

PC schopt kont, ik nog niet...

Topicstarter
Ik had een topic geopend in Windows Operated Systems met de naam: windows 98 --> explorer (niet Internet E.) crasht
Daar was ik info aan het sharen, krijg de tip voor een test, download die, draai hem, 40 min. crasht systeem tijdens die test, reboot, kom hier terug en ?? ja hoor, weg is mijn topic?? Ik zie niet in wat ik fout doe, JA ik heb gezocht bij oudere topics, waar ik geen wijs uit werd, JA ik heb eerst bij de FAQ's gekeken, kon ik ook niets vinden.
Indien jullie hem getrashed hebben, leg mij dan eens uit wat ik fout doe? Ik snap het niet meer, dit is al de tweede keer dat mijn juist geplaatste topic verdwenen is, dus ook niet meer met de search-optie te vinden is.

Een gefrustreerde GoTter.....:'(

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte

Verwijderd

Kijk nog eens goed. :{
Of klik op je naam. :{

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Who is John Galt?

Verwijderd

[topic=417297]

Deze? >:)

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
Ik snap het niet, hij geeft de mijne niet weer??? Foutje op mijn comp?
Ik heb eerst je link gepakt, en daarna op de exacte locatie gekeken na de site opnieuw geladen te hebben, maar hij verrekt het om hem te showen???
w8 ff, wie heeft die titel veranderd? nou snap ik het....
gebeurd dat regelmatig ofzo? maar dan nog, mijn naam stond er daarnet ook niet tussen, en ik heb toch echt mijn lenzen in????? vaag....

Totale Modjesgekte

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 20 februari 2002 15:50 schreef 1frag2u het volgende:
Ik heb eerst je link gepakt, en daarna op de exacte locatie gekeken na de site opnieuw geladen te hebben, maar hij verrekt het om hem te showen???
gebeurd dat regelmatig ofzo? maar dan nog, mijn naam stond er daarnet ook niet tussen, en ik heb toch echt mijn lenzen in????? vaag....
[topic=331522/1/25]
Lees dit eens om te begrijpen waarom de titel anders is :P

Verwijderd

Op woensdag 20 februari 2002 15:50 schreef 1frag2u het volgende:
Niet stressen! >:) :P

• Freakertje

Freakertje

Topicstarter
<schaam> door de mand gevallen als een newbie....
ik gok er dan op dat mijn eerste topic (maanden terug) naar een andere is verplaatst, toen had ik helemaal de ballen verstand ervan, en heb daarnet verzaakt op punt drie te lezen.... (1 & 2 WEL). Ik hou het er maar op dat op het moment dat ik zocht de titel net veranderd werd, en dat ik hem daarom niet kon vinden ofzo?? IK HEB WEL GOED GEKEKEN NAAR MIJN NAAM, maar die stond er op dat moment ook niet tussen... nouja, sluit deze topic maar af, trash hem maar ofzo, en thnx anyway.

Totale Modjesgekte

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:41

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 20 februari 2002 16:00 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Niet stressen! >:) :P
ANP - van onze verslaggever.

Hedenmiddag is een tweaker in kritieke toestand opgenomen in het academisch ziekenhuis van [.......]. Volgens zeggen was hij zijn 'topic' (boodschap op een computerforum, Red.) kwijt.
Naar verluid was hij bang een topic van dusdanig laag nivo te hebben geopend dat deze naar de zogenaamde huiskamer was zijn verplaatst.
Omstanders beweerden dat hij ijlde
"Code 55, nee niet weer. Mysql wáár ben je dàn! Néé géén slotje" meenden zij te horen.

Nadat hem verteld was dat slechts de titel was aangepast, knapte hij snel weer op, en vroeg of ze een computerzaal hadden mét internetaansluiting.
:+ :D ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Op woensdag 20 februari 2002 16:10 schreef Jaymz het volgende:

:+ :D ;)
:D

Aannames zijn fataal.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000